Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[יומן מעקב] כמעט 9 שנים C4 2.0 SX-PK שנת 2007.


פוסטים מומלצים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה איש מטורף (במובן החיובי של המילה כמובן)

 

מה השלב הבא? שסתומים בגיר?

חול המועד סוכות?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אז מה היה לנו שם ?

1. קיט טיימינג של DAYCO הגיע ישר מ EBAY בכ- 315 ש"ח (מקורי בחברה כ 1000 ש"ח, בחנויות ניתן להשיג סחורה טובה באיזור 450 שח פלוס מינוס).
 

2.  שלושה מחזירי שמן מעולים של ויקטור ריינז היישר מEBAY עלו  200 ש"ח לשלושתם ! (שלא תדעו כמה עולה מחזיר שמן מקורי בודד בחברה - אבל אם באמת רציתם לדעת: 562 ש"ח לשלושתם !)

 

3. משאבת מים מקורית עולה בארץ 520 שח, אבל השגתי אותה במחיר שהשתיקה יפה לה.
בואו נגיד שקניתי חליפית של DOLZ ב 250 ש"ח רק לצורך ייחוס.

 

4. חומר איטום של ויקטור ריינז - היה לי. 

 

5. נוזל קירור, תרסיסים לניקוי בלמים וכמה קליפסים שהיו חסרים... נגיד עוד 150-200 שח הכל ביחד.

 

איציק

לפני 2 דקות, avargel כתב:

אתה איש מטורף (במובן החיובי של המילה כמובן)

 

מה השלב הבא? שסתומים בגיר?

חול המועד סוכות?

 

שסתומים בגיר כבר עשיתי מזמן יחד עם רינגים...לפני שלוש שנים בערך (אבל האוטו כמעט לא נוסע מאז)

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני זוכר שעשית, זאת ההודעה הראשונה בשרשור הזה

אבל אתה אוהב "לפנק" לא? 😀

 

 

האמת שאפו על הטיימינג עכשיו, לרכב שכמעט לא נוסע וכבר יש את המחליפה שלו בחניה

 

הייתי בטוח שתיתן לו ליסוע עם תחזוקת שבר עד שפשוט ימות וזהו

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

עבודה מגניבה איציק, רק שאלה -

אני רואה שלמכסי השסתומים יש אטם יעודי, אז למה לא להחליף אותו במקום לשים ויקטור?

 

אצלי באוטו עשו אותו דבר בדיוק וכשהייתה הזעה נלחמתי שעות כדי לנקות את הויקטור הזה. אבל אחכ כששמתי אטם חדש (של ויקטור 😉) לא היו שום הזעות בלי הצורך ב RTV.

פורסם
לפני 51 דקות, Ooga כתב:

עבודה מגניבה איציק, רק שאלה -

אני רואה שלמכסי השסתומים יש אטם יעודי, אז למה לא להחליף אותו במקום לשים ויקטור?

 

אצלי באוטו עשו אותו דבר בדיוק וכשהייתה הזעה נלחמתי שעות כדי לנקות את הויקטור הזה. אבל אחכ כששמתי אטם חדש (של ויקטור 😉) לא היו שום הזעות בלי הצורך ב RTV.

 

אתה צודק.
בדיעבד, ידעתי על זה רק אחרי (פעם זה היה לקנות את כל המכסה שסתומים).

אבל אמרתי לעצמי שיש פה 2 דברים:

1. האתגר, לראות אם החומר וההקפדה ביישום (על החלקים הקיימים) יביאו תוצאות מושלמות.

2. זה חלק שלא מצריך ממני פתיחה של כל האוטו מחדש. הוא למעלה. כשאתה רוצה לפרק אותו, אתה מפרק *רק* אותו. אז להזמין מקורי\חליפי חדש כולל אטם בכמה עשרות שקלים מאליאקספרס - אין לי בעיה (כבר יש לי את הלינקים שמורים...). ההחלפה שלו זה באמת קלי קלות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הסרת השמן השרוף - באמצעות מסיר שומנים, מברשת לקירצוף  ושטיפה עם מים.

מאחר ומדובר בשטיפות נקודתיות, את השטיפה של המים עשיתי עם מיכל ריסוס מלא במים בלבד (עם כלי קיבול מונח מתחתיו). 

גם את האיזור המטונף למעלה, איפה שהפלאגים, ניקיתי ככה (וגם סמרטוטים לספוג את המים).

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 19 שעות, avargel כתב:

מה השלב הבא? שסתומים בגיר?

חול המועד סוכות?

לשאלתך, הגיעו היום 2 מנגנוני חלון קדמיים שקניתי מאליקספרס ממוכר בטורקיה.

המנגנון של חלון הנהג שבק חיים אז כבר הזמנתי לימני.

 

אני מתחזק אותה טוב כי לא נראה לי שניפרד בקרוב (זה כבר נהיה כמו רכב אספנות, התיקונים והתחזוקה פה ושם הם סוג של תרפיה בשבילי).

20220420_161806.jpg

  • אהבתי 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, איציק נ. כתב:

התיקונים והתחזוקה פה ושם הם סוג של תרפיה בשבילי

ולנסוע בה? יש לך זמן בשביל זה?

יאללה.. תן את הנבלה לזה שקנה את הקסארה ותקח ממנו את ה-1.2.

בק"מ שאתם נוסעים בשנה, לא תשים לב שהיא אוכלת שמן

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 3 שעות, מלטבשי כתב:

יאללה.. תן את הנבלה לזה שקנה את הקסארה ותקח ממנו את ה-1.2.

חס וחלילה.
ה 1.2T לא יצליח לשרוד בחיים את הנסיעות הקצרות שהאוטו הזה שורד בגבורה.
תוך שבוע הדלק יתערבב עם השמן ויהיה לי שמח.

במצב הזה ה C4 תגיע לאספנות דיי בקלות ;-) 

שכחתי לציין בתחילת הפוסט על הטיימינג: הרכב כיום עם 174,225 ק"מ (עברו כ 52,000 ק"מ מהטיימינג האחרון שבוצע לפני 8 שנים בדיוק).

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 3 שעות, מלטבשי כתב:

ולנסוע בה? יש לך זמן בשביל זה?

יאללה.. תן את הנבלה לזה שקנה את הקסארה ותקח ממנו את ה-1.2.

בק"מ שאתם נוסעים בשנה, לא תשים לב שהיא אוכלת שמן

 

תאמין לי שאני מתגעגע לקסארה במובן הזה

 

למעלה מ300,000 ק"מ ולא נגע בגרם שמן מטיפול לטיפול

 

מנוע nfu הישן והטוב

 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...