Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יבואן הונדה לא מאכזב...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני 7 שעות, yulianx כתב:

איך מרגלית צנעני שרה, ״פה זה ישראל תתחיל להתרגל״ ככה גם בעולם הרכב, לוח שעונים דיגיטלי זה העתיד. ומי שימשיך וממשיך עם השעונים האנלוגים מתחיל להיחשב מיושן.

 

אין לי בעיה עם לוח שעונים דיגיטלי , יש לי כזה ברנגלר. 
אבל את כל הפעולות אפשר לבצע עם כפתורים פיזים גדולים , בדשבורד 

למה במקום להזיז את הפלסטיק של פתח האיוורור , צריך ברכבים מסויימים להכנס לתפריט ותת תפריט וללחוץ על מסך מגע ? 

או להעלות / להוריד טמפרטורה , עוצמה . להוריד ווליום במערכת השמע ועוד הרבה דברים. 

 

רק שלא יעבירו לך את הצופר למסך מגע 

 

  • אהבתי 1

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין עם מזגן דרך מסך מגע מזכיר את תחילת דרכו של הסמארטפון שאנשים רצו עדיין כפתורים פיזיים, גם זה עבר.

גם ברכב בסוף יתרגלו, הכל יהיה דרך המסך

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי בקקטוס מפעילים מזגן דרך המסך, לא רואה בזה בעיה, זה לא שכול כמה דקות צריך לכוון.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.10.2024 בשעה 22:22, CRuzer669 כתב:

זאת לעומת HRV עם טכנולוגיה אמיתית היברידית ומנועי בנזין ותיבות הילוכים שהונדה הינדסו עם אלפי רכיבים.

אבל את זה יש גם לטויוטה, קיה\יונדאי וכו'.... ואלפי רכיבים זה לא בהכרח מתכון טוב לאמינות ואריכות ימים.
 

ב HRV אין שום דבר מיוחד. מנוע 1.5 אטמוספרי עם 107 כ"ס עם 2 מנועים חשמליים והספק כולל של כ-130 כ"ס במחיר שכנראה יהיה מופקע (מדברים על "החל מ 205,000 ש"ח").
 
מול מי הוא בא להתחרות בקטגוריה שלו ? ב CHR (החל מ 185K ש"ח) שיש לו אמינות מוכחת ויבואן גרזן (במובן הטוב של המילה) עם מערכת הייברידית מוכחת ו 140 כ"ס ? (יש גם גרסה חזקה ויקרה יותר).
או מול הקונה (עם אותם נתונים על הנייר פחות-או-יותר) אבל מערכת הייברידית מוכחת ויבואן חזק (במחיר התחלתי של 174K ש"ח) ?

לא רואה שום "נהירה" לדגם שהוא יקר ב 20-30K שח מהמתחרות (שמציעות מערכות מבושלות עם ניסיון של שנים + יבואן חזק) אלא אם מדובר במורעל הונדה שיסכים לשלם את המחיר. אני, בכל אופן, לא רואה את יבואן הונדה מתרומם בזכות המכירות של ה HRV החדש.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yuvalganim כתב:

העניין עם מזגן דרך מסך מגע מזכיר את תחילת דרכו של הסמארטפון שאנשים רצו עדיין כפתורים פיזיים, גם זה עבר.

גם ברכב בסוף יתרגלו, הכל יהיה דרך המסך

נכון מאוד, גם יתרגלו לא להסתכל החוצה דרך החלון, ממילא רוב הזמן לא קורה שם כלום.

  • מצחיק 6
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yuvalganim כתב:

העניין עם מזגן דרך מסך מגע מזכיר את תחילת דרכו של הסמארטפון שאנשים רצו עדיין כפתורים פיזיים, גם זה עבר.

גם ברכב בסוף יתרגלו, הכל יהיה דרך המסך

שאני רוצה לכוון מזגן , להוריד / להעלות ווליום במערכת השמע, אני לא מוריד את העיניים מהכביש, היד הולכת באופן אוטומטי לכפתור , 

 

תספר לי כמה זמן לוקח לך להוריד טמפרטורה עם תפריטים. ? 
עכשיו תחשוב על רכב שנוסע בעיר במהירות של 35 קמש , מה המרחק שעבר ? בלי שאתה רואה ? 

 

יש דברים שאפשר לעבור (כמו טלפון ) ,
יש דברים שגם אתה תסכים איתי שאי אפשר להעביר (צופר למשל) 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.10.2024 בשעה 22:22, CRuzer669 כתב:

דוחפים 4-3 מסכים ואפליקציות, בטריה, אין תפעול של כפתורים (הכל במסך) ואין לוח שעונים ויאללה יש רכב. 

טסלה לימדו אותם, הם רק תלמידים טובים של המשיח החשמלי, אין להם רעיונות מקוריים. לפחות הסינים עדיין שומרים על מנופי ההגה.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, YaronNahum כתב:

שאני רוצה לכוון מזגן , להוריד / להעלות ווליום במערכת השמע, אני לא מוריד את העיניים מהכביש, היד הולכת באופן אוטומטי לכפתור , 

 

תספר לי כמה זמן לוקח לך להוריד טמפרטורה עם תפריטים. ? 
עכשיו תחשוב על רכב שנוסע בעיר במהירות של 35 קמש , מה המרחק שעבר ? בלי שאתה רואה ? 

 

יש דברים שאפשר לעבור (כמו טלפון ) ,
יש דברים שגם אתה תסכים איתי שאי אפשר להעביר (צופר למשל) 

לעוצמת השמע יש כפתורים על ההגה.

אתה כול כמה דקות משחק עם הטמפרטורה?

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, איציק נ. כתב:

לא רואה שום "נהירה" לדגם שהוא יקר ב 20-30K שח מהמתחרות

היבואן קיבל מהיצרן הקצאה של, נגיד, 50 רכבים לשנה, אז הוא חושב בכמה הוא צריך למכור אותם כדי להרוויח הכי הרבה.

עכשיו "החל מ-205 אלף שקל" כבר לא נשמע כל כך מופרך?

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • אהבתי 1

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, EvGriga כתב:

היבואן קיבל מהיצרן הקצאה של, נגיד, 50 רכבים לשנה, אז הוא חושב בכמה הוא צריך למכור אותם כדי להרוויח הכי הרבה.

עכשיו "החל מ-205 אלף שקל" כבר לא נשמע כל כך מופרך?

 

את מי זה מעניין ההקצאות שנתן היצרן ליבואן ?

יש אופציות טובות ב 20-30K שח פחות...

  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותו יבואן גם הנפיץ מחירים עם lync&co כאילו יש לו איזה בוננזה ביד. כבר חודשיים כל הזמן קופצות לי פרסומות לרכב הזה באפס קילומטר.וטרייד אין ורק היום...  חזר לו בבומרנג. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, yulianx כתב:

אצלי בקקטוס מפעילים מזגן דרך המסך, לא רואה בזה בעיה, זה לא שכול כמה דקות צריך לכוון.

אצלך בקקטוס זה עוד נסבל, לחיצת כפתור בצד המסך כדי להגיע לתפריט.

 

אצל הסיניות החשמליות? כמו להיכנס לאודות הטלפון באנדרואיד 🤢 ולא דיברנו על זה שמכוונים את התריסי מזגן מהמסך.. כל כך טיפשי ומיותר ובטח שלא בטיחותי, מדהים איך הדבר הזה בכלל חוקי.

 

מכיר לקוח שלקח זיקר X כליסינג תוך יומיים החזיר את הרכב בעצבים מרוב שהכל הזוי ומסובך לתפעול, רכב שמיועד לאנשים שלא זזים דקה מהמסך בחיים שלהם.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, YaronNahum כתב:

 

למה במקום להזיז את הפלסטיק של פתח האיוורור , צריך ברכבים מסויימים להכנס לתפריט ותת תפריט וללחוץ על מסך מגע ? 

 

 

 

ההסבר הכי משכנע ששמעתי להיעלמות הכפתורים הפיזיים הוא עניין העלות.

מרגע שיש מסך גדול ברכב כל מתג חיצוני למסך כרוך בעלות. ולכן חוסכים.

 

בנוסף היעדר הכפתורים יוצר מראה נקי שכנראה משפר את המכירות.

 

אבל אני חושב שהמגמה משתנה כי הציבור רוצה גם מתגים. אני לא חושב שיעלמו בטכנולוגיה הנוכחית. אלא יחזרו במידה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לשירותים שלי יש מראה נקי ועדיין יש כפתור על האסלה.
אם נחזור לענף הרכב למאזדות מהדורות האחרונים לטעמי יש תא נוסעים עם מראה נקי ועדיין התפעול נעשה ע"י כפתורים/ג'וייסטיק והוא סופר נוח.
אני לא רואה סתירה בין מראה נקי לכפתורים פיזיים.

  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, איציק נ. כתב:

 

את מי זה מעניין ההקצאות שנתן היצרן ליבואן ?

יש אופציות טובות ב 20-30K שח פחות...

 

זה מעניין, כי ימצאו את ה-50 שיסכימו לשלם כזה סכום על ההונדה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...