Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. ch28566

    היבואנים בלחץ !!

    בסופו של דבר מרבית שוק הרכב הוא בעצם שוק אשראי אחד גדול וחברות ליסינג/השכרה הן דרך מצוינת לגלגל אשראי.
  2. כמה זמן כבר צריך כדי לומר שוב ושוב "אני לא זוכר"? הלוואי וזה היה כך, אבל אנחנו רואים במה הממשלה מתעסקת, אנחנו רואים כמה חודשים שהם נעלמו כאילו האדמה בלעה אותם לאחר ה-7, אפילו דודי אמסלם אמר לעצמו שלא יהיה אכפת לו אם יסגרו את המשרד שלו, אבל לסגור בעצמו? שרת התחבורה עסוקה בנופשים כי היא יודעת שאולי יאשימו אותה בשחיתות, שר האוצר האו בעיקר שר יהודה ושומרון, שר התקשורת לא עוסק בטובת האזרח אלא בטובת השלטון ומוכר למפגרים שזה רק כדי לחסוך כסף למרות שזה שקר מוחלט כי אין בהצעה שלו, לדוגמה, ביטול אגרת רדיו שזה המימון העיקרי לתאגיד.... אפשר להמשיך עוד ועוד.
  3. המלחמה הסתיימה, מה שיש עכשיו זה בט"ש. לפני כניסתו לתפקיד ביבי טען כי הוא יכול לנהל משפט ועדיין לתפקד כראש ממשלה וצריך לזכור שהמשפט לא התחיל היום, היו היה גם בתקופת הקורונה המורכבת, לדוגמה.
  4. מסכים עם החברים כאן, זכית ליופי של הצעות. הכי חשוב ותכלס גם הכי כיף זה שיפור כישורי הנהיגה שלך. לא צריך להפוך לנהג מרוץ ולרובנו גם אין את הכישורים לזה אבל זה כלי שמאפשר לך להבין בצורה הטובה ביותר מה אתה רוצה לשפר ובעיקר מה אתה רוצה להשיג לאחר השיפור. מעל הכל תזכור שבסוף זה רכב שאם אני מבין נכון אתה נוהג בו ביום יום ולכן רצוי שגם השיפורים יהיו בהתאם, לנהוג ברכב מסלול טהור, לדוגמה, ביום יום זה תענוג מאוד מאוד מפוקפק. עכשיו אם התחדשת ברכב ובכל זאת בא לך קצת לשדרג, צמיגים זה תמיד דבר שאפשר להחליף וזה תמיד אחד השינויים הכי גדולים שאפשר לבצע ברכב ולהרגיש אותם מיד.
  5. אם השלטון הנוכחי או בסגנון הנוכחי ימשיך, אם הכסף השחור שרק הולך וגדל כאן ימשיך, גם כך למדינה הזו אין עתיד.
  6. גם על ראשי משפחת פשע שומעים לא פעם "הוא היה אדם טוב, תרם הרבה". ביבי רע מוחלט כן, זה לא משנה שפה ושם עשה משהו טוב, בדיוק כפי שעל פודופיל אנחנו לא אומרים הוא דווקא היה גנן נפלא והילדים אהבו אותו, אז מה אם פה ושם הוא ... אם הביביסטים הרשו לעצמם לומר שביבי היה אחראי לעשור הבטוח ביותר, הם חייבים לומר שהוא גם אחרי לזה הגרוע ביותר אבל לא כך הדבר בתרבות הנחותה של הביביסטים, פח אשפה אנושי. אלו שני דברים די שונים, ראשית כל האחד הוא ויכוח על שטח והשני הוא מה עושים עם כמה מיליוני בני אדם, השטח כאן גם משחק תפקיד אבל זה מאוד שונה. לגבי הגולן יש חוק שקובע סיפוח של השטח, לעומת זאת לגבי השטחים אין החלטה, לא לכאן ולא לכאן.
  7. ch28566

    היבואנים בלחץ !!

    הכל מתחיל ונגמר במס. זה לא שונה בשום צורה משוק הדיור, המחירים הם לא בגלל השוק הפרטי אלא בשל המדינה, בעלת הקרקעות העיקרית, שבמקום לדאוג לאזרחים דואגת להכנסות שלה עצמה וכך יש כסף לבזבז על דברים לא ראויים ולייצר מצג שווא כאילו הכלכלה במצב מצוין.
  8. אלו חדשות האתמול, הסיפור היום הוא יורם כהן. לגבי הגרי, יש כאן משהו גבולי, הוא ענה על ההשפעה של חוק כזה על הצבא, הגוף אותו הוא מדברר, בדיוק כפי שהוא יכול לענות על ההשפעה של אי התגייסות חרדים על הצבא. חוץ מזה שעם הממשלה הזו, אתה לעולם לא תצא טוב, זו ממשלה שאחראית לאסון הגדול ביותר ואף אחד שם לא לוקח אחריות אפילו לא לרגע אחד.
  9. ch28566

    היבואנים בלחץ !!

    אני לא יודע לגבי האירופאים אבל אני בטוח שלסינים יש מרווחי שיווק גדולים שיאפשרו להם לשחק עם המחיר כך שהוא קצת יעלה אבל העלייה תהיה מתונה יותר מזו של המתחרים מאירופה כדי לשמור על יתרון יחסי.
  10. זה פרודיה או מה? https://www.kibushnow.co.il/
  11. התעלה הזו שלא ממש פעיל כבר שנה כי איזה כמה מחבלים עם כפכפים בחסות איראן לא מאפשרים לספינות להגיע אליו?
  12. הוא לא רק פראייר אלא גם חוטא גדול, אני התחלתי עם הנוהג הזה מגילאי 3 ומעלה, גם חסכתי איסוף מהגן וגם לא נאלץ להתמודד עם פתייניות מגן שקדיה.
  13. התאוריה שלי היא שזו היתה הדרך שלהם לשלוט למי אנחנו מוכרים נשק וטכנולוגיה. לא יודע אם זה תקף גם כיום כי אין ספק שסין לדוגמה סגרה פערי ענק (בכל תחום אפשרי) בזכות החיוב של כל יצרן זר לחבור ליצרן מקומי (לרוב חברה בבעלות המדינה עצמה).
  14. אישית, מעולם לא קבלתי. זה ברור, אבל האינטרס של המדינה גדול הרבה יותר כי כך היא תרוויח על קל שקל מהריבית. בתכלס, מרבית כלי החיסכון של הבנק לא שווים יותר מידי, ברוב הכלים זה רק שמירה על ערך הכסף.
  15. לא כזה מוזר, זו עוד דרך של המדינה להכניס עוד כסף. הריבית על עו"ש חיובי היא כלום אבל הריבית על קרן כספית היא גבוהה יותר משמעותית ומזה המדינה תוכל להכניס הרבה יותר כסף. אם באמת היו רוצים לדאוג לאזרח, היו מחנכים אותו להתנהלות כלכלית נכונה, זה עד היום מדהים אותי שאין בתיכון וגם לא באוניברסיטה (לפחות לא בתקופה שלי) קורסים להתנהלות כלכלית, מה זו הלוואה, ריבית, מסגרת חשבון, השקעה בשוק ההון ועוד.
  16. לעולם לא, אין לו אופי של מנהיג וזו אחת הבעיות שלו. פחדן לא יכול לנהל מדינה.
  17. יש כאן אולי איזה איש ימין שיוכל לומר לי מה רצו לעשות ולא יכלו לעשות בגלל היועצת? יש כאן אולי איש ימין שחושב שעכשיו צריך בחירות ולא שום דבר אחר?!!! הרי ברור שכל הטרפת של הממשלה הזו, היא כדי שאנחנו נתעסק בכל השטויות שלהם ולא בעבודה שזו ממשלת דמים כושלת בכל תחום אפשרי שחייבת להחזיר את המנדט לבוחר.
  18. מישהו שמע איזה חבר ממשלה/חבר כנסת מהקואליציה שמדבר על שיקום הדרום? הצפון? חטופים? מה עושים עם עזה? הכלכלה שעל הפנים? המצב הבטחוני המעורער? משהו שממש משפיע לי על החיים ולא על הכוח שלהם לעשות מה שבא להם? שומע את אביחי בוארון, לא פעם ראשונה, והאיש הוא פשוט עוד דוגמה לסכנה של הציונות הדתית הייצוגית, זחוחים מאוד ובטוחים שהשמש זורחת להם מהתחת, די כמו עמית סגל, גם הוא כזה.
  19. ch28566

    היבואנים בלחץ !!

    לא ברור לי מי חשב שהמס יעלה ל-83%? זה היה עוצר את כל השוק הזה. מה שכן צריך לזכור שתקרת ההטבה תעמוד על כ-35,000 שקל בלבד לעומת עד 50,000 שקל כיום (אמנם לא פורסם אך זה המתווה שהוצג מוקדם יותר השנה).
  20. ch28566

    היבואנים בלחץ !!

    מה שמדהים זו ההתעקשות של היבואן לשמור על המחיר המקורי עד הסוף, מעניין מה יהיה המחיר של הדגם המחודש.
  21. הדרך היחידה לאכוף הסכם עם חיזבאללה זה להילחם בו בפועל, אף מדינה לא תשלח חיילים כדי להילחם עבור מישהו אחר. לזה תוסיף שחיזבאללה הוא חלק בלתי נפרד מלבנון כך שאפילו סנקציות קשות על הארגון לא ניתן ליישם (אלא רק על אנשים באופן אינדיבידואלי) שכן כל סנקציה גורפת עליו היא גם סנקציה על לבנון עצמה, שגם כך די מפורקת.
  22. והיום המחפופה גוטליב הוסיפה שהשב"כ בגד במדינה ב-7 ובלשכת ראש הממשלה לא דחו את זה בפה מלא.
  23. ch28566

    היבואנים בלחץ !!

    אני לא דוגמה טובה כי אני מחזיק 5 רכבים, שניים מאותם רכבים נרכשו כחדשים והם בני למעלה מ-10 שנים. אבל כן, אם היה לי רכב אחד שנגנב או טוטל-לוס כמובן שהייתי צריך לרכוש רכב אחר שכן אין לי אפשרות להתנייד אחרת ואני מניח שזה המצב אצל מרבית האנשים שמחזיקים רכב.
  24. במשפט אחד הרגת את כל המטבח הצרפתי
  25. ch28566

    היבואנים בלחץ !!

    תשאל את עצמך האם אתה יכול להישאר עם הרכב הנוכחי עוד חצי שנה, שנה, שנתיים... למרות ריבית גבוהה מאוד, למרות המלחמה וכו' הירידה במכירות רכב חדש זניחה השנה לחלוטין, אם רוכשים עוד ועוד אני, כבעל עסק, מבין שהתמחור שלי נכון.
×
×
  • תוכן חדש...