Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדלים במערכות בטיחות אקטיביות בין היצרנים


asaf27064
שימו לב! השרשור הזה בן 769 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

אשמח לדעת האם יש הבדלים משמעותיים באיכותן של מערכות הבטיחות האקטיביות בין היצרנים השונים?

במידה וכן, האם יש איזשהו מדד שעל פיו ניתן לקבוע מהו היצרן בעל מערכות הבטיחות הכי טובות מבחינת זיהוי,יכולת תגובה וכו'?

ברשותי 3008 2021

האם קיים הבדל בינו לבין הטוסון למשל מבחינת איכות המערכות?

תודה!

עריכה אחרונה על ידי asaf27064
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Euroncap נותן ציונים גם למערכות הללו, כשאתה פותח דוח מפורט אתה תיראה את זה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
לפני 22 שעות, asaf27064 כתב:

היי,

אשמח לדעת האם יש הבדלים משמעותיים באיכותן של מערכות הבטיחות האקטיביות בין היצרנים השונים?

במידה וכן, האם יש איזשהו מדד שעל פיו ניתן לקבוע מהו היצרן בעל מערכות הבטיחות הכי טובות מבחינת זיהוי,יכולת תגובה וכו'?

ברשותי 3008 2021

האם קיים הבדל בינו לבין הטוסון למשל מבחינת איכות המערכות?

תודה!

כמו שכתב  למעלה החבר @yulianx  

אם תרצה פרשנות "מדעית" - גש לאתר של EURO NCAP וקבל דוחות השוואתיים לרבות מהמערכות.

 

אבל - וזה אבל גדול - הייתי מציע לכולנו להתייחס לכל המערכות, של כל היצרנים (כן כן - גם של טסלה) בתור מערכות שהן לא יותר מאשר  NICE TO HAVE, ולא להיכנס יותר מידי להשוואות של "למי יש יותר גדול"😉

והסיבה היא, שלמעשה כל המערכות המוצעות היום הן מערכות-דור-ראשון, חלקן בוסריות יותר וחלקן בוסריות פחות, אבל הכי חשוב לזכור שהן לא מחליפות את עירנות הנהג, ואסור בשום אופן להיגרר לשאננות בנהיגה גם כשהן מותקנות ברכב.

 

לא חסרות דוגמאות של בלימות/ סטיות פתאום עקב פרשנות שגוייה של מערכת החיווי והזיהוי, מקרים של כמעט-תאונה (או תאונה ממש) עקב אי-זיהוי של סכנה מיידית  -  ולכן מבחינתי חשוב יותר לבדוק את הפרמטרים של הבטיחות הפסיבית של הרכב, כלומר איך השילדה מגנה על הנוסעים במקרה שכבר מתרחשת תאונה. גם פרמטרים אלו נמצאים במבחני EURO NCAP.

 

עם כל מה שמתרחש בכבישי ארצנו, אני פשוט מעדיף לצאת מנקודת הנחה שגם אם תהיה תאונה, אני (או לקוחותי...) נהיה ברכב שמגן הכי טוב על נוסעיו, כי הסטטיסטיקה אומרת שזה רק עניין של זמן עד שכולנו נמצא עצמנו באירוע כזה או אחר על הכביש.

שילדה חסונה, ריבוי כריות אויר, ותוצאה טובה מאד (מעל 90%) במפגשי רכב-קיר במבחנים, הם לדעתי האינדיקטור הנכון ביותר שכל אחד יכול לבחור כדי להגן על עצמו ועל היקרים לו מכל.

  • רעיון טוב! 2

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבוסריות ברורה דור ראשון, החשוב קודם כל ערנות הנהג וכל מה שכתבת, בסדר מקובל,  אבל עדיין יש למערכות אקטיביות אלה ערך שהוא קצת יותר מאפס, עובדה שרשויות וגופים ביטוחיים מכניסים את זה ליישובים השונים... 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 769 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...