Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמפו לרכב שעבר ציפוי קרמי


שימו לב! השרשור הזה בן 1011 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי, עשיתי ציפוי לרכב והבנתי עכשיו שאני שוטף אני צריך להשתמש בשמפו לא אגרסיבי או עם PH נייטרלי שלא יפגע בציפוי. ( עד היום השתמשתי ב BLACK MAGIC CAR SHINE  אבל הבנתי שהחברה הזאת לא אמינה ) 
יש המלצה לשמפו שאפשר להשיג בארץ באזור המרכז במחיר סביר?
אגב הבנתי שלפעמים בתחום של ניקוי רכב "כל המוסיף גורע " אז אם הרכב יוצא נקי רק עם מים של  מכונת שטיפה אולי לוותר על קצף ושמפויים? או שיש לזה אפקט בכל זאת בשמירה על הצבע.
המון תודה

עריכה אחרונה על ידי Jon bones jones
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש את שמפו של קרפרו, הריסט, שהוא עדין לציפוי הננו. יש גם של ג'יאון, אבל לדעתי הם במחיר גבוה יחסית, 115 ש"ח לליטר. אני בטוח שיש עוד חברות ושמפואים , אבל זה מה שקופץ לי לראש.  אולי גם המיסטר פינק של cg יכול להתאים, כי הוא נחשב שמפו מאוד עדין. 

לגבי שטיפה רק עם מים אני אישית ממש נגד זה , מהסיבה הפשוטה שחייב חומר סיכוך במהלך השטיפה כמו שמפו , מומלץ גם לשלב qd בתהליך הייבוש  כדי להוסיף עוד סיכוך לפח ולמגבת כדי לא ליצור שריטות,

אם אתה שוטף רק עם מים, אני מאמין שעדיין יישאר אבק על הרכב. ובתהליך הייבוש, אתה תגרור אותו על הפח ותיצור סווירלים, ואז חבל על הננו, ועל כל התהליך הזה.

ממליץ לא לקצר תהליכים , ולשטוף לבד בחומרים איכותיים,  במיוחד אחרי שהשקעת הרבה כסף על ציפוי ננו. את הננו צריך לתחזק, כדי שהוא יהיה עמיד בתקופת הזמן שהיצרן הצהיר עליו. 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה! יש גם אופציות טובות של maguire's ? יש לי סניף של AUTO DEPO ליד הבית והם מוכרים את המוצרים שלהם אז נוח מבחינת מיקום. אני מייבש את האוטו בעזרת מפוח של בוש ומשתדל להימנע משימוש במגבת ביבוש
והאמת שזה מייבש לא רע.  אחרי השטיפה אני צריך למרוח עוד משהו כדי לתחזק את הננו או רק לשטוף כל שבוע שבועיים בעדינות וזהו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת, לא מכיר שמפו של meguiars , שהוא בלי ווקס, או חומרי ברק, לכן לדעתי הם פחות מתאמים לציפוי ננו. אישית אני משתמש בmeguiars wash and wax , הרכב שלי מוגן עם אוטם צבע, והשמפו נותן ברק יפה בסוף השטיפה, כנראה בגלל הטיפה ווקס שיש בו. אבל אם היה לי ציפוי ננו על הרכב, בוודאות לא הייתי משתמש בו , אלא משקיע בשמפו איכותי שישמור על הציפוי. 

לגבי תחזוקה כמעט לכל חברה שיש לה ציפויים, יש ליין שלם של מוצרי תחזוקה לציפוי. האמת שלא התעמקתי בזה כל כך , היות ואין לי ציפוי על הרכב. אבל ידוע לי שיש לקארפרו אוטם צבע שמומלץ ליישם כל כמה חודשים כדי לתחזק את הציפוי. בכל מקרה אני בטוח שיש פה חברי פורום שהרכב שלהם כן מוגן עם ננו, והם יכלו לעזור יותר ממני. ממליץ לך לעקוב אחרי pan the organizer   ביוטיוב , יש  לו סרטונים בנושא הדיטייליג. תנסה לעבור על הסרטון הזה : 

מקווה שזה יעזור לך.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל חברים שלום

רוצה לדייק ולתקן:

PH - NEUTRAL קיימים עם תוספת ווקס או לציפוי קרמי במיוחד,כמו כן קיימים שמפואים עם ריכוזים אפילו מאד גבוהים לציפוי קרמי.

אז לא כל שמפו PH-NEUTRAL מתאים לציפוי קרמי זה א.

ב.שיטת שטיפה SNOW FOAM עדיפה לכלל גם עם ציפוי קרמי וגם להגנה עם ווקס.

ג. בדרך כלל לכל חברת ציפוי קרמי יש ליין מי שלה עם ריכוזים שונים ואני יותר ממליץ להשתמש באותו ליין,אלא אם כן יש שמפואים

שאכן מתאימים לליין ציפוי קרמי לחברות אחרות ואת זה אני ממליץ רק אחרי שאני אישית בדקתי כל ליין וכל חברה,ופה לא נותן שום

המלצה.

אני אישית משתמש רק עם כמה חברות פרימיום ועקב כך מכיר רק אותם.

SWISSWAX,ANGELWAX,NANOLEX,POLISH ANGEL,SCHOLL CONCEPTS

כן,עוד דבר חשוב ששכחתי לציין:

PH-NEURAL שפויים קיים גם לצבע מט במיוחד וכוללים הגנה מסוימת לצבע מט,אגב הרבה ידועי רכב ושומרי רכב מושבעים אפילו עם צבע הרכב לא מט משתמשים בכזה שמפו ומלקוחות קבועים שלי יש גם אפילו עם צבע פנינה

יצרף תמונה לדוגמה 

בהצלחה מיעקב אלטר

angelwax-luminosity-shampoo.jpg

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברמת העיקרון עדיך ליישם את אותו מוצר של הציפוי, כולל תכשירי QD לחיזוקים.

אבל הדבר שמשפיע את אורך/יציבות/עמידות של כל ציפוי, זה טכניקת ניקוי נכונה, בלי זה לא יעזור לך שום שמפו בעל חומציות PH  נמוכה. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.  אין לי מושג מה סוג הציפוי ששמו לי ויש לי הרגשה שרק ינסו למכור לי מנוי לשטיפות. ככה שצריך להשיג שמפו כנראה מחברה אחרת.
הטכניקת ניקוי שלי די פשוטה בנתיים אני לא מומחה... במקציף ממלא שמפו עם מים במכונת שטיפה של בוש 130. עובר על האוטו ואחרי כמה דקות שוטף עם המכונה ואז מייבש עם המפוח בשימוש מינימלי במגבות אם בכלל.. וזהו בנתיים הציפוי דוחה מים טוב אז אפשר לייבש עם מפוח. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם הם קצת על הצד היקר אבל השמפויים של Koch Chemie מתאימים מאוד לשמירה על הציפוי.

לשטיפה יש לך את הננו מגיק (צבע כחול)- להבנתי התרכובת של השמפו מוסיפה כל שטיפה שכבה דקה של ציפוי על הציפוי הקיים כדי לשמר לאורך זמן ארוך יותר

ולפרי ווש יש לך את הGSF שלהם (צבע כתום- צהוב)

 

הבעיה היא זמינות בארץ- מצאתי מקום אחד באיזור הקריות, ושני מקומות באיזור רחובות.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך לעבור לשיטת שטיפה של שני דליים(תחפש שרשורים בנושא) , בטכניקת שטיפה שלך אתה רק יוצר עוד סוורלים . 

בתור התחלה תקציף את הרכב עם שמפו שמיועד להקצפה, (יחסוך לך הרבה חומר, כי בדרך כלל צריך טיפה מהם כדי להקציף את הרכב. ) תן לשמפו לעבוד כמה דקות בערך 2-3 דקות, כדי לרכך ולפרק את הלכלוך , ואז תסיר עם לחץ מים.  תכין שני דליים(רצוי עם Grit Guard) , דלי ראשון רק עם מים, ודלי שני עם מים ושמפו לרכב, בדילול הנדרש על ידי היצרן.

תקציף את הרכב שוב, (כדי הוסיף עוד סיכוך ולנסות למנוע את הסוורלים כמה שאפשר) . תכניס את הכפפה לדלי של המים והסבון, ותחלק חלקים ברכב, לבערך חצי,  לדוגמה חצי מכסה מנוע. אחרי כל חלק שאתה מסיים, תכניס את הכפפה לדלי של המים, תשטוף  אותה, ותשפשף את הכפה בGrit Guard. וככה תמשיך על כל הרכב.

*המהדרין, גם משתמשים גם בשני כפפות שונות, אחת לחלק התחתון של הרכב, ואחת לעליון . מהסיבה שהחלק התחתון צובר יותר לכלוך. 

יכול להיות שלא הייתי מספיק ברור, ואני מאמין שקשה קצת להבין מטקסט, אז ממליץ לך בנוסף,  לעבור על הסרטון שאני אשלח , הוא די ברור ובנוסף הוא בעברית. ומלמד איך לשטוף נכון בשיטת שני הדליים. זה הסרטון : 

מקווה שעזרתי.  

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תותח, אני אצפה שאחזור מהעבודה. שאלה מתוך סקרנות ... מה בתהליך שלי מוסיף לסוורלים?  אם אני שם שמפו ואז מסיר עם לחץ מים ואז רק מייבש עם אוויר אז בתיאוריה אין מגע של מגבת שיכול לגרום לסוורלים לא?
כמובן זה מאבק מייאש במובן מסויים, אני מנסה כמה שאפשר לשמור על הרכב החדש ופתאום בלילה חתול שמן החליט שהגג של האוטו הוא מקום השינה החדש לו....  בכל מקרה הרכב נראה יותר טוב מאז הציפוי אבל סתם לידע כללי את התהליך הזה של לעשות פוליש ואז ציפוי זה משהו שאצטרך לעשות כל שנה שנה וחצי בערך עם הבלאי הטבעי?

עריכה אחרונה על ידי Jon bones jones
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק טעות שלי, הבנתי לא נכון את התגובה הקודמת שלך.

חשבתי שאתה מקציף, ומעביר מיד אחרי זה, את כפפה במעבר אחד.

רציתי להוסיף את זה לתגובה שלי: קראתי את התגובה שלך שוב , ואני חושב שלא הבנתי נכון.  אם אתה משתמש בשיטת שטיפה, "ללא מגע" זאת אומרת שאתה רק מקציף את הרכב , ומוריד את הסבון אחרי כמה דקות, ולא עובר עם כפפה או משהו כזה . ואחרי זה מייבש עם מפוח, זה מעולה. כי ככה אתה לא יוצר מגע ישיר עם הרכב , ואין סיכוי לייצר סויירלים . 

סליחה  על האי הבנה.

משום מה, זה לא ערך לי את התגובה.. 

לגבי הציפוי, זה תלוי בציפוי אם מצוין עליו שנתיים של עמידות, זה אומר שבתחזוקה נכונה הוא יחזיק שנתיים. לגבי פוליש חוזר, יכול להיות שתצטרך רק פוליש עדין , ולא רב שלבי. 

עריכה אחרונה על ידי Shay Fishman
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק שציפוי שהיצרן מצהיר שהוא עמיד במיוחד לכל מיני מזהמים וחומרים, כולל חומציות של לשלשת יונים, דורש שימוש בשמפו עדין במיוחד עם ph ניטרלי.


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הציפוי האיכותי ביותר דורש תחזוקה על מנת לשמר את העמידות שלו, לכן השימוש בשמפו נטרלי חשוב לאורך החיים שלו.

אם היה ציפוי שלא נשחק לעולם, אני הראשון שהייתי שם אותו מעל כל רכב. (מלבד PPF שכרגע לא נגיש בגלל המחיר) 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי לכולם

רוצה לדייק ולציין כמה פרמטריים חשובים:

א.PH זהו סקלאלה "שחיקה"

כלומר PH NEUTRAL אומר ששחיקה של חומר על רכב מינימלית 

ב.ציפוי קרמי בדרך כלל חברות מכובדות מציינות עד איזה PH עומד ציפוי קרמי

ג.בארץ לרוב שמפויים כולל כביכול לציפוי קרמי עוברות PH 13,בחו"ל זה פחות במיוחד רק

בכל אירופה,עקב חוק ירוק רק בכל אירופה.

ד.ציפוי קרמי הכי חזק עומד עד כוח שחיקה 13PH

בחו"ל בדרך כלל חברות מכובדות מציינות זאת גם על המוצר ציפוי קרמי

לדוגמא:יצרף תמונה של הוראות אחת החברות המכובדות בציפוי קרמי שנועד אך ורק

לדיטיילרים מקצועיים ואכן גם עברו הכשרה וקיבלו סרטיפיקט להיישתמש בציפוי זה

שמגיע לעמידות בין הכי גבוהות ,כלומר 9 שנים

תראו בעצמכם שPH מגיע מקסימום בסקאלה עד 13

בהצלחה לכולם,יעקב אלטר

Ultra-flyer-pg2.png

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק להיות על הצד הבטוח.. הייתי בחנות והמוכר נתן לי שני מוצרים בשביל לשטוף את האוטו.
השמפו נראה שקיבל ביקורות סבבה וגם המחיר לא כזה יקר לדעתי.
השאלה אם אני צריך לשים את המוצר השני SW20? המוכר אמר לי שהוא אמור לשמור ולתחזק את הציפוי בסוף כל שטיפה.
אם יש חשש אז אני אתן אותו לחבר שאין לו ציפוי.
 
https://www.amazon.com/Smartwax-20100-SmartCarwash-Concentrated-Enhancers/dp/B0030GBLQS

https://www.schollconcepts.com/en/shop/premium-car-waxes/sw20-speedwax

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1011 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...