Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. הסרטון הוא רק פסיק ממה שמכונת הרעל יורקת על צה"ל והרמטכ"ל, בדיוק כפי שהם עשו ועושים לכל דמות ציבורית שהיא אל ביבי או הליכוד. פח אשפה אנושי הערוץ והצופים בו, מדינה לפי מדיניות הערוץ הזה תהיה מדינה נחשלת כמו כל מדינה ערבית אחרת באזור.
  2. מניח שנסעת למוסך של הילוך שישי? בחלון מוטורס שנמצא 5 דקות משם היית מתקבל ללא כל בעיות.
  3. הזרוע המדינית של ארגון טרור זה או אחר כבר לא צריכה להחזיק בנשק, היא רק צריכה לגרום לאחרים לעשות את זה. זה המהות של ערוץ 14, זה שהוא לא קורא ישירות לרצח ואונס זה חסר משמעות, לא שונה מאלו שהחליפו את המילה יהודים בציונים כדי שיוכלו להמשיך להרעיל ולהסית נגד יהודים.
  4. Revifify עובדים רק עם דיטיילרים ולא עם הציבור הכללי, עבורי זה כמו מוצרים שנמכרים רק במספרות, ספק במחיר מוגזם. בתכלס לא יצא לי לראות סקירה ארוכת טווח על המוצר שהוא בעצם סוג של PPF לעניים, במקום 150-200 מיקרון אתה מקבל 5-10 מיקרון כך שבמקסימום זה כנראה טוב למניעה של סווירלים כתוצאה משטיפה (וכל שטיפה תגרום לזה בסוף, גם זו הקפדנית ביותר) אבל לא יותר מזה. לגבי חומר הידרופובי לשמשות, באופן אישי מעולם לא השתמשתי, לפעמים משתמש באוטם הצבע הזמין לי על החלונות, בתכלס מחזיק המון זמן (לא כולם מתחברים לזכוכית אבל רובם כן). אם אתה לא רוצה להשתגע עם ציפויים ייעודיים של ממש, אז Rain-X המוכר בתכלס עושה את העבודה והוא כנראה הכי קל ליישום. אם אתה רוצה להעלות רמה, אז nextzett Glass Sealant או GYEON View EVO הם כבר ציפויים של ממש שיכולים להחזיק מספר שנים אבל גם היישום דורש יותר הקפדה (כמו כל ציפוי ננו). יש כמובן עוד המון מוצרים בתחום וסביר להניח שכל ציפוי ננו לשמשות יעשה עבודה טובה בתחום, כאמור המחיר גבוה יותר והיישום צריך להיות זהיר יותר. זה לפחות המידע שקבלתי מסקירות שונות של המוצרים בתחום.
  5. גם הזרוע המדינית של חמאס לא אנסה ורצחה אף אחד, אבל הם מאוד טובים בהסתה, בדיוק כמו ערוץ 14 שאתה לא יודע להבחין אם הדובר הוא נציג השלטון האיראני או ישראלי.
  6. סאטירה וערוץ 14 זה אוקסימורון, הסרטון הוא לא פחות מהסתה נגד הרמטכ"ל, בה עוסק הערוץ יום יום כי הרי הם תלויים בפרנסה שלהם שביבי ימשיך למשול, לא שונה מהנבלה סגול השיער אוכל השרצים עם "הם שכחו מה זה להיות יהודים". הם לא שונים בשום צורה מחמאס או כל "זרוע מדינית" של ארגון טרור.
  7. אין לך מושג מה זה חופש ביטוי ואתה בטח שלא דוגל בו. חלאות שתומכים בערוץ 14 הם פח אשפה אנושי לא ראוי.
  8. ערוץ 14 זה פשוט איראן, במדינה נורמלית כל האנשים של הערוץ הזה היו בכלא כבר מזמן. זה לא חופש דיבור אלא חופש הסתה וחתירה נגד המדינה.
  9. המדבקה היא לבלימה ברטוב בלבד, קשר רופף בלבד לאחיזה על כביש יבש. תחשוב על זה כך, צמיג כמו CUP 2 יהיה גרוע בבלימה ברטוב אבל בכל הקשור לאחיזה ביבש ... אין צורך להוסיף. לזה תוסיף שכל נושא המבחנים לצמיגים עבור הדירוג של המדבקה הוא מאוד בתחום האפור כמו שהסינים אוהבים, המבחן הוא פנימי של היצרן ותסמוך על הסינים שאין להם בעיה לעגל פינות. בשורה התחתונה התווית לצמיגים היא קצת כמו דירוג הבטיחות של משרד התחבורה, במקרה הטוב מסייע למי שמבין אך גרוע מאוד למי שלא.
  10. תראה, למידה שלך יש קונטי פרימיום קונקט 6 או 7 החדש, כך שפשוט צריך לרשום הזמנה בפנצ'ריה ולהמתין. צמיגים מעולים לכל הדיעות, יקרים אבל מעולים. צריך לדעת שצמיג גם שהוא תקין ועם מספיק סולייה הוא פשוט מתיישן עם הזמן (במיוחד במדינות חמות כמו שלנו) ומאבד מהתכונות שלו, כל צמיג מכל מותג באופן אחר, כך שאני בטוח שכל צמיג חדש שתתקין כבר ירגיש לך הרבה יותר טוב בכל הקשור לאחיזה בסיבובים ובלימה. מכיוון שציינת את אתר tyrereview אז זה הסרטון שבוחן במקביל את מרבית הצמיגים שתואמים למידה שלך.
  11. במקרה נכנסתי לאזור האישי הממשלתי כדי להוריד איזה טופס והסתכלתי על הנקודות ברישיון ומופיע שם שאין לי כל ניקוד, זאת למרות שלפני 3-4 שנים נתפסתי בבין עירוני על מהירות עם קנס של 1,500 שקל ו-10 נקודות. לפי מה שאני זוכר אין יותר מחיקה של נקודות, זה אומר שלא ממש ניתן להסתמך על הנתונים באזור האישי הממשלתי?
  12. אז הנה, כלכלת בעזרת השם עובדת, גורמת לאמריקאים לשלוח לנו כסף ותחמושת.
  13. אני חושב שהוא פשוט לא מסוגל יותר להסתיר ולו במעט את העבודה שהוא בכל זאת משיחי בן הציונות הדתית, צריך לזכור מאיזה בית הגיע, בית שהוא ממש לא עזב אותו ברוחו.
  14. זו בהחלט ההמלצה הנכונה, גם כך בישראל ישנה אקסטרה חשדנות לכל רכב שעבר צביעה וזה אכן אף פעם לא מחזיר את עצמו, אולי אם צובעים בשכם.
  15. כאשר ביבי מצהיר שזו "מלחמת התקומה" זה אומר שהוא מודה שהוא הפקיר את ביטחון המדינה? איך מההצהרות על מר ביטחון הגענו למצב בו אנחנו במלחמת קיום וזו מלחמה שלא אנחנו פתחנו בה אלא נכפתה עלינו, כלומר אם זה היה תלוי באיש הוא הרי לא היה עושה דבר עד שזה שאחריו היה יורש ומעריציו של הנוכל היו אומרים "אתם רואים, עם ביבי היה הכי בטוח פה".
  16. הרכבים שראיתי הם רכבים בני 10-20 שנה על הכביש עם מידות שהן עדיין מאוד נפוצות ומכיוון שכולם רכבים אירופאים, אז גם כל היצרנים הטובים מאירופה מייצרים להם צמיגים.
  17. לא, פוסט סיכום של תהליך חיפוש רכב במשך חודשיים בערך.
  18. רכשתי לאחרונה איזה רכב יוקרה ישן, לא בשבילי, אבל זה לא העניין (שרשור יהיה בנפרד לאחר יישור הקו) רק מנסה להבין את התופעה מדוע כל מי שמוכר רכב שלכאורה אומר עליו שהוא שמור מאוד מסתבר שהצמיגים החדשים עליהם הוא מצהיר במודעה זה מחברה שאפילו צא'נג הסיני הממוצע לא שמע על הפירמה הזו. מילא רכב אחד, מילא שניים אבל זה היה המצב במרבית הרכבים שראיתי למכירה. לי אישית זה אומר שכל מה שהוא אומר שטופל או סודר כנראה באיכות דומה ולכן על כל הרכבים האלו בסוף דילגתי. אני מעדיף שיורידו במחיר ולא יעשו את "ההכנה למכירה הזו" ברמה מביכה, כמו איזו מרצדס שכל חלקי העץ היו בצבע אחר. תופעה נוספת שמתלווה לזה היא שכמעט ולא פגשתי רכב אחד ללא קרעים במושבי העור, ועוד מילא הקרעים, נגיד, אבל איך אנשים מוכנים לנסוע ברכב ולא משנה מחירו עם מושבים שנראים כמו משהו ש זורקים לפח האשפה? זה כמו לא להחליף מצעים כל החיים או משהו כזה. לא צריך להיות משוגע לדיטיילינג, אפילו חומר לניקוי ספות עור ב-20 שקלים מהסופר יעשה יותר טוב מהזוהמה שאנשים מוכנים לחיות איתה.
  19. ch28566

    Mg3 החדשה

    איך, המחירון הוא 128 אלף שקל (שלא לדגם הליסינג)?
  20. עכשיו תעשה שוב חושבים ותחשוב על לחץ המים האדיר של הגרניק לעומת מה שהמפוח מסוגל לדחוף איזו טיפה
  21. אחת הבעיות הגדולות בהפלת כלי טייס קטן זה הצורך בקו הפלה נקי. וולקן של אפאצ'י, לדוגמה, זה לא בדיוק משהו שאתה יכול סתם לירות בו בלי לדעת שיש לך כמה ק"מ של אפס יישובים בכיוון הירי. כנראה שעבור מסוקים יש צורך בפיתוח טיל אוויר אוויר שזה הייעוד שלו, קטן קל, לטווח של לא יותר מקילומטר-שניים עם נזק מזערי וכנראה שעדיף ללא כל חומר נפץ כדי שיהיה עוד יותר בטוח. וכן, גם וולקן קרקעי זה סוג של פתרון. מניח שגם עובדים על זה אבל זה עדיין דורש זמן למרות שצריך להודות שכולם, גם בתעשייה, ידעו כבר שנים שאלו הכלים איתם יהיה צריך להתמודד. מצד שני, בסוף יש תקציב וכוח אדם מוגבל ואלו עדיין לא כלים שמשנים מערכה, מטרידים מאוד, יכולים לגרום ללא לאבידות, אבל זה עדיין לא נשק שמסוגל לשנות מערכה.
  22. די נו, זה לא אמיתי. מאחל גיהנום חם מאוד לביבי, משפחתו וכל חברות האפסים שסובבת אותו. שישאר למזכרת:
  23. תודה על העדכון והכי חשוב שאתה נהנה, זו השורה התחתונה הכי חשובה. הוא לא מאשדוד? הייתי אצלו פעם לפני מאה שנה ואני זוכר שהוא מאשדוד.
  24. לפי נתיחת הגופה של הנבלה באבו כביר, האיש סבל במשך שעות רבות מפציעות שונות ובסוף מה שהרג אותו זה כדור אחד של חייל בראש.
  25. ch28566

    Mg3 החדשה

    ואז אתה מסתכל על נתון 0-100 קמ"ש של 8.0 שניות ואתה מבין שמשהו פה לא מסתדר, כלומר מסתדר אם מבינים שרצועת הכוח בעצם צרה מאוד. די בטוח שבמהירויות גבוהות המצב רע עוד יותר שכן בטח המנוע החשמלי בדגם מוגבל מאוד בסל"ד שלו.
×
×
  • תוכן חדש...