דוב המערות
-
הודעות
269 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי דוב המערות
-
הרכב שלי הוא 2015, קניתי לפני שנתיים מליסינג עם 113000 ק"מ ועכשיו יש לו 157000ק"מ. דאסטר יאפשר לי לצאת לשטח ושבילים שאי-אפשר עם ה308, אם אצליח אקנה 3008
-
שלום, אני מחזיק 308SW וסה"כ מרוצה. יתרונות: 1. חסכוני 1/14-1/13 משולב. 2. נוח ומאובזר. 3. יחס עלות תועלת מעולה. 4. מבנה המושב האחורי (שטוח גם בצדדים עד לדלת ואין בליטה בצד כמו ב יונדאי I30SW). 5. תיבת הילוכים אוטומטית רגילה (לא רובוטית). חסרונות: 1. חובה לבדוק במוסך מתמחה את מצב רצועת התזמון ולעקוב אחרי המצב שלה. 2. נמוכה מאוד גם לכניסה לרכב וגם בכביש משובש. 3. מסך מגע לא אינטואיטיבי אבל אחרי כמה זמן מתרגלים. לשאלתך לגבי 2 בוסטרים אצלי לא היו קשיים להכניס 2 בוסטרים ועוד ילד באמצע גם לנסיעות ארוכות. היתה לי תקלה משביתה שתוקנה באחריות ובגלל חוסר מקצועיות של המוסך נגררה לכמה ביקורים עוקבים, אם התיקון הראשון היה טוב לא הייתי רואה את המוסך חוץ מטיפולים. סביר שאם הייתי צריך לקנות שוב הייתי קונה עוד פעם 308 (אם לא אמצא דאסטר במחיר סביר) קניה טובה.
-
zvit, אני אנסה לחדד אם המעסיק יעשה ליסינג לרכב כמו קורולה לדוגמא הנטו יפחת לרמה שלא כדאי לאשתי לקחת את העבודה. אנחנו מחפשים פתרון על ידי או: 1. מציאת רכב זול יותר מהקורולה שעדיין יענה לדרישות ולא יפחית את הנטו ב- 3000 ש"ח או יותר (אני מעריך שהמעסיק וחברת הליסינג יהיו גמישים). 2. המעסיק ישלם את מה שהוא היה מעביר לליסינג אלינו ואנחנו נעשה עסקת ליסינג פרטי/תפעולי. 3. רעיון אחר שיש לחבר פורום (לא, לא יהיה גילום). תודה ויום נעים
-
שלום, אשתי תקבל רכב מהעבודה. נסיעות ארוכות בין עירוניות בעיקר בדרום. מחפש את הפיתרון הזול ביותר עבורנו (לא מעניין אותי צריכת דלק) דרישות: 1. נוח לסיעות ארוכות (האוטו יהיה המשרד שלה) 2. אוטומטי. 3. כנראה יעבור להיות רכב עיקרי ולכן צריך להיות נוח ל-5 גבוהים יחסית. האידיאלי היה דאסטר אוטומטי אבל אני לא רואה שיש כאלו 2021. אשמח לרעיונות.
-
llaavvii ממליץ לך מאוד להחליף את שיטת ההעמסה. חבר טוב איבד ככה 3 זוגות אופניים בכביש מהיר למזלו ללא נזק לגוף / רכב אחר ולרכב שלו. לאופניים נגרם נזק גדול וטראומה לילדים.
- 3 תגובות
-
- 2
-
-
om2 לא בהכרח זו קומבינה, בעבר לא היה צורך ברשיון למלגזה וכששינו את התקנות אפשרו למי שקיבל הצהרה מבעל המפעל שהעובד עבד על מלגזה יותר משנה לקבל רשיון למלגזה ללא כל הליך אחר. הוראת המעבר הזו כבר לא בתוקף היום.
-
סיבוב ההגה בעמידה בשטח אדמה עם בורות ומהמורות
דוב המערות פרסם הודעה בנושא של maor6600 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה מאוד תלוי במשטח. על חצץ יהיה קל למערכות ההגה. אם יש התנגדות גדולה יותר (חול עמוק, בוץ או קוליס) המערכת תתקשה יותר. במערכות הידראוליות כמעט שלא יהיה משמעות. במערכות חשמליות התנגדות גדולה מאוד יכולה לגרום לפיוז להשרף. לר -
מצטרף להמלצה על במבי, עשיתי רשיון אצלהם לפני הרבה שנים ובכובע אחר נעזרתי בהם להדרכות של טכנאים לעבודה בגובה ורענון שנתי לרשיון מלגזה. מאוד מקצועיים.
-
מפגעים בכביש
דוב המערות פרסם הודעה בנושא של efistr70 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
dalet11 איך אתה פונה למע"צ? אני פונה דרך 2120* ותמיד מקבל מענה מהיר וטיפול טוב (אולי כי הדיווחים שלי הם על מפגעים שקל לתקן). הכביש הוא העליה לרמה"ג דרך רמות? -
CheckUp - רשת מרכזי השירות לצמיגים מגיעה (שוב) לקארספורום
דוב המערות פרסם הודעה בנושא של CheckUp בתוך רכב כללי
אני יצאתי מרוצה מהסניף בבילו. מנהל העבודה מקצועי וענייני. -
עולם אכזר - מותג פאנטיק "נגנב" לכאורה מהיבואן הקטן ע"י היבואן הגדול
דוב המערות פרסם הודעה בנושא של farkash7 בתוך רכב כללי
איך היצרן מוגבל? כמו שכתב Buki וגם אם ההתנהלות של הנציג לא מספקת אותו למשל מבחינה טכנית או שרות הוא "תקוע" איתו, כשיש עוד נציג יש לו אפשרות לתת חיזוק חיובי לנציג הטוב (או שלילי לנציג הפחות טוב). -
עולם אכזר - מותג פאנטיק "נגנב" לכאורה מהיבואן הקטן ע"י היבואן הגדול
דוב המערות פרסם הודעה בנושא של farkash7 בתוך רכב כללי
יצא לי לראות בפועל יותר ממקרה אחד של החלפת מפיץ של מותג על ידי היצרן. מי שמצליח להרשים ולהראות ליצרן שהוא יצליח למכור יותר יקבל את ה"בלעדיות" עד שיבוא מישהוא חדש, ליצרנים אין סנטימנטים גם לחברות שעבדו איתם עשרות שנים מי שימכור יותר יקבל. בישראל בגלל עיוותים היסטוריים (ולא רק בגלל רגולציה וכי השוק קטן) בפועל לרוב המותגים יש רק מפיץ אחד, היצרנים לא אוהבים את השיטה הזו בגלל שהשיטה הזו מגבילה גם אותם ולא רק את הצרכן. בתחום הרכב מאפשרים היום יבוא מקביל שהיבואנים ה"בלעדיים" עושים כל מה שניתן לחסום. היבוא המקביל פורח בעיקר ברכבי יוקרה ועכשיו גם ברכבים מסחריים. -
אם אתה צריך בעיקר משטח הטענה למה לא טנדרון? הברלינגו/טיוטה/אופל מציעים דיזל אוטומט מלא די מאובזר ונוח. הנסועה שלך גבוהה לרכב פרטי אבל לטנדרון כזה זה יחשב רכב שלא נסע ויהיה קל מאוד למכור.
-
החלפת מנוע בנזין למערכת גפ"מ למאזדה 3 ספיריט 2009 צורה ישנה
דוב המערות פרסם הודעה בנושא של LIELUHS בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המנועים הישנים של רנו (כמו שמותקן בלוגאן) עובדים מעולה עם גז מכיוון שהם מתוכננים מראש לעבוד גם עם גז. (למשל בסעפת היניקה יש הכנה למזרקי גז). אני לא יודע מה המצב לגבי המנועים החדשים של רנו. -
החלפת מנוע בנזין למערכת גפ"מ למאזדה 3 ספיריט 2009 צורה ישנה
דוב המערות פרסם הודעה בנושא של LIELUHS בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מערכת גפ"מ תחסוך לך בין 35%ל 45% מעלות הדלק. בגלל עלות ההתקנה ועלות המערכת אתה צריך שהנסועה שלך תהיה גבוהה כדי שעלות תתאזן עם החיסכון בדלק ואז תתחיל לחסוך באמת. קח בחשבון שהמזדה הזו היא ישנה ויכול להיות שמכלול יקר יתקלקל ואז תצטרך לתקן אותו או להעביר את מערכת הגפ"ם לרכב אחר. 4Real צודק אל תתפשר על התקנה איכותית שמלחימים את הצמות ומבודדים כל חוט בנפרד ולא רק קושרים אותם ומגלגלים איזולירבנד, תבקש לראות עבודות קודמות של המוסך. -
לא מכיר את הקארוול, יש לי נסיון טוב מאוד עם הויטו בכל הגרסאות שלו, רכב אמין מאוד מבוסס על סדרה E שלדה, מנוע וגיר. הויטו נוח מאוד, גם כשנסעתי נסיעות ארוכות ירדתי ממנו רענן ונינוח שלא כמו ברכבים אחרים שהייתי נוהג עליהם כמו וואנדורה או דוקאטו.
-
כמו שכבר כתבו לגודל יש משמעות גבוהה בתאונה בעולם האמיתי אבל כאשר אתה באוטו קטן עדיף רכב חדש ומתוכנן היטב: לא חשוב אם יש לך תא מטען מאחור או תא מנוע ארוך במיוחד, מה שחשוב הוא התכנון של כלוב הנוסעים ושל אזורי הקריסה. אגב הסמארט הוכיחה גם בדור הראשון עמידות מופלאה של תא הנוסעים:
-
Id0, מדובר על אותו אוטו מבחינה מכנית.
-
בפעם הזו האוטובוסים שאגד קנתה ממרצדס הם דיזל. נכון להיום באגד האוטובוסים החשמליים שבשרות הם סיניים בלבד (BYD וגולדן דרגון) והם אוטובוסים עירוניים. אגב יצרני האוטובוסים טוענים שכאשר אוטובוס עם מנוע דיזל יורו 6 STEP D עובר ברחוב עירוני מזוהם (אלנבי למשל) האוויר שהוא פולט נקי יותר מהאוויר שהוא מכניס...
-
רכב קטן יהיה כמעט תמיד פחות טוב גם אם יש לו יותר ציון טוב יותר במבחן כל שהוא בטח בתאונה שהרכב הקטן סטאטי. https://www.motor1.com/news/451898/kia-picanto-zero-latin-ncap/ קיה פיקנטו שמבחינת מרכב זהה לרכבים שנמכרים בארץ מקבל ציון אפס במבחן NCAP באמריקה הלטינית, ההבדל הוא שלאמריקה הלטינית הוא מגיע ללא אביזרי בטיחות שמעלים לו את הציון במבחן הארופאי.
-
MarcNL ו itsik170 אוטובוסים חשמליים סינים או לא, לא קשורים להצלחת הרכב החשמלי בארץ. הכתבה מאוד ישנה ומאוד לא רלוונטית להיום.
-
אני קניתי 308 מלובינסקי טרייד רכב שהיה בפריים ליס והשרות שקיבלתי מלובינסקי טרייד היה מעל ומעבר. בעיות שהיו עם המוסך המרכזי הם פתרו והקניה הזאת נרשמה כמוצלחת למרות שהייתי צריך לממש את האחריות (שלובינסקי טרייד עמדו מאחוריה כמו שצריך).
-
אני מחזיק סיריון 2009 עם יותר מ-240,000 ק"מ סה"כ האוטו אמין יחסית לק"מ ולגיל שלו. תבדוק: 1. מה שכתבו לפני. 2. שהמזגן תקין (עניין יקר מאוד בסיריון). 3. חופשים במע' היגוי. המנוע והגיר משותפים לטיוטה יאריס (הייתה במשפחה כזו שעברה יותר מ300,000 ק"מ ללא בעיות באזור זה). המחיר קצת גבוה אבל האוטו מומלץ
