Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. מה זו האובססיה הזו של התקשורת לגבי אל-על ובכלל טיסות תענוג לחו"ל? אנחנו במלחמה, בעיות וכו' זה דבר צפוי ואל-על היא חברה הנסחרת בבורסה שעושה את מה שמצפים ממנה, להעלות את מחיר המנייה ו/או להגדיל את הדיבידנד שיחולק.
  2. אם תסתכל באתר של מאזדה ישראל, אתה תראה שעטנז של ND2 ו- ND3.
  3. קודם כל יתכן שבשנת 2001 היה צריך בכלל 30 מיליארד ולא 13 כך שאין טעם לבצע השוואה כזו כאילו המערכת בכלל בעודף, שנית אתה רוצה לקבל את אותה רמת טיפול לשלל המחלות כמו בשנת 2001 או רמת טיפול מתקדמת של שנת 2020?טיפול איכותי ומתקדם יותר עולה יותר כסף. לפני 100 שנה רופא היה רופא לכל תחום, היום לכל פסיק יש תחום התמחות.
  4. לחברה יש את כל התקנים הנדרשים, מה גם שביבוא אישי הדבר היחד שמעניין אותם זה אם זה בולם עם כיוון גובה או לא.
  5. לא אמורה להיות בעיה במכס, B6 מיועד לקפיצים המקוריים ו-B8 מיועד לקפיצי הנמכה. במקרה הזה, היה עדיף אם היית יכול להחזיר את הקפיצים של ST ופשוט לרכוש סט B12 שזה שילוב של B8 עם קפיצים תואמים (בתנאי כמובן שיש סט כזה לדגם הרכב שלך).
  6. נכנסתי לאתרים של מאזדה בריטניה וגרמניה, יש שם את הדגם המחודש עם מנוע ה-2.0 ליטר. מה שכן, בדגמים מאזדה 3 ומאזדה CX-30 מאזדה החליפה באירופה את מנוע ה-2.0 ליטר 122 כ"ס במנוע 2.5 ליטר 140 כ"ס עם סיוע חשמלי 24V, כך שאני לא יודע אם מה שיש שם הוא שאריות או שהשיווק ממשיך כסדרו.
  7. זה אחד לאחד יאיר נתניהו.
  8. BYD יאנגוואנג U8. הגיע לכאן כסוג של תצוגת תכלית למותג, רכב יקר מאוד ורב יכולות. פלאג-אין עם 4 מנועים חשמליים בהספק כולל של 1200 כ"ס.
  9. אם לגלנט קוראים אנטי ישראלי כי הוא חושב "שניצחון מוחלט" זה קשקוש, אז מה כבר אפשר לצפות מעוד ביביסטים חלולי מוח. ביבי הוא אויב ברור של מדינת ישראל.
  10. בקצרה, כן.
  11. ch28566

    מגרש חניה ריק

    סע לאצטדיון הכדור רגל של נס ציונה, מבודד ועם מגרש חניה ריק וגדול.
  12. זה שאובר חושבת כך זה ברור, זה פוגע להם במודל העסקי אבל לגבי מאסק, האיש הזה רק זורק הבטחות לאוויר כדי להמשיך לנפח את המניה של החברה שלו.
  13. לצערנו, החלק השכלתני בכל הקשור בפוליטיקה נעלם אצל לא מעט אנשים, גם אם הם מבינים וקוראים את המצב בבהירות, בסוף בסוף "הלב" מחליט. זה הרבה יותר מורכב מזה. כי גם אם לא יהיה כסף תהיה איזו עמותת שקר שתספק להם את כל הצרכים הבסיסיים. העמותה הזו תחייה על תרומות מחו"ל ו/או על כסף מהמדינה. זו בפועל התחמקות מס ממוסדת והחרדים מומחים בתחום הזה (גם הציונות הדתית עושה המון שימוש בכלי הזה). תוסיף לזה שמעניקים גם הטבות בארנונה לאנשים כאלו למרות שאלו אנשים שעושים את שעושים מבחירה, זה אורך החיים שלהם ולכן אין כל סיבה להעניק להם את ההטבה הזו.
  14. ראש ממשלה שקורא לשר הביטחון "אנטי-ישראל" הוא פשוט אחד שצריך עכשיו להיות מובל לכלא ע"י השב"כ.
  15. יש לי לכלוך במסילות הפנימיות של חלונות הצד, כך שכל פתיחה של החלון מותירה לכלוך קל בצד הפנימי, מחפש רעיון חכם לניקוי של זה. הרעיון שלי הוא קצת אלכוהול או חומר ניקוי חלונות ואז פתיחה/סגירה של החלון, טרם ניסיתי אבל אם יש למישהו רעיון מוצלח יותר, אשמח לשמוע.
  16. איראן, חיזבאללה - ביבי עושה שוב את מעשי העשור האחרון, נותן לאויב לקבוע הכל.
  17. זו כנראה העלמת המס הממוסדת הגדולה ביותר במדינת ישראל. קיים כיום גם בציונות הדתית. זה מיליארדים שנועדו למטרות אישיות בסופו של דבר שלא רק של ממוסים אלא גם מקבלים תקציבים מסודרים מהמדינה.
  18. לגבי מסנן אוויר, יש חברות כמו MANN, MAHLLE, KNECHT, BOSH ועוד, כולן חברות טובות וראויות. לגבי קסטרול, ההבדלים בהרכב השמנים לא מאוד משמעותי אבל לפי קסטרול Magnatec פותח במיוחד עבור מי שנוסע בעיר ומשתמש הרבה במערכת עצור/סע, EDGE למנועים בעלי ביצועים גבוהים. בתכלס שני השמנים טובים ולכל אחד יתרונות משלו. בשמנים הכלל הוא 1. שמן לפי תקן היצרן מיצרן שמן מוכר ואיכותי 2. החלפה בזמן ועדיף גם לפני הזמן, תלוי בנוסעה ואופי הנהיגה כי בתכלס מה שהיבואן ממליץ עליו הוא סוג של ממוצע שלא לוקח בחשבון המון דברים נוספים.
  19. אני רואה עכשיו את גולדפוס בראיון ואז אני חושב על חבורת האפסים בכנסת ובממשלה.... ייאוש אחד גדול. זה לא שלא צריך דרג מדיני, חובה שיהיה, אבל כפי שהוא אמר אז, שיהיו ראויים, כרגע הם כלל לא ראויים.
  20. תראה, יש זרים שאכן נחטפו מהרחוב ע"י רשות ההגירה...
  21. טוב,, עמית סגל הוא בחור בלתי נסבל בעליל.
  22. לא צריך, על כל חשבון אתה יכול לפתוח מספר ערוצים נוספים ולעבור מהאחד לשני בקליק.
  23. שמע, איזו גזירה, אבא צריך לשמור ולפרנס על הילדים שלו, ממש איום ונורא. עכשיו זה לא שהיועצת החליטה על זה באמת, זה פשוט חלק בלתי נפרד מפסיקת בית המשפט, אבל אנחנו יודעים מה היחס של החבורה הזו לחוק ולבתי המשפט.
  24. כדי לפרוץ ככה אתה לא צריך חיילים מאומנים אלא מאסה. זה לא העניין, העניין הוא לסנכרן את הכל ואת זה לא ניתן לעשות כיום ביו"ש וזה לא רק בשל העבודה שהם נרדפים או היכולות העדיפות של השב"כ בתא שטח זה אלא שבתא שטח זה לא מפחדים לפעול על כל ידיעה קטנה כאשר בעזה כל דבר קטן בערך היה דורש אישור ראש ממשלה בשל הסיכוי לפתוח בעימות רחב. הפגישה הלילית של ראשי מערכת הביטחון בלילה ה-7 באוקטובר לא הייתה מתרחשת אם זה היה באיו"ש, שם כבר מזמן היו פועלים לסכל את המזימה. לגבי היכולות שלהם אתה צריך להבחין בין הכוח הפורץ הראשון שלהם, אלו שחטפו את כל החיילים, לבין השאר. אלא שפרצו ראשונים וחטפו חיילים רובם חזרו לעזה בריאים ושלמים עם "השלל" שלהם.
  25. לא חושב שזה בר השוואה, בעזה היה צבא טרור לכל דבר ועניין, מאומן ומאוד מצויד, ביו"ש אין את זה. יש אולי המון קבוצות טרור אבל זה רחוק מהכוח שנבנה בעזה. כל זה מצטרף לחוסר הרצון של הליכוד לגייס בני ישיבות, הרי זה לא מהיום זה כבר שנים רבות. אם באמת היינו במלחמה שכולים מגויסים אליה, אז היום כבר הייתה יכולה להיות לפחות עוד אגדות חי"ר נוספת. כזו שגם אם לא תישלח לעזה תוכל להוריד המון עומס ממשרתי המילואים והבט"ש שעדיין קיים בגבולות כמו ירדן, סוריה וכו'.
×
×
  • תוכן חדש...