Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. שמח להצטרף לממליצים. בסניק של אמא שלי הופיעה תופעה של מתח יתר. מדובר בסניק דור 1, 2002, שמורה עם 70,000 קמ שטופלה עד היום רק במורשה. התייעצתי עם אורן טלפונית, נתן לי גם עזרה כשלמחלץ היו רעיונות מסוכנים כדי לחסוך גרירה. הוחלף האלטרנטור, ואחרי יומיים הוחלף בשנית כשהתברר שהקודם פורק את המצבר בזמן שהמנוע כבוי. שירות מצויין, הצוות במוסך מקצועי , מיומן ומאוד נחמד. כיף לדבר עם ויטלי או ארתור על מכוניות. מרגישים שהם אוהבים רכבים. בטוח שניפגש שוב.
  2. מסתבר שהייתה סוללה בשעון. מה שנראה כתא סוללות ריק, בעצם היה מכסה פלסטיק ומתחתיו סוללת 2016. תודה לעוזרים.
  3. מבקש את עזרתכם. מצאתי במגירה נידחת את הנייקי הזה. לדעתי בן לפחות 10, אולי 15. מעוניין להחיות אותו. אין בו סוללה, אין עליו בשום מקום כיתוב איזו סוללה נדרשת. לא מצאתי ברשת הוראות שימוש או הנחיות לגבי סוללה. CR 2016 או 2025 נראות קטנות מדי פיזית. הדגם הוא WR0066 רעיונות? שען מומלץ באיזור רחובות-גדרה-אשדוד? תודה..
  4. לא נראה לי שלקוח אמריקאי, שרגיל לקבל את ההזמנה שלו מאיביי או מאמזון למחרת, או תוך יומיים, יקבל חודש בהבנה. בפעם הבאה אשלם עוד 20$ ואקנה דרך אתר נורמאלי.
  5. קצת סוטה מהנושא של בחירת מכשיר. הוזמן מבאנגוד ב 7/1. הכוונה היתה מתנה ליום ההולדת של ביתי שחל ב 1/2. נשלח לניו יורק, ארהב. אני מזמין מאות מוצרים לשם, מאמזון, איביי ועוד חנויות. לא היה לי ספק שיגיע בזמן. אז, לפי הטרקינג נאמבר הוא נשלח ב 14/1 (שבוע ??) יצא את סין ב 25/1 (11 יום נוספים, כמעט 3 שבועות במצטבר???) לניו יורק הוא טרם הגיע, יכולת המעקב אחריו נגמרה ב 25/1, זה העדכון האחרון. פניות בצ'אט ובמייל נענו באיחור רב ובלאקוניות. טוענים ל 7-20 ימי עבודה מרגע המשלוח. כנראה הם עובדים עם ספינות קיטור ועגלות שנגררות על ידי חמורים. יכול להיות שזה מקרי, שראש השנה הסיני לא עוזר, ושבדרך כלל הם בסדר. אותי זה לא מעניין. פעם ראשונה ואחרונה באנגוד.
  6. shais01

    מכירת רכב עם תקלה

    אני לא מכיר את המוסך שהמלצת עליו כלל, לא הייתי בו מעולם, אבל הפידבקים עליו כאן בפורום די רעים... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?515624-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-%D7%92%D7%91%D7%94-%D7%9E%D7%9E%D7%A0%D7%99-%D7%AA%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%A2%D7%9C-%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%90-%D7%91%D7%95%D7%A6%D7%A2%D7%94 http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?517551-%D7%94-quot-%D7%AA%D7%A8%D7%92%D7%99%D7%9C-quot-%D7%A9%D7%A2%D7%A9%D7%94-%D7%9C%D7%99-%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C-%D7%91%D7%AA%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9F-%D7%92%D7%92-%D7%A0%D7%A4%D7%AA%D7%97-%D7%9C%D7%90%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99-%D7%A7%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%98
  7. הי אמיר, תבדוק אם אתה יכול להגיע למשרד הרישוי בבאר שבע. גם שם יש תור בעמדה מס 1, אבל אנושי. גם היחס נורמאלי. כל זה נכון ללפני שנתיים.
  8. הוזמן MI5 לבן. לא בגלל הכמה שקלים יותר שעלה הזהוב, אלא כי בסוף מכשיר בגוון צעקני נמאס, וגם מגביל את כמות הכיסויים המתאימה. המון תודה לכל המסייעים, ביחוד לאייל!
  9. נקמיצי - הכל בסדר... כתבתי בהודעה המקורית שהמשלוח הוא לארה״ב, לכן עניין המס לא רלוונטי. וורוד כי זה מה שהבת רוצה. מאחר ועניין הגוון קריטי כשאת בת 10, אם מישהו מבין את האתר הזה, אשמח. אני מתחיל לחשוב שלמרות שה MI5 מוצג שם בשלל צבעים, הוא נמכר רק בלבן באתר.
  10. כבר כתבת את זה בדף הקודם. כנראה שאני חושב שזה משתלם. ותודה על הדאגה לגבריותי.
  11. החלטתי ללכת על ה MI5. אבל לא מצליח לשנות את צבע המכשיר הנבחר לוורוד... מה אני מפספס?
  12. אין לי שום צורך לקנות מכשיר ב 250$ אם יש מכשיר איכותי דיו ב 100... Redmi 4A נראה אחלה, האם יש לו הרחבת זיכרון כלשהי? 16G נשמע לי מעט. איך אני מוודא את עניין התדרים? מתנצל על השאלות הכנראה בסיסיות.
  13. גם לי נסיון טוב איתם. תבדוק גם את autolusso http://autolusso.co.uk/
  14. ^^^ נכון, ולכן אני משתדל לא להיצמד לרכבים כאלו, למרות הפיתוי ועם כל הכבוד לפרארי קליפורניה, ׳כולה׳ +/- 2 מליון שח. בניין דירות שווה הרבה יותר.
  15. מבקש המלצה לטלפון יחסית בסיסי לבת 10. חדש, קניה בחול (יכול מאמזון ארהב, איביי, וכו׳) עם משלוח לכתובת בארהב. בעיקר למשחקים, גלישה, פייסבוק אינסטגרם וכו. לשימוש בארץ. מה עם oneplus x? יש לי נסיון מצויין עם ה op1. המלצות אחרות? תקציב גמיש באיזור 250$
  16. לביטוח צד ג׳ יש מגבלה לגובה הפיצוי. במקרה הזה מזל שהנזק קטן. אם הבניין היה עולה באש, היית עשוי לגלות שאתה חייב מליונים רבים.
  17. לכן, למי שלא בוער להפוך את רכבו לרכב אספנות כדאי לחכות ליולי, ואז הוא סוגר את עניין בדיקת החורף לתמיד.
  18. היה לי ברור שאיך שהאונו 89 שלי הופכת לאספנות היא נוסעת לנתניה, אליו, לטיפול בקרבורטור שלה. למרות שזו נסיעה של יותר משעה לכל כיוון. עצוב מאוד. יהי זכרו ברוך.
  19. שלום, מבקש המלצה לצמיגים לרכב הנדון. לא ספורטיבי, לא שטח. בטיחותי, איכותי, מחיר סביר. המידה ברשיון 235/60R18 103 H תודה,
  20. ^^^ כדאי שתפרט באיזה רכב מדובר, באיזה שמן ומה כמותו כדי שנדע כמה ההצעה הזויה, אם בכלל. שמן יקר בכמות גדולה ועוד פילטר מקורי - מגיע בקלות לסכום שציינת. הניסיון האישי שלי איתם - מצויין.
  21. מישהו החליף סוללה ב oneplus1 לבד? יש לי סוללה מקורית, הגיעה עם כלי עבודה שלא נראים איכותיים במיוחד.
  22. סליחה על הבורות, באמת לא מכיר. מה ההבדל בין רתך לבין מסגר?
  23. shais01

    בית מקבלן, בחריש

    ^^^^^ זה לא הטיעון. ברור שבתקופה של עליות מחירי הנדלן, עדיף להיות על הרכבת ולא לנסות לרוץ לידה. הטיעון הוא שבדירה למגורים, אם אתה מתכנן לשדרג, עדיף לשדרג בתקופה של ירידות ולא של עליות. נכון שתפסיד במכירת הדירה הנוכחית, אבל תרוויח ויותר מההפסד על הפער ביחס לדירה המשודרגת, היקרה יותר.
  24. יואב - כתיבה יפה. חבל מאוד שעוד יצרן יחודי מוכר את נשמתו לטובת אלוהי הממון. אם עוד אפשר היה לראות את הדיסקו 3/4 כממשיכי דרכם של ה1/2, עכשיו עם ה 5 זה נגמר. כנראה זה כורח המציאות, זה מה שהקהל דורש, וזה מה שהחברה צריכה לעשות כדי לשרוד,אבל עבורי, שמחזיק דיסקו 1 ואז 2 כבר 14 שנים ברצף, זה עצוב. גם ה3/4 היו יותר מדי עבורי, והתלבטתי אם ללכת עליהם או על לנדקרוזר (ירחם השם). 5 בטוח כבר לא יהיה אצלי.
  25. shais01

    השכרת רכב במנהטן

    תבדוק אופציה לטיסה, נהיגה מנהטן-בוסטון זה עניין של 4 שעות לכיוון, לפני פקקים ועצירות מנוחה
×
×
  • תוכן חדש...