Jump to content

דוב המערות

  • הודעות

    269
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי דוב המערות

  1. מוסך אורן שולח. מסתובב כאן לפעמים אולי יכול לכתוב משהו מהצד שלו.
  2. מערכות גז בטוחות כמו מערכות בנזין. תקפיד להתקין מערכת במקום עם ביקורות טובות וניסיון. התקנה כדאית למי שנוסע הרבה ותחסוך בין 40-30% מההוצאות על דלק (לפעמים גם יותר).
  3. לבחורה אחת (שבמקרה התחתנתי איתה) היתה בעיה דומה, עבדה עם המון קניונים ולא תמיד מצאה את האוטו. הילדים ואני גזרנו המון מדבקות צבעוניות (מיועדות לשילוט) בצורת לבבות והדבקנו על האוטו. problem solved (וגם מצאנו תעסוקה לשבת חורפית שלמה).
  4. אם הבעיה מתרחשת רק בחניה של הבית, האם יש שנאי קרוב או קו מתח גבוה שעובר מעל החניה?
  5. האם תופעה מתרחשת רק בחניה של הבית? ובמקומות אחרים אין בעיה? האם החניה תת-קרקעית?
  6. שלום לכולם, בעקבות מחשבות על החלפת רכב ברכב מרווח יותר ניסיתי למצוא נתונים על מרווח במושבים האחוריים. לא מצאתי כאן התייחסות כאן למעט כמה מושבי בטיחות ניתן להכניס ברכב זה או אחר. מצאתי שבאתר: https://www.cars.com/research/compare/ ניתן למצוא התייחסות בין רכבים (שרובם לא משווקים בארץ או גרסאות שאין בארץ) אבל למטרות שלי הוא מתאים מכיוון שיש בו התייחסות נרחבת למימדים הפנימיים בשורה השניה והשלישית (אם יש) ולגודל תא המטען. להנאתכם הדוב
      • 1
      • רעיון טוב!
  7. מכיר את מוסך עד רעננה עוד מהמוסך הישן שלהם (עבדתי שם תקופה קצרה), מקצוענים ואמינים. אם הייתי גר באזור או אפילו קרוב הייתי בוודאות גבוהה מאוד לקוח שלהם. קיבלת הצעות מחיר דומות גם ממוסכים אחרים.
  8. במוסכים רבים יש מצלמות בכניסה, אם המוסך הציע לתקן כנראה שהוא בדק את המצלמות וראה שהנזק באחריותו. כשעבדתי במוסך לקוחות היו מגלים פגיעות בצד ימין של הרכב שהם פשוט לא ראו מכיוון שבשימוש יום יומי הגיעו בד"כ לצד שמאל (צד נהג) של הרכב ואז היו מאשימים את המוסך. לכן התחילו להקפיד כשמקבלים את האוטו לסמן כל פגיעה, בהמשך הותקנו מצלמות בשער (במסגרת התקנת אבטחה כללית) שפתרה את הוויכוחים האלו בקלות (לכאן או לכאן).
  9. חיבור של 2 מצברים קטנים במקום 1 גדול נעשה לפעמים בגלל שיקולי מקום. פות"ש תפקט יותר אם אפשר מה הצרכים שלך ותקבל תשובות יותר מדוייקות.
  10. ראיתי בעצמי תופעה ברכב חדש (לא רוצה להסגיר את הדגם והתוצרת וגם אם אספר לכם לא תאמינו) שכאשר טורקים את אחת הדלתות אחת הדלתות האחרות נפתחת. הבעיה נבדקה מול היצרן והתברר שהאטימה של הרכב טובה כל כך שלחץ האוויר גורם לפתיחת הדלתות. הוראת היצרן הייתה לחורר את גומיית האטימה באחת הדלתות ולאפשר לאוויר לצאת. הבעיה נפתרה. בכל רכב אחר שאני מכיר היצרן מאפשר מעבר של אוויר החוצה דרך תא המטען (ניתן לראות לפעמים רפרפות חד כיווניות או גומיה מוסתרות מתחת לפגוש האחורי). בכל אופן כדאי להקטין מאמצים על הרכב שהוחלפה בו שמשה קדמית.(לא חובה אבל עדיף) להמנע מכבישים משובשים. להמנע מנסיעה בשטח. להמנע ממהירויות גבוהות (לנסוע במהירות מותרת ולא מהר יותר). אחרי 24 שעות אין בעיה לנסוע כרגיל.
  11. כנ"ל בקטע החדש בין ראשון לציון למחלף המטאורלוגית על כביש 4 ובכיוון ההפוך.
  12. כל עוד 51% מהמחיר של המוצר מגיע מתוצרת/עבודה USA ניתן לרכוש בכספי סיוע.
  13. מצטרף להמלצות על ערן כמתקין והמנוע של הלאנסר עובד טוב מאוד עם גפ"מ.
  14. אם הייתי מקבל שקל על כל פעםשכתבו / אמרו את הציטוט שלמעלה שהנושא של גפ"מ עלה.....
  15. ברכב מודרני לא צריך לספר למוסך מה קרה, המחשב יספר למכונאי את ההיסטוריה של התקלות ומתי הן התרחשו. כדאי לספר למכונאי כמה שיותר פרטים מכיוון שתהליך האבחון משתפר כאשר למכונאי יש תמונה כוללת של כל הבעיה. בחברות גדולות חלק מההכשרה של המכונאי / יועץ שרות הוא לדעת לשאול את השאלות הנכונות כדי לשפר את תהליך האבחון. קשה לדעת מה יקרה אם פות"ש יפנה לבית במשפט אבל נראה לי שיהיה לו קשה מאוד לקבל סעד, האדם הסביר היה עוצר ומזמין גרר.
  16. מצטרף להמלצה על הסיריון בגלל הק"מ הנמוך בעיקר. אם יש צורך להכניס עגלת ילדים לאוטו אז הטידה, לא מלכת יופי אבל אמינה ופשוטה. אל תכנסו להרפתקה עם הטיוטה גם אם הבטריה חדשה ובאחריות יהיה קשה מאוד למכור אותה.
  17. מנועי מרצדס OM 4XX לאוטובוסים. יש לא מעט אוטובוסים באגד עדיין עם המנוע המקורי אחרי 900,000 ק"מ מעטים גם עם התיבה המקורית.
  18. גם לי ענו בראשון שזה יקח זמן אבל בכל זאת קיבלתי תשובה מוקדם מהצפוי. בנתיים הכסף בחשבון שלך
  19. מצטער לכתוב אבל אלו שבתמונה למעלה ממש מחונכים יחסית. כביש 411 בין חולדה ומזכרת בתיה יש קטע על הגשר שבשיפוץ אין שוליים, כלום אפילו לא סנטימטר. לא מפריע לטמבלים כולל קבוצות עם חולצות ממותגות של עאלק קבוצות מקצועניות (מקצוען או חובב רציני לא ירכב במקום כזה) לרכב שם בכל שעה כולל אחר הצהריים שהשמש בקטע הזה מסנוורת ובנוסף לכל במהירות נמוכה יחסית לתנועה. כרוכב אופניים בשטח אני לא מבין את הרוכבים האלו בכביש (ניסיון לקבל ביטוח חיים?), לא חסרים כבישים עם שוליים שניתן בהם לרכב בהטרדה מינימלית ככל האפשר לשאר משתמשי הדרך.
  20. עדכון משמח, עיריית ראשון בטלה את הקנס בתנאי שלא אקבל קנס על חניה בראשו ב-12 חודשים הקרובים. בהצלחה לכולם ושבת שלום.
  21. שלום, מנצל את השאלה כדי לחזור ולכתוב תתקשרו למוקד של מע"צ 2120* ותפתחו קריאה לכל מפגע בכביש, המענה מהיר, מקצועי ואם הכביש לא בתחום אחריותם הם מקשרים מיידית לגורם האחראי ומוודאים טיפול. אם צריך מעלים על הקו את הקבלן שמגיע לטפל בבעיה כדי לוודא שהסכנה טופלה, בסיום הטיפול מדווחים אם אתה מבקש. נהגים שמדווחים על סכנות או על רמזור בעייתי עוזרים לכולנו לנהוג בבטיחות ולחזור הביתה בשלום ובמהירות. (אין לי שום קשר למע"צ)
  22. כנ"ל בראשון לציון, הוגש ערעור לפני חודשיים, בטלפון לבירור סטאטוס נאמר לי שתשובה יכולה לקחת בין חצי שנה לשנה! בנתיים ה-100 ש"ח בחשבון שלי עושים ריבית משוגעת!
  23. יש עוד זווית לנושא הזה. מוסכים עובדים עם נותני שרות אחרים מחסני חלפים, משפצי מכללים וכו' אם הספקים האלו לא עובדים איך תוכל לסיים עבודה על הרכב אם תוך כדי עבודה פשוטה (טיפול למשל) נמצא שצריך בנוסף לטיפול גם להחליף אלטרנטור? הנקודה הזו בלבד (בלי לקחת בחשבון את נושא העובדים שהוא לא פעוט בכלל) תגרום לבעל מוסך לא לנסות לעבוד בשעות הערב / לילה.
  24. שנתיים עם 308, לא קרה אף פעם שהמסך לא הגיב (גם אחרי חניה באילת בקיץ) לפעמים לוקח לו קצת יותר זמן לעלות, בעיקר כשמדוממים ומיד מניעים.
  25. חשוב למלא בצמיג קר , ניפוח כשהצמיג חם יכול לגרום להפרש דומה. אם יש ירידה של 2 PSI ביומיים לאחר שניפחת צמיג קר לא נראה תקין.
×
×
  • תוכן חדש...