Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. לא ברור לי מהיכן הנתון הזה. הדגם עוד לא הושק באירופה וגרסת הפלאג-אין רק עכשיו, ממש עכשיו, הושקה בארה"ב. גם לא ברור לי מהיכן הנתון שלטויוטה אין סוללות לצי הדגמים הנוכחי.
  2. צריך לזכור נתון אחד בנושא, הקורולה לא נמכרת כבר מספר חודשים והיא חלק משמעותי מאוד מהמסירות של דגמים היברידיים, לאחר הפסח זה ישתנה. פריוס פלאג-אין לעומת זאת כנראה תהיה יקרה מאוד ותהיה סוג של רכב נישה.
  3. ch28566

    רשמית: טסלה בישראל

    מעולה, זה עוד ניעור נדרש לשוק הרכב החשמלי בישראל.
  4. אתה יודע מה הכי מעצבן אותי ברכב הזה? הבחור שכל לילה יורד ברחוב שלי עם הרכב הזה. הרמקול החיצוני כל כך חזק ועם סאונד מעצבן שבכל פס האטה ברחוב הבחור מעיר את כל השכונה, לא רוצה לדמיין איזה מעצבן זה לנהוג ברכב כזה בעיר עם כזה רעש
  5. אני מניח נכון שסיאט זו קופרה בורון בעצם?
  6. ch28566

    מאמר: EVEASY– 100% EV, 100% Easy

    כן, רק שבמקרה הזה באמת שמדובר במותג בלי עתיד ברור, למעט ה- JMEV Yi שנקראת אצלינו Eveasy limo, המותג הזה, JMEV, בכלל מייצר רק רכבים חשמליים בסיסיים מאוד, עירוניות זולות מאוד.
  7. ch28566

    מאמר: EVEASY– 100% EV, 100% Easy

    למי שרוצה לקרוא את כל התנאים. החבילה כוללת ביטוח חובה ומקיף לנהג מעל לגיל 30 ללא עבר וכו'. תנאי היציאה בקישור. לא כולל עמדת טעינה.
  8. ch28566

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    יצא לי לנהוג בדגם האוטומטי שהיה ב- GT86 הקודמת. לא משהו. אני מניח ששיפרו, שדרגו, ואני זוכר שאז במצב ספורט הגיר אפשר העברות גסות למדי בכדי לאפשר העברה מהירה יותר של ההילוכים, אבל זה רחוק שנות אור מגיר ZF8 של ב.מ.וו, גיר DSG רטוב וכו'. תתחדש ותהנה! אני חושב שאם הייתי בוחר בצבע הזה הייתי עכשיו שובר את הראש אם לצבוע את החישוקים לגוון זהוב.
  9. ch28566

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    אותי באופן אישי לא ממש מעניין העדר מערכת הבטיחות אלא התוספת של מובילאיי.
  10. ch28566

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    צודק, לפי האתר האמריקאי של סובארו אכן רק הדגם האוטומטי זמין עם מערכת EyeSight.
  11. ch28566

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    היבואן עשה כאן מהלך מוזר, כנראה כי הוא יודע שרוב הרוכשים ירכשו את הרכב עם התיבה הידנית ועל זה הוא ללא ספק גוזר קופן הרבה יותר שמן. אם לא היה מובילאיי מילא, אבל לתקוע ב-2023 מובילאיי? מעצבן.
  12. ch28566

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    סעיף 2.1: מרכיבים רשימת אבזור סבירה ומגלים שהתוספת היא BRZ בחנייה.
  13. כל פולישר DA מסין בסוף יעשה את העבודה, רק להקפיד על פדים איכותיים או של SPTA מסין שהם לא רעים בכלל וזולים הרבה יותר. מגוואירס מעולים, יש להם עוד חומרים לשוק המקצועי יותר אבל שני המוצרים האלו שלהם נחשבים לבטוחים ביותר למשתמש הממוצע. יש כמובן גם את Menzerena המעולים, המוצר הזה לדוגמה עושה עבודה מצויינת.
  14. אם אתה רואה את המיקרו שריטות רק בזווית מסוימת ובאור מסוים, אז אתה צריך פוליש עדין יחסית. שני המוצרים שנחשבים לדי בטוחים וגם זמינים בכל חנות בישראל, אלו Meguiar's Ultimate Compound עבור החיתוך ואז ה- Ultimate Polish שלהם לגימור. עקרונית גם הפוליש שלהם בעל יכולת חיתוך מסויימת, בשביל זה מבצעים בדיקה על הצבע. קח את הפוליש שלהם, תיישם בנקודה מסויימת, אם קבלת את התוצאה הרצויה אז אין צורך בקומפאונד אם לא, אז קומפאונד. מצרף שני סרטונים עם פוליש שאני משתמש בו של koch chemie, אם מה שיש לך דומה לאחד מהם אפשר לכוון אותך בצורה טובה יותר:
  15. לא נשמע כמו תקלה אלא יותר כמו תכנון לא מוצלח. יש רעש של התכווצות/התרחבות רק כתצאה משינויי בטמפרטורה, כלומר זה דקה ונגמר או שזה כבר רעש קבוע בכל זמן הנסיעה? במגע, בהמון רכבים יש רעש כאשר לוחצים חלקי פלסטיק מסוימים, לפעמים בדיוק בשל הדבר הזה שיהיה מקום לפלסטיק להתרחב/להתכווץ מבלי להשמע רעש.
  16. אמנם לפעמים מצבר פשוט מת, אבל ברוב המקרים יש סימנים קדימים כמו התנעה קצת ארוכה יותר וכו'. לגבי התראה? אצלי יש אך יש רכבים שאין בהם וזה פשוט סתם חיסכון של היצרן.
  17. הטעות שלך מתחילה מזה שאתה משתמש בשמפו כמו Koch chemie nano magic עבור קדם שטיפה. תחשוב על מה שאתה בעצם עושה - שם סוג של ציפוי על כל הלכלוך. שמפו מהסוג הזה מיועד לשטיפה עצמה לאחר שהסרת את מרבית הלכלוך ובאופן אישי, אני מעדיף להימנע משמפו מהסוג הזה בכלל, בשביל זה יש אוטמי צבע, גם על רטוב, שאותם אתה מיישם לאחר שהרכב נקי לחלוטין.
  18. APC על צבע משמש כקדם שטיפה להסרה קלה יותר של לכלוך קשה כמו חרקים כתמים, שכבת אבק עבה שלא נשטפה זמן רב וכו'. APC יכול במידה מסוימת לפגוע בציפויים, תלוי בתכנון שלו אך רובם תוכננו להיות ידידותיים יחסית לציפויים. בהגדרה, זה חומר ניקוי כללי ובהתאם לדילול מתקבלת עצמה שונה למגוון שימושים שונים, ביחס נמוך לדוגמה זה יכול להתאים גם לניקוי חישוקים. זה לא מוצר שאני משתמש בו בכל שטיפה, הכל תלוי במצב ולרוב השימוש הוא רק נקודתי כמו חרקים על הפגוש או בדילול עם שמפו בכדי להפוך את השמפו, שרובם ללא חומר אקטיבי, לקצת חזק יותר. צריך לזכור שרוב סוגי השמפו לשטיפת רכב הם ללא חומר פעיל, התפקיד העיקרי של שמפו הוא ליצור סיכוך בין ספוג השטיפה לצבע הרכב. יש כמובן גם שמפו לקדם שטיפה, חלקם עדינים עם ציפויים, חלקם אגרסיביים.
  19. את כל מה שיש בדלת, הייתי מתחיל עם פוליש ורואה מה המצב בדיוק. את הפגוש אפשר לצבוע עצמאית או במוסך וכאן המחירים הם באזור 500-600 שקל לצביעה סבירה ללא פירוק הפגוש ועד ל-1800 שקל לצביעה ברמת יצרן עם פירוק מלא של הפגוש. לרכב ישן לא הייתי מתאמץ לקבל רמה של יצרן אלא רק שיהיה נעים בעין, כלומר להסתפק בציעה של 500-600 שקל. ולגבי היקה? מבין אותך בהחלט
  20. כאחד שתיקן עצמאית ברכב כל מיני פגיעות אבנים קטנות, יצא ברמה גבוהה מאוד, על פגם כזה כבר הייתי צובע מחדש.
  21. לרוב סדנאות לא מחזיקות קפיצים כאלו במלאי, אלא אם במקרה נשאר להם ממישהו שביטל פעם, הם כולם מזמינים מחו"ל פעם בכמה זמן כחלק ממשלוח גדול יותר של הזמנות. אם אתה לא נעול על אייבך תנסה לפנות לירון תייר שהוא היבואן הרשמי של אוהלינס אך גם מייבא עוד מותגים וכמובן אביתר מנתניה שבונה, מייצר ומשדרג בולמים, אולי יש להם משהו שמתאים.
  22. ch28566

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    ביחס למחיר בארה"ב והעבודה שזה רכב של עשרות יחידות בשנה במקרה הטוב, המחיר שפורסם הוגן בהחלט.
  23. ch28566

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    מישהו בכלל רוכש את הגרסה האוטומטית?
  24. אז תזמין לבד מחו"ל, סיפור די פושט. זה מגיע כקיט וכולל משלוח זה יעלה לך בערך 1250 שקל עם משלוח, לפני מסיים שזה עוד 500 שקל בערך ועם איזה עמלת שקר תצא עם גג 2000 שקל. קח את זה לכל מוסך סביר שיבצע התקנה, כיוון פרונט לאחר מכן וזהו. אתה כמובן יכול לשאול בקבוצה של סיאט ישראל, די בטוח שיש רבים שם שהתקינו.
  25. כן, רואים שהיצרן לא הקפיד לצבוע את החלקים לפני החיבור כך שתהיה הגנה. מדאיג? לא, זו סתם נקודת עיגון לכנף וסביר להניח כי החלודה היא מהשייבה שיושבת בנקודה הזו.
×
×
  • תוכן חדש...