Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. דרך אגב, למי ששמע את הסגול, מה היה התירוץ שלו שלא לכבוש מחדש את ציר פילדלפי במשך 15 שנה בהן היה ראש ממשלה, אז חמאס היה חלש פי כמה וכמה וכמה?
  2. זה מסוג הדברים הבעייתיים של העולם המודרני בו הופכים כל זבוב (כמו שלט של ביב רוצח) לעיקר העניין ואם אתה צרכן חדשות, של ערוץ 14 לדוגמה, אתה למעשה בטוח בכלל שישראל היא מעצמה עולמית ולא זבוב שלא מסוגל להחזיר תושבים שלו הביתה. גם ההפגנות באוניברסיטאות בארה"ב הן דוגמה לכך, אלו מוסדות עם 50,000 סטודנטים בערך בכל אחת, מתוך המספר הזה אולי 1000 סטודנטים לקחו חלק פעיל בהפגנות. נכון שיש מקומות באירופה שהן בהחלט לא מקומות ידידותיים (בלשון המעטה) ליהודים/ישראלים, מזה לא ניתן להתחמק, אבל גם במקרה זה צריך לקחת דברים בפרופורציות. פריז לדוגמה היא עיר עצומה בגודלה עם יותר תושבים מכל ישראל ובמרבית האזורים בה בטוח לחלוטין והאזורים הפחות בטוחים הם פרוורים רחוקים יחסית.
  3. עמית סגל הוא פשוט ייצור בלתי נסבל, ביביסט מהסוג הגרוע ביותר כי הוא לכאורה ניטרלי כלפי ביבי אבל בתכלס מגן עליו בלי סוף כי גם הוא, מת לחזור לעזה.
  4. ch28566

    דלק התפוגג במוסך?

    מספיק שהרכב היה מונע בעמידה למשך 5 דקות ותקבל תוצאה כזו.
  5. 1. פילדלפי (ומעבר רפיח) הוא אולי סוג של צינור חמצן חשוב אבל הוא ממש לא היחידי. 2. לא יודע אם שמת לב אבל ביבי הוא זה שלמעשה מדבר על השארת חמאס בשלטון שם, הרי אם החלפת אותו הבעיה של פילדלפי תהיה משנית. 3. את חמאס עדיין לא חיסלנו, כנראה די רחוקים מכך, המטרה כרגע היא החזרת מי שעוד אפשר להציל, את חמאס נחסל בהמשך. 4. לפילדלפי תמיד אפשר לחזור, מי שאומר שלא ניתן מדינת הוא משקר, הוא משקר בעיקר כי הוא הבעיה המדינית, הוא הפך לסדין אדום בעולם, אפילו אצל האמריקאים שכבר לא מאמינים למילה אחת שיוצאת מהפה שלו, הוא והממשלה העקומה שהקים בה אף לא אחד (למעט גלנט) חושב לרגע שהוא אחראי על המחדל, שחושב להתפטר, לומר טעינו, צדיק אחד בסדום אין בממשלת ההפקר הזו.
  6. אנחנו עם ממשלה שאחראית לאסון, היא שגתה בהכל, פשוט בכל, אז שנאמין להם? אולי הבעיה המדינת היא בהם?!
  7. בניגוד לאזרח שב-99% מהמקרים אין לו נשק ואין לו כל יכולת להגן על עצמו מול מחבל חמוש, אנחנו שולחים חיילים להילחם, מציידים אותם היטב, מאמנים אותם היטב, אנחנו ממש לא שולחים אותם למות. חייל זה בהחלט לא דמות אמורפית, אלו הילדים שלנו, של החברים שלנו, המשפחה שלנו, הם העתיד של המדינה שלנו והם הכי כשירים שיש כדי להילחם. מבטיח לך שכמעט כל אדם מבוגר, גם אני, היה שמח לקחת נשק ולהילחם במקום הצעירים שלנו, אבל זה פשוט לא ראלי.
  8. אחרי ה-7 באוקטובר והיכן שאנחנו נמצאים כיום אתה עוד מאמין בזה? אתה צודק שטראומה יכולה ליצור שינוי משמעותי אבל אנחנו עוד בתהליך של הטראומה, לא הגענו עוד למקום של שינויים. סחטיין עליך שהיה לך את הכוח הנפשי להאזין לו, אני עברתי ערוץ, לא מסוגל להקשיב לצורר הזה.
  9. בעזה כבר לא פועלים ממש, זה יותר סוג של בט"ש מה שקורה שם עכשיו, אולי בט"ש בעצימות גבוהה אבל בט"ש. תחליף שלטוני לחמאס יש באופק? משהו? איך ראש ממשלה שהוא שבוי של אנשים שהחלום שלהם הוא לחזור לעזה יכול בכלל לפעול מתוך עניין ולטובת הכלל והמדינה?
  10. זה שצריך שינוי זה ברור, אבל אני לא רואה במה זה תורם בעת הזו שגם כך המדינה על כרעי תרנגולת. איכשהו הצליחו להשכיח שיש לנו מעל 100,000 תושבים שלא חיים בבית, שעולים לנו מיליארדים עוד לפני שמדברים על המיליארדים לשיקום האזור ומס רכוש וכל זה עוד לפני שטיפלנו בחיזבאללה.
  11. למעט פאגיד שאני דווקא מכיר, את השאר לא יצא לי לנסות כמותגים מכוונים ארה"ב שאני אף פעם לא יודע אם הם עומדים בתקן או לא, גם לרפידות שהם כביש או כביש מסלול קל, לכן אף פעם לא ניסיתי לייבא.
  12. מה שמדהים בפילדלפי, זה שהאפס ביבי וחבורת חסרי האונה שמעריצים אותו מסתכלים על זה כאילו שאין בכלל 100,000 מפונים מהצפון, שחיזבאללה עושה מהצפון מה שבא לו והאיום הזה עדיין קיים ורחוק מלהיפטר, שאיראן עדיין רצה לגרעין ומעבירה המון אמל"ח לגדה חופשי חודשי כי הגבול שם פרוץ לחלוטין, שהכלכלה נחלשת, וגם אם נסגור את פילדלפי, מה אז? מה יום המחר? יש בכלל יום מחר?
  13. קבינט של ליצנים: צריך להכות בחמאס על רצח החטופים, כאילו מה עשינו עד עכשיו? נכון שכבר חודשים רבים מדשדשים, הייתה הפסקה ארוכה ומיותרת גם לאורך המלחמה, אבל מה זה הטמטום הזה?!
  14. סתם דמגוגי. כלומר להיכנס עכשיו למאבק מסוג זה עם ההסתדרות בזמן הזה זה טמטום מוחלט, שינוי מסדר הגודל הזה דורש ימים שקטים ומאבק של מספר שנים לפחות, לא משהו שעושים כך על הדרך.
  15. אני כמובן לא משווה למקורי מהיבואן כי זה תמיד (סתם?) יקר יותר אלא לעומת אפטר-מרקט רגיל. המקום היחיד שמפרסם מחירים זה אבי חלקי חילוף, סט של XTRA עבורי הוא פי 2 במחיר מבט רגיל של ברמבו.
  16. הרוב המוחלט של המקומות לא מבצע תיקון נקודתי קטן, זה אף פעם לא מושלם ודורש יותר זמן עבודה. לפגיעה כזו באזור כזה בכל מקרה לא צובעים את הכל אלא מבצעים תיקון בלנדינג.
  17. זה כמו האמרה המפגרת שלו: אל תלחצו על הממשלה, תלחצו על סינוואר. עזוב, אין עם מי לדבר. הם אוהבים לשכוח, לדוגמה, כמה חיילים נהרגו סתם כדי לשמור על אלו שבחרו לחיות בגוש קטיף וכמובן שאצל ימניים הזמן תמיד נעצר, כאילו שאם היינו ממשיכים לשבת שם מספר ההרוגים בכלל היה יורד, כאילו לא היו חופרים מנהרות מתחת לבתי הישובים, כאילו לא היו חוטפים של פצמ"רים על בסיס יומי, ירי צלפים...
  18. אם אני צריך לנחש? עבור ביבי יש מטרה אחת בלבד עכשיו, חיסול של סינוואר שכן מבחינתו ומבחינת המצביעים שלו זה יהיה אות הניצחון ומה שיחזיר לו מנדטים. ימותו בדרך חטופים? זה לא באמת משנה לו, זה גם לא משנה לממשלה שלו והם מוכיחים את זה בכל צעד וצעד. לכל קשקשני פילדלפי וחיי חיילים, כנראה שלא הייתם קרביים ואתם לא מבינים שחיי אזרחים חשובים יותר מחיילים. אתם חוזרים שוב ושוב להלך הרוח של ה-6 באוקטובר שגם אז היה שחיי חיילים חשובים יותר מהחיים של אזרחים. את פילדלפי אפשר לכבוש ביום אחד ואז עוד פעולות סריקה של מספר שבועות. עם ישראל בחר לחסל את חמאס והוא יעמוד בזה, אתם שוב חוזרים ל-6 באוקטובר וחושבים על חמאס שיישאר בשלטון וזה עוד דבר קטן, ביבי האפס עם ממשלת האפסים שממש רוצים לחזור לעזה לא חושבים על החלפת חמאס, הם עדיין רוצים את חמאס כדי שתהיה להם סיבה לחזור לשם.
  19. כרגיל, רכב מאוד נאה עם תא נוסעים מרשים אבל אם זה אכן המחיר זה המחיר בהחלט מאתגר וזו עוד לא גרסת הטווח הארוך עם סוללת 98kWh.
  20. בחו"ל ההפרש לעומת סט רגיל של ברמבו זה בערך 40%, בארץ זה קופץ ל-100% ויותר (לפחות לפי המחירים שראיתי לאחרונה). בתכלס, גם 40% לא משתלם. אכן, שקטים לחלוטין כמו מערכת רגילה.
  21. מסכים. אם הסט של אקסטרה היה במחיר של 10-20 אחוז יותר מסט רגיל אז לא היה יותר מידי על מה להתלונן, אבל הוא עולה, פחות או יותר, כפול מסט רגיל ולכן הצפייה בהתאם.
  22. ובמה עסוקים מקורבי ראש הממשלה? לנצל את ההפגנות ולפטר את גלנט. השב"כ צריך להיכנס למשרד ראש הממשלה ולעצור את הדבר הזה. תהיה מלחמת אזרחים? אז שתהיה.
  23. אם זה היה כזה משמעותי, מדוע לא עשה זאת לפני? הרי גם לזה תמצא תירוץ ילדותי אבל האפס מעולם לא הזכיר את ציר פילדלפי ולא טען שזה סלע קיומנו. יאללה, לך תקריב לעולה איזה ילד, גם כך אתה מוכן להקריב בני אדם תמורות ההזיות של האפס שאתה מעריץ.
  24. את הסט הזה כבר החלפתי די מזמן, בסך הכל שרד סביר (12,000 ק"מ) - ללא נהיגת מסלול. סיבת החלפה: רעידות ובעיקר חוסר שביעות רצון מהביצועים תחת עומס. למי הסט מתאים? למי שמחפש את המראה הספורטיבי יותר לצד שיפור בביצועי הבלימה ביום יום. בנהיגה רגילה הסט מתפקד טוב יותר מהממוצע, אבל תחת קצת עומס של בלימה ממהירות גבוהה או נהיגה נמרצת במקטעים מסוימים עם סיבובים חדים (לא בעומס של מסלול) דווקא אז הסט הזה מתגלה כבינוני למדי והוא פשוט לא עומד בעומס ומתקבלת דעיכה משמעותית לעומת סט רגיל יותר שאמנם היה פחות מוצלח בנהיגה רגילה אך קצת יותר עמיד בבלימה חוזרת וחזקה של נהיגה נמרצת או בבלימה חזקה ממהירות גבוהה. על הסט המחליף, בוא ניסיתי מותג שאני לא הכרתי ממש (אך שייך לענקית הבלימה TMD Friction) אכתוב בנפרד. אומר רק שהשיפור מעולה וזה סוג של Pagid Racing לעניים (וחוקי לכביש עם תקן R90).
  25. הכל טוב, אבל למה עושים את זה בדקה ה-90? למה עכשיו? תן למערכות לעבוד כפי שהן, לא חסרות צרות כדי שבגזרה אחת יהיה לפחות שקט. אם תבין את הכוונה האמיתית של פורום קהלת, הכוונה היא פירוק מוחלט של מערכת החינוך, למעשה פירוק של זהות הישראלי הממוצע, כל מקום ילמד מה שהוא רוצה בערך, ההורים יבחרו וזהו. לא למדנו משהו מה-7 באוקטובר? מזה שחרדים לא מתגייסים? מזה שיש אנשים שקוראים לתקופה הזו תקופה של נס? זה בדיוק מה שהפורום לפירוק מדינת ישראל שואף אליו.
×
×
  • תוכן חדש...