Jump to content

דוב המערות

  • הודעות

    269
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי דוב המערות

  1. אם היא מלאה לרדיאטור (או למכל ההתפשטות) לא להתרגש, אפשר לנסוע ברכב ללא בעיות. כדאי להחליף בהזדמנות הקרובה. איך ולמה היא היתה צריכה למלא ישירות לרדיאטור?
  2. החלק בתמונה הוא משאבה ידנית לאספקת סולר במקרה שהמנוע דומם בגלל חוסר דלק. כשהגומי מתייבש בגלל גיל יכולות להתפתח נזילות וכניסה של אוויר שיכולות לגרום לקושי בהנעה ולדימומים בעצירה כמו שתואר.
  3. סופה דור ראשון. עם הגריל שפרקו ממשוריין בבאב-אל ואד
  4. מנסיוני פסקל שהפסיק לעבוד / נפל מהשמשה המנוי ממשיך להיות מחוייב כמנוי פסקל ולא מעניין אותו איך. שימו לב שאם תעבירו את פסקל תקין לרכב אחר תקבלו חיוב כפול.
  5. מצטרף על המלצה על קניה מהטרייד של לובינסקי. השרות שלהם גם יותר משנה אחרי המכירה (בעיות שעלו בהקשר לבעיות של מנוע 1.2 הנפלא) היה מצויין ומפתיע לטובה.
  6. בסיריון לבדוק תקינות של: 1. מזגן. 2. מערכת היגוי. באופן כללי סיריון אמינה מאוד.
  7. חישוקים מסגסוגת או "מגנזיום" או "אלומיניום" מקטינים את משקל המתלה והכוחות הפועלים עליו בהתאמה ולכן הם עדיפים על חישוקי פלדה. חתך הצמיגים = גובה הצמיג בין נקודת המגע לחישוק, נרשם באחוזים מרוחב הצמיג לכן 55=55% מרוחב הצמיג. צמיג בחתך נמוך הוא קשיח יותר מצמיג בחתך גבוה ועמיד יותר לעיוותים בפניות. בנוסף לתכונות האלו לצמיגים נמוכי חתך בשילוב עם חישוקים מעוצבים מסגסוגת משדרים "ספורטיביות" ו"יוקרתיות" שחלק מהצרכנים רוצים. ניתן למצוא רכבים עם חישוקי סגסוגת וחתך גבוה וניתן להחליף בגבולות מה שרשום בנתוני הרכב במשרד התחבורה. יתכן שפנצריות יסכימו להחליף איתך אחד תמורת אחד חישוקים וצמיגים בחתך נמוך לחישוקים וצמיגים בחתך גבוה. (זה רווח מבחינתם). בכל מקרה סוויפט הוא לא רכב נוח במיוחד, לא בטוח שההחלפה תעזור. חג שמח.
  8. 5 שנים למצבר רכב = מצבר שסיים את חייו. התנפחות של התאים אומר שגם הלוחות כנראה כבר נוגעים (או מאוד קרובים) ואחד התאים כבר מקצר פנימית. טעינת השוואה (למצברים תעשייתיים) אמורה להתבצע פעם בשבוע, לבצע טעינה כזו פעם ב-5 שנים זה כמו כוסות רוח למת.
  9. אחד הבוסים הקודמים שלי היה יוצא לפגישות מכירה בהתאם ללקוח. לחלק מהלקוחות עם מרצדס לשדר הצלחה. לחלק מהלקוחות עם ניסאן משפחתית של אחד אנשי המכירות. השיטה עבדה לו כנראה טוב מאוד. העסק שלו די מצליח.
  10. מה שמוצג בסרטון הוא טעות חמורה! אסור לנסות "ליישר" שלא באמצעות חריטה את ה"צלחות" / "דיסקים". שייוף כזה גורם שאין התאמה של 100% בין ה"צלחת" לרפידת הבלימה גם לאחר נסיעה שיש כאלו שיטענו שנוצרת "התאמה" זו טעות קריטית! מרחק הבלימה והאיזון בין הבלמים בצד ימין ושמאל משתנה (ולא לטובה), ואת ההבדל תרגישו בבלימת חירום ואז זה יהיה מאוחר מדי. בבקשה לטובתכם ולטובת האנשים שמסביבכם ברכב ומחוץ לו, לכו למוסך ותחליפו את ה"צלחות" והרפידות מוקדם ככל הניתן ועד שתגיעו למוסך סעו בזהירות.
  11. גם עם "לפרק חצי אוטו" כנראה יהיה מאוד קשה לבצע את מה שאתה מבקש ובמקרה שאתה רוצה רק לעשות שינוי קטן אז בכלל זה לא אפשרי. לא ברור למה אתה מתכוון "להתחבר למפצל הכתום", ברכבים היברדיים כבל כתום הוא כבל מתח גבוה, כדי לגעת בו אתה צריך הסמכה של חשמל מתח גבוה לרכבים (Ecar).
  12. נכון, יש גייטור ומיול עם רישוי של טרקטור, קיימים גם גייטור וגם מיול תפעוליים (כמשומשים).
  13. למה בדיוק אתה מתכוון רכב תפעולי? באיזה אזור / שטח אתה מתכוון לנסוע? קלאב-קאר (רכב גולף) - אמין מאוד אבל איטי ורועש. טרקטורון חקלאי (גייטור / מיול) אמינים ורועשים. אחר? כמו שכתב הרקוליטו חוקית (=ביטוחית) בעייתי לנסוע בשטח שלא הוגדר עבור רכב תפעולי (מחוץ למפעל / קיבוץ / מלון וכו')
  14. מים מזוקקים זה מצויין, אפשר להוסיף קצת סבון כלים או לדלל את הנוזל היעודי.
  15. נקנו משומשות והיו בשימוש פעם אחת לפני שהחליפו לי את הרכב לאחד שלא ניתן להשתמש בו עם מתקן אחורי. http://weride.co.il/article.aspx?id=480 750 ש"ח. נמצא בחולון או באזור צומת בילו. יובל 050-8990120
  16. פות"ש לא חזר לדווח. תדלוק אוריאה בסולר והנעה של המנוע גם לזמן קצר יגרמו לנזק משמעותי למערכת ההזרקה. אוריאה פוגעת באטמים ובמעברים של מערכות ההזרקה.
  17. המערכת תורמת בעיקר (אם לא רק) בהפחתת כמות הפליטות המזהמים שהיצרניות מדווחות עליהן, אין כאן תרומה לצריכת הדלק. בחלק ממדינות מתקדמות יותר מישראל יש רמזורים בהם הנהג חייב לדומם את הרכב בזמן עמידה ברמזור, כאן יש תרומה לנוחות של הנהג.
  18. אחרי החלפה באוטוגלס בחולון חיישני הגשם הפסיקו לעבוד. חזרתי אליהם, שלחו אותי ל"כיול" במוסך יבואן לטענתם זה לא קשור לעבודה שלהם. במוסך שלחו אותי חזרה לאוטוגלס ושם שוב שלחו אותי ליבואן להוסיף איזה חומר בין החיישן לשמשה וחוזר וחלילה עד שהתייאשתי. תוודא לפני שאתה יוצא שהחיישנים עובדים כולל חיישני מובילאיי. .
  19. היתה לי בעיה דומה עם מנגנון שנראה דומה. כיוון של המצוף אמור לפתור את הבעיה אבל אחרי פעם או פעמיים של נסיון כיוון גיליתישהמצוף נתקע על המסילה שלו. לא מצאתי פתרון למצוף שנתקע והחלפתי את כל המנגנון.
  20. טסט לא חייב להיות כאב ראש. למי שחולון קרובה כדאי להכנס לאיזי טסט ברחוב החופר. טסט כמו שאנחנו חולמים שעושים בחו"ל (לא צריך לצאת מהאוטו לכלום). לא מזכיר שום מכון טסטים שהייתי בו בישראל. אין לי שום אינטרסים , שמח לפרגן לעסק שנותן שרות טוב.
  21. מצטרף להמלצות. הגעתי אחר הצהריים והתפלאתי שפתוח וגם אין עומס (כששאלתי אמרו שעובדים עד 19:00!). 4 מסלולי רישוי מקבילים אין צורך לצאת מהרכב בכלל. לא משהו שיצא לי לראות בשום מקום.
  22. יש מתחרה לפורסטר אבל מכיוון אחר. דאציה דאסטר, בגלל הישיבה הזקופה יחסית הוא הרגיש לי מרווח גם בנסיעה עם 5 נוסעים (ותא מטען מלא). יתרון נוסף הוא המחיר.
  23. אסור לתקן עם תולעת צמיג לרכב. האיסור הוא מכיוון שבתיקון כזה אי-אפשר לראות אם יש בעיה של היפרדות שכבות והתיקון יכול לגרום להיפרדות שכבות. נסיעה עם תיקון כזה בכביש במהירות מעל 30 קמ"ש יכול להסתיים בצורה מצערת.
  24. טמפרטורה משפיעה על ריכוז הנוזל האלקטוליטי (חומצה) במצבר. כאשר הטמפרטורה נמוכה ריכוז החומצה יורד.
  25. קרה לי בפניה ימינה שנתתי זכות קדימה והתחלתי להתגלגל לצומת, נהג אוטובוס צפצף לי, עצרתי והסתובבתי בעצבנות וסימנתי לו "מה העניינים?" הוא סימן לי שיש רמזור לפניה ימינה שלא שמתי לב אליו. מאז אני תמיד בודק את הסביבה שלי כשצופרים לי🙂.
×
×
  • תוכן חדש...