Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. ch28566

    רנו קליאו טורבו 2

    קודם כל מעולה. אני חושב שאני מעדיף את האחרונה ורק הייתי מוסיף רקע לצד הפנימי של הכונס שיוביל את העין למי שמסתכל מהצד.
  2. שומע את עורך הדין של הקצין ששלח מסמך ללשכת ראש הממשלה, זהו, הפכנו ל-100% ביביסטים, תירוצים מפגרים של ילדים בגן.
  3. זה כי ביבי פחדן שתמיד מנסה ללכת על הבטוח, אבל מבחינת אווירה כלכלית? התחושה היא שאנחנו בהחלט בדרך לאנרכיה.
  4. באווירה הנוכחית שביבי, הביביסטים והחבורה סביבה יצרה, אווירת כאוס שלטוני מוחלט, זה כבר לא משנה אם ביבי גם עכשיו יודה בכל העברות, מי יממש את צו בית המשפט? השוטרים של בן גביר? הסוהרים שלו?
  5. רכשת ספוג וקומפאונד (משחת פוליש) זה אולי יריד כתמי צבע מרכב אחר אבל זה בשום מצב לא מתקן מקומות בהם הצבע ירד/נפגע.
  6. לא רק שממשלת הדמים הזו לא למדה דבר מה-7 באוקטובר, היא מנצלת את מצב הרבע מלחמה להמשיך במלוא הכוח את מה שהיא לא הספיקה, דבר מכל זה הוא לא לטובת האזרח. דרך אגב, מכיוון שביביסטים מאוד מרוצים מהמצב, אולי הם יתקינו שלט מחוץ לעסק שלהם שהם ביביסטים? אשמח לא לתרום להם כסף.
  7. ומה התגובות של הביביסטים? אבל.... אחרים גם. תירוצים של ילד בגן.
  8. זה 200 מעלות, לא תחום שמשנה משהו במתכת. כמובן שזה תהליך שגם יצרני קפיצים בעצמם משתמשים בו אז לא הייתי חושש כלל.
  9. החוק היבש לא נרטב אף פעם. אז ביטוח לאומי ביקש כבר לפני 10 חודשים לשנות את החוק כדי שעצמאיים שהתגייסו למילואים החל מה-7 באקטובר 2023 לא יאלצו להחזיר כסף לביטוח לאומי שכן לא הייתה להם שנת הכנסה מלאה בשנת 2023 אלא 3 חודשים של הכנסה אפס (משתנה מאחד לשני כמובן) ולכן הם יקבלו פחות כסף. 10 חודשים!!! הם מקשקשים לנו כמה הם אוהבים את חיילי צה"ל אבל לחוקק את החוק הפשוט הזה? קצת לפני חוקים מפגרים כמו המדרג או פאקינג כל חוק אחר כי זה האוכל, המשכנתה, הילדים... של אותו מילואימניק.
  10. המערכות שקיימות ב- ID7 קיימות גם בגולף וכן, גם בזו שמשווקת כאן בישראל והיכולות האלו קיימות גם בטויוטה קורולה.
  11. תודה על העדכון, AA אלחוטי זה איכות חיים.
  12. אם אלו מושבים מעור סינתטי, ואני מניח שהם כאלו, אני חשוב שזה מיותר. זה לא שאין לזה יתרונות קלים מבחינת קלות הניקוי ואם אלו ריפודים בהירים זה מפחית את הסיכוי להעברת צבע (שזו לא בעיה לנקות על עור סינתטי) אבל מעבר לכך זה מיותר.
  13. למיטב ידעתי, המידע ממרכז הסליקה מכיל מידע רק של חברות שהן חברות באיגוד חברות הביטוח. כמובן שיתכן גם שיש יד שבחרה לא לבטח כלל בביטוח מקיף או ג', יש שעושים את זה גם עם רכב חדש לחלוטין (בעיקר כאלו שרוכשים מעל הפופיק).
  14. אני מניח שאתה מדבר על TouchUp Car כי הוא היחיד שאני מכיר בישראל שמשתמש ב- Artdeshine. זו חברה שפונה בעיקר לשוק המקצועי כך שהסקירות על הציפויים שלה מוגבלות, אבל ממה שיצא לי לראות לגיטימי לחלוטין עם ביצועים טובים.
  15. לא בדיוק מערכות חדשות אלו פונקציות המתבססות על המערכות הקיימות. זה אכן מבחן בו הארגון רוצה לדחוף יצרנים שלא להסתפק במינימום הנדרש תוך רמיזה שהמבחנים האלו ישולבו בעתיד במבחנים הרגילים של היצרן. מה שהמבחן הזה כן מוכיח, שוב, הוא שלא כל המערכות נולדו שוות וכותרת של "בקרת שיוט אדפטיבית" זה נחמד אך כפי שהמבחן מראה יש כאלו "מפגרות" ויש כאלו באמת מתקדמות המתפקדות כפי שנהג אנושי היה מתפקד ומגיב לאירועים שונים.
  16. לצערי, אין לי מילים טובות או עדינות לומר על האיש הנוראי הזה או על כל חברי הממשלה הזו שעבורם ה-7 באוקטובר הוא רק עוד אירוע פוליטי שצריך לעבור אותו. אנשים מהסוג הזה יובילו לכך שמה שהיה כאן לפני ה-7 יהיה גרוע פי אלף לאחר סיום המלחמה, שביבי באמת לא רוצה לסיים אותה, משברים ואויב מדומיין (בג"ץ, יועצת, משטרה, צהל שב"כ, קפלן, שמאל...) הם תמיד הכלי היעיל ביותר של דיקטטורים לשימור שלטונם. אם לאחר ה-7 באוקטובר דבר לא השתנה אצלם, בדיוק כמו אצל מנהיגי הציבור החרדי, אז כנראה שלאחר שוך הקרבות יהיה כאן רע פי כמה וכמה אלא אם תהיה כאן הפתעה, משהו חדש מהשטח שיפרוץ קדימה ויצור את רעידת האדמה הפוליטית הנדרשת כאן.
  17. מופיע אמסלם הזבל ולא עונה על שום שאלה והמראיינים לא מאתגרים את הפח אשפה הזה.
  18. חברים, אתם מבלבלים כאן בין שני מושגים שונים, משקל הצמיג לבין התנגדות לגלגול.
  19. חלוקת הבלימה היא לפי בלימת חירום, ברור שבנהיגת מסלול אתה בולם מאוחר יותר ולכן גם חזק יותר מנהיגה ממוצעת על הכביש הציבורי אבל אם שניכם תסעו על 100 קמ"ש ותבלמו בלימת חירום, זה לא ישנה את העבודה שבאותו קרוסאובר הצמיגים הקדמיים יאלצו לספק 80% מכוח הבלימה כי זה מה שהעברת המשקל יוצרת וה- BRZ תסתפק ב-60%. יש בזה רק יתרונות ל-BRZ, יציבות גבוהה יותר בבלימה (מבלי שיש צורך בהתערבות אלקטרונית), אין צורך בצלחות גדולות וכבדות יותר כך שאתה מפחית משקל בלתי נתמך ויש פחות נטייה לתת היגוי בעת בלימה נגררת.
  20. קצת חפירה אבל זו ההבנה שלי בנושא, יתכן כמובן שאני מקשקש אם לא הייתה העברת משקל, אז היינו מתקינים את אותן צלחות לפנים אחור ועם אותן רפידות ואותו לחץ בלימה לפנים אחור 50/50. בפועל יש העברת משקל ולכן יש לחץ שונה, צלחות שונות ורפידות שונות ואת כל זה היצרן התאים לפי מידת העברת המשקל כדי להשיג מקסימום כוח בלימה שכל ציר מסוגל לספק. ברכב כמו קרוסאובר משפחתי ממוצע 80% מהבלימה היא על הציר הקדמי ו-20% הנותרים על הציר האחורי, ברכב כמו BRZ העברת המשקל נמוכה יותר וזה ולכן יחס הבלימה קרוב יותר ל-60/40 לטובת הציר הקדמי ולפי זה היצרן מתכנן את מערכת הבלימה ואת הלחצים במערכת הבלימה. האיזון הזה נועד כדי לנצל עד כמה שיותר את כושר הבלימה שהצמיגים מסוגלים לספק למרות שבתכלס זה לא כזה נכון כי בכל רכב לכביש היצרן דואג שהגעה לנעילת צמיגים תמיד תהיה קודם כל בציר הקדמי כי תמיד מעדיפים הגעה לתת היגוי על פני היגוי יתר. עכשיו אתה צודק כמובן לגבי מערכת EBD שעושה שני דברים, משנה את יחס הלחץ במערכת הבלימה לפנים/אחור בהתאם לעומס שעל הרכב, כמו תוספת של נוסעים מאחור, ומשנה את הלחץ לפנים אחור או לכל צד כדי למנוע סחרור או הגעה לנעילת צמיגים. העניין הוא שהמערכת המעולה הזו הזו מיועדת למצבי קיצון, למיטב הבנתי זו לא מערכת שיודעת או שנועדה לייצר מקסימום כוח בלימה אפשרי אלא לתקן חוסר איזון בבלימה כדי למנוע הגעה למצבי סחרור.
  21. עם אילו רפידות אתה עכשיו? כביש+מסלול או רק מסלול? ברור שצלחות גדולות ועבות יותר מאפשרות עמידות טובה יותר למערכת הבלימה, כך גם רפידות גדולות יותר, השאלה היא כמה חסר לך באמת כי זו חתיכת השקעה לשדרג מערכת בלימה, שלפעמים דורשת גם שדרוג של המאסטר צילינדר אם רוצים לשמור על אותה תחושה בדוושה ולא לקבל דוושה "ארוכה ורכה". אל תשכח בנוסף שברגע שאתה משנה רק מלפנים אתה משנה גם את איזון הבלימה לפנים/אחור שהוא משמעותי יותר ברכב כמו ה- BRZ שמסתמך יותר על הבלמים מאחור לעומת רכבים רגילים כך שגם לזה צריך לתת את הדעת, היתרון ב- BRZ שיש כנראה כבר המון שעשו את זה לפני כך שהייתי חופר בפורומים, עם כמה שפורומים יכולים להיות כמו ישיבת צוות, המון דיבורים בלי החלטות
  22. תכלס, לא מגיע לנו האזרחים לדעת לאן הולכים מכאן? עזה? לבנון? איך נתקענו עם האיש שבעצם אין לו תוכנית לכלום ולכן גם אין לו אומץ לומר משהו כי אז הוא תמיד יכול לקחת את הקרדיט או להאשים אחרים. "הגאון" של הביביסטים הנבובים.
  23. רכב משומש שנמכר עם מערכת אנדרואיד שנראית די סטנדרטית (סובארו) כמו בתמונה. הכפתורים שעל ההגה לא שולטים במערכת (ווליום וכו'). בהגדרות מפעל הכנסתי את הדגם (XP - Subaru.....) אבל אין זיהוי. כאשר אני משתמש באפליקציה של התאמת כפתורים, זה עובד אבל אם אני מתאים את הכפתור הנכון לפונקציה, כמו הגברת והנמכת ווליום, ברגע שמדליקים אורות הווליום עולה למקסימום כך שאני מניח שמשהו לא נכון בחיבורים מאחור או שצריך להוסיף משהו מאחור? בנוסף, מצלמת הרוורס (מקורית) לפעמים עובדת ולפעמים לא. אשמח לרעיונות או לחילופין המלצה על מקום באזור רחובות שמוכן להתעסק עם דברים כאלו (אני מניח שהם פחות אוהבים אם לא רוכשים משהם).
  24. כי יש חוקים חשובים יותר כמו המדרג לדוגמה.
  25. בעזרת השם ה- CFO שלנו יוצא מים מהסלע ויוריד מן מהשמיים ולא יהיו דאגות כלכליות ליושבי הארץ.
×
×
  • תוכן חדש...