גם על ראשי משפחת פשע שומעים לא פעם "הוא היה אדם טוב, תרם הרבה". ביבי רע מוחלט כן, זה לא משנה שפה ושם עשה משהו טוב, בדיוק כפי שעל פודופיל אנחנו לא אומרים הוא דווקא היה גנן נפלא והילדים אהבו אותו, אז מה אם פה ושם הוא ... אם הביביסטים הרשו לעצמם לומר שביבי היה אחראי לעשור הבטוח ביותר, הם חייבים לומר שהוא גם אחרי לזה הגרוע ביותר אבל לא כך הדבר בתרבות הנחותה של הביביסטים, פח אשפה אנושי.
אלו שני דברים די שונים, ראשית כל האחד הוא ויכוח על שטח והשני הוא מה עושים עם כמה מיליוני בני אדם, השטח כאן גם משחק תפקיד אבל זה מאוד שונה.
לגבי הגולן יש חוק שקובע סיפוח של השטח, לעומת זאת לגבי השטחים אין החלטה, לא לכאן ולא לכאן.