Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

כבר תקופה שמחטט באינטרנט לקבלת המלצות לצמיגים שקטים לרכב שלא יקרעו לי את הכיס, ותמיד רגע לפי שאני צועק אאוריקה אני מוצא ביקורות שמורידות אותי מלמעלה..

 

עברתי על מס' צמיגים:

Goodyear Eagle Sport 
TOYO CF2 - אחרי הTOYO 32 הנוראיות שמותקנות לי עכשיו, קצת קשה לי לשנות פאזה על המותג.
Michellin PRIMACY 4 - שקטות אבל יקרות מאוד.
Falken ZE310 
Dunlop SPFM800 - הבנתי שאלו צמיגים פחות מומלצים מהמותג.
Hankook K115 Ventus Prime 2 - הרבה ביקורות מעידות על רעש רב.

 

מחפש בעיקר צמיגים שיפחיתו את הרעש בנסיעות, הרעש במהירויות הגבוהות ברכב על סף הבלתי נסבלות.

 

אשמח לקבל המלצות על צמיגים מאלה שציינתי וגם אחרים..

 

תודה על כל טיפ, טריק או תעלול מראש.

פורסם

החלפתי בזמנו צמיגים של Fakken ל Goodyear EFFIGRIP PERF ופשוט לא להאמין איזה הבדל.

עלו 480 ש"ח לצמיג אבל היה שווה כל שקל, מאד ממליץ.

 

טסלה 3 2022

פורסם
לפני שעתיים, motizkn כתב:

החלפתי בזמנו צמיגים של Fakken ל Goodyear EFFIGRIP PERF ופשוט לא להאמין איזה הבדל.

עלו 480 ש"ח לצמיג אבל היה שווה כל שקל, מאד ממליץ.

 

 

מבחינת הרעש? 

באיזו FALKEN מדובר?

פורסם

לא ממש זוכר, אבל ה Falken היו ממש גרועים מהבחינה הזו, הרבה רעש והרכב הרגיש קשה.

אחרי שהחלפתי הרכב נהיה הרבה יותר שקט והרבה יותר רך.

טסלה 3 2022

פורסם

אם אתה מחפש צמיגים שקטים, תשקיע ב Michelin Primacy4. אין להם מתחרים בנוחות ושקט.
במקום השנים Goodyear Efficient Grip perfomance.

פאלקן ze310 בין הרועשים, בכל המבחנים השוואתיים.
דנלופ FM800 רועשים מאוד גם כן.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

Michelin Primacy או Continental Premium Contact הם הכיוון השקט לדעתי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 23 שעות, motizkn כתב:

החלפתי בזמנו צמיגים של Fakken ל Goodyear EFFIGRIP PERF ופשוט לא להאמין איזה הבדל.

עלו 480 ש"ח לצמיג אבל היה שווה כל שקל, מאד ממליץ.

 

מצאתי את הצמיגים האלו בגרסאות 93W או 89Y, כשהאחרון יקר בהרבה.

כרגע מותקנים אצלי 89W, וכך גם רשום ברישיון.

האם התקנת צמיגים בקוד עומס גבוה יותר תקשיח לי את הנסיעה ברכב באופן משמעותי?

×
×
  • תוכן חדש...