ch28566
-
הודעות
520 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
2
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ch28566
-
מאז שאני משלם רק עם הנייד, כבר יצא לי לא מעט פעמים בארץ להגיע לתחנה לתדלק ואז להיזכר ששכחתי את הכרטיס הפיזי כך שלא ניתן לשלם בעמדה אלא רק בחנות הנוחות, אם יש.
-
ממשלת השמדת הערך של מדינת ישראל, סיפוח בלי להכריז על סיפוח ומי ישלם על זה? https://www.ynet.co.il/news/article/h1yltbx8c#autoplay זה חלק בלתי נפרד מהתוכנית של סמוטריץ' למוטט את הרשות. מי ישלם על כל זה? אני נגד התוכנית הזו באופן אישי אבל נגיד שזו הממשלה שלי וזה מה שהיא החליטה, הרי הם נבחרו. אבל כל זה נעשה בלי שום שאלה, המתנחלים כמו החרדים מוצצים היטב את הקופה הציבורית וגם הם בטוחים שהיא לשרותם בלי סוף. האיש שר אוצר, אמור להכיר את המספרים, אבל בטח מסכם את זה בבעזרת השם ויאללה.
-
כפי שציינו, על הכל היה דיון ובטח שעל כיפת ברזל, כבר מזמן דיברו על כך שבזמן מלחמה עם חיזבאללה המערכת לא תוכל להגן על כל יישוב ותתמקד בעיקר באתרים אסטרטגיים (צבאית או אזרחית). למיטב הבנתי, כאשר קוראים בין השורות, מנסים בכל הכוח להביא לשימוש מלא את מערכת הלייזר שתוכל להפחית את העומס על כיפת ברזל.
-
ואולי פשוט שופטים אנשים על מעשים? על התכלס? יש חלאת אדם כראש ממשלה כיום עם 63 חלאות נוספים שרואים את המצב וכל מה שאכפת להם ממנו זה העתיד הפוליטי והכלכלי שלהם, למרות שלאף אחד מהם לא ממש צריך לדאוג. איש אחד שיקר בלי סוף ובתכלס הביא את ישראל למצב המסוכן ביותר של אי פעם, ואנשים עוד שואלים שאלות אם הוא וחבורת החלאות שסביבו צריכים עוד ללכת הביתה. לא הספיק לכם 1200 יהודים שנשחטו ביום אחד, אתם צריכים גם איזו מלחמה עם לבנון שתחסל איזו עיר או שתיים בישראל? עוד איזה כמה אלפי הרוגים ומי יודע מה עוד?
-
זה בערך כמו לחשוב שביבי אחראי להצלחה של צ'קפוינט. בסופו של דבר יש חברות שרכשו רשיונות לקידוחי גז בים התיכון במים הכלכליים של ישראל, יש חוק מסודר בנושא עוד משנות החמישים. הן אלו שהשקיעו ומצאו. חברות רכשו רישיונות חיפוש לא כי ביבי הוראה על זה אלא כי היה גילוי לא מרוחק במצרים והבינו שכנראה יש כאן משהו במים הכלכליים של ישראל. מכיוון שמדובר במשאב של המדינה (והחוקים בנושא התמלוגים היו מאוד מיושנים), כמובן שלמדינה יש מה לומר בנושא ועל זה כמובן היה כל הוויכוח הפוליטי כמו המס שייגבה, המחיר בו הגז יימכר למדינה, כמה מותר לייצא ועוד. כמובן שמכונת הרעל של הנבלה גרמה לחלולי המוח לחשוב שיש צד שבכלל רוצה להשאיר את הגז באדמה בזמן שביבי עוד רגע הופך את כולם כאן למיליונרים, וזה כמובן שקר אחד גדול.
-
מכשיר להורדת הורדת לחץ צמיגים מדוייק
ch28566 פרסם הודעה בנושא של ik3 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
מד דיגיטלי איכותי יעשה את העבודה, המחירים הם בהתאם לרמת הדיוק ומומלץ לרכוש אחד של 0-45 או 0-60 psi ולא יותר מכך. -
יש סיני ויש סיני. זה לא שאין יצרנים סיניים סבירים (סבירים, לא פגשתי משהו יותר מכך) אבל כפי שכתבת את ההבדל מרגישים בעיקר במקרי קצה. כצמיג מוכר שהוכיח את עצמו במבחנים רבים ובמחיר סביר, הם תחליף ראוי ומומלץ לכל צמיג סיני.
-
טוב, צריך לשלם את השוחד למשפחת פילבר.
-
רק שזה מתחיל 15 שנה לאחר מהאיש שהבטיח שהוא יחסל את חמאס ודאג להפחיד את המצביעים שלו שאם לא הוא, דאעש עוד רגע בשדרות. זה באמת קרה בסוף, רק שזה היה "דאעש עזה" וזה קרה רק בגללו. עכשיו תגיד לי אתה איך מכל "הפאר" שמצביעי ימין אהבו להדביק לביבי, כמו העשור הבטוח ביותר, גאון, ליגה אחרת, הגענו לכך שהוא בעצמו אומר שאנחנו במלחמה קיומית. וזה לא שלא הזהירו אותו, זה לא שחמישה ראשי מוסד לשעבר לא אמרו שהאיש מסוכן למדינת ישראל, עשו זאת שוב ושוב רק שכל מצביעי הימין צבעו את כל אותם אנשים כשמאל, והעיקר שלא להקים ממשלה עם ערבים. וגם אחרי האסון הנוראי ביותר שאולי הוא בכלל רק פתיח לאסון שעומד לבוא, עדיין יש ביביסטים, עדיין יש חברי ממשלה שמסתכלים רק על עצמם ולו מעמידים את האסון הלאומי הזה ששמו ביבי על... לא ארחיב. תראה מה זה. 1200 נשחטו ואתם עדיין תומכים ברוצח היהודים הזה ששמו ביבי. איזה אנשים אתם? אפס מוסר.
-
מה שיהיה זה מה שהיה בממשלה הקודמת, סוג של איחוד כוחות שכן כפי שאנחנו רואים בסקרים, יש כאן אוכלוסייה לא קטנה שהיא בעד משפחת מלוכה, אנטי ציוניים או משיחיים, וכאשר זה המצב אין ברירה אלא אלא לאחד כוחות וכפי שהיה בממשלה הקודמת, פשוט יבחרו מישהו אחד מהמפלגות האלו כדי להעיף את האנטי ציוני ביבי. האיש אשכרה כתב ציוץ כדי להבהיר שהוא מוכן לקבל כל ביקורת כדי שנקבל נשק מארה"ב כי ישראל במלחמה על קיומה. גם במקרה הזה לא משכו לו בדש?
-
כאשר מבצעים פוליש השאיפה היא לבצע את המינימום ההכרחי כדי להשאיר כמה שיותר שכבת לכה שהיא ההגנה הטובה ביותר לשכבת הצבע שמתחת לה. למספר השלבים אין ממש משמעות אלא לאגרסיביות של כל שלב ושלב - השילוב של הפד עצמו, חומרי השיוף שיש בקומפאונד, הפולישר וצורת העבודה עם הפולישר. אף פעם אל תחפש מושלם, אם מה שאתה רואה במרחק של כ- 50 ס"מ מהרכב בסיוע של תאורה נראה לך טוב, זה הזמן לעצור ולא לרדת ל-20 ס"מ מהצבע ולחפש במיקרוסקופ כל פגם קטן או שרידים של שריטה עמוקה יחסית.
-
מסכים לחלוטין. מוכשר מאוד, אנגלית רהוטה אבל שרה והילד לא אהבו אותו.
-
לפיד זו הצרה האחרונה שלנו בכל הקשור בהסברה, מערך מפואר שגם אותו ביב דאג להרוס. העיקר לנסות למנות מישהו שיסדר לבן האפס שלו עבודה בקונסוליה במיאמי. האיש בוגד, פשוט בוגד.
-
יום אחד, נצטרך להעמיד כאן את ביבי על בגידה יחד עם כל אלו שאפשרו לו להוביל את ישראל למצב הגרוע ביותר בתולדותיה.
-
בגדול, תקרא את נתוני ההספק והצריכה של המכשיר ואת קיבולת הסוללה, מורידים איזה 10% על נצילות ועל כך שלא מנצלים את מלוא הקיבולת של הסוללה אף פעם ומקביל את זמן העבודה, פחות או יותר. סתם לשם הדוגמה מנתונים ברשת על JIMMU JW31. אז ההספק הוא 180W, המתח הוא 20V הזרם הוא 9A קיבולת הסוללה היא 2500mAh כך שאנחנו מקבלים כ-16.2 דקות ועם הפחתת נצילות אתה יכול לצפות לכ-15 דקות של פעולה.
-
בתכלס, הצליח לביבי, עשרות עמודים מדברים על הדברים הבאמת לא חשובים בחיים בעת הזו.
-
כן, כי זה שהיה פעם עיתון עבורו וזה שיש איזה אוליגרך שמחזיק ערוץ טלביזיה מפסיד רק עבורו, זה כסף קטן. איזה אפס מאופס האיש הזה.
-
@elera יצאתי פיתה, הסתכלתי על צילום מקופל של הרישיון שיש לי במחשב, פתחתי את העדכני שיש ברכב ואתה צודק כמובן. עכשיו לשאלה החשובה יותר, מהיכן יש לך צילום רישיון של המפלצת העונה לשם זיבאר 4?
-
אני מסתכל על כל הרישיונות ששמרתי (משנת 2019) אצלי מעולם לא היה כתוב קבוצת זיהום אלא רק מופחת זיהום.
-
טוב, נמצאו האשמים לכל תחלואי המדינה, זה הצבא כמובן לפי הנבלה הראשי בערוץ ביבי - ברדוגו. כמובן שכל מה שיוצא לחמדן הזה מהפה הוא מהוראה של ביבי, זה האיש הראשון שביבי פגש עוד ב-7 באוקטובר. לא נביא, אבל חיסול מדינת ישראל זה משהו שחשבתי על ביבי כבר לפני 20 שנה, מסתבר שאני צודק.
-
יכול להיות שזה גם קשור בצרכנים עצמם? אולי? כלומר לקוח של יפנית קוריאנית מראש רוכש מסוג זה כדי שיהיו כמה שפחות הוצאות (תדמית האמינות) וגם הולך למוסך הזול והכללי כדי שיהיה זול. זה לא שמי שרוכש פיג'ו לדוגמה רוצה לבזבז יותר, אבל הוא פשוט, אולי, מקפיד יותר.
-
אז הרמטכ"ל טוען שחסרים חיילים וחייבים לגייס גם חרדים, שר האוצר אומר לו שהוא מתערב בנושא פוליטי. אז מותר להם לדפוק על השולחן או לא? הם רק פקידים בלי אחריות או שהם אחראיים בלעדיים? איזו ממשלת פח אשפה.
-
שאני אתן להם הנחה? זיהוי פנים לטובת מניעת פגיעה בפנים של המפגינים? אני תמים מידי?
-
אם באמת היו רוצים להפחית זיהום, ובאופן מיידי, זו הייתה אמורה להיות הגישה הנכונה ועבור חשמליות מלאות אפשר היה להעניק מענקי מחקר ופיתוח נדיבים כדי להאיץ פיתוח של סוללות יעילות, זולות וטובות יותר, מה שיקרה לקראת סוף העשור הנוכחי. לפי כל הנתונים, בשלב זה המעבר להנעה חשמלית בצורה לא אחראית הגדיל את פליטת המזהמים. קודם כל לא לקרוא כלכלסיט. קראתי לא מזמן מחקר שבדק את הנושא לעומק והראה שלפי כל הנתונים (שהם בתכלס לא סוד גדול), יצרן סיני מרוויח בערך פי 4-5 על כל רכב באירופה לעומת הרווח בשוק הסיני, כך שמס של 20-40 אחוז לא ממש הולך להפוך את זה ללא כלכלי עבורם. גם לא צריך חברת מחקר בשביל זה, מספיק לראות את המחירים של BYD אטו 3 בסין לעומת המחיר בישראל, 70,000 שקל לעומת 170 אלף שקל, גם עם תוסיף בנדיבות עלויות שילוח, הוצאות שיווק שונות ועוד, אתה יכול להבין שעבור היצרן (והיבואן) השוק המערבי הוא בוננזה.
