ch28566
-
הודעות
520 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
2
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ch28566
-
בן של היסטוריון, הוא יודע היטב מה המשמעות ולכן גם לא הודה לרגע בכך שטעה לאורך כל השנים.
-
הרצחת וגם ירשת " הממשלה תצביע: יוקם תאגיד הנצחה ל-7/10, הכסף - ממנהלת תקומה הממשלה תצביע בישיבתה, שתיערך בהמשך היום, על הצעת החלטה שלפיה כלל תוכניות ופעולות ההנצחה והזיכרון של אירועי 7 באוקטובר יוטלו על משרד ראש הממשלה - בתיאום עם מנהלת תקומה לשיקום העוטף. לפי הצעת ההחלטה, מנהלת תקומה תקצה לשם כך חמישה מיליון שקלים למשרד ראש הממשלה בשנת 2024."
-
שמע, האם תקבל רכב שלעין לא מקצועית נראה עם צבע מבריק וחדש? כנראה שכן. האם יחזיק מעמד? במחירים האלו זה עניין של מזל ובכל מקרה את התוצאה של הכנה לא טובה (זה החלק היקר יותר בצביעה) רואים רק החל מחצי שנה עד שנה להכנה ממש גרוע (ותהליך צביעה לא נכון בסביבה עם לחות ומלאת מזהמים) ועד למספר שנים.
-
פרוטקשן עונה על ההגדרה של טרור וזה נוראי שעד היום לא השכילו לחוקק משהו בנושא הזה (נדרשת חקיקה, לא כזה פשוט אבל אפשרי). בתחום הזה של פשיעה מאורגנת כולם כשלו עד היום, הבעיה במקרה הזה היא קודם כל במחוקק ופחות במשטרה.
-
לא, של יואב סגלוביץ. בוא, משטרת ישראל חזקה כיום על שומרי חוק וסתם אזרחים, היא אפס מאופס מול עבריינים של ממש. זו לא גזענות אלא עובדות בשטח. מה לעשות, אבל אוהדי כדור-רגל מהסוג האלים הם לא בדיוק קהל המצביעים של זהבה גלאון.
-
הייתה תוכנית, ישבו עליה חודשים רבים מאוד, הגיע הממשלה החדשה וזרקה את הכל לפח. הרבה יותר קל להיות פופוליסט זול מאשר לעבוד בפועל. בן גביר הוא התמצית של הזבל הישראלי, תראה מי מצביע לו ומי אוהד אותו, אלו, לדוגמה, אותם אוהדי כדור-רגל שהולכים מכות לפני או אחרי המשחק. אנשים מיותרים בעולם.
-
רק שעיקר הפשע המאורגן הוא לא ברחובות תל אביב, השוטרים של אזורים אחרים פנויים ושוב, סדר עדיפויות, השר בחר בהפגנות כדבר החשוב ביותר, בעיקר להרביץ ולעצור מפגינים. הציג תוכנית למיגור פשע? אין, כלום, נאדה. האיש כבר שנתיים כמעט בתפקיד, לא יום אחד, דרש שיקראו לו השר לביטחון לאומי.
-
ואולי זה סדר עדיפויות לקוי? מה יותר חמור הפגנות או פשע? גניבות רכב או הפגנות? טרור דמי חסות או הפגנות? נשק במגזר הערבי או הפגנות.... זה כמו שהזבלים מגינים על האפס הזה ואומרים תראו איך הקים כיתות כוננות. לפני ה-7 באוקטובר הוא התעסק בזה? ביקר אי פעם בכיתות הכוננות של עוטף עזה? אפילו הסתכל לכיוון של הקיבוצים האלו? לא ולא וגם היוזמה להקים כיתות כוננות הייתה עצמאית, הוא רק רכב על הטרנד.
-
לא ממש יודע איך לעזור, אבל הייתי פונה אולי למשהו כמו עזר מציון, עזרה למרפא וכו' ומבקש עיצה. מכיוון שהם מחוברים לציבור החרדי, מניח שיש להם גישה קצת שונה לנושא.
-
נדב ארגמן לא מחדש כלום, הוא רק מאשר את העבודה שביבי בוגד בבטחון המדינה והביביסטים הן זן נחות של אנשים. רק שהשר זבל עופות ולאזרח וגם למפקד מותר לעשות אחרת כולל לעלות על הכנסת ולהעיף משם את כל המושחתים. יש המון מדינות בהן זה קרה, גם בישראל צריך את זה.
-
קודם כל בישראל מחסלים את אלו שארה"ב תובעת כעת, אבל אני מניח שחלק מכל זה קשור בנושא החטופים. לא ממש הגיוני, לדוגמה, להתחיל להוציא להורג אסירים כאשר ברור לך שחמאס יוציא להורג את שלך במקביל אם נעשה את זה.
-
כתבתי על זה כבר מזמן. לחמאס מספיקה משפחת ביבס או החיילות, כל השאר זה רק בונוס להשיג יותר אסירים. זה לא לחץ שלו, זה לחץ עלינו שנדע שיש יותר סיכוי שבפעולות צבאיות נגרום להרג של החטופים ושכדאי לנו לעשות עסקה עכשיו.
-
אני לא יודע איך לשחרר את החטופים מול מי שלא אכפת לו מעמו שלו (לא יודע אם לביבי אכפת אבל זה כבר סיפור אחר). אני כן יודע שביבי שוב מוביל אותנו למיקרו, לא לראות את התמונה הגדולה, את האפסות שלו ואת המצב אליו הוא הוביל אותנו, העיקר שנתעסק בכל השטויות הלא חשובות, כמו החשיפה הלא חשובה של סגל פתאום, את מי זה מעניין עכשיו השיחה של מנדבליט? לביבי זה טוב מלחמה על אש קטנה, את זה הוא מוכן למרוח שנים בדיוק כפי שמרח את תושבי הדרום שאם לא הוא מחבלים על טויוטה ייכנסו לשדרות.
-
במוו M2 החדשה, התרשמות ראשונית (נקודת מבט מבעלים של M2 דור קודם)
ch28566 פרסם הודעה בנושא של BobbyMiata בתוך רכב כללי
המתנתי לסקירה הזו תודה על ההשקעה. העיצוב החיצוני? התרגלתי לחזית ואני אפילו מחבב אותה, החלק האחורי בסגנן JDM כנראה שהוא יהיה נסבל עבורי רק בעוד מספר שנים. תא הנוסעים ללא ספק שנות דור קדימה בכל תחום אפשרי לעומת הדגם היוצא, אבל אני לא מבין מדוע ב.מ.וו (טוב, גרמנים) לא פותחת לחובבים שלה לעצב לוח מחוונים אחר, סטנדרטי יותר למראה. כל השאר, הסקירה שלך יחד עם הדיעה שגיבשתי על הדגם משלל סקירות האחרות שקראתי מסתכם במשהו כמו: ממש לא אתלונן אם תהיה לי כזו אבל זו לא מכונית של "אני חייב אחת כזו". מצד שני M2 מעולם לא הייתה הארדקור אלא יותר סוג של מכונית עם אישיות כפולה, כזו שאפשר בהחלט להתנהל איתה ביום יום ומצד שני, בטח שעם קצת שיפורים, מכונית כיפית ולא כירורגית. מעניין מה נפגוש ב- M2 CS עליה הם כבר החלו לעבוד ובטח תוצג במהלך המחצית הראשונה של 2025. -
אם זה מה שאכן תקבלו, קבילתם את הרכב הנכון לטיול משפחתי. תהנו!
-
אז אתה אומר שאלו שיכולים לדוגמה להכריז על מלחמה, על לשלוח את אלו למות ולתת פטור לאחרים לא צריכים להיות נקיי כפיים יותר מכל אחד אחר בשירות הציבורי? הקלטת מראה דבר אחד, אדם שניסה לקדם את עצמו לתפקיד מסוים, קצת מסריח אבל לא משהו שהפיל אותי מהרגליים שכן אל מדובר כאן בקידום אדם שלא היה כשיר בהחלט לתפקיד מעבר לעבודה שמי שבחר בו זה אותם אלו שמתלוננים עליו כי הוא לא נתן להם להיות מושחתים. אלו חלאות האדם המשרתים כיום בממשלה והבן של הטרוריסט שמדבר זחוח כמו מרבית חובשי הכיפה, אדם אל ראוי.
-
זה כמו החשיפה של סגל הקשקשן שאומרת שאם אתה לא פוליטיקאי אסור לך לעסוק בקידום אישי וכמובן שאם אתה לא פוליטיקאי אתה חייב להיות נקי כפיים ולהם? להם מותר הכל.
-
אלו אנשים שאין בהם טוב, צדקנות מילולית זה מאוס ואתה עושה זאת כאן שוב ושוב.
-
תסיר את המילה טוב, אין שום טוב באנשים האכזריים חסרי המוסר האלו, כאשר מדובר באנשים שרוצים רק עוד כוח ושררה כדי ליישם חלומות הזויים ומשיחיים שלהם, טוב לא יצא מזה. אלו חלאות המין האנושי, אלו בדיוק האנשים שגרמו לכך שגורשנו מהאדמה הזו למשך של 2000 שנה ולא הם שהחזירו אותנו לכאן, אנשים עם אופי אחר לחלוטין עשו את זה.
-
לגבי כתמים חיצוניים, לא יודע, צריך לראות, אבל רכב שנת 2015 לא ישן בשום צורה (בטח שלא מבחינת הצבע) אלא אם הוזנח בצורה פושעת ונשטף עם נייר שיוף. לגבי לוח המחוונים, תרכוש לעצמך Meguiars Plastx, שמים קצת על מגבת מייקרופייבר איכותית ובתנועות עגולות, בלי לחץ, לעבור מספר פעמים על לוח המחוונים, לנקות עם מגבת מייקרופייבר נוספת ולבדוק אם צריך עוד מעבר.
- 2 תגובות
-
- 1
-
-
בטח, שניים, מהנדסים מוכשרים ומבוססים, עזבו ולא רואה אותם חוזרים, טוב להם שם (אחד באירופה והשני בארה"ב). אחד עזב בשל ההפיכה המשפטית (שזה כמובן רק הקש והגמל) והשני בשל המלחמה, גר במקום לא רחוק מהגבול הצפוני (15 ק"מ אווירי בערך) עבר לאירופה מתחילת המלחמה בערך וכבר לא מתכוון לחזור (כבר מצא עבודה וממשיך לעבוד עם הארץ - מרחוק). אחד אחר עזב מזמן, מאלו שקוראים להם בריחת המוחות, ד"ר למדעים שלא מצאו מקום באקדמיה או מכוני המחקר בישראל או ליתר דיוק מצא בסוף משהו אבל התנאים היו כל כך נמוכים לעומת ארה"ב (מבחינת המימון המחקרי, לא עניין של שכר) שהוא נשאר שם.
-
מה זה כבר ישנה? את החלקה שביבי הרס ייקח שנים רבות לתקן, אם בכלל זה יהיה אפשרי.
-
מקשיב לגנץ וגדי שאומרים דברים חמורים עם הרבה הגיון ומה תגובת משרד ראש הממשלה? מאז שהם עזבו יש לנו הישגים כבירים כמו חיסול רמטכ"ל חמאס. אם יש גיהנום, זה המקום של ביבי, המשפחה שלו, הלשכה שלו, הממשלה שלו (ועוד רבים אבל זה מספיק להתחלה).
