Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. ch28566

    רשמית: טסלה בישראל

    סביר להניח כי מרבית הרוכשים שמוכרים לאחר מספר חודשים או שנה, אלו רוכשים שאמרו לעצמם הערך רק עולה, ניקח הלוואה שאני לא יכול לעמוד בה ויאללה, יש לנו טסלה. מניח שכעת עם עליית הריבית והמלאים שהתחדשו התופעה תעלם, תופעה שהייתה קיימת בעוד מספר מותגים. שנית, יש כאן תמכור בזול תרכוש בזול. התגובה שלך היא חלק בלתי נפרד מהעבודה שהיבואנים בישראל לא מוזילים בכדי לא לעצבן לקוחות שרוכשים רכב כי הוא שומר על ערכו. זו לא המצאה שלי, זו ממש מדיניות של חלק מהיבואנים כי למרבית הישראלים שמירת ערך חשובה יותר מכל דבר אחר.
  2. ch28566

    רשמית: טסלה בישראל

    יש דיון מקביל ענק בנושא כאן בפורום, בשורה התחתונה ללא שינוי במס על רכבים בישראל נמשיך לשלם כאן המון על רכבים וחלפים. המדינה אחראית על מחירי הדירות הגבוהים והיא אחראית גם על מחירי הרכבים, אפשר לדבר עד מחר על יבואנים, קבלנים ויזמים אך מי שקובע את מחיר הבסיס ממנו נגזר הכל זו המדינה.
  3. ch28566

    רשמית: טסלה בישראל

    אולי די עם זה? זו חברה עסקית שנסחרת בבורסה, שזה בתכלס מה שהחברה מוכרת, ערך מניה. מכירת רכבים או כל דבר אחר שהחברה מוכרת זו רק הדרך לשהפיע על מחיר המניה ולייצר רווח למי שמחזיק במניה. המטרה של טסלה זה להרוויח כמה שיותר על כל יחידה שהיא מוכרת, אפשר לעשות את זה באמצעות מכירה של יותר רכבים, זה מה שקורה כאשר יש יותר תחרות לדוגמה, או למכור במחיר גבוה יותר אך למכור פחות. אין פה קסם, זה לא ארגון פילונטרופי ומאסק הוא לא חסיד אומות עולם, הוא בחור מוכשר מאוד שיודע לייצר ערך גבוה למניה של החברה שלו. זה שאנחנו כצרכנים נהנים מזה, זה מצוין אך שום דבר מזה לא נעשה בכדי לא לגזור קופון.
  4. ch28566

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    אנחנו מדברים על רכב שבשנת השיא שלו, 2019 אז המחיר נחתך ב-30,000 שקל, נמכר בכ-45 יחידות. גם אם יהיה מפץ השנה וימכרו 100 יחידות, ה-50 הבאות יספקו לעוד שנתיים בערך.
  5. ומה הקשר בדיוק? במקרה של תאונה ברכב חדש כזה גם כך מי שנושא בתשלום זו חברת הביטוח ואם זה מה שהחוק מחייב כיום (בעבר הסעיף היה שונה) אז זה מה שהחוק מחייב.
  6. קח שבחשבון שיש גם את עניין עובי הצלחת שתורם גם הוא לפיזור החום ולעמידות בפני דעיכה. טוב, עכשיו הסתכלתי, זה אותו עובי (28 מ"מ) רק קוטר גדול יותר. אז תזכה לקצת שיפור בתחושה וביכולת המינון לפני הכניסה של ה- ABS, כנראה שרפידות אחרות יעשו עבורך עבודה טובה יותר בתחום הדעיכה לעומת העלות הלא נמוכה של החלפת הקליפרים.
  7. ch28566

    רשמית: טסלה בישראל

    לא, אלו פשוט מחירים נורמליים של מוכרים נורמליים. אתה זוכר שהרכב עלה להם לפני שנתיים כ-180 אלף שקל? ירידת ערך של כ-20% לאחר שנתיים זו שמירת ערך טובה מאוד.
  8. מהיכן כל חלקי החילוף הלא מקוריים מגיעים? יש בישראל שפע של חלפים לא מקוריים לכל רכב עם פופולריות סבירה. מרבית התקלות ברכב הן לא תקלות משביתות כך שאין בעיה להמתין מספר ימים למשלוח מחו"ל. מעבר לכך, אני יכול לומר בוודאות כי מחירי החלפים בארץ יקרים לא רק בגלל המס המכביד, אלא גם בשל מחירון היבואן שרוב יבואני החלפים משווים אליו. זה לא סתם שכמעט לא רכשתי שום חלק משמעותי בארץ, אם אני יכול לייבא חלק גדול וכבד מפירוק מחו"ל, לשלם מחיר גבוה למשלוח אווירי, לשלם על הכל מכס ואגרות וזה עדיין יהיה זול משמעותית מחלק מפירוק בארץ, אז אתה מבין עד כמה שהשוק הזה חולה (זה גם קשור בחברות הביטוח בארץ, אבל זה כבר דיון לנושא אחר).
  9. נראה מאוד צר יחסית לאורך שלו.
  10. Check Up היו סבירים פעם, מאז שקרסו לקחו בעלות זה הפך לפח אשפה שרק מנסה למצוץ עוד ועוד כסף מהלקוחות. כפי שכתבו זה בסך הכל ROADFORCE של האנטר וזה קיים בכל פנצ'ריה שמכבדת את עצמה, העלות ה-200 שקל לכל הגלגלים.
  11. ch28566

    חלפים למרצדס?

    https://mb-teilekatalog.info/index.php?lang=G&mode=BM&class=1&markt=AG https://www.ilcats.ru/mercedes/?function=getModels&class=1&language=en https://partsouq.com/
  12. הוא בקטגוריה שאני מחשיב אחת נמוכה יותר, מהניסיון שלי מריחה של חומר מחזיקה ועמידה יותר לעומת היישום של hydro2 שהוא על רטוב - שוטפים את הרכב ולפני הייבוש, מרססים פאנל, משאירים כמה שניות ומיד שוטפים היטב בלחץ גבוה. זה מוצר טוב, קל מאוד ליישם כמובן, אבל קצת פחות חזק בעמידות והגנה. בסופו של דבר, כל ציפוי שתשים, גם אם הוא מחזיק רק חודשיים בערך, כמו hydro2, טוב יותר מכלום והיתרון במוצר כמו hydro2 זה שממש לא צריך להתאמץ בכדי ליישם אותו. כבר קרה לי שרכשתי איזה ציפוי "יוקרתי" ובסוף הוא נשאר על המדף כי הוא דורש המון הכנה ויישום.
  13. אפשר גם וקס, SOFT99 FUSSO או Turtle wax CERAMIC + GRAPHENE PASTE WAX הם מוצרים טובים מאוד, אך אטום צבע קרמי, באופן כללי, קל ומהיר הרבה יותר ליישום, עמיד במידה דומה, לרוב ניתן ליישום על הכל (צבע, פלסטיק, זכוכית, חישוקים...) לא משאיר כתמים על פלסטיק ובקיצור, פשוט מוצר נוח יותר לשימוש. אוטמים זולים יחסית עם הגנה טובה, שמחזיקים הרבה זמן ופשוטים לשימוש אלו, לדוגמה: Sonax Xtreme Ceramic Spray Coating Turtle wax HYBRID SOLUTIONS CERAMIC WAX SPRAY griot's garage 3 in 1 ceramic wax (רק באמזון).
  14. ליישם פוליש ידני זה חתיכת אתגר כיום שכן מרבית היצרנים משתמשים בלכה קשה מאוד, בעבר זה היה מאוד מקובל והמקצוענים יותר למעשה היו עושים פוליש ידני ולא עם מכונה. אם זה למשהו נקודתי, אז כן, ליותר מכך? הכל אפשרי אבל מאתגר מאוד. הקומפאנד מאוד סלחני והוא לא מאוד גס וכן, מתאים למטאלי. ה- M3 מיועד לשריטות ממש עדינות מהסוג שנשאר אחרי שטיפה במגע (לאורך מספר שטיפות), אבל הוא במקביל יוצר גימור סופי ברמה גבוהה. M3 לדוגמה הייתי עושה רק עם מכונה, קומפאונד אפשר גם ידני. אני משתמש באוטם צבע ולא בוקס. יש כמובן בלי סוף, החל מכאלו שמבצעים על רטוב עם השטיפה וזה הכי פשוט וקל (carpro hydro2 lite), יש ציפויים קרמיים עמידים יותר אך שדורשים כבר מריחה ידנית וניגוב ויש קרמי מלא (ננו) שכבר דורש המון הקפדה על היישום אך מחזיק שנתיים ומעלה בהתאם למוצר. בתחום הוקס, המון אוהבים את המוצר היפני SOFT99 FUSSO שנחשב לוקס מעולה, עמיד ומיכל אחד מחזיק המון זמן.
  15. אתה שוב ושוב מייצר הנחות לא מבוססות. מספיק לזבל את הפורום בדברים לא מבוססים.
  16. 1. מגבות ייבוש, שתיים של RAG COMPANY מדגם THE GAUNTLET או THE LIQUID8R. אני משתמש באחת גדולה למעבר ראשוני ואחת קטנה לניגוב הסופי. אפשר כמובן לרכוש גם בעלי אקספרס, יש באיכות מעולה ובמחיר נגיש קצת יותר. תרכוש עוד איזה חבילה זולה של 20 מגבות מייקרופייבר פשוטות לכל מיני ניקיונות אחרים. 2. שמפו, אחד רגיל תמיד טוב שיהיה, יש כל כך הרבה מותגים ומחירים. רק אומר שאני לא אוהב את המוצרים של CHEMICAL GUYS, ביחס לכסף הם לא שווים את זה. SONAX, CARPRO, meguiars, Gyeon מספקים תמורה טובה לכסף בכל הקשור לאיכות המוצר והריכוז שלו. לא יודע אם יש לך גרניק, אך לרכב שגם יבלה בשטח מומלץ לשטוף בשני שלבים. מקציף, מים בלחץ, שוב מקציף ואז שטיפה ידנית. 3. פוליש יש את השילוב של meguiars קומפאונד ופוליש (הפוליש בעיקר לסיום) קוך כימי M3 מעולה. פלסטלינה עושים רק עם מתכננים פוליש, אחרת ממש לא כי זה תהליך שפוגע בלכה. 4. ניקוי ריפודים מלוכלכים, יצא לי להשתמש רק ב- קוך כימי MZR, יקר אבל מספיק לשנים. 5. פנים, Meguiars Natural Shine, CarPro Perl הם שני מוצרים שיש לי ניסיון איתם ואני די אוהב אותם, משאירים גימור של חדש בלי הברקה מיותרת. 6. פלסטיקה חיצונית בשחור מט? עדיף ציפוי מגן כמו gyeon trim. בקבוק קטן אבל מספיק להמון. מורחים פעם בשנה והמראה חדש.
  17. יש לך גרניק חזק מאוד, המקציפים שרכשת בוודאות מיועדים עבור לקוחות של גרניק מדף חלש יחסית ולמרות שהיצרנים שם לא מציינים את זה, אני בטוח ב-100% שזה מגיע עם חריר של 1.1mm וזה גורם ללחץ גבוה מידי שמפסיק את פעולת הגרניק שלך. גם לי יש גרניק עם מערכת סטארט&סטופ ואין לי בעיה עם המקציף שלי (MJJC) עם חריר 1.25mm. 2 אופציות: 1. תרכוש MJJC PRO 2.0 עולה כ-$60 בעלי אקפרס ואתה מסודר לשנים רבות. 2. חבל על הכסף אז פשוט תרכוש בעלי אקספרס שני חרירים בגודלים 1.25mm ו-1.35-1.40mm ותנסה את שנייהם. יש גם באמזון אבל זה עולה פי 3 בערך לאותה איכות (אלא אם זה של MJJC ואז זה איכותי יותר אבל סתם יקר יותר). ההרכבה של החריר פשוטה מאוד, תפרק את החלק האחורי במקציץ שתמחבר לאקדח, שם תראה את החריר שמפרקים אותו עם מברג שטוח פשוט, רצוי רחב יחסית. בכל מקרה ולפני הכל, תבדוק אם בערכה של המקציפים אולי קבלת חריר 1.25mm? המקציפים היקרים מגיעים עם שני חרירים בדיוק בשביל זה, למכשירים חלקים וחזקים.
  18. אתה שוב ושוב עושה סלט מהנתונים. יש עבודות ונתוני מכירות ואתה חושב שאם אתה רוצה X כולם חייבים לרצות X ומכאן אתה מניח שלטויוטה אין סוללות לפריים. מכרו כמה שמכרו, עם הטבה או בלי הטבה (שנגמרה באוגוסט 2022) וזהו, אלו הנתונים, מכאן אתה לא יכול לקחת שום נתון נוסף שאומר שלטויוטה יש מחסור בסוללות לדגמי הפלאג-אין, הרי זו ההנחה הלא מבוססת שלך שעדיין לא הוכחת אותה בשום צורה.
  19. ch28566

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    כי זו בדיוק הייתה כוונת המשורר, צמיג עם קצת פחות אחיזה (אבל קצת יותר צפוי) שלא דורש יותר מידי בכדי לעבור להיגוי יתר. זה לא רק דגם הצמיג כמובן אלא גם מידת רוחב צנועה יחסית של 215 שמתאימה לעבודה שיש בסך הכל 21 קג"מ.
  20. גם אם כן, הרוב המוחלט של האנשים פשוט רוצים להתחדש.
  21. מקציף של מי? או שהתכנון של המוצר לא מוצלח ואם אני צריך לנחש? אולי אתה משתמש בחריר קטן מידי? למכשיר כמו שלך אתה צריך 1.25 ויכול בקלות גם 1.35.
  22. לא מכיר אישית ולא צבעתי שם, אבל די הרבה אנשים ממליצים על מוסך עבד ליד אריאל כמקום לצבע בזול יחסית. שלח לו תמונה והוא יחזור עם הצעת מחיר.
  23. קצת נתונים רשמיים של טויוטה: בשנת 2022 נמכרו באה"ב 399,941 יחידות מהראב4 149,938 מהדגם ההיברידי, 18,567 מדגם הפלאג-אין. המחיר של דגם הפלאג-אין יקר משמעותית מכל שאר הגרסאות בסכומים ששום אמריקאי לא יכול להתעלם מהם, אלו הפרשים שכבר מעלים את הצרכן להיילנדר ההיברידי הגדול יותר עם 7 מושבים - הדגם כבר לא זכאי לשום הטבה ממשלתית. רד מהעץ, אתה באמת כתוב שטויות לא מבוססות.
  24. ch28566

    מפתח וירטואלי

    יש אין ספור ערכות מסוג זה באלי אקספרס.
  25. ch28566

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    לא יותר פשוט להחליף אישה? כל עוד כל הבקרות פועלות? אין כל חשש. לא מכיר את הכיול של הדגם החדש אך בדגם הקודם במצב הרגיל זה היה פועל כמו בכל רכב סטנדרטי, כלומר לא מאפשר שום משחק וחותך מיד את הכוח למנוע. בהחלט רצוי שהיא תכיר את כפתור השליטה על בקרת היציבות/משיכה ותדע מה הוא עושה שכן כיאה לרכב כזה הוא נמצא במקום נגיש. ובכלל, מי יודע, אולי תגלה שיש לך בבית נהגת שודים שגילתה את האור עם רכב הנעה אחורית
×
×
  • תוכן חדש...