Jump to content

maor6600

  • פרסום הודעות

    13
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות maor6600

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שלום. יודעים להגיד לי אם זאת נזילה של השמן או הזעה ישנה? יש שמן שחור בצד של אגן השמן ועל החלק הגדול שמחובר לאגן מימין. עשיתי טיפול לפני שבועיים והחליפו לי שמן ופילטר. תודה
  2. תגידו, מה נשחק כאשר אני מסובב את ההגה בזמן עמידה (או בנסיעה איטית מאוד) באזור אדמה עם בורות ומהמורות? למשל כשאני חונה בשטח כזה ונוסע קדימה ואחורה כי לפרסס. המשולשים? משאבת ההגה? זה קריטי או שזה זניח? מדובר על רכב קטן שלא מיועד לשטח. תודה
  3. הבנתי. וכמה פחות או יותר אמורה לעלות החלפה מקצועית של כל הנוזל? תודה
  4. תודה לכולם!! שאלה נוספת- כל פעם שאני מגיע לטיפול שגרתי המוסכניק רק מסתכל על הנוזל ואומר שהכל בסדר ואין צורך להחליף. זה הגיוני? אני רואה פה בפורום שיש המלצה להחלפה כל שנתיים.
  5. שאלה- אם אני פותח את הפקק של מיכל נוזל הבלמים והנוזל במיכל חשוף לאוויר כמה דקות ואז סוגר אותו, יכול להיות שיכנס אוויר למערכת או לחות מהאוויר? יש הבדל אם אני עושה את זה בזמן שיש לחות וטל באוויר? תודה!
  6. 👍👍 הצלחתי למצוא את הסוג של הפלגים שהחלפתי: NGK (6651) DCPR7EA-9. עלו לי 100 שקל ל-4
  7. תודה על התשובה המפורטת! למה בעצם אין צורך להחליף פילטר לגיר? ולגבי הפלאגים החלפתי בפעם האחרונה לפלאגים פשוטים. לא זוכר בדיוק איזה..
  8. זה לא מה שכתוב לפני הטבלה- "על בסיס אתילן גלייקול"? הסתכלתי בפרק 13 קודם וזה הדבר היחיד שכתוב שם על נוזל קירור (מצורף בתמונה)
  9. תודה על התגובות. לגבי הנוזל קירור החלפתי אז למים ירוקים של zerex. אני לא מצליח להבין אם זה לפי מה שכתוב בספר רכב (מצורף תמונה). זה פשוט מה שהמוכר נתן לי אחרי שאמרתי לו את הדגם של הרכב. לגבי השמן גיר- עשיתי אחרי הקניה יישור קו והמוסכניק ראה נזילה בגיר. לפני שעשו משהו פולשני בדקתי את השמן בעצמי אחרי נסיעה כשהמנוע עובד והעברתי את הידית בכל ההילוכים וראיתי במדיד שהשמן הרבה מעל הפס האחרון של ה-hot. אמרתי את זה למוסכניק אז הוא רוקן המון שמן מהגיר עד שהגיע לפס העליון, ניקה קצת את הגיר מבחוץ ואמר לי לעקוב. מאז לא הייתה נזילה.. כנראה שמי שהחליף קודם היה לא מקצועי או שסתם הבעלים
  10. שלום לכולם. אני רוצה להכניס את הסיריון שלי לטיפול (כרגע עומד על 160 אלף) ואני מתלבט איזה דברים צריך לעשות. נוזל קירור: החלפתי כשקניתי אותו לפני 3 שנים (כשהוא היה ב- 80 אלף) . האם צריך להחליף לו שוב? השתמשתי אז במים ירוקים שעשו את העבודה. זה בסדר או שצריך מים אדומים לסיריון? (פשוט ככה ראיתי באיזה פורום..) שמן גיר: לא החלפתי לו מעולם, אבל כשקניתי אותו היו בו 2 ליטר שמן גיר עודף שהייתי צריך לנקז אז מאמין שהבעלים הקודמים החליף לו מתישהו. האם כדאי להחליף לשמן חדש? (אפילו החלפה חלקית). הבנתי שלפעמים החלפת שמן גיר עלולה להרוס את הגיר😬. כרגע השמן שר
  11. תודה על התגובות המהירות. עזר לי👍 מסקרנות- כדאי אולי בכל זאת לקנות את המכשיר הזה מאלי אקספרס או שבאמת אין צורך והוא לגמרי לא מדויק? עוד מישהו התנסה איתו? הוא באמת עולה גרושים..
  12. שלום לכולם. לאחרונה פתחתי איזה 7 פעמים את פקק נוזל הבלמים כדי לבדוק מה המצב של הנוזל כי הוא היה נראה נמוך (אבל עדיין קצת מעל המינימום). בחלק מהזמן גם השארתי את המיכל פתוח כמה דקות כי הייתי צריך לסדר משהו בפקק. אציין שעשיתי את זה לרוב בלילה בזמן שהייתה לחות וטל שהצטברה על הקרקע ועל פח הרכב. -במצב כזה האם נוזל הבלמים יכול לספוח אליו מים, טל ולחות מהאוויר בזמן שהיה פתוח ולאבד מהתפקוד שלו?? -האם בועות אוויר יכולות להכנס מהמיכל שפתחתי ולהגיע לצינורות עצמם? -כל כמה זמן מחליפים נוזל בלמים (שאלתי את המוסכניק שלי והוא אמר שרק מוסיפים אם חסר..) אציין שאחרי שהחלפתי רפידו
×
×
  • תוכן חדש...