Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. אני רק לא מבין מדוע אתה חושב שיהיו הרבה רשימות קטנות כאלו עם הורדת אחוז החסימה? בשיטה הנוכחית בישראל לפי רשימות זה טבעי שאנשים ירצו להצטרף לרשימה עם הסיכוי הגבוה ביותר להרכיב ממשלה או לכזו שתוכל להצטרף להקמת הממשלה כך שעדיין יהיו רשימות של ליכוד, יש עתיד וכו'. הורדת אחוז החסימה תכניס אולי מפלגה אחת קטנה כזו וזהו.
  2. בדיוק זה. הוא יודע שיש המון אנשי מרכז שהם אולי לא המצביעים האופייניים של בנט אבל בעידן הטירוף והטרלול של ממשלת ביבי, בנט הוא סיכוי לחזרה לשפיות. אז הוא רוצה עכשיו להפחיד את אלו, למרות שהוא שוב טועה כפי שטעה מיליון פעמים, אנחנו בעידן כל כך אחר גם בכל הנושאים שפעם היו ליבה, כמו כן או לא הסכם עם הפלסטינים, שכל ניסיון ההפחדה שלו הוא חסר משמעות. איך הפוך? בוא נשמע את ההסבר שלך לחוסר ההיגיון בריבוי מפלגות שכבר 20 שנה בערך גורם כאן לכאוס וסחטנות.
  3. הצבא בטורקיה שלט שם בצורה מאוד גלויה, זה ממש לא דיפ סטייט כפי שמתייחסים אליו. זה גם המצב במצרים כבר עשורים רבים וכך אסיסי לקח חזרה את המושכות של המדינה, גם בתאילנד קיים מצב דומה ובעוד מדינות. דיפ-סטייט אלו אנשים מתוך המערכת, חיצוניים ולרוב שילוב של שניהם שבאמצעות פקידים בכירים יוצרים תנאים למען רווח אישי.
  4. יש עודף מוגזם של מפלגות בישראל ואחוז חסימה נמוך או כלל לא אומר שיהיו הרבה סחטנים כדי להקים קואליציה. זה יהפוך את המפלגות לפחות סקטוריאליות.
  5. ירדתי חזק על הרכב (בצדק) אבל בתכלס היו בו גם דברים חביבים. ביצועי מנוע טובים למדי לאותה תקופה, נוחות טובה מאוד - כולל המושבים, אבזור נדיב יחסית לאותם ימים, מערכת שמע איכותית, לוח מחוונים שהלוואי והיה בכל רכב היום (רק מה שצריך ומה שצריך ברור מאוד) ומחשב רכב שיודע להתריע על כל שטות שדורשת תשומת לב או טיפול. מדוע רכשתי בכלל? נוסטלגיה. שהייתי קטן איזה ידידת משפחה השאירה אצלנו לאיזה חודש סאאב 900 וכילד ממש התלהבתי מהרכב.
  6. ch28566

    frv מזדקנת, שרשור החזקה

    תראה, אדום קל מאוד לאתר בחנייה כי זה לא צבע שכיח, אז תחשוב על החלפת הצבע מה שכן קשה לראות מהתמונות אם הוא בר הצלה או לא. וכמובן, תתחדש.
  7. זה כדי לדרוך לי על פצעים או משהו כזה? כמה צרות הרכב הזה עשה לי (שלי הייתה בירוק). היום כנראה שהיה לי יותר קל להתמודד איתו אבל אז, לפני לא מעט שנים? כבר היה עדיף לקחת הלוואה בשוק האפור.
  8. ועדיין הביביסטים וחברי הממשלה בשלהם. הם כולם שותפים לפשע והמקום של כולם בכלא. רק על זה צריך להוציא את ביבי לנבצרות.
  9. יש לנו ראש ממשלה פסיכופט. סרטון שהוא כולו הזייה אחת גדולה וכמו אצל הביביסטים, מתחמק מהעיקר, מי שלם ליועץ, הליכוד? קטאר? מי? הרי בשנייה מוכיחים את זה ובלשכת ראש הממשלה עדיין לא מספקים תשובה. רק על זה השב"כ היה צריך להיכנס ללשכה ולומר לראש הממשלה צא החוצה, יש כאן חפרפרת.
  10. ב- Search Console יש קובץ שצריך להעלות לספריית השורש באתר, זו בעצם הוכחה שאתה הבעלים של האתר.
  11. העלאת אחוז החסימה זה דווקא דבר מבורך בפני עצמו, אבל רצוי שזה לא יהיה פלטפורמה לפיצולים בהמשך אחרת לא עשינו דבר. מה שכן, היה רצוי שאחוז החסימה היה יותר לאזור ה-20-30 מנדטים ולא חמישה.
  12. האפליקטור CarPro Tire Applicator הוא גרושים (14 שקל) כך שאין כאן איזו השקעה במותג אבל אתה צודק בהחלט, כל ספוג צפוף יעשה את העבודה, עד לאחרונה הייתי משתמש בפד "3 של פוליש סופי עבור הצמיגים.
  13. אם יש לי מיליון שקל להשקעה שאני שומר לעתיד, לאחר 5 שנים, שזה מחזור ההשקעות שלי, יהיה לי פחות כ-230,000 שקל להשקעה או שאזרוק לפח 100,000 שקל. כל זה כספים שירדו מהשקעה שאולי תהיה גם עבור עוד עובד, עוד הגדלת הכנסה שעכשיו תהיה קטנה יותר כך שגם המדינה תראה מזה פחות. זה לא שהם קבוע שזה יהיה אחת ל-3 שנים או 5 שנים אלא כל שנה מחדש, עסק לא מתנהל בצורה הזו. אולי זה מתאים לעסק שלך, לעסק שלי זה מאוד לא מתאים ומי שבסוף יפסיד מזה בעתיד זה יהיה אני והמדינה.
  14. לא מצליח להבין מדוע מביאים לאולפנים חברי ממשלה. הם לא עונים על שאלה אחת, רק סיסמאות ריקות מתוכן והמון שקרים. חלאות המין האנושי.
  15. קלות כניסה ויציאה זה פורסטר, גם שדה ראיה ומרווח עדיף לנוסעים. בכלל, הפורסטר זה יופי של רכב, מודה שאת האקליפס אני כלל לא מכיר.
  16. אז הוא בעצם מנהל העסק שלי? אם אצלי בעסק אני משקיע בשיפור הקיים או משהו חדש במחזורים של 3-5 שנים, אז עכשיו פשוט יהיה פחות כסף להשקיע. מה אם אלו שהיו משקיעים בנדל"ן עסקי או השכרה? הם פשוט יעבירו את הכסף לאפיקים אחרים, כמו לחו"ל.... מדוע זה הוחרג לחברות גדולות? מדוע רק לקטנים כמוני? אתה יודע מה באמת בעייתי? שהממשלה היא המהמרת העיקרית בחיים של אנשים ואני לא מדבר עכשיו על בטחון אלא על שירותי רופאה. רפואה זה עסק יקר מאוד, צריך להשקיע בזה המון כסף, כסף שהמדינה מעדיפה להעביר למקומות כמו בני ישיבות במקום לבתי חולים חדשים, תמריצים לרופאים כדי שיחזרו לישראל, פתיחה של עוד מוסדות לימוד רפואה (שלא ביוזמה פרטית), שיפור תנאי תעסוקה לצוות רפואי.... ואם כבר בנושאי הייטק וכו', הם גם משלמים המון מס בריאות.
  17. פחות או יותר עשה את זה עם "חוק הרווחים הכלואים".
  18. במסגרת הוספה לסל של דברים שאני ממש לא חייב, נכנס מברג ביטים עם ראש כדורי של VESSEL. וואלה, חביב.
  19. עזוב, האפסים האלו אוהבים לשכוח מה הם עשו לבנט, עד היום הנבלות, שלא הצביעו לו, קוראים לו בוגד. גמלים וביביסטים לא רואים את הדבשת שלהם.
  20. הקשבתי אתמול לאביחי בוארון באופירה ולוינסון, זה פשוט עלבון לאינטליגנציה אבל זו השיטה של הביביזם, האמת? את מי זה מעניין, תשקר תשקר תשקר, יהיו הרבה חלולים שיאמרו לזה אמן.
  21. כן כן, אני מדבר על אותו הטרול שעוד רגע יטען שלבעלי מקצועות נדרשים כמו מהנדסים ורופאים אסור בכלל להגר מכאן כי הם רכשו כאן את הידע שלהם.
  22. הלוואי, מצד שני זה משהו שאני שומע עליו עוד משנת 2023 כך שלא יודע עד כמה זה יקרה בפועל. בכלל, מאז הרעש שפורשה עשתה בתחום בשנת 2022, אין יותר מידי חדשות בתחום הדלק הסינתטי (eFuel) ואני מניח שבסוף זה יהיה איזה פתרון כדי להפחית זיהום מרכבים קיימים אך לא כדי להמשיך לעשות שימוש במנועי בעירה פנימית גם בעתיד.
  23. שנים שלא השתמשתי בגוגל אדס אבל משתמש המון שנים עם אדסנס ואם יש משהו הם מאוד ספציפיים בתאור הבעיה ומה נדרש לעשות ויש גם אפשרות לכתוב ישירות לתמיכה אנושית (תלוי בסדר הגודל של העסק). אתה יכול להציג בדיוק את הטקסט שמתאר את הסיבה לדחייה? (אפשר גם בפרטי אם צריך). האתר רשום ב-Search Console? יש תעודת SSL בתוקף? ביצעתם אולי הפניות 301?
  24. עכשיו יש עוד מישהו שרוצה להאשים אותי שלא רציתי להאכיל עוד את הטרול ?
  25. משעשע, הממשלה הקודמת לא זכתה לרגע אחד של חסד גם באמצעים לא כשרים של הסתה, שקרים, הפגנות מול הבתים... זאת כאשר הממשלה הנוכחית משלמת שוחד לכאלו שקוראים לא להתגייס לצבא, קוראים לנו כופרים, אומרים שזו מצווה לא לשלם מס למדינה והם אנטי ציונים. הכל כשר עבור הביביסטים כדי להשיג את ה- כ.כ.כ המפורסם.
×
×
  • תוכן חדש...