Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. גם בשאר העולם זה כך, אבל דווקא בישראל תחשוב על זה שמי שרוכש פיקנטו לא רוכש באמת "רכב עירוני" אלא רכב מדן ועד אילת, גם אם הוא ייסע מדן ועד אילת רק פעם בשנה. המחסום הפסיכולוגי הזה מוצא ביטוי גם במידת ההצלחה במכירות של דגמים עם טווח מוצהר של כ-300 ק"מ, הם לא זכו להצלחה בשוק הישראלי לעומת כל אלו עם 400 ק"מ ומעלה.
  2. מה יש לך נגד רחובות, יש לנו את מכון ויצמן ואת.... אמרתי כבר מכון ויצמן?.... אני לא רחובותי אבל נולדתי במושב ליד כך שזו הייתה "העיר שלי".
  3. אין ספק שאם היו מקשיבים לטויוטה שבעבר הכריזה שהרגע הנכון יהיה לקראת 2030, העולם היה חוסך גם המון כסף וגם מפחית באמת את פליטת המזהמים באמצעות יותר מכוניות היברידיות, שכבר הגיעו לבשלות מלאה.
  4. רגע, אתה רוצה לומר לי שהרוכשים לא עשו את זה מתוך דאגה לכדור הארץ?
  5. OK, את זה ממש לא ידעתי, הרי רק מוקדם יותר השנה האוצר הציג מתווה מס קנייה חדש לרכב חשמלי (שכן הקודם הסתיים השנה): 2025: מס קנייה 45% והגבלת הטבה ל-35,000 שקל 2026: מס קנייה 52% והגבלת הטבה ל-30,000 שקל 2027: מס קנייה 60% והגבלת הטבה ל-25,000 שקל. שים לב שזה חישוב מעוות, הרי לא תכניס את כסף לבנק אלא תשתמש בו לרכוש אחד אחר, אותו הדגם עולה כיום כבר 170 שקל, כך שירידת הערך האמיתית מבחינתך היא 30 אלף שקל.
  6. מה יהיה עם היצור הזה ברדוגו? איזה חלאת אדם האיש הזה, פשוט חלאה מהסוג שמאחלים לו את כל הרע שבעולם.
  7. אין ספק שמי שרכש רכב חשמלי חדש במקום בנזין חסך המון כסף, במיוחד מי שנוסע הרבה. זה ניצול הזדמנות מוצלח למי שרכב חשמלי מתאים לו, זו פחות או יותר ההטבה האחרונה שנותרה בתחום הרכב וגם היא כנראה לא לעוד הרבה זמן.
  8. לא מכיר באזור, אבל יש את "PDR ישראל" בחיפה ולפי העבודות שלהם עם בסדר גמור. אתה יכול לשלוח להם תמונות ותקבל הצעת מחיר. לחילופין, זה אולי לא אידיאלי אבל יש ערכות PDR באלי אקספרס, הדבק לא ברמה גבוהה (דבר PDR הוא די יקר) אבל יעשה 90% מהעבודה.
  9. וואו, לא ידעתי שזה ככה היום, בתכלס פשוט ביטול מוחלט של החזר הבלו למרבית המשאיות על הכביש. מילא היו מגבילים את זה לאזור ה-6 טון של הטנדרים הכבדים שהפכו לסוג של מקלט מס, אבל גם משאיות חלוקה קלות של 7.5-14 טון? אחר כך מתפלאים שהמוצרים כאן יקרים.
  10. אני מניח שאתה מדבר על זווית הקאמבר, הנמכת מרכב מגדילה את הזווית הזו באופן טבעי.
  11. עדיין לא, בשלב זה זה עדיין יקר יותר, תחשוב כמה היו עולות כאן כל החשמליות ללא הטבת המס העצומה.
  12. דרך הפנצ'ריה שעובדת גם עם כמה יבואנים מקבילים (כל פנצ'ריה ממוצעת מכירה יבואנים מקבילים). Toe out אכן נחשב לכיוון שלילי.
  13. התנגדות לגלגול. זה לא צמיג שחיסכון הוא הצד החזק שלו, אותי זה לא מעניין ממש כי אני גם כך בתחום של 1:6.5 באופן קבוע כך שאני לא האדם לשאול אותו אם הוא מבחין בשינוי בצריכת הדלק.
  14. היכן כתבתי קל יותר? מהיר יותר מבחינת תגובה להפניית ההגה. לגבי הגה שמרגיש קל או כבד, זה יותר עניין של כיוון זווית ה- TOE שזו בתכלס הזווית היחידה שאפשר לכוון בציר הקדמי במרבית הרכבים. בגדול זווית ה- TOE גורמת להגדלת או הקטנת יציבות המערכת. מבלי להיכנס לעומק, TOE IN זה מה שיש בכל רכב פחות או יותר, זה מגדיל משמעותית את היציבות הכיוונית במהירויות גבוהות שכן ההיגוי תמיד שואף למרכז את עצמו וכן, זה גם גורם לתחושה של היגוי כבד יותר. לפי מה שאתה מתאר זה מה שאתה מחפש, החיסרון הוא שהתגובה לפקודת היגוי איטית/פחות חדה לעומת TOE קטן יותר או אפס. TOE OUT זה לא משהו שהייתי עושה ברכב לכביש הציבורי, תקבל רכב עם טארן-אין מהיר מאור אבל גם רכב עצבני שלא ירגיש יציב במהירויות גבוהות, בטח לא בכבישים שהם לא חלקים שכן כל מפגע קטן גורם להגדלת הזווית של הצמיג החוצה מהרכב (במבט על).
  15. יש מס נסועה שלא שמעתי עליו? כי למיטב זכרוני זה אולי לשנת 2026.
  16. תומך, תומך בהחלט, הוא לא שונה משוקן האדיוט שקרא למחבלי חמאס "לוחמי חופש" ואז תיקון בצורה הכי מטומטמת שאפשר ל"לוחמי חופש שעושים שימוש בפעולות טרור". האיש הרי לא חוקר באופן יבש, הוא מביע שם יפה מאוד את דעתו וחוץ מלהשתמש במילה נאצים הוא אמר את כל השאר. מישהו מכל "תומכי פלסטין" אי פעם באמת סייע לשיפור איכות החיים של העם הדפוק הזה? כלום, כולם עוסקים רק בהכפשת ישראל, עיוות ההיסטוריה, שנאת ישראל וכיום זו גם בהחלט שנאת יהודים טהורה. האנשים האלו לא תורמים שום דבר טוב לעולם, פשוט כלום ושום דבר ובטח שלא תורמים במשהו לפלסטינים.
  17. זו הבעיה שלי עם סוכני השנאה האלו, הם תמיד מוציאים דבר מהקשרו ולא פעם סתם משקרים כי זה משרת את הנרטיב שלהם. כל תומכי הערבים הנקראים פלסטינים הם מהסוג הזה.
  18. אתה בדיוק כמו לנדאו, קובע עובדות איך שבא לך. להגיב למה? ל"עיתונאים" של חמאס מעזה, תקשורת זרה שמסתמכת על עדויות של מקומיים? אלו הרי 99% מהמקורות שלו. אז לא מאמין למילה אחת של האפס הזה, רוצה להאמין לו? לבריאות לך.
  19. להוכיח שאין לי אחות? האיש הזה זורק לאוויר שלל דברים כדי לתמוך בתאוריה האלימה שלו, אנשים מהסוג של נתקע את החץ ונצייר מטרה. מעבר לכך, אנשים מהסוג הזה הם חלאות אדם עבורי שכן יש בהם אפס טוב, אפס תרומה למשהו שיכול להיות טוב, חוץ מקידום שנאה ושקרים אין להם כל תכלית אחרת בעולם, אנשים עלובים שלא ראויים לחיות בעולם המערבי אותו הם תוקפים ללא הרף. הסיפור כאן הוא ישראל תוקפת את עזה? כי זה הצמצום שהחלאה עושה, הוצאת דבר מהקשרו, בין אם ל-7 באוקטובר ובין אם ל-75 שנות טרור ערבי/מוסלמי, חינוך לאלימות ושנאה, משטר טרור מוסלמי פנטי של חמאס בו מרבית האוכלוסייה בעזה תומכת, כל זה נעלם כאילו מדובר באנשים תמימים שלא צהלו ברחובות, איש, איזה, זקן עד ילד, ב-7 באוקטובר כאשר חלאות חמאס לקחו את מרבית החטופים לאן קודם כל? לבית חולים. מבחינתי, אם חלאות האדם בעזה עדיין מחזיקים בכפיר ביבס, שישרפו כולם שם בחיים.
  20. ברור שיש, אך יש אנשים שמומחים בהפיכת משהו שהוא 0.1% לחזות הכלל, וזה מה שאנשים כמו לנדאו הזה עושים.
  21. מוזמן לספק סימוכין לאשרור הטענות שלו, את סיפורי האלף לילה ולילה של העולם הערבי ובטח של זה הערבי הנקרא פלסטיני אנחנו מכירים היטב, על סיפורים אלו הוא מסתמך. האיש בהחלט חלאת המין האנושי, קובע עובדות על סמך כלום ושום דבר. תושבי עזה מוזמנים לעלות על הגבול עם מצרים ולבקש מהם לעבור, החוק הבינלאומי הרי מחייב את מצרים לאפשר את זה, לא? זה שחלאות כמו לנדאו הזה כל כך אוהב לצטט.
  22. משטרת התנועה בישראל הייתה גרועה ונותרה גרועה. מה שכן, אין קשר לשוטרי התנועה עצמם שהם בסך הכל אדיבים וכל מפגש שלי איתם הסתיים בלחיצת יד ואיחולי משמרת נעימה, גם אם התלווה לזה קנס משמעותי, הם בסופו של דבר ממלאים הוראות ופקודות ואת מדיניות מפקד משטרת התנועה שאליו הטענות שלי.
  23. אין איפול תקשורתי על עזה, יש המון חלאות המין האנושי כמו עידן לנדאו שנהנים לעוות את המציאות כדי שתתאים לנרטיב שלהם. אתה מבין שהאבסורד הכי גדול הוא שאין ולו קול אחד מכל האפסים האלו שלא שואל מדוע מצרים לא פותחת את השערים שלה כפי שכל מדינה אחרת עשתה במקרה של מלחמה? האזרחים יכלו להיות מוגנים שם עד יעבור זעם, אבל הרבה יותר מעניין לתקוף את ישראל במציאות בלתי אפשרית כזו בה האוכלוסייה היא ברובה, בסופו של דבר, תומכי חמאס על מלא.
  24. יפה שאתה סומך על רשת שאין לך אפילו מושג מי ומדוע הוא מוכר לך את מה שהוא מוכר, בקלות יכול להיות גם מפעיל רוסי או איראני, הם מאוד מאוד פעילים ביצירת פילוג באמצעות רשתות חברתיות, תגובות וכו'. הצבעת לבן גביר, כלומר שיקול הדעת שלך ומקורות המידע שלך לא משהו, אז עכשיו אתה פונה למשהו עקום עוד יותר?!
  25. רק שזה קורה כבר היום, גם באופן ישיר ע"י איראן עצמה. זה כנראה פחות מפריע לארה"ב, מה שמפריע לה יותר זה שאיראן תפגע בכל מתקני הנפט באזור. אבל גם זה טמטום אמריקאי מוחלט של מדיניות הכלה חסרת תועלת לטווח הארוך. אני לא סובל את ההתנהגות שלה בכנסת, אבל היה לה נאום באנגלית בנושא חוסר התמיכה של נשות העולם וגופים שונים בנפגעות הרבות ב-7 באוקטובר, האמת שז היה נאום רהוט, באנגלית מצוינת, ביבי ממש צריך להיזהר
×
×
  • תוכן חדש...