דוב המערות
-
הודעות
269 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי דוב המערות
-
אני אומר לא להיבהל כי המחיר של הרכב הזה נמוך בהרבה מול המתחרות גם במצב שאתה תצטרך (במצב הכי קיצוני) להחליף מנוע. (אני יודע כי עשיתי את זה). הונדה סיביק סטיישן 2015 עלתה כשקניתי כ-60,000 ש"ח אני קניתי פיזו ב-47,000 כולל החלפת מנוע למנוע חדש (באדיבות לובינסקי) אז אם אני אעמוד שוב בהתלבטות סביר שאקנה מכונית עם מנוע זהה (בהנחה שהמחיר של הרכב יהיה אטרקטיבי כמו של ה-308SW) ושוב רכבים שטופלו בזמן ובמוסכים שמכירים את נקודת התורפה של המנוע לא סביר שיהיו בעיות והרכב באמת מוצלח.
-
תמורה למחיר לדרישות שלך זו פיזו 308 SW. לא להבהל מהתדמית של המנוע "הבעייתי" חפש מכונית שטופלה במוסך גבע/אורן ותהנה מרכב אמין, חסכוני, מאובזר ומרווח. חג שמח.
-
הצעות ודיווחים על העלאת המס על גז יש מאז שהתחילו לאשר להסב רכבים לגז. לא סביר שזה יקרה עכשיו, אין מספיק רכבים מוסבים לגז. אם כבר יהיה מס על חשמל לטעינת רכבים חשמליים וצעדים בכיוון כבר ראינו בביטול הטבת המס על רכבים היברידיים.
- 5 תגובות
-
- 1
-
-
שלום, מניסיון רב עם מפגעים כאלו ואחרים טלפון למע"צ *2120 עוזר. במפגעים כמו מטען שנפל ממשאית או רמזור תקול הטיפול מהיר מאוד (לפעמים דקות). בשקיעה של הכביש או בורות זה לוקח קצת יותר זמן אבל הם מתייחסים ובודקים כל תלונה. אם פות"ש מכיר אנשים שנוסעים בכביש הזה באופן קבוע ממליץ לבקש מהם להתקשר ולהתלונן זה יכול להגביר את קצב הטיפול בבעיה.
-
רכב עם סחירות בעייתית. אם אתה מתכנן להשאר אתה הרבה זמן זו קניה מוצלחת. כדי להנות ממנה הרבה שנים תחפש מוסך מומחה לפיאט באזור שלך (אני לא מכיר מוסכים של פיאט) השקעה במוסך טוב תחזיר את עצמה בהמשך השנים.
-
מישהו מכיר או עבד פעם בתור יועץ שירות רכב במרכז שירות?
דוב המערות פרסם הודעה בנושא של roy007 בתוך רכב כללי
יועץ שרות במוסך הוא הפנים של המוסך מול הלקוח. הוא אמור להיות מקשר בין הלקוח למנהל שרות או המנהל הטכני שהזמן שלהם אמור להיות מוקדש למכוניות ולמכונאים ולא להדבר עם לקוחות. במוסכים שעבדתי בהם כיועץ שרות היועץ גם בצע אבחונים במחשב דיאגנוסטיקה, בצע בקורת לתיקונים והטיפולים ועזר למכונאים בתקלות קטנות כמו להחליף נורות או מצבר בכדי לשחרר לקוחות מרוצים מהר בלי לתפוס ליפט. לא יודע לגבי משכורות היום, אז זה היה קצת יותר ממכונאי בגלל הידע כמאבחן. בהצלחה -
מצטער לכתוב שכנראה סבלת מחוסר מקצועיות של המוסך הראשון. בפועל המוסך הראשון ביצע עבודה והחליף חלקים וקשה לי להאמין שהם יקחו אחריות על הכל בעיקר שמוסך אחר מצא את התקלה האמיתית ותיקן אותה כך שהם לא ראו את הבעיה שיצרו וזו מילה שלך (ושל המוסך השני) מול המילה שלהם. תנסי להתעמת עם המוסך הראשון הכי גרוע תפסידי קצת זמן (את הכסף והאמון במוסכים כבר איבדת). בצד החיובי את לפחות יודעת על מי לסמוך וגם שהאוטו שלך במצב טוב יותר בגלל התיקונים (שבסופו של דבר צריך לבצע מתי שהוא)
-
משרד התחבורה שינה לפני כמה שנים את הכללים לגבי אוטובוסים שבקווי שרות (של כל החברות) ולאוטובוס מותר להשאר בשרות עד 10 שנים (15 לפני כן), יש כאלו שטוענים שזה בכדי שאוטובוסים סיניים יוכלו להתמודד במכרזי רכישה. אוטובוסי מרצדס בין עירוני אפשר למצוא באגד עם 850,000 ק"מ ויותר עם מנוע מקורי וללא שיפוץ אלו אוטובוסים שכבר לא משמשים בקווים אלא לנסיעות חרום כשאוטובוס חדש תקוע במוסך וכדומה. באוטובוסים עירוניים הבלאי גדול יותר אבל הק"מ המצטבר נמוך בהרבה. גם אגד לא מתכננת להשאר עם מנועי דיזל והמכרז האחרון (850 אוטובוסים) יהיה אחד האחרונים שאגד תצטייד באוטובוסים כאלו. העתיד הוא באוטובוסים מונעי חשמל (גם בבין-עירוניים).
- 4 תגובות
-
- 1
-
-
המערכת בעיקר תורמת להפחתת פליטת המזהמים וגם זאת לא במספרים גבוהים. חברות הרכב מתקינות אותה כי הן צריכות לעמוד בתקני זיהום אוויר שרק מחמירים משנה לשנה. החיסכון בדלק הוא קטן ולא משמעותי. גם אני מבטל אותו מייד לאחר ההנעה.
-
מהניסיון של שנה שעבדתי בתחום מנעוי רנו 1.6(כמו שיש במגאן דגם קודם) מעולים להתקנה לגז (בסעפת יניקה שלהם יש ממש הכנה למזרקי גז)
-
מצטרף להמלצות על ה-308 ויש לי גם מילים טובות על הטריד אין של לובינסקי (עומדים באחריות בלי שטיקים ונותנים שרות גם שנה אחרי המכירה). הבעיות שאין או יש למנוע מתגמדות לעומת ה-VFM.
-
שלום, מרחקי הסרנים וסדר הסרנים המונעים קובעים את רדיוס הסיבוב של המשאית ואת אופן העברת הכוח לכביש. מהנדסי מרכב קובעים את התצורה בעת הזמנת המשאית לפי אופי השימוש שמתוכנן למשאית. המהנדס צריך לבחור את סוג הסרנים לפי סוג ומשקל המטען (מיכלית/מכולות/מטען פזור). משאית שצריכה לתמרן בכבישים מפותלים ועליות תצטרך מרחק סרנים קצר יותר וסרן היגוי אחורי עם זוויות טובות יותר. משאית שנוסעת בעיקר בכבישים מהירים יכולה להתפשר על זוויות היגוי. יש כאן המון שיקולים לפיהם נקבעים הסרנים, המרחקים בינהם והתצורה שלהם.
-
גם אני הגעתי ברגל לחתונה אבל יצאתי מהחופה עם CJ5 (אאל"ט)
-
אל תשכח שעל מנהל הטכני במוסך, המוסך והמכונאי יש אחריות לשחרר רכב תקין ב-100%, במוסך לא יכולים לנחש איך יתנהג הנהג של הרכב לאחר שהוא יצא מהמוסך. אולי הוא יעביר את הרכב לנכדה שגרה באזור הררי? יחליט להשבית את הרכב כל יום זוגי? המוסך צריך לפעול לפי האדם הסביר ולכן מחליפים כאשר הרפידות מגיעות לפחות מ 50%. למחיר יש כאן פחות משמעות.
-
שלום, אם לרפידה נשאר פחות מ 50% מעובי הרפידה מאז הההחלפה (בדרך כלל חופף לטיפול הקודם) כדאי להחליף כדי שלא תגיע למצב שלפני הטיפול הבא לא יהיו לך רפידות = לא תהיה בלימה. כך אני עשיתי כאשר עבדתי במוסך (בהוראה של מנהל טכני). במוסך אחר שבו ניתן היה לשלוט על כניסת הרכבים (מוסך לרכבי קיבוץ) לא החלפנו רפידות גם בפחות מ 50% אבל ווידאנו שהרכב יכנס לביקורת בלמים לפני הטיפול הבא. לגבי הצלחות האם יש לך מיקרומטר למדוד את העובי שלהן? אמור להיות מוטבע עליהן עובי מינימלי, אם העובי עדיין תקין אבל קרוב מאוד לא ניתן לחרוט את הצלחות ולהוריד את המדרגה ועדיין להשאר בתחום המותר. נקודה נוספת האם יש לך רפידות עם עובי של 10 מ"מ ורפידות עם 5 מ"מ האם אתה יכול לדעת מאיזה גלגל הם ירדו? האם יש הבדלים בין הסרנים קדמי ואחורי? האם יש הבדל בין גלגלים ימני ושמאלי באותו סרן? האם יש הבדל בין רפידה פנימית וחיצונית בזוג שירד מגלגל אחד? כל הנתונים האלו יכולים לעזור לאתר בעיה בקאליפרים או צינורות בלם שבגללן נגמרו לך הצלחות והרפידות ב 30,000 ק"מ יום נעים הדב
-
זיהוי נקודת צילום חידון ידיעת הארץ - זיהוי מקום לפי תמונה
דוב המערות פרסם הודעה בנושא של Buki בתוך רכב כללי
בין פדואל לעלי זהב -
שלום, שמן הגה ונוזל בלם הם 2 דברים נפרדים לגמרי. יש מיכל נפרד למערכת הבלימה ולמערכת ההגה. יש להזהר מאוד לא לערבב (כמו שלא תערבב נוזל שמשות ושמן מנוע)
- 9 תגובות
-
- 1
-
-
גיר רציף בקורולה 2015 עושה בעיות מוזרות
דוב המערות פרסם הודעה בנושא של korola בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יכול להיות שההברגות בחילזון העברת ההילוכים נתפסו וצריך לשחרר אותן. כמה מכות עם פטיש גומי ונוזל פנסי איתות מאיכות גבוהה יפתרו לך את הבעיה מניסיון עם פיזו 504 סטיישן שהיתה בדיוק אותה בעיה -
FiS שלום, המצלמה תותקן חיצונית עדיף מהארץ
-
שלום, עבור פרוייקט מיפוי מפגעים והגבלות אצלי בעבודה אני צריך המלצה למצלמה. אנחנו רוצים לבדוק אפשרות של מעבר לרכב גבוה 4.25מ' ברחובות שונים בארץ (צריך לוודא שאין שלטים/עצים/מפגעים אחרים). המצלמה תותקן על גג של משאית ותצלם מוט בגובה 4.25 מ' שיותקן לרוחב המשאית (למוט תהיה גמישות כדי למנוע נזק למשאית ולסביבה) והמצלמה תתעד את הנסיעה. הפרוייקט חד פעמי ומוגבל בזמן ולכן אני לא מחפש פתרון יעודי. תוכלו בבקשה להמליץ על מצלמה: 1. מתח 24V 2 חיישן G 3. GPS 4. אפשרות לתקשורת WIFI ובמקביל אחסון בכרטיס. עצות הארות ורעיונות יתקבלו בברכה.
-
לא לפחד, לבדוק במוסך את מצב הרצועה ולקנות בהתאם לממצאים. האוטו הוא ביחס עלות תועלת מצויין ואפילו אם יהיו לך בעיות הפתרונות לא כל כך יקרים. הבעיה הידועה היחידה ברכב הזה היא הרצועה והיא נפתרת בקלות על ידי החלפה והקפדה על שמן מנוע מתאים. קניה טובה
- 9 תגובות
-
- 2
-
-
-
האם אני יכול לשבור/להרוס רכב שבבעלותי ויושב שנים ואם כן האם צריך לדווח למישהו?
דוב המערות פרסם הודעה בנושא של עמיתתת בתוך רכב כללי
מאוד לא ממליץ להוציא כעסים על מכונית, הסיכוי להפצע הוא גדול. כדאי למצוא אפיק שלא יסכן את הבן (מה גילו?). אם בכל זאת החלטת להרוס את האוטו לא תוכל לעשות את זה במקום ציבורי כל שהוא אלא רק במקום פרטי, אל תוותר על ציוד בטיחות כפפות, משקפי מגן ונעליים סגורות. לאחר שתסימו עם פריקת הכעס תצטרך לפנות את הגרוטאה למגרש. -
גלגל רזרבי שתלוי עם מנגנון של כבל אפשר למצוא בהרבה מאוד רכבים מסחריים. חלק מהמכללים האלו אפילו מיוצרים בישראל ומסופקים ליצרנים שונים.
