Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה מה הייתם עושים

הייתם נותנים בה אמון מספיק חזק שהיא תצליח לשמור על שוק טוב? הפיגו 208 החדשה שתגיע לדעתי תיקח לה את כל המכירות - אך לא ידוע מתי תגיע לארץ

פורסם

אני לא יודע אם ה208 תיקח את המכירות, צריך לראות מה יהיה מחירה ביחס לאופל שמציעה חבילה טובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 8 שעות, Eladmalka כתב:

השאלה מה הייתם עושים

הייתם נותנים בה אמון מספיק חזק שהיא תצליח לשמור על שוק טוב? הפיגו 208 החדשה שתגיע לדעתי תיקח לה את כל המכירות - אך לא ידוע מתי תגיע לארץ

 

מה הייתי עושה? קונה את הרכב שעושה לי כיף לנהוג בו ולהכנס אליו בכל בוקר.

 

ה 208 תגנוב את כל המכירות? על פי ההיסטוריה אלו קרבות של גמדים והמכירות שהיא תגנוב הן שוליות כי כל המכירות של האופל/208/C3 וגם הקליאו הן יחסית שוליות גם לסגמנט (שנמצא בירידה) וגם בכלל.

 

אם אתה רוצה באמת רכב שהוא מלך הסחירות אתה צריך לקנות שיקוץ כמו היאריס או אחד מהקוריאנים בסגמנט או את האיביזה הנוכחית, תשלם מחיר עם רכב נחות יותר מכמעט כל בחינה אבל העדר הישראלי יאהב אותך אם זה הפרמטר המוביל.

 

אני אישית הייתי הולך על האופל ברמת גימור החדשה שיצאה, נראית טוב ולפי הדיווחים מהנה לנהיגה, אם הקליאו היתה מגיעה עם גיר נורמלי ולא רובוטי אז כנראה שהיא היתה הבחירה שלי (ונראה שעל פי ביקורות והשוואות היא בחירה של רבים) אבל כל עוד זה דו מצמדי אני לא קונה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

השיקול העיקרי שלך בקניית רכב הוא היכולת שלך למכור אותו בעוד איקס שנים ?

לך תדע מה יהיה ? 

ה208 יכולה להתגלות כמלכת מכירות ולפוצץ את הכבישים ואז אחרי שנה וחצי לפתח מחלות ילדות סטייל פורד פוקוס וימכרו אותם במחירי רצפה בגלל העדר ביקוש ויכול להיות הפוך לחלוטין.

תקנה רכב שיתאים לפרמטרים שלך, שתרצה להכנס לאוטו ולנהוג בכיף ולא לדאוג לזה שיבוא אחריך, תדאג לטפל בו ולשמור עליו ויהיה לך קל יותר למכור אותו בבוא היום

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 16.8.2020 בשעה 12:35, Roycohen1979 כתב:

האופל הפסידה כוכב בטיחות בגלל השימוש במערכות בטיחות מבוססות מצלמה (בדיוק כמו ה208), אולי המילה מיושנת על רכב שעבר מתיחת פנים לפני 3 שנים לא מדוייקת אבל שמרנית זה יותר מתאים.

המנוע והגיר (אמינות) של הקורסה עדיפים.

לגבי המושבים זה כבר עניין סובייקטיבי כמו נושא תנוחת נהידה וכדומה.

 

אתה טועה ומטעה, הפולו לא עברה מתיחת פנים לפני 3 שנים, היא הוצגה בדור חדש לגמרי שמבוסס על שלדה חדשה ועם מנועים חדשים.

אפשר להגיד שמרנית וזה כבר עניין של טעם אבל לפולו יש יתרונות לא מבוטלים כמו תא נוסעים איכותי, מערכת מולטימדיה מצויינת, הנדסת אנוש טובה ונוחות נסיעה ובידוד רעשים מהטובים בקבוצת הסופר מיני.

פורסם

שאלה נוספת

אם עכשיו אני עולה בתקציב ונגיד שאני יכול להביא את הפורד פוקוס st line שמגיע מנוע יותר חזק, תוספת תקציב לא כזו גבוהה ונראה סבבה סך הכל

הייתם עושים את הצעד הזה?

פורסם

@Eladmalka, זו בכלל לא שאלה של איזה רכב עדיף. זו שאלה של איזה רכב עונה טוב יותר לצרכים שלך (שעד עכשיו לא טרחת אפילו להזכיר). יש לך שני כיסאות בטיחות גדולים ואין לך מצוקת חניה? נוסע הרבה בין עירוני? הפוקוס כנראה תהיה עדיפה. מצד שני, אתה גר ברוטשילד ולא יודע אם יש חיים תבוניים בצד השני של איילון? המושב האחורי אצלך מאכלס משהו שהוא בין תיק לכלב? כנראה שסופר מיני (או אפילו מיני) תהיה עדיפה.

 

לפי הלוגיקה שלך, אפשר להמשיך ולהמשיך עד שמגיעים לפרארי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

לקורסה יתרון מובנה על ה 208 בדמות בקרים פיזיים למערכת המיזוג. ולפי מה שאני קורא, עד כמה שזה שווה, הקורסה מהנה יותר מהפז'ו, אבל זה צריך להמתין להתרשמות אישית. לענין הפולו, יצא לי לנהוג ערב הקורונה בכזו חדשה לחלוטין בספרד, אוטו באמת מרשים מאוד, נוח, רך, מעודן ומרווח. 

×
×
  • תוכן חדש...