ch28566
-
הודעות
520 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
2
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ch28566
-
בהחלט, אני חושב שרק פעם אחת ראיתי שממש פתחו לי את החבילה כדי לבדוק את תוכנה כאשר רוב מה שאני מייבא אלו חלקים שדורשים בדיקה ולא בשחרור מהיר.
-
אתה צריך להגדיר מה זה עריכה, לרוב עריכה מתבצעת לפי סיפור/תסריט אלא אם אתה מדבר על חיתוך/הוצאה של חלקים מיותרים שברור שהם כאלו.
-
שמע, אני פעם הזמנתי חלקי דקורציה (מקוריים) לתא הנוסעים ובמשך כשבוע התווכחתי עם חברת השילוח שזה בסך הכל חלקי קישוט מפלסטיק ושאין שום צורך בדיקת מעבדה. הם רק רואים רמז למשהו שקשור ברכב וכנראה שנדלקת שם אזעקה כאילו מדובר במטען חבלה. כאשר קבלתי את החבילה הבנתי שהם אפילו לא פתחו אותה כדי להסתכל מה יש בכלל בחבילה. מסע ייסורים דומה עברתי כאשר הזמנתי בולמים, גם אז זה היה רצף שיחות עד שהגעתי למנהל התחום במשרד התחבורה, לא שהוא עזר במיוחד אבל כאשר הזכרתי את שמו בחברת השילוח, הם יצרו איתו קשר וזה נפתר לבסוף. אין מה לעשות, הזמנת חלפים מחו"ל זה לונה פארק ואתה אף פעם לא יודע על איזה צד תיפול, יעבור חלק או שזה יהיה מסע ייסורים רצוף טעויות של פקידים. לצערי לא יצא לי להזמין שלא דרך אחד מחברות השילוח הגדולות כך שאני תמיד משלם את כל האגרות ההזויות של המדינה בנוסף לעושק של חברות השילוח. מאיזה אתר הזמנת אם אפשר לשאול?
-
ציפוי גרפן מול וקס
ch28566 פרסם הודעה בנושא של ohadc בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
ממה שיצא לי לראות, האוטם של אדמס עמיד יותר מהממוצע ויחזיק יותר זמן. לא תקבל 18 חודשים כנראה כפי שהם מצהירים אבל גם 6-12 חודשים זה מעולה. במחיר הזה אני חושב שזה די משתלם. לא תאהב? אני אקנה ממך מה שכן, קח בחשבון שהיישום דורש יותר זמן ותשומת לב, זה לא אטום צבע רגיל של רסס נגב אלא יישום עם אפליקטור בדומה לציפוי קרמי מלא, המתנה לאידוי של הממס, משתנה בהתאם למזג האוויר, ואז ניגוב. -
בתחום החינמי יש את CAPCUT, אבל 50 דקות? לא יודע עד כמה טלפון יהיה מסוגל לזה.
-
די נו, מה עד עכשיו לא הבנתם מה יאיר עושה במיאמי?!
-
כהערת ביניים, לא פחות מטריד אותי ששר בכיר בישראל שמשתתף בישיבות קבינט מחזיק מכשיר סלולרי שמותקנת בו אפליקציית הריגול טיקטוק.
-
יש להם מספר דומיינים המפעילים את אותה חנות, זה כולל גם את : https://www.mkstore.co.il/ https://www.shoesmall.co.il/ מניח שיש עוד. דרך אגב, כל הדומיינים נרשמו על שם איזה קשקוש בהונג קונג.
-
התייעצות בנושא ייבוש הרכב
ch28566 פרסם הודעה בנושא של ohadc בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני מניח שאתה מדבר על הצעצועים מסין עם RPM גבוה מאוד, זה אפשרי אבל הספיקה/פיזור של המוצרים האלו קטנה כך שעדיין לא תצליך להסיר את הכל ותאלץ לעבור פה ושם עם מגבת. חוץ מזה שהרעש של המוצר האלו הוא בלתי נסבל ועבורי לפחות ממש מחייב אוזניות. למה זה כן מעולה? להוצאה של כל המים מכל האזורים שנוזלים בהמשך כמו פנסים, מראות, חיבורי פח וכו', ואז עוברים עם מגבת כרגיל. לי יש מפוח גינה נייד חזק וכאשר משעמם לי אני משתמש לייבוש בו אבל בתכלס, ייבוש עם מגבת גדולה איכותית הוא תהליך מהיר וקל יותר עבורי.- 7 תגובות
-
- 2
-
-
-
זה תלוי בכמה זמן כתם המים נשאר על הצבע או הזכוכית. לאחר זמן מסוים זה כבר לא משהו חיצוני שטחי שאפשר להסיר, לדוגמה, עם פלסטלינה אלא משהו שממש חודר את השכבה העליונה של החומר, לכן לפעמים גם פוליש עדין שבהתחלה גורם לתחושה שהכתם הוסר לאחר יום יומיים פתאום הכתם חוזר. פתרון כימי כמו ספוטלנס הוא הדרך הנכונה והקלה יותר לטפל בכתמי מים שכן הוא מפרק את המינרלים.
-
אחת הבעיות הכי גדולות שלנו זה שתמיד עושים לנו (גם אנחנו?) הפרדה בין חמאס לבין הפלסטינים או בין חיזבאללה ללבנון. אין הפרדה ואין הבדל.
-
התמכר לפוזיציה, קורה לרבים וטובים.
-
לגיטימציה בעולם בטוח שלא הייתה, גם אחרי ה-7 בקושי קיבלנו כזו, אבל אחרי השואה אמרנו "לעולם לא עוד" ולא עמדנו בהבטחה הזו שלנו לעצמנו. לצד זה, יש מרחק גדול בין לא לעשות כלום במשך שנים ולהעניק לארגון טרור רצחני תעודת ביטוח מפני פגיעה לבין מלחמת מנע כוללת שכנראה לא הייתה נדרשת אם לא הרפיסות התהומית של ביבי. האיש עם מכונת הרעל שהאשים את כולם שהם משדרים חולשה, זה שמכונת הרעל פימפמה לנו במשך שנים שהוא אחראי לעשור הבטוח ביותר, שהפיגועים במשמרת של ממשלת בנט הם תוצאה של חולשה ורפיסות, הוא האיש שהפגין הכי הרבה רפיסות מול האיובים שלנו.
-
הייתה תוכנית? כן, אבל שוב היה ראש ממשלה שלא העז לממש אותה, היה לנו המון המון מזל בתחום הזה.
-
"היפרסוני" הפך למילת באז וכל מדינה שרוצה להראות עליונות טכנולוגית משתמשת במילה הזו. מניח שאצל האיראנים הכוונה היא יכולת תמרון מסויימת של הראש הקרבי שזה טוב נגד חץ 2 לדוגמה בשל הטווח הקצר יחסית שלו (לחץ 3 אין בעיה כזו) אבל זה ממש לא הגביע הקדוש של טיל היפרסוני מתמרן עם מנוע על-מגח שכולם עוד מנסים לפתח וגם לא גלשן היפרסוני שהוא חלק מטיל בליסטי.
-
השאלה היא לא אם הוא תומך או לא אלא מה הוא עושה בפועל כדי למנוע את זה. לצערנו, הקיצוניים בעידן המודרני הם אלו שמכתיבים את הקצב. לצד זה, אני כבר לא ממש בטוח שהרוב באמת לא תומך בדברים האלו, בדיוק כפי שיש אנשים שילכו לכדור רגל בשבת אבל ביום כיפור אם יראו אותך נוסע יסקלו אותך באבנים ועבור אנשים אלו אם תעמיד את הברירה של כן או לא לצד הדתי/מסורתי, הם יבחרו בצד הדתי/מסורתי.
-
לפעמים גם יש את הזמן הנכון והמקום הנכון, ללא הצטיידות מקיפה בנגמשים חדשים עם רמת מיגון גבוהה וכמובן במערכת מעיל רוח, מניח שזה לא היה כזה פשוט שכן כמות ה- RPG מטווח קרוב שעפה שם היא פסיכית. גם יכולת התיאום עם חיל האוויר (ואחרים) שהחלה עוד בצוק איתן והגיעה כיום לרמה מאוד גבוהה היא גיים צ'יינג'ר בשדה הקרב, כמובן שגם פיתוח שיטות ליחמה במנהרות, טכנולוגיה חדשה ועוד ועוד. אין לי ספק שכל צבא אחר שהיה נלחם בעזה תחת אותה זכוכית מגדלת של הקהילה הבינלאומית היה יוצא עם אלפי הרוגים.
-
יימח שמה ושם זכרה של התיבה הזו סבלתי מאוד מהדור הראשון של התיבה הזו, מצד אחד רעיון מעניין ומקורי לתיבה "חכמה" אבל יותר מידי פעמים זה הסתיים על גרר.
-
על זה בדיוק דברתי מקודם. אם פעם יצרנים היו צריכים לעבוד המון על כל מערכת כדי שתעבוד כמו שצריך אחרת זה עניין יקר של לתקן/לשנות, עם האפשרות לעדכון תוכנה, שזה דבר מבורך עקרונית, יותר מידי יצרנים, במיוחד אלו מתרבות עסקית סינית, לקחו את זה למקום הלא נכון שמאפשר להם להשיק מוצר לא אופי ו"מקסימום נעדכן על הדרך". מה שתקף למכשיר סלולרי, ממש לא צריך להיות תקף לעולם התחבורה. לא אזכיר איזה מותג (סיני) אבל כאשר הדגם הושק בישראל מערכת אור גבוה עבדה הפוך, זו תוקן בעדכון תוכנה בהמשך אבל זה פשוט מביך.
-
המקורות לכל "הניתוחים" האלו אלו שונאי מערב וישראל, התמונה היחידה שאפשר להסתמך עליה זו התמונה הזו ממקור אמריקאי washingtonpost.
-
שמע, אני לא יודע למה אתה היסטרי כל כך, אבל אתה גם צריך להפסיק להסתמך על מקורות שרובם בכלל שונאי ישראל ובהחלט רוצים להציג פגיעה מרובה. האם הטילים של איראן במטח הזה היו מתקדמים במיוחד והקו על היירוט? האם הייתה תקלה במערכת חץ? האם.... לא יודע, מה שמשנה זו התוצאה הסופית וגם אם כל הפגיעות שאתה מציג (שחלקן ברור שהן קשקוש) הן נכונות אז הנזק לא נעים, לא נורא. הנזק מהרבה פחות טילים על בסיס חיל האוויר האמריקאי בעירק היה פי כמה וכמה.
-
כפי שכתבו, לפני הכל בדיקת לחץ בצמיגים. עקרונית, אפשר במוסך מורשה לשנות את אופי הפעולה של התגבור החשמלי של ההגה, בתנאי שהיצרן הכין כאלו. זה לא משהו שהם עושים לו "Tune" במוסך אלא פשוט לכל יצרן יש כיול שונה לשווקים שונים/דגמים שונים כך שאפשר להטמיע את הכיול הזה באמצעות תוכנה ולראות אם זה מה שאתה מחפש.
-
שאלו גם לגבי תושבת גיר, אלו תושבות שלא זוכות לאותה התייחסות אבל יכול באותה מידה לגרום לרעידות.
-
טסלה הכניסה לא מעט "רעות חולות" לעולם הרכב רק שבעוד שאצלה זה פיצ'ר ולא באג, אצל יצרנים מסין זו פשוט עוד דרך לייצר מהר ולהשיק מוצרים לא אפויים. אין ספק שבלא מעט רכבים מסין התפקוד של מערכות הבטיחות המתקדמות הוא לא משהו והמבחנים שמבוצעים למערכות האלו ב- NCAP לדוגמה נעשים בסביבה מאוד סטרילת שרחוקה מלדמות נסיעה בכביש ציבורי. האם זה כדי סכנה לציבור? מניח שלא אחרת היינו שומעים על הרבה מקרים ובכל מקרה אני לא ממש סומך על ישראל ישראלי הממוצע שיצפה בשעות של סקירה על מכשיר סלולרי אבל לא בדקה אחת של הסבר על הרכב בו הוא נוהג.
-
תשאל את עצמך איך יודעים שהוא שם ואז תבין שבשלב הזה כבר יש במינימום מעקב אווירי על המקום. בניגוד לעזתים שהם חוראנים מיסודם, זוחלים במנהרות ומסתפקים בתמר ופיתה ליום, בכירי חיזבאללה עדיין לא הפנימו כנראה שהם כבר לא יכולים להסתובב כאישיות בכירה השולטת בלבנון.
