Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. פוליש נועד להסיר שכבת צבע בכדי להעלים שריטות קלות, זה הבסיס לכל. זה משהו שרצוי לתת למי שמבין לעשות, אחרת אתה יכול לגרום יותר נזק מתועלת וצריך גם להשקיע בציוד. ווקס נועד להחזיר את הברק לצבע לאחר פוליש, הוא גם יוצר סוג של שכבת הגנה אך הוא מחזיק רק מספר חודשים. ציפוי ננו, אפשר לומר, הוא פשוט הדור הבא של הווקס. משאיר ציפוי עמיד יותר למספר שנים, מגן טוב יותר מקרינת UV ועוד. הוא יקר יותר ודורש דיוק רב יותר ביישום. יש עוד תהליכי ביניים, כמו הסרת מזהמים, הכל תלוי במצב הצבע של הרכב.
  2. לפני הכל תבצע החלפה מלאה של נוזל הבלימה, זה באמת אחד הנושאים המוזנחים ביותר אך הבסיס לכל מערכת הבלימה. לאחר החלפה מלאה תבחן שוב את הדברים. אני עכשיו אם RBF 600 כי זה מה שהיה במוסך (החלפתי לפני יומיים אז אין לי דיעה) אבל לפני הייתי שנים עם קאסטרול REACT ואין לי שום תלונה לנוזל הזה.
  3. יש איזה איזה בחור עם QV שיש לו סרטונים על הרכב כולל כל נושאי האחזקה ושדרוגים.
×
×
  • תוכן חדש...