אם יש לי מיליון שקל להשקעה שאני שומר לעתיד, לאחר 5 שנים, שזה מחזור ההשקעות שלי, יהיה לי פחות כ-230,000 שקל להשקעה או שאזרוק לפח 100,000 שקל. כל זה כספים שירדו מהשקעה שאולי תהיה גם עבור עוד עובד, עוד הגדלת הכנסה שעכשיו תהיה קטנה יותר כך שגם המדינה תראה מזה פחות. זה לא שהם קבוע שזה יהיה אחת ל-3 שנים או 5 שנים אלא כל שנה מחדש, עסק לא מתנהל בצורה הזו. אולי זה מתאים לעסק שלך, לעסק שלי זה מאוד לא מתאים ומי שבסוף יפסיד מזה בעתיד זה יהיה אני והמדינה.