פוליש נועד להסיר שכבת צבע בכדי להעלים שריטות קלות, זה הבסיס לכל. זה משהו שרצוי לתת למי שמבין לעשות, אחרת אתה יכול לגרום יותר נזק מתועלת וצריך גם להשקיע בציוד.
ווקס נועד להחזיר את הברק לצבע לאחר פוליש, הוא גם יוצר סוג של שכבת הגנה אך הוא מחזיק רק מספר חודשים.
ציפוי ננו, אפשר לומר, הוא פשוט הדור הבא של הווקס. משאיר ציפוי עמיד יותר למספר שנים, מגן טוב יותר מקרינת UV ועוד. הוא יקר יותר ודורש דיוק רב יותר ביישום.
יש עוד תהליכי ביניים, כמו הסרת מזהמים, הכל תלוי במצב הצבע של הרכב.