Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"האזרח גואטה" תחבורה ציבורית.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 15 דקות, הרקוליטו כתב:

מעניין מה יעקב שחר מעדיף , למכור פרטיות , להרכיב אוטובוסים , חברת הסעות , חברת השכרה ? 

 

בטוח שיש עוד תחומים של תחבורה , כנראה את הכל :)

 

יש גם ליסינג (אוטו סנטר).

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
בתאריך 27.8.2020 בשעה 06:04, Ldh_88 כתב:

אני חושב שמספיק אנשים יעברו לתחב"צ עם זה היה מקצר להם את הזמן נסיעה בחצי. 

 

הייתי עובר לתח"צ גם אם זמן הנסיעה היה אותו זמן או אפילו כמה דקות יותר.

חוסך לי לצאת עם הרכב ולחפש חניה בהלוך ובחזור.

 

הבעיה היא שאי אפשר להסתמך על התחבורה הציבורית-יכול להיות שהוא יגיע בזמן או באיחור או יקדים.

ואם יאחר אפספס את האוטובוס השני שמקשר ומנסיעה של רבע שעה אני עומד ומחכה 40 דקות.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפני הקורונה הייתי 100% בתחבורה ציבורית לכל העניינים באזור תל אביב רמת גן וגבעתיים. יכול להיות שברכב זה היה לוקח פחות זמן אבל כנראה זה מתקזז עם חיפושי החניה.

 

 

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מאוד אוהב את התוכניות "האזרח גואטה" אבל הפרק על התחבורה הציבורית היה מביך. התחבורה הציבורית בארץ גרועה בעיקר בגלל עומסי התנועה. מצד אחד, אתה לא יכול להכריח את הציבור לעבור לתחבורה ציבורית כל עוד התחבורה הציבורית לא יעילה. מצד שני, אם תמשיך להיות גרועה כל עוד יותר ויותר רכבים חדשים עולים על הכביש.

×
×
  • תוכן חדש...