Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הלך גיר בגלל מערכת START_STOP? (ספויילר: בסוף לא הלך כלום [בינתיים] )


laplug
מעבר לפיתרון נפתר ע"י laplug,
שימו לב! השרשור הזה בן 808 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היסטוריית טיפולים נמסרת ללא עלויות או העתק של החשבונית, אלא ריכוז של החלקים והעבודות שבוצעו ברכב על אותו כרטיס עבודה.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אני מתרשם שלא חיברו מחשב בדיקה להוציא קודי תקלה?

זה הכי מפריע לי. שנשמע החליטו שהכל בסדר מראש ורק הניעו ונסעו לליפט??

הגעת על גרר למוסך?

 

לגבי החשבון כל מה שבוקי ויגאל כתבו פה נכון. במוסך הקודם שמו חלקים לא מקורי. השאלה אם אין OEM?? שזה חלק כמו מקורי שייצר עי יצרנים מובילים. נדמה לי גם שצריך להחליף קרב סולר (פילטר נייר של הסולר) כל שנה, לא?

מה שמלטבשי כתב ממש מטריד לגבי השמן.

הייתי חוזר למוסך ודורש שיכתבו שזה שמן מתאים ומאושר עי היצרן.

 

באופן כללי מוסכים נורא אוהבים להחליף ברקסים. לא רק בסיטרואן. לא רק מוסכים מורשי יבואן.

זה ימבה כסף ועבודה ממש קצרה.

 

גם אצל אבא שלי בכל מיני מכוניות תמיד ניסו. השיטה זה לשאול אותם מה העובי ומה העובי המינימלי ומה ההתחלתי. לפעמים הם מתייחסים לרכבים כאלה כאילו הם עלולים לעשות 30k km בשנה הקרובה ואז הברקסים יגמרו. זה שהרכב עשה 7k km בשנתיים?? לא רלוונטי עד שאתה מעמת אותם עם זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור, אני האחרון שיבוא לסנגר על מוסכי יבואן ובפרט על לובינסקי , אבל בשום מקרה לא משנה מה , אין מצב על שמן ופילטר לטיפול ראשון להוציא מעל 1000 שח. 

לפני שבוע ויום יצאתי מטיפול ראשון לסיטרואן דיזל . 

כלל שמן מסנן שמן מסנן מזגן , רצו 1100 בהצעה שקיבלתי בטלפון , אמרתי להם שקיבלתי הצעה זולה יותר ממוסך יבואן אחר אז בלי להתבלבל הורידו את המחיר ל 1000. 

ההצעה הראשונית היתה מה שנקרא "מחיר מדף" בלי הנחות .

כשאמרתי שזה יקר הסכימו לעשות 10 אחוז הנחה על עבודה וחלקים. 

אה , ברכב שלי היו 15000 קמ ולא 5000. 

אבל טיפול ראשון זה טיפול ראשון, איו מה לעשות בטיפול כזה אלא אם הלקוח מתלונן על משהו או שמזהים שחיקה מטורפת בצלחות / רפידות ואז המחיר קופץ 

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אין בעיה עם שמן צ'מפיון . המנוע הזה פחות רגיש לסוג ולצמיגות מאשר מנועי 1.2 . 

 

להבא :קנה נוזל אוריאה בתחנת דלק קרובה (₪35) ותמלא לבד. זה מאד פשוט. 

לשלם ₪120 למילוי אוריאה ביבואן זו שחיטה. 

 

נושא רפידות וצלחות :בקש צילום לפני. זו נקודת רווח ידועה במוסכי הרשת.

 

ואם כבר מוסך יבואן יש לך קרוב את "חוצה ישראל" באיזור תעשייה מודיעין. עדיף לך עוד כמה דקות נסיעה ומחירים נוחים יותר. 

 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, KipodYam כתב:

רק אני מתרשם שלא חיברו מחשב בדיקה להוציא קודי תקלה?

זה הכי מפריע לי. שנשמע החליטו שהכל בסדר מראש ורק הניעו ונסעו לליפט??

הגעת על גרר למוסך?

 

לגבי החשבון כל מה שבוקי ויגאל כתבו פה נכון. במוסך הקודם שמו חלקים לא מקורי. השאלה אם אין OEM?? שזה חלק כמו מקורי שייצר עי יצרנים מובילים. נדמה לי גם שצריך להחליף קרב סולר (פילטר נייר של הסולר) כל שנה, לא?

מה שמלטבשי כתב ממש מטריד לגבי השמן.

הייתי חוזר למוסך ודורש שיכתבו שזה שמן מתאים ומאושר עי היצרן.

 

באופן כללי מוסכים נורא אוהבים להחליף ברקסים. לא רק בסיטרואן. לא רק מוסכים מורשי יבואן.

זה ימבה כסף ועבודה ממש קצרה.

 

גם אצל אבא שלי בכל מיני מכוניות תמיד ניסו. השיטה זה לשאול אותם מה העובי ומה העובי המינימלי ומה ההתחלתי. לפעמים הם מתייחסים לרכבים כאלה כאילו הם עלולים לעשות 30k km בשנה הקרובה ואז הברקסים יגמרו. זה שהרכב עשה 7k km בשנתיים?? לא רלוונטי עד שאתה מעמת אותם עם זה.

לא הגעתי עם גרר. כתבתי שחניתי ליד המוסך והבאתי את הטכנאי (עם רכב נוסף כי במוסך אמרו לי שהם לא מוציאים מוסכניק מחוץ למוסך בלי שאני לוקח אותו עם רכב) אל הרכב. הוא הגיע עם מחשב והתחבר לרכב. הוא ראה שהרכב מתניע כרגיל ומחק את כל התקלות ונסע איתו לטיפול. הם אמרו שהם נסעו קצת ברכב ולא ראו תקלות. הם חושבים שזה משהו חד פעמי- הוא אמר לי בגאווה כזאת: "אני לא אחליף חלק אם אני לא במאה אחוז בטוח שהוא מקולקל"- כן כן, שמענו עליך

לפני שעה, save כתב:

לדעתי אין בעיה עם שמן צ'מפיון . המנוע הזה פחות רגיש לסוג ולצמיגות מאשר מנועי 1.2 . 

 

להבא :קנה נוזל אוריאה בתחנת דלק קרובה (₪35) ותמלא לבד. זה מאד פשוט. 

לשלם ₪120 למילוי אוריאה ביבואן זו שחיטה. 

 

נושא רפידות וצלחות :בקש צילום לפני. זו נקודת רווח ידועה במוסכי הרשת.

 

ואם כבר מוסך יבואן יש לך קרוב את "חוצה ישראל" באיזור תעשייה מודיעין. עדיף לך עוד כמה דקות נסיעה ומחירים נוחים יותר. 

 

אין לי נפקא מינה כ"כ על 85 ש"ח פעם בשנה. יותר נח לי שהם ימלוא לי פעם בשנה ואני לא מתעסק עם זה מאשר שאני אצטרך להחזיק ראש ללכת למלא בתחנת דלק- זה לא הסכומים שאני מלין עליהם. 

 

בקשר לרפידות- גם אם אני אסתכל שעה על הצילום זה לא יגיד לי כלום

 

בקשר למוסך, אני מטפל שם כי זה קרוב לי לחד"כ ואני לא צריך לבלות כל היום במוסך. אני שם בטיפול והולך להתאמן שעתיים-שלש, עושה סידורים וכו. מה אני אעשה כל היום באיזור תעשיה מודיעין? 

לפני שעתיים, nepet כתב:

פותח השרשור, אני האחרון שיבוא לסנגר על מוסכי יבואן ובפרט על לובינסקי , אבל בשום מקרה לא משנה מה , אין מצב על שמן ופילטר לטיפול ראשון להוציא מעל 1000 שח. 

לפני שבוע ויום יצאתי מטיפול ראשון לסיטרואן דיזל . 

כלל שמן מסנן שמן מסנן מזגן , רצו 1100 בהצעה שקיבלתי בטלפון , אמרתי להם שקיבלתי הצעה זולה יותר ממוסך יבואן אחר אז בלי להתבלבל הורידו את המחיר ל 1000. 

ההצעה הראשונית היתה מה שנקרא "מחיר מדף" בלי הנחות .

כשאמרתי שזה יקר הסכימו לעשות 10 אחוז הנחה על עבודה וחלקים. 

אה , ברכב שלי היו 15000 קמ ולא 5000. 

אבל טיפול ראשון זה טיפול ראשון, איו מה לעשות בטיפול כזה אלא אם הלקוח מתלונן על משהו או שמזהים שחיקה מטורפת בצלחות / רפידות ואז המחיר קופץ 

לא מאמין שאי פעם יצאתי מהמוסך הזה בפחות מ 2000 שח. אלא אם כן זכרוני ממש מטעה אותי. יכל להיות שהטיפול הראשון היה באיזור 1800, לא זוכר כרגע. שלחתי להם מייל ונקווה שהם ישלחו לי- אני ממש לא רוצה ללכת אליהם עד לפחות שנה הבאה

עריכה אחרונה על ידי laplug
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתלונן ועדיין חושב לחזור אליהם?

אפשר לחסוך המון כסף בטיפולים - ולא חייב להבין בזה. 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין הוא שמי שלא מאוד בקי יכול אולי לחסוך בעבודות מיותרות של המוסך אם יתייעץ כאן אבל הבעיה היא שאין זמן להתלבטויות ולהתיעצויות. 

אם הרכב במוסך, מושבת ותופס מקום - צריך להיות מסוגלים לספק תשובה בזמן סביר.

 

אם פות״ש יבקש מהמוסך מדידה של עובי הצלחות ויעלה כאן להתייעצות וזה גורר עוד יום עם מוניות במקום ברכב - לא בטוח שזה שווה את החיסכון

  • אהבתי 1

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 808 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...