דוב המערות
-
הודעות
269 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי דוב המערות
-
עקיפה על פס לבן בדרך לא פנויה בלי ראות כדי לעקוף רכב לימוד נהיגה ולחסוך 2 דקות WhatsApp Video 2024-09-17 at 19.59.23.mp4
-
לרכבי לימוד נהיגה ידניים למורה יש דוושת קלאץ והם "עוזרים" לתלמידים בהתחלה.
-
מאוורר תקרה של סטאר לא עולה 300 ש"ח גם לא המתחרים הזולים שלו. אתה צודק לגבי עלות הפרוק והתקנה מחדש (אבל זה מודגש בחוברת האחריות שלהם) אני קניתי סטאר בהנחה שאם הם נותנים אחריות לכל החיים אז כנראה שהמאוורר לא יתקלקל. טעיתי. הראשון התקלקל וקניתי אחד זול מהמתחרים והתקנתי במקומו כשהיה לי זמן נסעתי לחנות והחליפו לי בלי שאלות. השני גם התקלקל והחלפתי עם המאוורר שסיפקו לי, כשיהיה לי זמן אקח גם את השני להחלפה /תיקון.
-
בחברה בה אני עובד הטכנאים בכל הארץ מקבלים את החלפים שהם צריכים (השלמות מלאי וחלקים לתיקונים / טיפולים) דרך תאי לוקר. חלקים שצריך דחוף או משהו מיוחד שולחים שליח של החברה או שהטכנאי מגיע למרלו"ג. סה"כ כולם מרוצים.
-
עוד שיקול, תביעה כזו יכולה להמשך המון זמן (אני נמרחתי עם תביעה פשוטה כמעט 4 שנים). חד משמעית כדאי להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בדיני עבודה. בתי המשפט לעבודה נוטים לרוב לטובת העובד, אני תבעתי על סכום דומה לשלך, בית המשפט דרש מהמעסיק לגלות מידע שלא היה בידי בעת הגשת התביעה וקיבלתי בערך פי 4 מהתביעה המקורית ועוד שכר טרחה של העורך דין שלי. נעזרתי בעורך דין תותח : )
-
אם לפי קצין הרכב יש לכם הסכם שטיפה וניקוי פנימי שימי לב שחלק מהתחנות (בניגוד להסכם) לא עושות ניקוי פנימי ואז צריך להתלונן... (יותר פשוט ללכת לתחנה שעושה הכול בלי בעיות) את יכולה ללמוד אילו תחנות מנקות טוב יותר ואילו מחפפות. התחנה בכיכר קוגל בחולון עושה עבודה טובה. התחנה ברח' האורגים לא עושה ניקוי פנימי למרות שהרבה מהחברה שלי התלוננו עליה. בהצלחה בעבודה החדשה.
-
תתצטרף לקיבוץ! יש בחדר אוכל ברז סודה
-
לדייק את מה ש-llaavvii ו-sperial כתבו, אין חברת תחב"צ בעולם שלא עובדת במודל של תמיכה של רשות כל שהיא (ממשלה/עיריה). אגד (שעבדתי בה בעבר) היא דווקא אחת המוצלחות שבחברות התחב"צ, נקנתה בסכום לא מבוטל כהשקעה על ידי חברה בינ-לאומית, אני בטוח שאתם מסוגלים לחפש לבד את כל הפרטים.
-
מהכרות קרובה עם מערך התחזוקה של אגד התמונה שפתחה את השרשור ממש לא מייצגת. אגד היא אחת מחברות האוטובוסים הגדולות בעולם (כן בעולם) עם 2800 עד 3000 אוטובוסים מדגמים ושנתונים ויצרנים שונים. להצליח להחזיק את המערך הזה בטיחותי, יעיל וכלכלי זה לא פשוט בכלל. אוטובוסים או משאיות עם נורת תקלה זו לא תופעה נדירה לפעמים זו לא תקלה שמחייבת השבתה, לפעמים בעיות שהיצרנים לא נותנים להם פתרון מיידי. ובסוף הגורם האנושי הוא האתגר הכי גדול, נהג שלא שומר על כלי העבודה שלו זו בעיה שקשה מאוד בשוק העבודה של היום להתמודד איתה.
-
לא השתמשתי ברכב חשמלי אבל מניסיון של חבר עם geometry c GEELY בעמדת טעינה מהירה שהכבל עבה וכבד הוא לפעמים מפעיל כוח בתוך השקע ולא מאפשר למנגנון של הנעילה להשתחרר, הרמה ומשחק קטן עם הידית משחרר את הלחץ מהמנגנון והנעילה משתחררת.
-
ניחוש נכון, ברוב (אני לא בטוח שבכל) הרכבים ההיברידיים הפעלת המזגן נעשית בעזרת מנוע חשמלי ולא בעזרת רצועה ישירות מהמנוע כמו ברכב רגיל.
-
CheckUp - רשת מרכזי השירות לצמיגים מגיעה (שוב) לקארספורום
דוב המערות פרסם הודעה בנושא של CheckUp בתוך רכב כללי
לא ככל הידוע לי, נותנים שרות מצויין בצומת בילו. -
מעונין לרכוש רכב איסופים פיזורים חשבתי על דייהטסו סיריון אשמח להתלבט איתכם.
דוב המערות פרסם הודעה בנושא של Arka בתוך ייעוץ ברכישת רכב
גילוי נאות אני מוכר אחת 2009 עם 320000 ק"מ. אחרי המון ק"מ עם סיריון, בהחלט ממליץ עליו למשימה הזאת. שים לב אם לרכב יש ABS ו ESP (מ-2010 אם אני לא טועה) יש משמעות מבחינת מחיר הביטוח. תבדוק את מצב המזגן (החלפה לא זולה). רכב מאוד אמין וצריכת דלק דווקא לא רעה (אצלי בנסיעות מעורבות 50% עירוני צורכת 1-14) חולקת מכלולים ראשיים עם טויוטה יאריס דור ראשון לא נראה לי שיהיה חוסר בחלקי חילוף. איחלתי לחייל בהצלחה -
החלפת פילטר שמן האם נכון למלא שמן טרם ההרכבה
דוב המערות פרסם הודעה בנושא של פאר האורה בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
התשובה תלויה בהגדרות יצרן וכמובן תלוי במנוע ובפילטר שמותקן בו. אני מכיר כאלו שכן (יונדאי ישנות) וכאלו שלא (מרצדס ויטו עם מסנן ללא גוף מתכת חיצוני כמו בהודעה שלמעלה). במנועים גדולים, אוטובוסים משאיות טרקטורים וכו' ממלאים את הפילטר לפני התקנה תוך הקפדה על ניקיון כמובן. -
שים לב שהנזילה היא ממש על הגלגל האחורי, יכול להיות בעיה רצינית אם שמן יגיע לגלגל. לא קשה למצוא גומיה כזו בכל מוסך, אל תסתכן
-
אני תיקנתי חור דומה בדלתות יותר מפעם אחת עם טפט, למזלי יצרן הדלתות השתמש בדוגמה פופולארית והצלחתי להתאים במדוייק את התיקון ככה שגם הרס"ר שהעברתי חתימות איתו על החדרים לא שם לב.
-
התלבטות אם לקנות דייהטסו סיריון או רכב במימון
דוב המערות פרסם הודעה בנושא של Eden2249 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מצטרף להמלצה לא להוציא כסף שאין וגם להמלצה על סיריון, אני נפרד עכשיו מסריון ששרתה אותי תקופה ארוכה (עכשיו בדקתי, אם תאריך בעלות אומר מתי העברתי עליה בעלות זאת אומרת שהחזקתי אותה 10 שנים!) ויותר מ150000 ק"מ. למעט 2 מדחסי מזגן מצבר אחד וצמיגים לא היו הוצאות בין הטיפולים. לא רע לדעתי. .- 6 תגובות
-
- 2
-
-
-
כדאי לכם לבדוק קהילות קשת שהן קהילות של חילוניים ודתיים לחינוך משותף ( Google it) יש קהילות חזקות בירושליים, מודיעין, גדרה ומזכרת בתיה. מהכרות אישית של אחת הקהילות נראה לי תפור לצרכים שלכם.
-
בתקציב צר (ועדיין לא מוגדר) דאסטר אפשר?
-
בתמונות של הרכבים המסחריים שהעלת הברגים הם לא ברגים קודחים שהתקינו לגג אלא ברגים שנכנסים לאומים יעודיים שמוכנים בדיוק בשביל זה (בחלק מהתמונות אפשר לראות את החיזוק שיש שם). לרכב כמו שלך אין הכנה כזו וקדיחה של חורים בגג קרוב לוודאי יגרמו לבעית נזילות וחלודה ולבעיה במכירה בהמשך. תוכל לקנות קורות רוחב כמו שהציעו לך ולבנות סביבן את הגגון שתרצה. באופן כללי התקנה של גגון ברכב צר ויחסית גבוה כמו שלך תפגע ביציבות ובצריכת הדלק בערך 10-15%. בהצלחה.
-
האם תהליך הרגנרציה של הDPF במנועי דיזל גורם למנוע להתחמם יותר לאט?
דוב המערות פרסם הודעה בנושא של xdmanxd99 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תהליך ניקוי של מסנן DPF לא משנה את טמפרטורת העבודה של המנוע, בעצם זה הפוך. בתהליך הניקוי מעלים את טמפרטורת המסנן על ידי הזרקת סולר מאוחרת לתא השרפה כששסתומי הפליטה כבר פתוחים או על ידי מזרק יעודי במערכת הפליטה, טמפרטורת המסנן יכולה להגיע ל 200 עד 700 מעלות (תלוי ביצרן). הטמפרטורות הגבוהות מפרקות את החלקיקים של הפיח שהצטבר והמסנן מתנקה. תהליך הניקוי יתחיל רק כאשר כמה תנאים מקדימים יתרחשו כגון סל"ד קבוע במהירות גבוהה אין עומס על התיב"ה, טמפרטורה של המנוע ועוד תנאים לפי התכנון של יצרן המנוע ומערכת הDPF (לא תמיד אותו יצרן) התהליך יופסק אם תנאים אחרים יקרו כגון עומס גבוה או עצירה למשך זמן מסויים. רכב דיזל שפועל באזורים עירוניים לא יצליח להגיע לכל התנאים שמאפשרים לבצע ניקוי במשך זמן רב ואז מגיעים למצב של סתימה של המסנן. מומלץ לנהגים של רכבים אלו להוציא את האוטו לנסיעה פעם בשבוע או שבועיים של 20-30 דקות בכביש מהיר כדי לאפשר למערכת לנקות את המסנן. כל האמור הוא כללי מאוד ולכל יצרן יש את צרות עבודה של המערכת שלו. -
רכישת רכב מליסינג, רשת מומלצת או אחת שיש עליה פחות או יותר קונצנזוס?
דוב המערות פרסם הודעה בנושא של stass בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מצטרף להמלצות על לובינסקי, קיבלתי שרות מעולה גם שנה אחרי הקניה. -
אני עובד בתחום, כולם צודקים. מלגזות דיזל משקל נגדי (מלגזה קלאסית) 4 גלגלים הנעה קדמית עם דיפרנציאל. היגוי אחורי "רגיל". מלגזות חשמליות משקל נגדי 4 גלגלים הנעה קדמית יכול להיות 2 מנועים נפרדים ויכול להיות מנוע אחד עם דיפרנציאל. היגוי אחורי "רגיל" מלגזות חשמליות משקל נגדי 3 גלגלים (2 צמודים מאחור) יכול להיות 2 מנועים נפרדים ויכול להיות מנוע אחד עם דיפרנציאל ויש גם (נדיר עם הנעה אחורית) ההיגוי מוגבל ל180 מעלות. מלגזות מחסן "REACH" 2 גלגלים קדמיים ללא היגוי ועם גלגול חופשי. ההנעה וההיגוי מאחור עם גלגל בודד. ולשאלה המקורית (למי שהצליח להגיע) תלוי בדגם, יש כאלו שהמחשב של המלגזה מזהה את הכיוון שהמפעיל דורש ומניע את המנועים בכיוונים הפוכים ויש כאלו שהמנועים מסתובבים תמיד לפנים או לאחור. ההבדלים גורמים לקוטר סיבוב שונה ולכן לרוחב מעבר שונה.
-
ממליץ למי שיש חישוקים מסגסוגת לבקש מהמכונאי במוסך למרוח גריז נחושת או גרפיט על השטח מגע של החישוק עם הנאבה (לא על ההברגות) מספיק ממש ממש מעט גריז כדי שבפעם הבאה הגלגל יפרד בידידות מהנאבה. בחישוקי סגסוגת גדולים של SUV חישוק שנצמד לנאבה יכול להיות אתגר לא קל אפילו כשאתה מכונאי צעיר במוסך.
-
יכול לשמש במושבים בפריפריה למבוגרים שרוצים להתנייד במושב וקירבתו המיידית ולא רוצים להחזיק אוטו
