הבן שלה הוא מאלו שלא ישוחררו בפעימה הנוכחית ולכן היא קיצונית יותר. ביבי בטח מכר לה שהצבא לא הביא לו מספיק הישגים ללחץ עם חמאס, למרות שהוא לחץ, שגלנט בכלל בוגד ולא זוכר את מי היא עוד הזכירה שם. זה כמו שהוא חוזר על הסיסמא "תלחצו על סינוואר לקבל את העסקה ולא עלי" סיסמא שכולה הסתה אחת גדולה שבעצם אומרת מי שלוחץ עלי משתף פעולה עם סינוואר.
ומה שהכי רע, שהנבלות בלשכה שלו בטח מעוותים כבר כל פרוטוקול אפשרי כדי שבהיסטוריה יהיה כתוב שהוא לחץ והשאר אפסים. לא מבין איזה עם דפוק יש לנו שבוחר בחלאה הזה ולא מבין איך נפלנו עם האיש שאחרי יותר מכל על הסכנה לקיום הפרוייקט הציוני.
דרך אגב, מניח שהאיש קיבל מידע על מה שהולך בציר פילדלפי או ליתר דיוק על מה שהולך מתחת לו, גם בזה הוא לא טיפל, הפקיר, זלזל בחמאס שיתף איתו פעולה ועכשיו הוא גיבור הימין על הציר הזה.