Jump to content

דוב המערות

  • הודעות

    269
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי דוב המערות

  1. לחבר את החוטים לוקח יותר זמן והתעסקות ולכן המתקן הזה כמו מנעול ההגה הישן יכול לגרום לגנבים לעבור לאוטו הבא ולא להתעסק עם הרכב שלך.
  2. המכוניות הצרפתיות שנהגתי בהן 104, ברלינגו דור 2, קנגו דור 1 לא היו 100% אמינות אבל אין להן מקבילות יפניות כך שקשה להשוות והן היו מצויינות. ה-308 פיורטק האכילה אותי בהרבה קש אבל הייתה VFM טוב בהרבה על המקבילות מהמזרח או מאירופה. נוהג עכשיו באוריס (רכב חברה) פחות נוחה והרבה פחות כיף להכנס ולנהוג בה.
  3. דוב המערות

    BYD מגיעה לארץ

    BYD עובדים כבר כמה שנים בארץ עם אוטובוסים חשמליים. מעניין איך הרכבים שלהם.
  4. אם יש ירידה בבלימה והמוסך לא בקרבה מיידית אל תסע איתו, תזמין גרר או מכונאי שיאבחן במקום.
  5. אין בעיה בטיחותית. יחסית לרכב חדש יותר הוא פחות בטוח בגלל חוסר במערכות בטיחות מתקדמות שיצאו הרבה אחרי שהאוטו יצא מהמפעל. טפו טפו טפו בחמש שנים שאני מחזיק את הסיריון לא החלפתי אלטרנטור אבל החלפתי 2 מדחסי מזגן (כנראה שיש כאן קיזוז)
  6. סריון רכב אמין ומוצלח הוא בעצם גרסה של דייהטסו לטויוטה יאריס. צריכת דלק- אני מצליח להוציא 1-13 בנסיעה משולבת 50% עירוני ובין עירוני (ורגוע על הדוושה). באופן כללי אמין מאוד ברכב מהשנתונים האלו הייתי בודק בקפידה את מערכת ההיגוי ובעיקר את המזגן.
  7. אני עשיתי אותו דבר במג"ח חבל שהייתי הנהג (למזלנו הטנק נעצר בדיונה בצאלים)
  8. לא מכיר את העובדות של הסיפור אבל באופן כללי: למוסך ובעיקר למנהל המוסך אחריות פלילית אם הם משחררים רכב במצב לא בטיחותי ומתרחשת תאונה. רכב (גם אם הגיע בנסיעה למוסך) שנמצא בו ליקוי בטיחותי אסור למנהל המוסך לשחרר אותו בנסיעה. ניתן לשחרר אותו בגרירה ולאחר שבעל הרכב חותם שהוא יודע שאסור לו להשתמש ברכב עד לתיקון התקלה. מנהל המוסך חייב גם בדיווח על רכב כזה על מנת למשרד התחבורה תהיה אפשרות לוודא שהרכב תוקן / הורד מהכביש. דיווח כזה הוא לא פשוט למוסך / מנהל המוסך והם בטח לא היו רוצים להיות במצב שהם חייבים לדווח.
  9. yba גש למתקין מערכות גז ותראה מה הוא מציע לך. בוורסו יש תא מטען קטן מאוד וצריך למצוא את הקומבינציה המתאימה להתקין מיכל בגודל סביר (שיספיק ל300-400 ק"מ לפחות). ראיתי כבר התקנות ברכבים עם תא מטען קטן (מיצובישי גרנדיס וגם דיהטסו סיריון). נפח המנוע פחות משנה ויותר תכנון תא השריפה (גם מיצובישי לנסר עם מנוע 1600 וגם רנו מגאן 2 דורות אחורה עם מנוע 1600 עבדו נהדר עם גז). בנסועה כמו שלך ממליץ לעבור לגז גם אם זה אומר להחליף לרכב שיותר מתאים להסבה הזו.
  10. בעוד מתדיינים על הנושא הפרסומת שקופצת (לפחות אצלי) היא:
  11. אם אתה רוצה להכניס את האופניים (יותר מזוג) בעמידה רק מסחרי מלא יתן לך תשובה. שברולט סוואנה, יונדאי I800, מרצדס ויטו (אוטו נהדר) עלויות לא יהיו קרובות לרכב פרטי וגם השימושיות. אם תתפשר על פרוק הגלגל הקדמי תוכל בקלות להכניס את האופניים לכל טנדרון ואז העלויות יהיו קרובות יותר לרכב פרטי וכן השימושיות.
  12. בוקר טוב, לא הייתי מרוכז. הירידה לגמלא לחניון התחתון?
  13. בנסועה שלך אני לא בטוח שתחזיר את ההשקעה בתוך כמה חודשים, אני לא מעודכן במחירים של המערכות היום. ההסבה עובדת נהדר במנועים מסויימים ופחות באחרים ויש גם מנועים שממש לא מתאימים. דבר עם המתקין, שלח לו את דגם המנוע המותקן אצלך והוא יענה לך מיד אם כדאי או לא.
  14. שלום, אני רוצה לקנות רכב מרווח ואמין. נשארתי עם 2.5 מועמדות סופיות כמו שכתוב בכותרת. הלב רוצה סובארו אבל אני לא מצליח להבין אם יש שם בעיה של מנועים/תיבות רציפות. השכל אומר מיצובישי אבל צריכת הדלק מדאיגה (אני יודע שגם הסובארו לא חסכונית במיוחד). אשמח לקצת חוכמת המונים לגבי הרכבים האלו וגם למי שיש ניסיון. תודה מראש.
  15. שים לב שאוריאה מאבדת מהאיכות שלה שהיא מאוכסנת בתנאים לא טובים (על משטח בתחנת דלק בשמש). כדאי להשתמש במשאבה בתחנה (כמו שאמרת שתעשה) או לראות מאיפה העובד בתחנה מביא לך את המכל (עדיף ממחסן בתחנה).
  16. נסעתי 175000 ק"מ על דובלו ידני 2015 100 כ"ס ב- 170000 היתה תקלה ראשונה (משאבת מים כשלה הטיימינג איתה, לא נגרם נזק נוסף למנוע) חוץ מזה היה ממש מצויין, נוח, חזק ומאוד מרווח. לא מכיר את הדגם האוטומטי.
  17. לדעתי על פניו אין קשר, בהתקנה או בעבודה של מערכת גפ"מ אין כל קשר לתיבת ההילוכים. מה הכשל בתיבת ההילוכים?
  18. SlowRide שאל לגבי מיזוג, מיזוג יפעל כמו בכל רכב חשמלי, מדחס שפועל עם מנוע חשמלי במקום רצועות, פועל כבר שנים בפריוס ואפשר למצוא גם במלגזות חשמליות.
  19. תיקון ב"תולעת" אסור. (גם אם יש אנשים שמשתמשים בו). תיקון לפי התקן שאושר על ידי היצרנים בהחלט לא יפגע עקב בור בכביש, "תולעת" כן עלולה להכשל ולכן היא לא מאושרת לתקן צמיגים ברכבים שעולים על כביש. בעל פנצריה שהוציא רכב עם תיקון כזה מסתכן בפגיעה ברישיונו אם תערך בדיקה, שלא לדבר על השלכות אם תקרה תאונה כתוצאה מבעיה בצמיג שבוצע ניסיון תיקון בתולעת. תיקון בתולעת אולי ימנע זמנית יציאה של אוויר אבל הוא פוגע במבנה של הצמיג, תיקון של צמיג הוא לא דבר פשוט.
  20. מצד הבטיחות אסור לנסוע עם תיקון כזה. תיקון עם "תולעת" יהיה טוב לרכב שנוסע במהירות נמוכה. למכוניות נוסעים אסור לנסוע עם תיקון כזה. הסכנה היא שתיקון כזה יכול להכשל בקלות עקב בור בכביש, הגלגל יתרוקן במהירות כמו כשגלגל מתפוצץ ולנהג לא יהיה מספיק זמן להשתלט על הרכב. אל תסע עם גלגל שתוקן עם תולעת. במקרה של תקלה כזו צריך לגרור את הרכב עד שמתאפשר לפרק את הגלגל ולתקן.
  21. המנוע באופל בעייתי. הקיה עדיפה.
×
×
  • תוכן חדש...