Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: מיני מבחן GAC GE-3


yulianx
שימו לב! השרשור הזה בן 1326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום רוב לוקחי הליסינג הם גומאי מרחקים, עם נסועה שנתית גבוהה יחסית לממוצע - לאלה מכוניות חשמליות מוגבלות טווח הן לא אופציה (בטח שאין תמיכה בטעינה מהירה).

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר היחיד בסקירה הזו שמפריע לי, עוד לפני שהתחלתי לקרוא אותה, זו התמונה שמופיעה ראשונה. למה לחצות אי תנועה מצוייר, אפילו שזה (אולי) באיזור תעשייתי מבודד?

עכשיו אני אתפנה לקרוא את הסקירה עצמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצילומים ערכו לכול היותר דקה וחצי, משמאל לרכב יש שער ולא הייתה תנועה, גם בכביש מצד ימין לא הייתה תנועה, הרכב לא הפריע לאף אחד.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 31.8.2020 בשעה 21:21, TDI כתב:

תוכל להרחיב?

לפי הידוע לי לא ניתן לנסוע כאן ברכב שאינו בעל תקינה אירופאית או אמריקאית, מה משנה אם זה רכב אחד , 400 או 4000?

 

משרד התחבורה החליט לתת הקלה ולאפשר ייבוא רכב חשמלי ללא תקינה אירופאיות/אמריקאית בהגבלה של 400 יחידות בשנה.

רק שלפי קצב המכירות של ה-GAC כרגע, לא נראה שהוא יצליח למכור את כל ההקצאה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל מה צריך טעינה מהירה?

עם טווח של 250-300 ק"מ, אם לא נוסעים בכל יום מתל אביב לאילת או לקרית שמונה, משתמש רגיל לא יצטרך לטעון את הרכב יותר מפעם-פעמיים לכל היותר בשבוע כאשר הרכב גם ככה עומד בלילה בחניה ללא שימוש.

ובשימוש רגיל, גם לא סביר שרוב האנשים יגיעו עם סוללה ריקה הביתה, אז לא צריך לטעון את כל ה 8 שעות, אולי רק רבע מזה.

 

עריכה אחרונה על ידי bobi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב בהרה בתים משמש יותר מאשר בית עבודה,

נניח אדם שגר בחולון ונוסע להרצליה לעבודה כל יום, בערך 30 ק"מ לכיוון עם הרבה פקקים ומזגן יביאו אותו הביתה על כמעט מינימום סוללה,

הוא רוצה אחרי שעה לקפוץ לקניות\להביא ילד מחוגים לצאת לארוע או כל דבר אחר... הוא לא יוכל לצאת שהסוללה כמעט ריקה, שוב 250 ק"מ זה אופטימאלי פקקים מזגן וכו' גורמים לירידה מהירה יותר של הסוללה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם 250 ק"מ שלהבנתי הטווח נשאר על מעל ל200 ק"מ גם עם מזגן, אין סיבה שמי שנוסע 2*30 ק"מ ביום יגיע עם סוללה כמעט ריקה, גם אם הוא מסתובב אחרי זה בכל העיר לסידורים. הוא לדעתי לא יגרד אפילו את החצי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...