Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות: קליאו ספורט או ש"ע (או: פקחו עיניים ועזרו לי למצוא את רכב תחביב)


Fazer
שימו לב! השרשור הזה בן 247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, פליקס כתב:

עוד אפשר למצוא XS נורמליות שלא עברו שיפורים

היתה לי 206 בעבר, אומנם 1.4 אוטומאטית וב XS מעולם לא נהגתי, וזה אומנם אינדיבידואלי אבל היא נשמעת לי סוג של לא בשר ולא חלב, רכב שמלבד היותו ידני, ואולי 3 דלתות, לא יצליח לרגש בשום צורה - אותי לפחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 2 דקות, פראג כתב:

כמה יקר זה 208/308 gti

208 נכנסת בגבול העליון של התקציב, 308 לא. בדקתי את זה ואני לא מת על הנהיגה עם ההגאים הפיצפונים של הפז'ו החדשות, לא מתחבר לזה.

 

ואם כבר פז'ו, אז בזמן שאני מבזבז את זמני ביד2, יש אנשים שמקבלים מתנות מהשמיים:

image.thumb.png.9936582628209eb4086309f465d1926b.png

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, Fazer כתב:

208 נכנסת בגבול העליון של התקציב, 308 לא. בדקתי את זה ואני לא מת על הנהיגה עם ההגאים הפיצפונים של הפז'ו החדשות, לא מתחבר לזה.

 

ואם כבר פז'ו, אז בזמן שאני מבזבז את זמני ביד2, יש אנשים שמקבלים מתנות מהשמיים:

image.thumb.png.9936582628209eb4086309f465d1926b.png

 

אני מכיר "קצת" את ה- 205 שיש בארץ...זו לא תמונה של רכב מישראל ואני בכלל קצת מתקשה להאמין לסיפור.

במחיר כזה, הרכב לא נראה ככה וידרוש הרבה השקעה.

  • רעיון טוב! 2

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית למה לא לייבא משהו נחמד. כן, זו התעסקות אבל התעסקות כיפית לגמרי.

לייבא נותן לך המון אפשרויות של מכוניות קופה ידניות החל מהונדה CRX וכלה בגולף GTI דור שני. תציץ בלוחות באירופה ותבין את האפשרויות(עד אזור 5000 יורו).

 

בארץ ובנוסף לכל ההמלצות הקודמות הייתי מכוון גם לאלפא 147 2 ליטר ידנית או 156.

מספר מילים בעיקר על ה 156, סה"כ מכוניות אמינות, צריך תחזוקה בסיסית ויש לך רכב מקסים עם ניחוח של פעם. כיום מחזיק ב 156 החמישית שלי. רכב פשוט מקסים שנראה קופה בגלל עניין הדלתות האחוריות. יש 2 ליטר וגם 2.5 ליטר עם מנוע בוסו אדיר. יש כרגע 2 בוסו ידניות למכירה בהרבה פחות מהתקציב.

  • רעיון טוב! 1
  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@pasparto זה היה הכיוון הראשוני - ליבא אספנות - אבל בהתייעצות עם מומחי היבוא האישי, הרכבים שעניינו אותי (אזור ה 5000-7000 יורו) יגיעו לאזור ה 70 אלף ש"ח בארץ, שזה למתוח את התקציב שלי קצת (הרבה) יותר מדי. גם רכבים באזור ה 3000 יורו יגיעו ל 50 אלף על הכביש בארץ על פי הברורים שעשיתי איתם. המחשבה השניה שלי היתה לקנות רכב אספנות ולהשאיר אותו באירופה (או אצל אבא שלי ברומניה או אצל אח שלי בפורטוגל), אבל חברי הפורום הורידו אותי מזה, כי לגעת ברכב שלי פעם או פעמיים בשנה רק כדי להיות מסוגל להגיד שיש לי לנצ'יה בטא קופה (שזו היתה אחת מהאופציות) או משהו דומה, זה מיותר.

 

ובחזרה להתלבטות שלי:

מה דעת הפורום על אופל אדם ספורט? לא מצאתי כאלו למכירה, אז לא יודע אם הן נכנסות לתקציב שלי, אבל מחיפושים אחרי 3 דלתות-ידני-קטן-בנזין עלתה גם האופציה הזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, pasparto כתב:

ראשית למה לא לייבא משהו נחמד. כן, זו התעסקות אבל התעסקות כיפית לגמרי.

לייבא נותן לך המון אפשרויות של מכוניות קופה ידניות החל מהונדה CRX וכלה בגולף GTI דור שני. תציץ בלוחות באירופה ותבין את האפשרויות(עד אזור 5000 יורו).

 

 

תשמע, גרמת לי לגשש בלוחות ואני רואה שיש קליאו RSi בפחות מ5000 יורו. מודה שזה מעניין ומפעיל גלגלים בראש.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Fazer כתב:

מה דעת הפורום על אופל אדם ספורט

לא באמת ספורטיבית. אם כבר אז קורסה OPC אבל למצוא כזו שמורה בתקציב יהיה מאוד מאתר.

  • רעיון טוב! 1

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Fazer כתב:

@pasparto זה היה הכיוון הראשוני - ליבא אספנות - אבל בהתייעצות עם מומחי היבוא האישי, הרכבים שעניינו אותי (אזור ה 5000-7000 יורו) יגיעו לאזור ה 70 אלף ש"ח בארץ, שזה למתוח את התקציב שלי קצת (הרבה) יותר מדי. גם רכבים באזור ה 3000 יורו יגיעו ל 50 אלף על הכביש בארץ על פי הברורים שעשיתי איתם. המחשבה השניה שלי היתה לקנות רכב אספנות ולהשאיר אותו באירופה (או אצל אבא שלי ברומניה או אצל אח שלי בפורטוגל), אבל חברי הפורום הורידו אותי מזה, כי לגעת ברכב שלי פעם או פעמיים בשנה רק כדי להיות מסוגל להגיד שיש לי לנצ'יה בטא קופה (שזו היתה אחת מהאופציות) או משהו דומה, זה מיותר.

 

ובחזרה להתלבטות שלי:

מה דעת הפורום על אופל אדם ספורט? לא מצאתי כאלו למכירה, אז לא יודע אם הן נכנסות לתקציב שלי, אבל מחיפושים אחרי 3 דלתות-ידני-קטן-בנזין עלתה גם האופציה הזו.

אופל אדם? לא...

אני ביצעתי ייבוא 3 פעמים לבד. לא סיפור גדול. יש גם דרכים להקטין את העלויות... יש הרבה רכבים מגניבים עד 5000 יורו שייכנסו לך לתקציב של 50K.

חפש כמה עולה 306XSI או 306 S16. תופתע.

צריך להגדיל ראש ולחפש גם דברים לא בנאליים.

הנאה מובטחת.

עריכה אחרונה על ידי pasparto
  • אהבתי 1
  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למצוא בארץ כלי ראוי שמתוחזק בצורה סבירה ועבר חיים נורמליים - עדיף לך ללכת לשלוח לוטו אוטומטי כל שבוע.
אם זה היה אפשרי - ברור שהייתי מכוון אותך ל 306 מאיזור 1999-2002. גם אם היית אומר לי שמצאת אחת עם מנוע 1600 90-100 כ"ס ידנית, הייתי אומר לך תחטוף. נוחות והתנהגות ברמה שקשה היום למצוא (הדבר הכי קרוב מבחינתי [של] פיג'ו מאז ה 306, זו ה 3008 MK2).

אחריה - 206XS. מנוע ה 1600 עם 110 כ"ס תפור עליה (מעט משקל על מנוע סבבה). תחזוקת מנוע סופר זולה, כלי מוכר ואין בעיה לטפל בשום דבר מבלי להשקיע הון.

 

כל היתר אחריה זו לא אותה רמה של שלדה לדעתי. הכי קרוב - 208GTI אבל התחזוקה לרכב בן כמעט 10 תשאיר אותך עם הלשון בחוץ (וגם הקניה יותר יקרה).

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע............

ציטוט

למכירה פיג'ו 106 ראלי S1 מקורית ומשודרגת !

להניע ולנסוע לטייל\ מסלול או כל דבר אחר – עם טסט בתוקף.

לאור ריבוי פרויקטים חושב על למכור את האקסמפלר הסופר מיוחד הזה.

עמלתי עליו אין ספור שעות והשקעה כספית בלתי יתוארת עד לפרטי הפרטים הקטנים ביותר שניתן לעשות.

נאספו חלקים מהארץ ומחו"ל עד לפרטים הקטנים ביותר ע"מ שהרכב יהיה מושלם מבפנים ומבחוץ כאחד וירגיש חדש.

* יש אין ספור תמונות ותיעודים (מעל ל-1,000 תמונות) ממהלך השנים שהרכב עובר שיפוץ, יישור קו, שדרוג ונמצא אצלי בפרויקט.

חוץ:

- כנפונים, טמבונים, כונסי אוויר בטמבון קדמי – הכל מקורי ראלי מהחברה.

- ידיות דלתות חיצוניות כולל הבסיסים – חדשים מהשקית של פיג'ו שהוזמנו מחו"ל.

- כל המנעולים – דלתות, תא מטען, דלק וסוויץ' – אותו מפתח, הוזמן קיט מנעולים מחו"ל.

- בתי גלגל שוייפו ונצבעו עם זפת מיוחדת מבית Chameleon בצבע לבן למניעת חדירת לחות

- מגני בתי גלגל מורכבים גם הם.

- פנסים קדמיים + וינקרים חדשים מהקרטון.

- סט ג'אנטים מקוריים ראלי עברו ניקוי חול וצביעה בצע לבן מקורי.

- קאפות מרכזיות הוזמנו מחו"ל ומורכבות.

- הרכב עם מדבקות ייחודיות, למטרת מפגש שהיה ומאז לא הורדתי אותם.

- הרכב עבר לפני חודש טיפול דיטיילינג של הורדת מזהמים, פוליש רב שלבי, אוטם צבע וננו ע"ס 1,700 ₪.

פנים:

- פנים הרכב כחדש מפס הייצור ! – כל הפלסטיקה, דשבורד, חופת לוח שעונים, כפתורים, ידיות, קונסולה מרכזית, שטיח תא מטען הכל כחדש נאסף מכל העולם עד לפרטי הפרטים הקטנים ביותר של דגם הראלי ע"מ להשלים הכל.

- יובא סט באקטים חדשים מהניילון של קורביאו מאנגליה – קלי משקל ואוחזים בצורה מטורפת לצד נוחות בלתי מתפשרת.

- מתאמי (תושבות) באקטים של OMP מקוריים הוזמנו מחו"ל.

- ספסל אחורי מקורי במצב מושלם, דיפוני דל', הגה ראלי מקורי – הכל במצב כחדש.

- שטיח אדום מקורי ראלי עבר שטיפה עם שואב רטוב בחוץ, יובש והורכב כולל הקליפסים המיוחדים והמקוריים של פיג'ו !

מתלים:

- 2 ידי סרן קדמיים משופצים עם נאבות + מייסבי נאבה חדשים מהשקית.

- כריות בולם עם מייסבים חדשים של Febi Bilstein מהשקית.

- 4 בולמים מקוריים חדשים מהקרטון.

- הרכב בגובה המקורי כפי שיצא מהחברה.

פרונט:

- משולשים, מוטות קישור הגה, תפוחי הגה – הכל חדש מהשקית מחו"ל.

- 2 ציריות ראלי מקוריות משופצות.

- 3 תושבות Group N מ-pug1off – גיר ומנוע.

- מוט פיתול קדמי GTI עם בויישנגים של פווארפלקס סגול.

- 2 ברגיי ציריה ארוכה חדשים מהחברה מהשקית (ברגיי נעילה mm11).

היגוי:

- מסרק הגה וקופלונג משופצים ברמת מסרק חדש מהמפעל - הגומיות הפנימיות ומחזירי השמן כולל 2 מייסבים – הכל חדש.

- בוכנת מסרק הגה חדשה ניילון מקורית – אין להשיג בעולם.

- משאבת הגה משופצת מחדש – פחמים חדשים !

- מוט הגה חדש מורכב – הוזמן מחו"ל.

גיר:

- גיר ראלי מקורי קצר, עבר שיפוץ מהיסוד כולל החלפת כל המייסבים והסנכרונים (כולל מייסב גלילי פלסטיק הילוך 5).

- מוביל הילוך ישיר + מחזיר שמן חדשים מהשקית.

- מנוף גיר חדש מהחברה.

- גלגל תנופה GTI mm200 עבר חריטה.

- קיט קלאץ' GTI חדש מהקרטון ומלא של Valeo – כולל דיסק, שמש ומייסב.

- שטנגות הילוכים Group N מ-Pug1off.

- מחזירי שמן מקוריים של הציריות חדשים מהשקית.

- כבל קלאץ' מקורי של פיג'ו חדש מהשקית !

- קיט שרוול חרוט ב-CNC לביטול חופש בידית ההילוכים – חדש מסדנה בחו"ל.

מנוע:

- בלוק 1.6 עם ראש ראלי 1.3 (מיותר לציין שהכל חוקי וברישיון).

- מנוע נסגר לפני חודש אחרי אוברהול מלא הכולל – פירוק המנוע לגורמים, מייסבי קראנק חדשים, מייסבי תלתל חדשים, רינגים חדשים, בדיקת צלינדרים והונינג, איזון קראנק, מחזירי שמן קדמי ואחורי מקוריים חדשים. כל החלקים והקיטים שהוזמנו מחו"ל של החברות הטובות והמובילות ביותר שיש בשוק.

- קיט טיימינג חדש מלא – רצועה, מותחן ומשאבת מים חדשים מהקרטון.

- רצועת אביזרים חדשה.

- מותחן רצועת אביזרים חדש מהחברה.

- ראש 1.3 ראלי מקורי עבר שיפוץ קפדני מלא הכולל – שטח, החלפת כל השסתומים (יניקה ופליטה), גומיות שסתומים, מובילי שסתומים ומחזיר שמן של הקאמשפט – של חברה גרמנית. עבר בדיקת לחץ ונמצא תקין לחלוטין.

- ברגי ראש חדשים מהקרטון !

- כל אטמי המנוע ומחזירי השמן חדשים.

- כל חיישני המנוע חדשים של בוש\ פאסט הוזמנו מחו"ל – למבדה בוש, יוניט נוזל קירור, חיישני נוזל קירור בראש + בלוק, חיישן נקישות בוש, מנוע צעדים מגנטי מורלי – הכל חדש מהשקית הוזמן מחו"ל.

- כבל גז חדש שהוזמן – מורכב גם הוא.

מערכת קירור:

- תרמוסטט + בית תרמוסטט חדשים.

- פלאנג' מים קדמי + אחורי אלומיניום חדשים הוזמנו מ-Pug1off.

- צינורות נוזל קירור חדשים מהשקית.

- הוזמן רדיאטור אלומיניום mm52 לפי מידה – חדש מחו"ל.

- פקק רדיאוטר חדש.

- יוניט וונטה חדשה של פאסט טווח עבודה 67 ~c 82.

- וונטה ספאל דקה וחזקה – חדשה הורכבה.

פליטה:

- הדרס 4-2-1 סופרספרינט מקורי.

- צנרת פליטה כחדשה עם דוד מעבר ספורטיבי

- דוד אחורי חדש !

- הרכב עובד עגול ולא רועש כלל !

ברקסים:

- משאבה מרכזית חדשה גדולה משודרגת בקוטר בוכנה פנימית mm23.81.

- ברקסים קדמיים משודרגים mm266 – קאליפרים משופצים מ-0 עם קיט בוכנות חדשות, מחזירי שמן ומגני אבק – הכל מהשקית חדש.

- צינורות ברקס חדשים + תיעול צינורות ברקס מתכת חדשים כופפו והוחלפו.

- קאליפרים צבועים בצבע מיוחד שחור מט עמיד בטמפ' מאוד גבוהות.

- צלחות ורפידות חדשות מהקרטון.

- ברקסים אחוריים – דראמים, סנדלים + מנגנונים, משאבות – הכל חדש הוזמן מחו"ל של דגם הראלי המקורי (מידות שונות בראלי לעומת שאר הדגמים) – של חברת AP.

חשמל:

- כל החשמל הפנימי ברכב שוחזר למקור. הרכב פורק לחלוטין מבפנים והכל שוחזר ע"פ התרשימים המקוריים עם הלחמות ושרינקים וטאסה מקורי ע"י. אין חוט אחד בדשבורד שלא קשור לרכב.

- צמת תאורה קדמית שופצה כחדשה.

- צמת מנוע שוחזרה ושופצה כחדשה.

שונות:

- יש ספרי רכב מקוריים מהחברה הכוללים את כל היסטוריית הרכב מהיד שהוציאה את הרכב מהחברה !

- צמיגים חדשים וטריים עוד עם הריח, לפי מידה מקורית מורכבים.

- הוחלפו ברגים ואומים שונים לברגי טיטניום\ ברגי מתיחה.

- חשוב לציין שהרכב והשלדה ישרה פלס ללא תאונות כלל !

- משאבת דלק + מצוף חדשים מהקרטון !

- כל מערכת הדלק חדשה – צינורות דלק, פילטר דלק – חדש לחלוטין.

מפנים ומשורת הדין, אין משהו שלא הוחלף ברכב, או לא עבר תחת שדרוג\החלפה\רענון לחדש.

ייתכן ושכחתי עוד דברים שעשיתי, אבל ברור לכולם שהרכב מוכן לצאת לאילת עד מטולה וחזרה.

זה ישמע כקלישאה, אבל זה באמת רכב קארטינג שאין שני לו בהתנהגות והפידבק שמקבלים ממנו ! מוכן לצאת למסלול ולתת בראש !

מחיר מבוקש: 50k ₪.

הושקע ברכב הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה יותר כסף מהמחיר הנ"ל, הרבה יותר זמן ושעות עבודה, חלקים מחו"ל, תשלומים נוספים והמון המון כסף.

בלי תגובות מטופשות או כאלה שמשעמם להם ואין להם כסף לגרעיני חמניה.

מבקש בלי תגובות בלתי הולמות, מבקש להעריך את ההשקעה. ומי שלא רוצה לא חייב להגיב בשביל לצאת טמבל.

נ.ב

למי ששואל פרטים\מחיר:

* ייתקע מחר באיילון ב-2:45 בלילה עם שלשול חריף בפקק הרמטי למשך 3 שעות, בשל בולען ענק.

* יחטוף ציפורן חודרנית רמה 4 ולא יוכל לנהוג על ידני.

פרטים אך ורק בהודעה פרטית, תודה.

 

image.thumb.png.bd52138da8ec77517127053b4b5ad9f4.pngimage.thumb.png.c0a9d39425c138c0af3a2c8bbba34376.png

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים.

ההשקעה אדירה.

 

לדעתי צריך להיות איש מאוד טכני בשביל להחזיק רכב כזה. ( למרות שכל הרכב חדש )

 

אם הייתי איש טכני, העברה בנקאית באותו רגע.

 

שני דברים שעוברים לי בראש.

 

1. אי אפשר לבטח במקיף, לא עלינו, יצירה כזאת הולכת, הלך 50,000 ₪ לפח. אלא אם אפשר לבטח לפי דוח שמאי.

 

2. עובר טסט בדרך הטבע ? !

 

 פותח השרשור, יותר מזה לא תמצא. אם בעל ידיים טובות וחלילה תפסיד 50,000₪ לא מזיז לך.

קנה !

 

בהחלט השקעה מדהימה. וואוו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...