Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. המערב הסכים לשחק את המשחק הזה כל עוד זה שיחק לטובות - כניסה לשוק הרכב הסיני - אבל זה היה ברור כבר מזמן שזה רק עניין של זמן עד שהגולם יקום על יוצרו, הדחיפה הלא מרוסנת לרכב חשמלי הובילה לשם.
  2. הסינים מרוויחים כל כך הרבה על כל רכב שנמכר באירופה, שהמס הזה לא ישפיע עליהם ממש.
  3. אני לא יודע מה יהיה בבחירות, אבל אם יש לביבי אסטרטגיה אחת שעובדת לו, זו היכולת להיבחר שוב ושוב. גם הפעם הוא עשה את זה נכון (עבורו, המדינה מבחינתו שתישרף) בשני צעדים פשוטים, לעולם לא להודות באחריות ולמשוך את המלחמה כמה שניתן.
  4. שמע, מכרנו לנו במשך שנים שאנחנו מוכנים לכל מתקפה מכל זירה וכולם דיברו על כך שהמלחמה הבאה, כלומר זו, תהיה רב זירתית. למעט עזה, אנחנו אפילו לא בפסיק של מלוא היקף המלחמה הזו וברור לכולם שהכוח הצבאי פשוט לא מוכן למלחמה מהסוג הזה, הוא קטן מידי ולא מאובזר מספיק (כמו חיל רקטות שליברמן רצה וביבי לא). אנחנו עכשיו בסוג של מלחמת התשה ולנו יש את הבחירות הבאות לעשות: לפתוח במלחמה כוללת או לסיים בעזה, לסגור את סיפור עזה ולבנון כי לפי חזבאללה זה מה שאמור להיות, לבנות את הצבא מחדש עם הרבה יותר כוח אנושי ואש, בזמן הזה לפעול לברית אזורית נגד איראן ועוד איזה שנה שנתיים לפתוח במלחמה שתסיר את טבעת האש של איראן. גם אם סביר להניח שעד אז כבר יהיה לה נשק גרעיני.
  5. על מלא מלא מלא מלא. 67-73 אלו דברים עתיקים כבר, כל השאר תלוי רק בממשלה שלנו ובאיש אחד שהפך את כל הפוליטיקה בישראל למגרש המשחקים שלו למענו ומשפחתו במקום למען עם ישראל.
  6. שמע, אתה צודק שוב ושוב, אבל שים לב שאתה מכניס את עצמך סתם למצבים שאפשר להימנע מהם. אני יודע, זה מעצבן, מרגיז ואת הנהגים האלו בכלל צריך להוריד מהכביש, אבל במדינה החולה שלנו לצערנו זה המצב ולנו יש את הברירה לקרוא את הכביש טוב יותר ולהיות פחות צודקים ויותר חכמים ובעיקר, יותר רגועים מתוך הידיעה שאלו הנהגים שיש בשפע על כבישי ישראל ולא נוכל "לחנך" את כולם. מה אומרים? רוצח על הכביש וזה מסוג הרוצחים שהם כנראה באמת בטוחים שהם בסדר גמור.
  7. בחזרה למלחמה. זוכרים שפורום קהלת טען שניתן לנתק את התלות בארה"ב בכל הקשור לסיוע צבאי ולהסתמך לדוגמה על צרפת? אז לפני שבועיים אסרו על חברות ישראליות להשתתף בתערוכת הנשק הגדולה בצרפת ולאחרונה בית המשפט החמיר, לאור פנייה של ארגון אנטי ישראלי (אין דבר כזה פרו פלסטיני), ואסר לחלוטין כניסה של ישראלים שיש להם קשר לתעשיית כך שבפועל זה למעשה איסור כניסה לישראלים וכלבים.
  8. גם בתל אביב יש המון אזורים שהם בסגנון הזה של שכונות ענק של מגורים ואיזה מרכז מסחרי, פשוט בתל אביב השטח בסגנון בנייה המשלב מסחר ומגורים שמיתר את הצורך ברכב הוא גדול משמעותית מבכל עיר וותיקה אחרת, יחד עם שמירה של העיר על שדרות עצים שגם הם חלק חשוב ברצון של אנשים ללכת ברגל.
  9. זה לצבע לבן. הם שולחים עם פדקס אז המשלוח קצת יקר וכמובן שעדיף לא לעבור $75.
  10. כן, זה המוצר שרציתי לתת לך לנסות. מוצר שלטעמי משלב טוב בין ברק חזק למראה הרטוב של קרנובה. זה אוטם צבע לכל דבר עם הידרופוביה מעולה ולטעמי המוצר הקל ביותר ליישום בשוק. אני פחות אוהב להמליץ על מוצר שקשור לפעמים רק בטעם אישי, לכן מעדיף לתת לנסות. זה מוצר על הצד היקר יותר, אבל מעט מספיק להרבה כך שאפשר לחיות עם זה. הבעיה של מרבית האוטמים של החברה היא שהם לא ממש עמידים בפני חומרים אלקלניים כך שמומלץ להשתמש בשמפו עדין מאוד עם PH ניטרלי. ללא שטיפה החומר יחזיק בקלות מספר חודשים, אבל כל חומר ניקוי חזק יפגע בו משמעותית או יסיר אותו לחלוטין.
  11. לא, המסקנה היא שכל אחד בוחר לעצמו את הסיכויים והסיכונים בחיים, תגובה למי שכתב שעצמאי יכול להרשות לעצמו להוציא את הילדים מהגן ושכיר לא או שמישהו מבלה עוד שעה בדרך כדי לעבוד בעבודה מסוימת שהוא רוצה, אלו החיים היום יומיים ויותר מכך של מרבית העצמאיים. בחרת להיות שכיר? רמת הסיכון שלך ירדה אך כך גם הסיכוי לגמישות רבה יותר ביום או להכנסה גבוהה יותר. רוצה לבכות על על זה? יופי, גש לגן הילדים הקרוב, או במסגרת הדיון לאיזו אוניברסטית תומכת חמאס בארה"ב, שם עוד לא למדו שלכל דבר יש מחיר ושיש דבר כזה שכר ועונש.
  12. בוא, להיות עצמאי זה לא גן של שושנים. אתה יודע אילו הפסדים עסקים חטפו (ללא פיצוי מהמדינה) מאז תחילת המלחמה וזה לאחר תקופת התאוששות קצרה ממגפת הקורונה? אתה יודע כמה עסקים מפוארים פשוט פשטו את הרגל במלחמה?
  13. "אבל לא הייתה לי מדפסת, לא היו תקציבים, לא נתנו לי אנשים"... לשמוע את דיסטל מדברת עם ערד ניר ולהבין איזה פח אשפה הממשלה הזו ואיזה מנהל זבל הוא ביבי שלא אכפת לו מהמדינה כאשר הוא שם חסרת יכולת ושקרנית מלידה במשרד ההסברה. אם היינו מדינה נורמלית, בן גביר כבר מזמן היה צריך לעוף, לא הביתה אלא לכלא.
  14. אם אתה מאזור רחובות מוזמן לבוא לקחת משהו, נשאר לי ממש קצת מזה אבל מספיק בשביל לפחות שכבה אחת, אולי זה מה שאתה מחפש. גם לי יש רכב לבן ואני לא רואה איך אפשר להעניק לצבע הזה עומק כמו לצבעים אחרים, מה שכן יש זה סגנונות שונים של ברק המחולקים לשני סגנונות עיקריים: המראה הרטוב בסגנון ווקס קרנובה או מראה מבריק "זוהר". אישית אני מעדיף את המראה הרטוב כי הכיף בסגנון הזה שהצבע נראה חי בהתאם לזווית הראיה. למרות זאת, ההמלצה העקרונית לצבע בהיר זה מראה "זוהר", סוג של ברק חזק שהייתי מגדיר אותו סינתטי/קר, הרכב נראה מבריק מאוד אבל עבורי זה קצת חד ממדי.
  15. הזכרת לי משהו. לפני מיליון שנה בערך כאשר הייתי בשנות העשרים, כבר לא זוכר מי למה ואיך, יצא שהשכרתי עם בת הזוג דירה בנס ציונה. שיעמום כזה בחיים לא פגשתי ברמה שלאחר שלושה חודשים התעוררנו מהשינה וברחנו מהעיר הזו בוא, אנחנו מדברים על עיר שעד לפני שנייה ורבע הקניותר היה השיא של העיר הזו
  16. זה נכון מצד אחד, אבל זה לא באמת שונה מכל מקום אחר בעולם. כמה צעירים בריטים יכולים לרכוש דירה בלונדון? מעבר לכך, אל תשכח שגם אפשרויות ההכנסה של הדור שלך גדולות פי כמה וכמה מאלו שהם בני 40 פלוס.
  17. ואנחנו מדברים על עיר שהיא שעה ברכבת מתל אביב, בכל מקום בעולם בערך זה נחשב לנסיעה קצרה למקום העבודה, רק בישראל מתייחסים לנסיעה כזו כאל נסיעה לסוף העולם.
  18. הניחוש שלי זה החשש ממלחמה אזורית ברמת עצימות גבוהה יותר. איראן כבר הוכיחה שביבי לא מרתיע אותה, בצדק, ומתקפה מלאה על לבנון להערכתי בהחלט תגרום לאיראן לפעול גם אם זה כנראה יהיה באופן מוגבל ולא All-In. אני לא רואה את האמריקאים עושים משהו התקפי חוץ מעזרה בהגנה על לישראל ולאן זה יתדרדר משם? גדול עלי לנחש.
  19. אנחנו התנהלנו ומתנהלים כיום בצורה הגרועה ביותר ללא סיכוי לעתיד טוב יותר. מלחמת התשה זה רע, רע מאוד לישראל. תחשוב כמה כסף כבר הוצאנו על המלחמה הזו לעומת האויבים העיקריים שלנו שיושבים עדיין בכיף שלהם - לבנון ואיראן - בזבזו גרושים ולמעשה הפכו את ישראל לשדה ניסוי הכלים הטוב ביותר שיכל להיות להם. יש כאן כמובן עוד כשלון מוחלט של ביבי, הרי כבר שנים אמרו לנו שהמלחמה הבאה תהיה רב זירתית, מסתבר שאנחנו בקושי יכולים לנהל מלחמה מול ארגון קטן, לא רק בכוח אדם אלא גם בתחום התחמושת. אם לפחות היו מקשיבים קצת לליברמן, לא היינו בסכנה של חיסול היכולות של חיל האוויר במתקפה רחבה ללא מענה של אש.
  20. כרגיל בקארספורום, 148 עמודים על כלום ושום דבר. מספיק עם הבכיינות, רוצים? רוכשים, יקר? לא רוכשים, נגמר הסיפור.
  21. זה מצחיק שימניים שכשלו לחלוטין בהגנה על המדינה, הביאו עלינו את האסון הגדול ביותר, הפכו את ישראל לשק החבטות של איראן המציגה את ישראל במערומיה, משרדי ממשלה שמאז אוקטובר לא מתפקדים, אומרים לנו שאפשרי שנחסל את חמאס ונכבוש את לבנון אבל מתנגדים לגיוס חרדים ואומרים שזה לא אפשרי... עדיך לכם פשוט לסתום את הפה. אתם פשוט האיוב הגדול ביותר של העם היהודי, לא למדתם כלום מההיסטוריה של העם ואתם עוד אמורים להיות "היהודים".
  22. כלום, כך זה כאשר יש כאן ממשלה שבראשה עומד אדם בלי חזון.
  23. 318i מהשנתונים האלו היא לא המכונית שהייתי משקיע בה, אלא כמובן אם אתה מכיר והתאהבת ואז כל מה שאומר הוא קשקוש חסר משמעות. מדגם E36 הייתי בוחר רק מנוע שישה צילינדרים (בתכלס כמעט בכל ב.מ.וו) ואז יש לך בסיס חביב למגוון שדרוגים שיהיה גם בעל ערך מיוחד.
  24. שאתה אומר מריחה, אתה מתכוון לתת היגוי עד להחלקה ואיבוד אחיזה? או שאתה מדבר על קריסת דופן הצמיג? קראתי וראיתי לא מעט ביקורות על הצמיג, בכולם התאור של צמיג לא מספיק ספורטיבי למרות יכולות גבוהות.
×
×
  • תוכן חדש...