ch28566
-
הודעות
520 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
2
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ch28566
-
לא מבין בתחום, אבל לפי המסמך המצורף "אין לפרק וו-גרירה מהרכב הגורר כאשר כושר גרירה נשאר רשום ברישיון הרכב." ברור לי שאתה לא מפרק את הקיבוע אלא רק את החלק הנשלף אבל החוק לא מתעסק בזה ואם אין ציון לזה בשום מקום, זה אומר שאין חובה לפרק או לקפל או כל דבר אחר כזה. זה כנראה נכנס בסופו של דבר לסעיף 85 לתקנות התעבורה העוסקות בהובלת מטען, מכיוון שזה בולט לאחור רק כ-30 ס"מ במקסימום ומדובר בשינוי מבנה מאושר, אין כל איסור לנסוע כך. 901592911649.pdf
-
לפי זה שהמפיץ של הסרטון המדובר הוא מעירק, לא אתפלא אם זו ההתקפה של איראן על בסיס חיל האוויר האמריקאי Al Asad airbase וטוב שכך, האיוב בהחלט עושה שימוש בנתונים האלו כדי להבין את מידת ההצלחה ומה לשנות או לשפר, כמובן שגם הצוותים שלנו חוקרים כל יירוט ופועלים כדי לשפר את יכולות המערכת. אני בכלל בעד פחות ברברת בתחום הזה גם באולפנים, כמו מפקדי חיל אוויר לשעבר או מערכת יירוט שמקשקשים עצמם לדעת בנושא.
-
חלק מהתגובות מצחיקות, כאילו אנשים באמת מצפים ל-0 פגיעות? מעבר לעבודה שלא מיירטים מה שאמור לפגוע בשטח פתוח ובנגב יש המון שטחים פתוחים, בשורה התחתונה היו פגיעות, מחוץ ובתוך בסיסים אליהם כוונו הטילים, אך בשום מקרה לא הייתה השבתה של בסיס חיל אוויר. גר ליד אחד כזה, חצי שעה לאחר המטח השני כבר שמעתי את המטוסים ממריאים מהבסיס הסמוך אלי. עוד יותר מצחיק זה שחלק מהגולשים כאן ממש דורשים שנמסור לאיראנים מידע מדויק על כמה פגעו ומה נפגע, אמרו שהיו פגיעות ואמרו שלא נפגעה הכשירות, יותר מידע מזה אני לא מצפה לשמוע כאשר לא מדובר בפגיעה באזור אזרחי.
-
והם ירו כבר 10% מתוך אותו ארסנל וגרמו לנזק מזערי וזה כאשר המטח האחרון היה עם הטילים הכי מתקדמים שיש להם (אל תשאל איך אני יודע), מהם אין להם אלפים אלא כמה מאות בלבד. זה שהם יכולים לגרום לנו לנזק בעל משמעות זה ברור, אבל יחסית למידת הנזק הפוטנציאלי זה רחוק ממשהו שמדינת ישראל לא יכולה להתמודד איתו, להזכירך פתחנו לא מזמן במלחמה מול חיזבאללה כאשר הידיעה הייתה שיש סיכוי לאלפי רקטות ביום, כולל כמה עשרות מדויקות ביום, עם הרס גדול בעורך ואף במתקנים אסטרטגיים. למזלנו, למרות שביבי שוב בחר בשיטת הפחדנות של נתקוף ונראה מה התגובה, נסראללה הוא זה שטעה בענק הפעם ואנחנו הרווחנו מזה. ביום כיפור לא רק שהיו התרעות מודיעניות, פאקינג כל צבא מצריים היה על התעלה ורק פחד ממלחמה הוא זה שלא מנע את המלחמה או לפחות שהיה משבש למצרים את מהלך הפתיחה. לגבי חמאס זה אפילו הרבה יותר פשוט, מישהו פשוט החליט לתת להם חסינות ולמישהו הזה קוראים ביבי. במקרה של חמאס לא הייתה חובה למלחמה מלאה, מספיק היה פשוט לפגוע בהם בלי הרף שירגישו נרדפים. אתה צודק בהחלט לגבי ביקורת בינלאומית, זו אחת הסיבות העיקריות שבגללה ישראל לא יצא למתקפת מנע בבוקר יום כיפור. דרך אגב זה שוב ארה"ב שפגעה בנו כאן.
-
בשביל זה צריך להמתין ללכתו של ביבי, יהיה מרחץ דמים במפלגה הזו ואז נראה אם היא בכלל עוד תתקיים או שתתפרק, אלא אם המלך ימליך בעצמו את המלך הבא אבל לא רואה את זה קורה, אולי אם זה יהיה בנו.
-
בשביל נזק למטוס מספיקה גם רקטה פשוטה של חזבאללה או חמאס, לא צריך טיל בליסטי. אתה באמת חושב שלא אכפת להם כמה הם יורים וכמה הם פוגעים? אתה חושב שיש להם מלאי בלתי נדלה של טילים לטווח של ישראל? אתה יודע כמה כסף הם עדיין משקיעים בפרויקט הטילים שלהם כדי שיהיו בעלי טווח ודיוק גדולים יותר? עכשיו אתה אומר שאני צריך להתרגש אם מטוס אחד או שניים היו נפגעים? לא מתרגש, זו המציאות ואלו החיים, גם לאיוב יכולות להיות הצלחות ולמלחמה יש מחירים. על מלחמת יום כיפור הייתה התראה וכך גם על חמאס, זה שאנחנו התעלמנו ולא עשינו עם זה כלום זה כבר משהו אחר.
-
לא רואה בתמונות האלו שום דבר שמרשים אותי, פגיעה וחצי בערך למול נפח מתקפה של עשרות טילים רק ליעד הזה. הם לא צריכים להודיע לאף אחד, הכנה לשיגור של מאות טילים זה דבר שלוקח זמן ולאמריקאים יש את כל מה שצריך לזהות הכנה כזו.
-
מה שלא קרה בשנה הראשונה לאסון כנראה שכבר לא יקרה בהמשך. רק החלפה של הממשלה הכושלת הזו תאפשר לעשות שינוי בתחום ושינוי יגיע רק מהפסקת כל ההטבות והתקציבים לחברה החרדית, שלא יהיה יותר בישראל תקציבי עתק למימון אורך חיים. לא רק ישיבות כפי שמנסים להציג לנו שזה "רק 2000 שקל בחודש ואפי אפשר לחיות מזה" זה כל התחמקות הממוסדת ממס של כל העמותות של הציבור החרדי, לימודים כמו כל ילד בישראל וכל השאר זה רק תוספת אחרת אין תקציבים כלל, כל ההטבות בארנונה ועוד ועוד. לא יתכן שהציבור הרחב ימשיך לממן כת שבמהות שלה היא אנטי ציונית. אני כבר לא חושב שהם והמצביעים שלהם מאמינים בזה, זה לא סתם שהנציגים של ציבור זה התחבאו כמו עכברים במשך קרוב לשנה ורק לאחר חיסול נסראללה פתאום הם יצאו מהחורים, אוכלי נבלות היו ונשארו. עכשיו זה רק הרצון הכוח שלטוני ואותה שנאה רגילה שהטיפו להם במשך שנים, הם לא שונים מאוהדי כדורגל ממוצעים, פעם שחקן הוא מלך ואם עבר קבוצה הוא בן זו.. .
-
החשמלית המשומשת הכי זולה בישראל היא כמובן פלואנס ZE, אבל אם לא בוצע בה איזה רענון סוללה לאחרונה הטווח הוא לא יותר מ-80 ק"מ, בקיצור לא מומלץ. זואי מאזור 2017 זה כבר בגזרת ה-40-50 אלף שקל, אבל זה על סוללת 22kW כך שזה טווח ראלי של בערך 120-140 ק"מ ועם קצת ירידה בקיבולת, זה גם קצת לחיות על הקצה. שאר החשמליות כבר יקרות יותר. הייתי רוכש לה איזו פיאסטה 1.4 אוטו' (מניח שהיא לא נוהגת על ידני), התיבה מיושנת מאוד אבל בסך הכל רכב אמין, פשוט לטיפול ואפשר למצוא רכבים במצב שמור מאוד במחיר זול.
-
רק שהאסון כבר קרה, בענק, קרה בשל המדיניות שלהם. זה כבר לא תופס הטיעון הזה, נגמר, נמחק והאנשים האלו צריכים לעמוד מול בית משפט על הפקרת תושבי מדינת ישראל.
-
הטעות היא בכניסה מאופקת, כזו שמאפשרת למחבלי חזבאללה לפעול כפי שהם אוהבים, כוח קרוב ואחד רחוק עם המון טילי נ"ט ופצמ"רים. הם יודעים בדיוק היכן צה"ל עומד לפעול שכן אין כאן תמרון אלא פעולה שהיא הרבה יותר סטטית וזה מאפשר להם להכין מארבים.
-
האם אפשר לערבב נוזל בלמים של יצרניות שונות??
ch28566 פרסם הודעה בנושא של רוכברכב בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אפשר כן, פחות מומלץ כי לכל נוזל תכונות קצת שונות והרכב קצת שונה, גם כך אם זה לא נוזל לרכב מסלול זה מוצר כל כך זול שמיותר להתעסק עם זה. -
חברים, עכשיו אתם יכולים לספר לנכדים שאתם מכירים פצוע מהמתקפה האיראנית. אני לא יכול לחשוף את הסיפור כי הזכויות על הסיפור נמכרו לרשת אמריקאית שתפיק סרט בשם "181 טילים ופצוע אחד". ועכשיו למציאות. מדבר עם השכנה בדרך למקלט, לא שם לב לשפת הכביש הנמוכה, מעקם את כף הרגל, קצת כואב לא נורא, וקם באמצע הלילה מת מכאבים עם קרסול בגודל כפול פעם היו קונספירציות על כיפת ברזל, אז עכשיו הגיע התור של החץ? כמה חדרו? לא יודע, אבל גם אם נגיד שהיו רק 80% הצלחה אנחנו עם 36 טילים שנחתו בישראל. חלקם במרכז, חלקם בים וכן, חלקם גם בנבטים אך גם צריך לזכור שהם ממש לא כיוונו רק לנבטים ולגלילות אלא גם, לדוגמה, לתל נוף ועוד מספר יעדים. אם נהיה נדיבים ונאמר ש-10 טילים פגעו בנבטים, זו לא כמות שמשמידה בסיס או מוציאה אותו מכלל פעולה שכן אין כאן את הדיוק של הפצצה מדויקת מהאוויר.
-
אני חושב שחייבת להיות מתקפה יוצאת דופן שתאלץ את איראן לבחור, מלחמה כוללת או נסיגה משמעותית לאחור. זו מדינה שמעולם לא ספגה פגיעה משמעותית מאז מלחמת איראן עיראק על כל המעשים שלה באזור, תגובה חסרת פרופורציות עכשיו היא פשוט חובה ואני מאוד מקווה שזה משהו שהאמריקאים, שעד עתה הפגינו חולשה, מבינים אותו.
-
ברוב הסרטונים האלו מה שרואים אלו לא טילים אלא שברי יירוט, במיוחד אם זה חץ 2 שמפרק את הטיל להמון חלקים.
-
האיראנים לא הבינו את המסר, מה הייתם עכשיו מחריבים באיראן.
-
פעם ראשונה שירדתי למקלט השכונתי, חם, מהביל, בלי קליטה אבל לפחות היו כלבים ללטף עכשיו בבית להתרעננות אם יהיה עוד משהו.
-
זה עדיין בעייתי כי באותה המידה הם, כנראה, יחלו להפתיע אותנו ואם הם היו מפתיעים אותנו זה היה בכמה רמות מעל מה שהיה עם חמאס. אני חושב שבכל הקשור לחיזבאללה יש לנו יותר מזל משכל ובמידה מסוימת, כנראה שגם להם היה בעצם סוג של ביבי בראש הארגון - דברן גדול אבל גם פחדן.
-
בדגמים מסוימים היה שילוב פחות מוצלח/אמין של מנוע/תיבת הילוכים אבל מי שרוכש דאצ'יה כפי שצריך לרכוש אחת, כלומר עם תיבה ידנית, אז הוא מקבל כלי תחבורה בסיסי בלי יומרות, נוח כמו צרפתיות של פעם ויחסית במחיר נגיש. הבעיה מתחילה כאשר בקרסו מתחילים לתמחר את דגמי המותג יקר כמו במקרה של הסטפווי החדשה ואז אתה מקבל חבילה לא משכנעת מספיק, עם בטיחות בינונית, במחיר מקביל לרכבים טובים יותר.
-
אם הייתי חושב על זה, אז רכב לימון או איזו תקלה שאף אחד לא מצליח לפתור.
-
איך לחדש את הניקל/כרום בגריל ?
ch28566 פרסם הודעה בנושא של HEBO בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
למרות שזה מיועד למתכת, זה עובד טוב גם על גימור כרום בתנאי שהכרום לא ירד כמובן. אם אין לך מכשיר פוליש או מברגה עם פד פוליש, אז אין בעיה לעשות את זה ידני, מורחים קצת על מטלית מיקרופייבר משפשפים היטב (תתחיל בעדינות, תבדוק ולפי זה תשנה את מידת הלחץ).- 4 תגובות
-
- 1
-
-
מילא קשקשנים ב-X או טלגרם, אבל חברי ממשלה שמצייצים על המבצע הקרקעי, חבורת מטומטמים חסרי אחריות, היו ונשארו כאלו.
-
מדוע לא מפריע לך/לכם איך מתמנים מנהלי מחלקות בבית החולים? מנהלי בית חולים? מה זה הדבר הזה, הם לא נבחרי העם והם לא צריכים לקבוע את אלו שיכולים להשפיע על מי יחיה ומי ימות, אתה יודע כמה מתים בבית חולים בשנה? הייתה כזו, הממשלה הנוכחית ביטלה אותה.
-
או, עכשיו יש כיוון. הרכב עם אוטם צבע די מבריק והרכב חונה בחניה מקורה פתוחה כאשר הפינה הזו, בשעות מסוימות, זוכה לנגיעה של שמש ישירה לעומת שאר הרכב שנמצא תמיד בצל.
-
זו סיבה טובה להוציא את היכולת להקים ולקבוע ועדת חקירה ממלכתית מהידיים של הממשלה. זה הרי גוף שאמור לשרת את האזרחים, לא את הפוליטיקאים, הם לרוב אלו שעומדים לחקירה בועדה כזו. הם שם בימין הביביסטי תמיד אוהבים לומר מי יחקור את החוקרים, אז... בכלל מאז חיסול נסראללה כל הנבלות שהתחבאו יצאו מהחורים ופתאום מופיעים בכל הערוצים וכל אפס כזה מנסה שוב למצוא חן בעיני הביביסטים למרות שהם יודעים שההסכם הזה, בטח לאחר שלא נמצא שם גז, הוא קשקוש וחסר משמעות. הממשלה הזו בהחלט ראויה לעמוד מול...
