Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. סלומון הוא וינטר 2, זחוח מאוד. לא קראת את המכתב שלו לרמטכ"ל (הנוכחי)?
  2. הממשלה עושה עכשיו את כל מה שלא הספיקה לעשות לפני המלחמה, ויותר. הסכמה? לא תהיה בקרוב. אולי כאשר סגול השיער יעזוב אותנו בשקט משהו, אולי, ישתנה, אבל אני לא רואה את זה קורה ולמעשה כנראה שיהיה גרוע יותר. לציבור הערבי והחרדי נוסף הציבור חובש הכיפות הסרוגות שגם הוא שונה מהותית מזה החילוני. זה ציבור שחלק משמעותי ממנו הוא כת בדיוק כמו זו החרדית והוא חי לפי סט ערכים שיש בו גם הרבה דברים טובים אבל המנוע מאחורי זה הוא דת ואין שיח של פשרה עם אנשים שחושבים שמה שהם עושים זה צו אלוהי (גם שירות מלא בצה"ל שבעבר לא היה בציבור הזה).
  3. עלה עליך, תיזהר מנקמת ה- AI:
  4. כן, זו השיטה, אבל צריך לזכור שבסוף זה בחקירה כך שלנו נותר רק להמתין. לא שזה ישנה משהו לביביסטים. אני זוכר איזה רעש הם עשו כאשר רינה מצליח אמרה "תומכי נתניהו אמרו שיצביעו לו גם אם הוא יאנוס", היום אנחנו יודעים שגם אם יתגלה שהוא בוגד ומקבל כסף מהקטארים הם יטענו שתופרים לו תיקים.
  5. הסאגה של כ"ץ והרמטכ"ל לא הסתיימה. הם באמת מאוהבים במחשבה שהם "נבחרי העם" והשאר פקידים. ממשלה מופרעת מיסודה. https://www.ynet.co.il/news/article/bkus11h1pjg
  6. שמע, אתה בחור מתוסכל
  7. פספסנו עוד שיחת כוכבים בממשלה, הפעם רגב ובן גביר נגד 433 והפרקליטות. https://www.mako.co.il/news-politics/2025_q1/Article-fd3f69ce489c591026.htm
  8. תן לו עוד 5 דקות. כל הפרסום של ערוץ 14 זה כדי לומר עוד ושוב הצבא כשל והוא מנסה לטייח. אבל לא צריך תחקיר כדי לדעת שהצבא כשל ולא תפקד כראוי בשעות הראשונות, הפרטים הטכניים הם כבר עבור הצבא כדי שילמד ויבין איך לתפקד בהתקפת פתע מסוג זה. כל זה בזמן שאין תחקיר על המל"ל, שהוא חלק בלתי נפרד מהגופים שאמורים לספר התרעה, וכמובן שאין ועדת חקירה ומי יודע כבר איזה שיבוש ביבי עשה לכל המסמכים.
  9. אחרי שקוראים את זה מבינים מי האיש ומדוע ערוץ 14 וכ"ץ פועלים עבורו. וכמובן, אוסלו אשם בהכל, לא האיש הזה שבתכלס היה ממש בעניינים.
  10. אז אתה לא "עממיקו" כמו כל השאר עם Casio FX שורה אחת אבל זה היה בתיכון, את התואר בכלל עברתי עם פאלם פיילוט. דרך אגב, ה"פלצנים" באמת היו עם texas instruments שקנו להם בארה"ב
  11. אתה טוען שאתה מהדור הזה?
  12. אתה מתוסכל?
  13. בקצרה? זה AI וזה באמת שווה הרבה כסף ולכן מדברים על זה בלי סוף.
  14. כן, אני מבין ויודע שנתנו לשב"כ את האחריות על זה, רק שאין לו את הכלים לפעול מול "מדינה" כזו והוא גם לא אחראי על מתן התראה למלחמה. אלו תפקידים של המל"ל ואמ"ן. כמובן שאם מגיע לגוף מידע הוא צריך לשתף, אבל זה עדיין לא תחום אחריותו.
  15. שובר השיוויון בבחירות שיהיו, אם יהיו, אלו הם בני הציונות הדתית. אפילו שסמוטריץ' מעביר לשם תקציבי עתק, הם פשוט לא איתו בשל נושא הגיוס וכנראה עוד דברים גרועים שהממשלה הזו עושה. יש כיום, להערכתי, יותר הסכמה בין הציונות הדתית והמרכז הפוליטי לעומת איזו הסכמה עם הליכוד, בן גביר ועוד פחות מכך עם החרדים.
  16. עזה אכן היא לא מדינה בהגדרה, אבל היא בטח לא שטח ישראלי והיא ממש לא כמו יהודה ושומרון בכל הקשור ביכולת הסיכול שלך, למעשה זה כנראה אחד המקומות המורכבים ביותר בעולם להפעלה של סוכנים (לפני ה-7).
  17. הנה, הצלחת לנרמל את הקשקושים של הממשלה ואנשים כמו סגל. אלפי רקטות על כל המדינה מה זה? פיגוע? מלחמה? סתם גשם?
  18. חברי הממשלה: השב"כ אוסף חומרים על גורמים במשטרה כרצון להפיכה שלטונית. עכשיו מה יש למישהו שהוא לא עושה פעולה החותרת תחת המדינה לדאוג?
  19. לא, אלו העבודות. מתי זה נכתב, לפני ההתנתקות או אחרי? ומעבר לכך, פיגועים זו לא מלחמה. מה שהיה זו מלחמה, לפיגוע, דרך אגב, הם שלחו כוחות, לא למלחמה.
  20. לא מבין דבר או חצי דבר בתחום הסאונד אך מעוניין לשדרג קצת את איכות הסאונד ברכב שהיא לא יותר מסבירה כרגע בעיניי, לא משהו שהייתי קורא לו גרוע אבל בהחלט לא משהו חווייתי. כרגע המערכת היא HK של ב.מ.וו ומעוניין להחליף כרגע את הקדמיים - קומפוננט וטוויטרים נפרדים - ורוצה רק סט שהוא מותאם למקור כי אני אתקין לבד. מבין האופציות, ראיתי את הסט IS BMW 100L של Focal. עכשיו שמעתי על החברה אבל אין לי מושג אם אני רוכש משהו איכותי ביחס למחיר שהוא לא יקר אז אני גם לא מצפה למשהו וואוו אלא שדרוג של 10-30 אחוז.
  21. זה פלפול משפטי שאני מסכים איתו כי אנחנו הם אלו שקשרנו את עזה לישראל בחבל הטבור מתוך רצון לאיזו שליטה בטחונית שהוכח שהיא כלום ושום דבר, אבל בסופו של דבר יש גבול ברור בין ישראל לעזה והיא לא שונה מכל מדינה זרה אחרת. העניין הוא שהתרעה למלחמה זה בכלל התפקיד של אגף המודיעין, לשב"כ במקסימום יש את האחריות והיכולת להכריז על סכנה לפיגוע, וזה דרך אגב בדיוק מה שהוא עשה באותו היום, כולל הודעה ששלחת למזכיר הצבאי של ראש הממשלה. פלישה לישראל עם כוח צבאי לכל דבר ועניין? זה התפקיד של צה"ל.
  22. מה זה פיקוח? עזה היא מדינה לכל דבר ועניין, השב"כ לא מבצע פעילות מחוץ לגבולות המדינה.
  23. שאלה? ממתי זו האחריות של השב"כ לספק התראה למלחמה ממדינת אויב (עזה)?
  24. אני גם לא רואה את ממשלת הדמים וההפקר עוצרת בגלל בג"ץ. ממשלה עם אפס מוסר, כולם שם ראויים לסיים את חייהם מאחורי סורג ובריח. שר בכיר בממשלה רוקד לצלילי נמות ולא נתגייס, בזמן במלחמה, והוא עדיין שר בממשלה, להזכיר מה אפסים כמו סגל וביביסטים אמרו על ההפגנות ומתנדבים במילואים?
  25. קראתי עכשיו על מקרה ההתעללות (הקשה) בשדה תימן. למעט זה שלא בוצע בו מעשה סדום (דקרו אותו והלהב חדר ליד הרקטום ומכאן נולדה השמועה) הם אכן התעללו בו קשות. לא הבנתי מה השמועה על קלטת מבושלת?
×
×
  • תוכן חדש...