לגבי מסנן אוויר, יש חברות כמו MANN, MAHLLE, KNECHT, BOSH ועוד, כולן חברות טובות וראויות.
לגבי קסטרול, ההבדלים בהרכב השמנים לא מאוד משמעותי אבל לפי קסטרול Magnatec פותח במיוחד עבור מי שנוסע בעיר ומשתמש הרבה במערכת עצור/סע, EDGE למנועים בעלי ביצועים גבוהים. בתכלס שני השמנים טובים ולכל אחד יתרונות משלו. בשמנים הכלל הוא 1. שמן לפי תקן היצרן מיצרן שמן מוכר ואיכותי 2. החלפה בזמן ועדיף גם לפני הזמן, תלוי בנוסעה ואופי הנהיגה כי בתכלס מה שהיבואן ממליץ עליו הוא סוג של ממוצע שלא לוקח בחשבון המון דברים נוספים.