ch28566
-
הודעות
520 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
2
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ch28566
-
לא חושב שזה כזה אייקוני, בעיקר כי אנחנו עדיין לא יודעים מה תהיה ההשפעה של זה, אבל אין ספק שלראות אותו כמו סמרטוט רצפה, מלא אבק, יד קטועה, מבין שזה הסוף, לא מת מוות של גיבורים אלא תוך כדי ניסיון בריחה, בהחלט סיום ראוי לחלאת המין האנושי הזה.
-
המשוואה הזו היא 100% באשמה שלנו ובראש נמצא את ביבי נתניהו שהעניק לחמאס תעודת ביטוח. יאיר גולן "הקפלניסט" היה עושה את זה הרבה יותר טוב, הרבה יותר חד והרבה יותר אכזרי כלפי כל טרוריסט.
-
צריך להודות שכבר לא ברור כמה החיסול הזה משמעותי עבור החטופים או בכלל מה שקורה בעזה. עזה = חמאס = עזה, יש שם מספיק חלאות המין האנושי שידרשו עסקה כזו או אחרת וכנראה קשה יותר.
-
לא זה לא, זה פחות או יותר כמו לומר אני רוצה להיות עשיר. אין לזה משמעות, ההתנחלויות מוכיחות שוב ושוב כמה הן נטל כלכלי וכמה הן לא תורמות לביטחון בדיוק מהסיבה שאין כאן שום תוכנית.
-
זה לא, כי אין כאן שום דבר שאומר לתושבי ישראל איך זה יוצר ביטחון (זה לא) איך זה מונע מחמאס שליטה בעזה, איך זה מונע מיצירה של עוד גוף טרור בעזה, איך.... זה תוכנית רק למי שחי לפי בעזרת השם. אולי אתה רוצה שאני אכתוב לך מה יוצג בספרי הלימוד? כמה תחנות כוח להקים? אתה ילד בן 5?!
-
תציג לעולם תוכנית לחזון שלך לעזה ולבנון, תוכנית מסודרת עם כל הפרטים שצריך, תוכנית כזו כבר הייתה, דרך אגב, צריכה להיות במגירה. עכשיו תן לעולם להציג לך איך הוא משיג את זה ומה הוא יעשה כדי שזה יקרה. ברור שהעולם לא מסוגל לזה ולא רוצה את זה, כלומר ממש לא אכפת לו אם יש טרור נגד ישראל ואם מרבית תושבי עזה הם עוד פח אשפה אנושי תוצרת האיסלם והתרבות הערבית, אבל אז לפחות יהיה לישראל סוג של אורך נשימה למול אפסים כמו צרפת שתמיד מתקפלת מול כוח או ממשל אמריקאי רופס. לחילופין? פשוט תציג תוכנית גם אם היא כזו שהעולם יתנגד לה, אבל לפחות שתהיה תוכנית ולא, להתיישב בעזה זו לא תוכנית, הרי היינו שם, היה רע להפליא, זה גם לא מתיישב בשום צורה עם ממשלה שרוצה להעניק פתור משירות לחרדים או מנהלת כלכלה בעזרת השם שכן התיישבות בעזה תעלה המון כסף ותצטרף עוד חיילים.
-
ליגה אחרת אומרים לכם. https://www.ynet.co.il/news/article/hyuc6z31jl#autoplay אני די בטוח שהכל קשור ביחסים הגרועים של ביבי עם מנהיגי העולם שפשוט לא מאמינים לשקרן הזה ולא מאמינים בממשלה שלו. האיש, בסופו של דבר, לא הציג שום תוכנית ליום שאחרי כי זה פשוט חלק מה- DNA של האפס הזה, למרוח כל דבר כמה שניתן כדי שיכול להמשיך להחזיק בשלטון. איזה ממשלה נוראית יש לנו, פשוט פח אשפה אנושי. לצד זה, ממשל ביידן מתגלה בהחלט כממשל ממש גרוע לעולם, במקום לסיים את העבודה, באיראן, לבנון ועוד, הם רק מעניקים שקט תעשייתי לתעשיית הטרור העולמית.
-
היו לי רכבים עם חיישנים קדמיים, תמיד היה כבוי אצלי. זה יכול לסייע למי שמתקשה בהערכת המרחק מלפנים אבל אם זה משהו שעד היום לא הרגשת בו צורך, אז מיותר להתקין. למערכת כזו חובה להוסיף כפתור ניתוק אחרת בכל פקק זה יכול לשגע אותך.
-
תיקון קילוף בעור lexus nx300
ch28566 פרסם הודעה בנושא של bahalot בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
צריך לנקות היטב ואז לבדוק את מצב העור. יש ערכות לתיקון עור ברכבים שזה לרוב חומר מילוי, אז משייפים קצת עם נייר 600 (בעדינות מאוד) ואז צובעים בצבע תואם מקור. אני פעם רכשתי ערכת צבע (וחומר מילי) מהאתר הזה והייתי מרוצה מאוד. לגבי הניקוי, לא משתמשים בנוזלים אלא בחומר מוקצף, אתה יכול לרכוש את הערכה הזו לדוגמה לניקוי ותחזוקה -
זה שזה עולה לנו הון זה ברור, אבל השאלה היא לא מה עלות הנשק שאתה מיירט אלא מה מידת הנזק שהוא מייצר. הבעיה שלנו היא שאנחנו לאחר ה-7 באוקטובר כבר הפסקנו להתייחס למערכות היירוט שלנו כאל משהו שמאפשר לנו לסבול את ההתקפות, אבל ארה"ב והעולם לא, אז לארה"ב עוד יש זכות דיבור כי היא מספקת לנו מימון משמעותי לזה אבל לשאר העולם, כמו הצרפתים, שילכו לעזאזל. בעולם נורמלי לבנון הייתה צריכה להיות מושמדת מהיסוד, תושבי עזה לגרש למצרים ואם למצרים יש בעיה עם זה הם מוזמנים לפתוח במלחמה, גם כך זה עם ששונא אותנו שנאת מוות.
-
לנפט האיראני אין ממש השפעה על מחירי הנפט בעולם, העניין כאן הוא שהאיראנים אומרים שאם יותקפו מתקני הנפט של איראן אז היא תתקוף, כפי שעשתה בעבר, את מתקני הנפט של סעודיה, הנסיכויות וכו' ואז מחירי הנפט יזנקו.
-
לא יודע איך לומר לך את זה, אבל רבין נרצח ע"י מחנה הימין ובעידוד של ביבי עוד בשנת 1995, האינתיפדה השנייה שרבים מהימין אוהבים להזכירה החלה בשנת 2000 בממשלתו הקצרה של ברק. בשנת 1996 היה איזה ראש ממשלה שאתה ממש אוהב שהיה יכול לבטל את ההסכם אם הוא חשב שזה כזה אסון אבל האפס הזה אוהב לדבר, נשמע מאוד משכנע אבל אפס מאופס במעשים בעלי משמעות מכרעת.
-
מהיכן אתה חושב שיש את כל המודיעין על מטרות חיזבאללה? איך בונים בנק מטרות? אתה חושב שיחידות מיוחדות לא סרקו את השטח עוד לפני שנים? אתה חושב שלא ידעו מה עושים בבתים בדרום לבנון, אתה חושב שביבי לא ידע מזה כלום? הבעיה עם ביביסטים זה שלא משנה מה, התגובה שלהם תהיה פבלובית בהגנה על המלך הדפוק שלהם. בחיי שאני כבר לא מסוגל להבחין ברשתות החברתיות בין בוט איראני לבין ביביסטים, הם נשמעים בדיוק אותו הדבר. אם הרמטכ"ל היה הופך שולחן על ביבי או יוצא למתקפה בלי לשאול, הייתם אומרים זו הפיכה צבאית, הרי אמרתם את זה על כל גוף אפשרי במדינה. לא לזרוק את ביבי (וכל ממשלת הדמים שלו) לפח האשפה של ההיסטוריה זה לשים פלסטר על גידול סרטני.
-
אני מדבר על תוצאות האירוע עצמו, חיילים שמצלמים את הפגיעה וכל הדם ומעלים לרשתות החברתיות.
-
איך הגענו למצב שחיילים הם מקור המידע המהיר, הזמין והטוב ביותר של האיובים שלנו?
-
עושים את זה בפנצ'ריה, הם כבר יודעים איך לעשות את זה כי היום כל רכב ממוצע מצויד בחיישן לחץ אוויר.
-
כאחד שגנבו לו כל כיסוי ונטיל קצת מיוחד שהיה לו הייתי בוחר באופציה הפנימית. הפנימי אכן יושב קבוע ולהערכתי הוא עדיף כי השני בעצם לוחץ על הונטיל שיישאר פתוח תמיד וזה, כנראה, יהיה מקור לאיבוד אוויר עם הזמן.
-
245/35R18. פשוט פוטנזה ספורט, מתחרה מול PS4s, קונטי ספורט 6-7 ועוד. מעל זה יש בעיקר את הפוטנזה רייס החדש המתחרה מול CUP2 ויש את ה- RE 71RS שהוא צמיג TW200 קלאסי. עבורי זו פעם ראשונה שאני מתקין צמיג של ברידג'סטון (אולי גם כי היבואן גרוע? בכל זאת מכשירי תנועה) אבל זו לא תהיה הפעם האחרונה שכן הוא מספק לי מה שאני מחפש מצמיג. מה שכן, לפי כל הביקורות זה לא צמיג למי שמחפש אורך חיים. תראה, זה בסוף זה גם עניין כלכלי וצמיגים זה לא מוצר זול במיוחד אבל מצד שני צמיגים זה אחד הרכיבים הכי חשובים להנאה מהרכב ואם אתה מרגיש שמה שיש עכשיו זה לא זה ומפריע לך, אז שווה לשקול החלפה. מקסימום פרסם את הזוג הטרי יחסית במרקט של פייסבוק, תמיד יש כאלו שמחפשים צמיג אחד או שניים.
-
מישהו מרגיש רע שאנחנו כבר לא מזכירים בכלל את החטופים? ביבי הצליח בתוכנית שלו כי עבורו אם לא הראש של סינוואר אז זה רע לו מבחינת הבייס? לכן גם יש אפס תוכניות ליום שאחראי, ואיך בכלל "גאון כזה" לא ידע מראש מה לעשות שם? בתחושה האישית שלי, בלי החטופים זו ממש לא המדינה שאני רוצה לחיות בה, מדינה שיש בה אנשים כמו סמוטריץ' (במיוחד) ובן גביר שמוכנים להקריב קורבן אדם ועוד אחד סגול שיער שהוא בכלל חסר אמפטיה.
-
לא פשוט למצוא בארץ כי היבואן הרשמי לא מייבא אז הכל מיבוא מקביל, אבל אני התקנתי לאחרונה ברידג'סטון פוטנזה ספורט ומאוד מרוצה מהם, לא מושלם כנראה כמו קונטי ספורט 7 שלא קיימים במידה שלי אבל זה בהחלט צמיג ספורטיבי כמו שצריך להיות צמיג מסוג זה. על מידות קטנות לא פעם קשה למצוא צמיגים ספורטיביים באמת, כך שהמבחר די מוגבל. מה שכן, הפוטנזה ספורט, כמו כל דגמי פוטנזה, עם דפנות קשיחות מהממוצע כך שנוחות היא לא התכונה החזקה שלהם והם בהחלט מעבירים תחושת כביש ולא מסננים את חוסר השלמות של הסלילה כמו צמיגים אחרים. לי אישית זה כלל לא מפריע אבל זה גם משתנה כמובן מרכב לרכב כך שיתכן שאצלך לדוגמה זה יהיה מוחשי עוד יותר. אם לא תמצא פוטנזה ספורט אני שומע רק דברים טובים עם האסימטריק 6, לי היו ספורט-ספורט שהם חצי קומה מעלה, היו טובים מאוד בהתחלה אבל התיישנו לא טוב, לא מבחינת התייבשות או שחיקה אלא פשוט מבחינת ירידה משמעותית בביצועים, במיוחד בכל הקשור לבלימה עד שחשבתי שכבר יש לי בעיה במערכת ה- ABS. PS5, כמו PS4, הם לטעמי יותר פרימסי פלוס, כלומר צמיג טורינג קצת ספורטיבי, מאשר PS4s מינוס, ישנה קפיצה די גדולה בין שני הצמיגים האלו. בכלל צריך לזכור שאנחנו לא פעם רואים על רכבי ספורט צמיג מדגם זה או אחר ואומרים לעצמנו שאם זה טוב לרכב הזה זה טוב לנו, אבל לרוב אין קשר הדוק בין צמיג OE שהיצרן פיתח יחד עם יצרן הצמיגים לבין מוצר המדף עם שם זהה. בחלק מהמקרים זה פשוט צמיג אחר לחלוטין ורק השם נותר זהה. אישית אני לא אוהב לערבב דגמי צמיגים על הרכב, אלא אם אני מנסה לחסל את אלו האחוריים לשם הפאן.
-
היום בדיוק שחררתי עוד חלק לרכב מהמכס. הפעם השתמשתי בשירות של UPS באופן מלא כי לאור החגים לא רציתי שזה יתקע שם כך שבשורה התחתונה, שילמתי קרוב ל-1400 שקל סה"כ כאשר בחור אמריקאי היה רוכש את החלק הזה ב-800 שקל. גם אצלי טעו בחישוב המיסים (הוסיפו מס קנייה כאשר יש רק מע"מ על החלק הזה) אבל בגלל שהחנות ששלחה הצהירה על ערך נמוך יותר (לא שבקשתי) זה יצא בדיוק אותו סכום שהייתי אמור לשלם במקור אז וויתרתי על ערעור. לצערי זה היה חלק שלא מצאתי כמעט בשום מקום אז לא הייתה לי אפשרות למצוא משלוח זול יותר עם שירות עמילות מכס נמוך יותר (שהיה עיקר התשלום). מצד אחד תמיד יש לי מזל עם UPS בכל הקשור להתליך השחרור, כלומר בלי עיכובים מיותרים, אבל עלות השירות מתאימה רק למוצרים יקרים באמת של כמה אלפי שקלים. מקווה לפחות שאהנה מהחלק שהוזמן זה מה שנשאר לנו עם יוקר המחייה בכל הקשור לתחום הרכב.
-
ברור שפנס הוא חלק לרכב, אבל לא לכל חלק לרכב יש את אותה מדרגת מס, על חלקים מסוימים אין מס קנייה ועל אחרים יש. על רפידות בלמים לדוגמה אין מס קנייה, על פנסים וצמיגים גם אין אך על תיבת הילוכים לדוגמה יש מס קנייה. את המידע הזה תוכל, לדוגמה, גם במחשבון מסי יבוא של רשות המיסים.
-
אם אלו היו מחירי הצמיגים, הייתי קונה עשרה. אין שום דבר אמין באתר הזה, לחברה שאמורה להיות רצינית המינימום זה הוספת כתובת בעמוד צור קשר וזה עוד מבלי לדבר על התרגום המזעזע. תשלום בפייפאל לא מעיד על אמינות אבל הוא אמצעי הגנה סביר אם אתה לא סומך על האתר, בעיקר תקף יותר עבור מוצרים שקשה לזייף. אף פעם גם לא מזיק לשלוח מייל לאתר, ברוב המקרים אתר לא אמין לא יגיב למייל כלל. מאתר שמוכר בישראל הייתי מצפה גם לדומיין עם סיומת ישראל, לא חובה אבל בישראל אסור להסתיר את פרטי מחזיק הדומיין לעומת רשמים בחו"ל שם ניתן להסתיר את זהות מחזיק הדומיין.
-
'ראש יהודי' אלו עוד עובדי אלילים מבית היוצר של הציונות הדתית, מיסיונרים בכסות של נחמדות מזויפת. מזכיר לי את טנק חב"ד שהיה מגיע ליישוב שלי כילד, לכאורה פעילות תמימה אך בתכלס מיסיונרים. זוכר שפעם לקחו אותנו לראות איזה "רב גדול", כבר אז בגילי הצעיר, ילד שלא הבין דבר מהחיים שלו, היה נראה לי מפגר לחלוטין שאנשים מנשקים לאיזה רב זקן את היד.
-
ציפוי גרפן מול וקס
ch28566 פרסם הודעה בנושא של ohadc בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אתה מדבר על הנראות של החומר על הצבע או זיהוי הרגע הנכון לניגוב? אם לזה האחרון אז על צבע לבן זה אכן פחות בולט, אבל אם עובדים בצל ובזמן בו השמש לא חזקה אז אפשר להבחין, מקסימום מסתכלים ממספר זוויות.- 8 תגובות
-
- 1
-
