Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה CX-5 או פג'ו 3008? שנת 2017-18 גרסות בסיס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינתי החסרונות של הפג'ו (חלקם אולי זניחים יותר או פחות) זה: מרווח גג-ראש, תא נהג מרגיש פחות יוקרתי מהמאזדה.

קצת פחות יוקרתי אולי, אך הרבה יותר מרהיב.
לגבי מרווח ראש, לא ענית לי האם כיוונת את המושב גבוה או נמוך?

לגבי עניין השהיה גם אם היא קיימת אין מצב שזה 4 שניות כי זה המון המון זמן.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כיוונתי את המושב רגיל לפי איך שהרגיש לי נוח, לדעתי זה היה איפשהו באמצע לא הכי גבוה ולא הכי נמוך. אולי נוטה קצת יותר לגבוה. קראתי שהרבה אומרים על הבעייתיות שיש לאנשים גבוהים עם זה, בעיקר לדגמים עם גג פנורמי. 🤷‍♂️

 

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מעדכן: 

כבר הייתי די סגור על מאזדה ואז עשיתי עוד נסיעת מבחן בפגו, ושוב נכנסתי להתלבטויות..

נגיד שאני מתעלם מהעובדה שפגו זה רכב לאנשים עד 1.90 מטר, נשארו לי 2 שאלות: 

1. מה עושים כשחם בחוץ והמסכים של הפגו לא עובדים? איך מקררים את האוטו? 

2. מי מהשניים יותר זול לתחזוקה? 

 

תודה! 

פורסם

ואם יש לי מצלמת רכב מקדימה? הצילון יגרום לכך שהיא תימס. זה מה שאתה עושה כל פעם לפני שאתה יוצא מהאוטו? 

פורסם

בגלל זה המלצתי על מצלמות מבוססות קבל. כן, כל פעם לפני שאני עוזב אני מסדר את הצלון. רוצה פתרון יקר ? תשקיע בציפוי נאנו פוטוכרומטי וכו'
או מגבת חוף מפנקת 600 גרם/מר כותנה




פורסם

למה כוונתך המסכים לא עובדים? אתה מתאר את זה כאילו ככה זה ברכבים האלה, שברגע שהרכב עמד בשמש המסכים מפסיקים לעבוד, וכולם מקבלים את...
אלו תופעות נקודתיות וממש לא בעיה נפוצה.

פורסם

לפי מה אתה אומר שזה תופעה נקודתית? 

התכוונתי שבגלל החום המסך של הפגו לא נדלק כי הוא מתחמם, כמו כל מכשיר עם תצוגה. זה מה שקראתי בפורומים לפחות. 

פורסם

מכיוון שאני לא רואה פה התייחסות לטובת המאזדה אני אתרום מהניסיון שלי.

יש לי מזאדה CX5 2017 הצורה החדשה אני לא מעודכן לגבי המחירים אבל נראה לי תקציב של 100K נמוך מעט.

מבחינת מנוע בנסיעת מבחן פחדתי שהאוטו יהיה זחלן על הכביש והוא לא. כמובן שהייתי שמח למנוע טורבו ולמומנט מסלד נמוך יותר וכו' אבל יחסית אני לא נתקל בשום קושי בכביש.

המנוע מספק נראה לזה ככה. מצד שני הוא אמין אז יש את זה.

מבחינת פנים אני חושב שיחסית למתחרות הוא נותן תחושה יוקרתית יחסית למחיר אבל זה נתון לפרשנות וכל אחד יכול לבדוק האם מתאים לו.

האוטו נח , מרווח, צריכת דלק ממוצעת 1-12 משולב.

 

  • אהבתי 1

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם

ואיך הוא מרגיש לך מבחינת מהמורות בכביש? פסי האטה וכו? 

מהנסיעת מבחן שעשיתי במאזדה היה לי ממש נוח, יותר מהפגו, הרגשתי כמו בסירה, אני מבין מה אתה אומר על ההרגשה שזה יותר איכותי בתא נהג, אבל ראיתי שהמנוע גם עובר מהר הילוכים להשאר בטורים נמוכים, שזה טוב אבל לא נותן כלכך כח זמין וגם בהאצה לכביש הרגיש לי טיפה איטי, היה צריך לסחוב את הסלד ל 5500 בערך. 

מה אתה חושב? 

פורסם

האוטו נח, יחד עם זאת אני מרגיש שהוא יחסית דינאמי על הכביש כלומר כן ניתן לגהץ איתו טיפה.

לגבי הגיר, במצב נסיעה רגיל האוטו משתדל לעלות הילוכים ככל הניתן כמו כל הרכבים עם גיר אוטומטי

אבל ישנו כפתור ספורט שדווקא ממש הופתעתי מהשינוי שהוא עושה

האוטו ימשוך את ההילוכים ולא ימהר לעלות הילוך וגם בבלימה האוטו לא ימהר להוריד הילוך ויישאר בטווח היעיל וממש נחמד לנסיעה קצת יותר מבצעית.

 

 

  • אהבתי 1

😈Seat Leon Cupra 280😈

×
×
  • תוכן חדש...