Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. ועכשיו יושב בועז ביסמוט באופן וכמובן, השמאל אשם בהכל. שתיגמר המלחמה, אם יצא לי לפגוש מישהו מהממשלה ברחוב, ממני אישית הוא יחטוף יריקה לפנים.
  2. היא עושה בדיוק מה שביבי רוצה שהיא תעשה והוא כרגיל "מתנער מאחריות". זה חלק בלתי נפרד משיטת הפרד ומשול שלו, הוא הרי לא צריך את תושבי העוטף, הם גם כך לא המצביעים שלו אבל אופקים שבטח תקבל לקופת העירייה גם כמה מיליונים מהתקציב הם כן המצביעים שלו והוא רוצה אותם בחזרה בכיס.
  3. ch28566

    הגולף החדשה בארץ

    אני מסתכל על מחירי הדגם בבריטניה, החל מ-130,000 שקל ומשהו שדומה למה שמשווק בישראל בכל הקשור לאבזור זה החל מ-144,000 שקל. כך שהתמחור בארץ הולם את המיסוי המקומי שלנו.
  4. בתחום הפוליש יש המון יצרנים טובים, קוך טובים ומשתמש ב-M3.02 לשלב הסופי אבל לשלבים הגסים יותר מעדיף את המוצרים של SONAX. הפדים מאלי-אקספרס טובים מאוד, קח בחשבון שהכל תלוי בסוף ברמת התיקון הנדרשת, הפד הכחול שם גס ומתקן טוב אבל לא מאוד גס כמו מייקרופייבר או צמר. לא הייתי משתמש במברגה לפוליש.
  5. לא רואה סיבה לחשוף ילד למצב כאשר אין חובה לעשות את זה. אנחנו גם כך חיים במדינה די מטורפת ולא חסרים אירועים קשים בכל יום ובכל מקרה עוד 5 שנים היא תיחשף כמעט לכל דבר אפשרי כאשר יהיה לה את הסלולרי שלה.
  6. זה רק אני או שישנה תחושה שמבחינת הממשלה ה-6 באוקטובר חזר? גם כל החלאות שנעלמו וברחו מהאולפנים חזרו וחזרו לאותה התנהגות של אפסים. חוזרים עם אותן מנטרות ריקות מתוכן, התנתקות, אין טרור יהודי, אין כלום ושום דבר ובכלל לא קרה כלום ב-7 באוקטובר.
  7. אם לאחר האסון של ה-7 בנובמבר התחושה בחודש האחרון שהכל חזור להיות כפי שהיה, רעל טהור, למדינה הזו באמת אין שום עתיד. היא תלך ותשקע כולל אפשרות ראלית מאוד למלחמת אזרחים. אפ אפילו כלבוטק חוזרת לעשות תוכנית על קוליפורמים בחומוס, באמת הגיע סוף המדינה הזו.
  8. בדקתי באמזון, חלק מהחביבים עלי כבר לא נשלחים לישראל (מניח שזה קשור במצב הנוכחי, לא יודע). יש את הסט הזה שהוא של אותה חברה רק קצת יותר יקר כי הוא משווק תחת חברה אחרת (Adams Polish). זה סט מומלץ כי יש בו הכל, מייקרופייבר אגרסיבי, הכחול שהוא גם אגרסיבי אבל פחות ובשילוב עם קומפאונד נכון בתכל יכול להביא לפיניג ברמה גבוהה שלא מצריך עוד שלב (תלוי בצבע של הרכב). הלבן כמובן לפיניש בלבד. מאלי אקספרס יש את הסט הזה שהוא זול אך מאוד איכותי יחסית למחיר. גם SPTA לא רעים, בפדים היחידים שלהם, לא אלו שמגיעים עם פולישר שהם סתם זולים ולא ממש איכותיים. קח בחשבון ש-V36 הוא לא מאוד אגרסיבי ולא בעל יכולת חיתוך גבוהה.
  9. בתכלס, סתם עצלנות לא ברורה ודי אופיינית של גוגל. הרי על הטלפון אין בעיה להכניס כתובת ניווט בעברית ללא כל בעיה ועוד, אז מדוע באנדרואיד אוטו זה לא ניתן? אין לי מושג.
  10. הידרו-פניאומטי - שילוב של גז ונוזל. המערכת לא הייתה נפוצה במיוחד והייתה שמורה בעיקר לרכבים הגדולים יותר של החברה ובדגמים מסוימים רק כאופציה בכירה.
  11. אולי היא עדיין מודרנית מידי אבל בניגוד ל- CX, לדוגמה, היא לא הפכה לקלאסיקה סיטרואנית. אולי כי בעצם אין בה שום דבר מיוחד (יחסית לסיטרואן) לעומת אותם דגמי עבר שהיו פורצי דרך ומתקדמים טכנולוגית במיוחד?
  12. מנסה להבין האם עסק יכול לבצע השקעות בשוק ההון ולהחשיב את זה כהוצאה?
  13. ואתה לא חושב שה-22 מנדטים שיש בסקרים אלו לא ההארדקור? לא חושב שיש יותר שאפשר להעביר אותם, הרי ראינו בכל הבחירות בשנים האחרונות כמה המצב צמוד מאוד אז עכשיו שיש לפי הסקרים כ-16 מנדטים פחות לקואליציה, אלו בדיוק המנדטים שהם לא הארדקור ויפנו לגנץ או למפלגה חדשה שתקום בראשות בנט.
  14. אבל זה העניין, ביביסטים נשארים ביביסטים, אותם לא ניתן להזיז. רק תראה את רגב הנבלה והטקס, שלהערכתי ישודרג רק בערוץ 14 וערוץ 11 כי הוא חייב. מאמין שכל הערוצים יתרכזו רק בטקס האלטרנטיבי בפארק הירקון. תראה את בן גביר האפס המאופס שלא עשה פסיק בתחומו, רק כותרות ריקות ויש לו עדיין 8 מנדטים בסקרים.
  15. איפה אתם חיים? חיזבאללה כבש באש את כל צפון ישראל במרחק של 5 ק"מ מהגבול ואלו שקצת מאחור? קרסו כלכלית וגם חוטפים לא מעט. ביבי האפס המאופס נתן לכל האויבים שלנו להתחזק ולא עשה פסיק בנושא, כלום, נאדה, אפס. לצד זה הם ממשיכים שם כאילו אנחנו עדיין ב-6 באוקטובר, אפס קיצוצים במשרדים, בפיזור הכספים, לא חושבים בכלל לגייס בני ישיבות למרות שיש מחסור אדיר בחיילים. מספיק לראות את מירי רגב כדי וכל פיאסקו הטקס כדי להבין כמה חלאות המין האנושי כל הממשלה הזו (למעט גלנט המסכן ובאמת מזל שהוא שם). בדיוק וזה בול חזרה ל-6 באוקטובר של ביבי האפס. עכשיו יש דברים שאנחנו לא יודעים? ברור, אבל אנחנו מדברים כאן על 15 שנות שלטון כאשר הוא קיבלת את חיזבאללה וחמאס בצורה החלשה ביותר ואיראן עוד רחוקה מגרעין, בכל התחומים האלו הוא נכשל לחלוטין תוך כדי סיכון משמעותי לבטחון המדינה, לכלכלה ועם נזקים שמי יודע אם נוכל אי פעם לשקם, זה לא יהיה פשוט לעשות חינוך מחדש לכל תופעת הביביזם.
  16. רק 400, זה כלום, חסר משמעות, לנו נהרגו כבר 700 חיילים. התגובה של ישראל הייתה צריכה להיות לא רק מתקפת מנע אלא תקיפה שם של כל המטרות שהם התכוונו לתקוף כאן.
  17. כמות המטוסים שהייתה בחצי השעה האחרונה הייתה מאוד חריגה, עכשיו אני מבין מה זה היה. שיהיה לנו בהצלחה.
  18. למדינה אין שום בעיה לקחת לך את הכסף אם היא רוצה, גם זה שנמצא בחו"ל אלא אם פשוט תברח מכאן אבל סביר להניח שאם יש לך כאן נכסים כמו דירה וכו', זה פשוט לא ישתלם לך. העניין הוא שהמדינה לא חייבת לקחת לך שקל, כל מה שהיא צריכה לעשות זה פשוט להשתמש במה שיש נכון, הוגן ומוסרי, לא לתת כסף למי שבחר לדוגמה באורך חיים מסוים, להחליט מה היא רוצה לעשות עם השטחים שכן כרגע נשפכים שם עשרות מיליארדים בשנה (כולל הוצאת ביטחון) ויש עוד אלפי שחיתויות שונות ומשונות שאפשר לעצור, אם רק היו רוצים. גם אפשר לחתוך בפנסיות התקציביות, פנסיות שבתכלס נולדו בחטא ובכולם נעשתה רמאות של הגדלת השכר בשלושת החודשים האחרונים לפני פרישה, רק על החלק הזה אפשר לחסוך מיליארדים בשנה.
  19. בתכלס, כל מה שקורה כיום עם חיזבאללה, זה המשך ישיר של מדיניות ביבי בעזה בהעתק 1:1. אפס יוזמה ורק המתנה למה שהם יעשו ולהגיב בהתאם, אבל העיקר הוא איטום הגג בבית של הנבלה בקיסריה. כמו מצבו הפוליטי, כל מה שמעניין אותו הוא שרידות, בזמן שלו יש מקלט אטומי והילדים שלו בחו"ל. יימח שמו, זכרו וכל זרעו.
  20. לא יודע, אבל עכשיו דיברו על רעולי פנים מתנחלים שיצאו לפגוע באיזה כפר אבל זה לא העניין, העניין הוא שבתוך הידיעה דיברו על כוח מג"ב שאבטח שם טיול והוא זה שמנע מאותם מחבלים יהודים להמשיך את הפעילות שלהם. אבטחת טיולים כאלו באלפים היו גם ביום ה-6 באוקטובר במסגרת שמחת תורה. יש לנו ממשלת מדינת יהודה, ישראל עבורם היא רק כלי למימוש החזון המשיחי שלהם.
  21. 4 חיילים נהרגו בסוף השבוע האחרון, מחיר הדשדוש ואנחנו צפויים למספרים כאלו בכל יום כאשר הצבא הופך שם לסטטי. לא צריך מנהרות ברפיח, ברצועה יש עוד עשרות אלפי מטולי RPG, מטענים ו- AK47 בכלל כמו זבל. תוכנית ליום שאחרי בעזה? אין ולא תהיה כי האיש פשוט לא מסוגל לזה, זה גדול עליו.
  22. למעט מצבר מקורי שלרוב מחזיק כמה שנים טובות, זה סביר בהחלט להחליף כל 3-4 שנים. זו לא הוצאה כל כך גדולה.
  23. יש לך את בית אריה לא רחוק מראש העין, מקום בסדר גמור וכך גם המחירים. קח בחשבון שעם כל העומס כיום רצוי מאוד לבוא מוכן עם ידע מראש לגבי דגם האקדח בו אתה מעוניין.
  24. היה לי פעם KRACHER K2, מכשיר זול ובסיסי אבל בתכלס עושה את העבודה. לגבי שדרוג, יש מה לשדרג במכשיר מסוג זה אבל שום דבר לא באמת חובה, תתחיל להשתמש, תחשוב על מה מפריע לך ולפי זה תבחר מה לשדרג. לגבי מקציף, אישית משתמש כבר שנים ב- MJJC ואין ספק שיש תמורה למחיר אבל הוא יקר פי 2-4 ממקציפים אחרים שאפשר למצוא באליאקספרס שיתפקדו באופן דומה. כל מה שאתה צריך לדאוג זה לרכוש מקציף עם חיבוק לקרשר (להמון יש) ועם דיזה של 1.1mm (הרוב מגיעים עם זה מסין כי זה מיועד למכשירים זולים/חלשים).
  25. עד שסגול השיער לא ייעלם מחיינו אנחנו רק נמשיך להתדרדר. לפני אוקטובר היינו על המסלול למלחמת אזרחים, מלחמה שהוא היה מודע לה היטב ולמרות זאת המשיך בכל הכוח. כעת אנחנו במצב גרוע פי כמה וכמה ואת האיש הזה זה רק משרת. "אני מתעלמת מהרעשים" אמרה רגב, הרעשים זה אלו שנשחטו ונחטפו מקיצובי העוטף, כמובן הוסיפה שאלו שעושים רעש עושים גם טקסי זיכרון עם פלסטינים. והיא? ממשיכה בשלה. לפני הפרעות בג'ת, ראש השב"כ שלך מכתב אזהרה לממשלה על תמיכה ישירה של חברי ממשלה בטרור יהודי. מעניין אותם?
×
×
  • תוכן חדש...