Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. עקרונית, ההמלצה להפעלת מכשירים מסוג זה זה ללחוץ על האקדח כאשר המכשיר כבוי, לתת לכל האוויר לצאת עד שאתה רואה שהזרימה חופשית, להמשיך ללחוץ על האקדח ולהפעיל במקביל.
  2. הרכב נפגע ע"י מישהו שהיה מבוטח בחברת ביטוח חקלאי, קיבל סך של 51241 שקל (הסכום כולל את ירידת הערך שנקבעה על 6%). פתוח/סגור, זה כבר ממש לא מעניין, זה מקרה מלפני יותר מ-6 שנים. מכיוון שהרכב היה אז חדש יחסית, מניח שכל התיקון בוצע במוסך היבואן ולכן גם הסכומים גבוהים למדי, אם ההנחה של נכונה אז תוכל לקבל את כל מה שנעשה לרכב במוסך היבואן.
  3. תנסה את צמיגי זוארץ בתל אביב, יש להם מחסן צמיגים די גדול ולא פעם מצאתי אצלם צמיגים שהם מעבר לסטנדרט במלאי.
  4. נסעת ליד שיחים אולי? זה פשוט נראה כמו משהו כזה שנגרם מענפי שיחים.
  5. בתכלס, שני נהגים לא מוצלחים. זה עם הרנו לא נוהג בזהירות הנדרשת ונהג האודי, ניתן בהחלט לראות שהוא מאיץ שם בשלב מסוים לפני ההתנגשות בזמן שהוא כבר אמור להבין שהרנו עוד רגע מתנגשת בו והייתי מצפה כי ישבור ימינה או יבלום ולא ימשיך לנסות לפנות שמאלה כפי שרצה.
  6. זו לא ההופעה הראשונה שלה בטלויזיה, הפעם היא ביקשה וקיבלה לדבר למשך 2 דקות באופן חופשי ישירות לסינוואר, ואז יצא מה שיצא.
  7. מכירים את חסלט? הייתה (וגם היום) מונופול בתחום העלים הטריים הכשרים בישראל שהייתה בגוש קטיף וכיום בשטח ישראל. מי היו הפועלים הזולים שלהם? כמובן פועלים מעזה. והיום? היום בישראל אף אחד לא בונה בלי פועלים פלסטינים והיכן יש בנייה ופועלים בשפע? במדינת יהודה כמובן.
  8. באמת במצב מדהים לרכב עבודה. ביליתי לא מעט שעות בארגז של הדגם הזה, להורים של אחד החברים שהיה מהראשונים לקבל רישיון נהיגה הייתה כזו (בגרסה המוקדמת יותר). חלון הגג האחורי היה שוס, מהימים שהצרפתים עוד עשו רכבים מעניינים.
  9. הבן שלה הוא מאלו שלא ישוחררו בפעימה הנוכחית ולכן היא קיצונית יותר. ביבי בטח מכר לה שהצבא לא הביא לו מספיק הישגים ללחץ עם חמאס, למרות שהוא לחץ, שגלנט בכלל בוגד ולא זוכר את מי היא עוד הזכירה שם. זה כמו שהוא חוזר על הסיסמא "תלחצו על סינוואר לקבל את העסקה ולא עלי" סיסמא שכולה הסתה אחת גדולה שבעצם אומרת מי שלוחץ עלי משתף פעולה עם סינוואר. ומה שהכי רע, שהנבלות בלשכה שלו בטח מעוותים כבר כל פרוטוקול אפשרי כדי שבהיסטוריה יהיה כתוב שהוא לחץ והשאר אפסים. לא מבין איזה עם דפוק יש לנו שבוחר בחלאה הזה ולא מבין איך נפלנו עם האיש שאחרי יותר מכל על הסכנה לקיום הפרוייקט הציוני. דרך אגב, מניח שהאיש קיבל מידע על מה שהולך בציר פילדלפי או ליתר דיוק על מה שהולך מתחת לו, גם בזה הוא לא טיפל, הפקיר, זלזל בחמאס שיתף איתו פעולה ועכשיו הוא גיבור הימין על הציר הזה.
  10. אם הם רק היו יודעים איזה איש שמאל הם מקדמים שוב ושוב רק כי אמר משהו על לפיד...
  11. כמה פעמים תשלפו את זה מהבוידעם? מה גם שאתם כל כך חסרי אונה שאתם לא מסוגלים להבין את ההבדל.
  12. תמצית התרבות הביביסטית, לשקר? מה רע, גם אם יתפסו אותנו בשקר תמיד נוכל לומר שהם סתם שמאל שונא ישראל. אני באמת לא מבין איך אין אף אחד (טוב למעט גלנט אולי) מבין ה-64 שאומר עד כאן, די עם הטרלול הזה. אני מקווה שכל ה-64 האלו יהיו מנודים כל החיים שלהם מהחברה, אישית אני יודע שלא אוכל להיות בשקט אם אפגוש מישהו מהם ברחוב.
  13. ועדת הכספים קבעה את זה. על הנייר זה נועד רק למימון הפעילות השוטפת, אבל מי שמאשר הוא מנכ"ל משרד ראש הממשלה וכפי שאפשר לראות, הם מתייחסים גם לשיפוץ גג נוזל של רכושו הפרטי של ראש הממשלה כאל פעילות שוטפת. זו לא פעם ראשונה כמובן שהמשפחה הנבלה הזו עושה את זה
  14. משפחה שמתאימה בול לתרבות של הביביסטים, אם אפשר לגנוב ולנצל אז למה לא.
  15. לא ידוע לי על ציפוי בחלק החיצוני או הפנימי של השמשה. אני גם מאדה ברכב אבל ההרגל של חלון פתוח תמיד נשאר לי עוד מהימים של העישון כך שאין לי בעיה בנושא הזה. כתמים על השמשה יכולים להיות מאוד מאוד עקשניים, אם לא מצאת משהו כימי שמוריד את הכתמים צריך לעבור למשהו מכאני. יש ערכות של Cerium Oxide באלי אקספרס או באמזון (זה כולל את החומר ופדים לפוליש של זכוכית - כמובן שיש במגוון רמות של איכות), זה מיועד להסרה של שריטות בשמשה אבל אם זה רק לכתמים הייתי עושה את זה ידני כך שזה נחשב לבטוח מאוד. יש מגוון סרטונים בנושא ביוטיוב. קח בחשבון ש- Cerium Oxide הוא חומר אגרסיבי למדי, זול מאוד אך אגרסיבי, יש קומפאונד לזכוכית של כל מיני יצרנים שמכיל Cerium Oxide בריכוז נמוך ומיועד לניקוי כתמים קשים על זכוכיות ולא לתיקון שריטות (עוד דוגמא).
  16. לא יצא לי להשתמש בשרותיו אך מהמעט שאני מכיר נראה כמו בחור זהב שלוקח דברים כאלו ללב. מקווה בשבילו שיזכה לפיצוי כספי ראוי מהעירייה ויוכל לצאת לדרך חדשה.
  17. ch28566

    הגולף החדשה בארץ

    עכשיו תיכנסו לאולם התצוגה, תסתכלו לצד ימין ותראו את הטאיגו, פולו על עקבים בעיצוב קופה במחיר של 158-175 אלף שקל. לא מבין מי המשוגע שיבחר בדגם הזה במקום בארונה שזולה יותר בעשרות אלפי שקלים.
  18. כל כך ישראלי לשאול את זה, לא פלא שיש כאן רכבים בני 5 עם בעיות של רכבים בני 20.
  19. ch28566

    הגולף החדשה בארץ

    יש בהחלט גולף ידנית באירופה עם 116 או 150 כ"ס, פשוט ללא סיוע 48V.
  20. ch28566

    הגולף החדשה בארץ

    3 האצ'בק מתחילה מ-164,500 שקל, מעולם לא שווקה ברמת הגימור "ליסינג" קומפורט, רק ה-4 דלתות. גם במקרה שלה, בהשקה בשנת 2019 האצ'בק ספיריט עלתה 148,000 שקל וכיום 164,500 שקל.
  21. אף אחד לא חייב לטוס לטיול כיף, זה ממש, אבל ממש לא צורך קיומי. מחירי הטיסות לא יוצאי דופן למצב הנוכחי, זה לא שונה מכל מוצר אחר במחסור.
  22. זה לא ניצול, זה ביקוש והיצע. אתה אומר לי שכאשר מציעים לך מכונית בהנחה אתה ניגש למנהל האולם ואומר לו עזוב, נתקעתם עם מלאי, תן לי לשלם לך את המחיר המלא?
  23. ch28566

    הגולף החדשה בארץ

    די מדויק, בספטמבר 2011 כאשר הושקה לראשונה הגולף 1.2TSI המחיר כבר עמד על החל מ-129 אלף שקל.
×
×
  • תוכן חדש...