Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Morningstar

לובינסקי שורק - מורשה פיג'ו, סיטרואן, DS ועוד

שימו לב! השרשור הזה בן 327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

אני מאמין שצריך לפרגן כשיש מקום לפירגון

 

הייתי במרכז השירות כבר מספר פעמים ויצאתי מרוצה מאוד בכל פעם ופעם.

ארצה לציין ספציפית את מנהל השירות עמי.

 

אני מאוד מתחבר לשיטה שבה עובדים שם: יש מנהלי שירות שהם הממשק של הלקוח עם המכונאים ושאר הסגל הטכני. מנהל השירות הוא אדם עם ידע טכני אבל לא איש מקצוע ממש. הוא דואג ללקוח מול המוסך, בודק שהרכב טופל כמו שצריך או שהתקלה שהלקוח התלונן עליה תוקנה.

 

התרשמתי שהמכונאים עושים עבודה ומגדילים ראש מעבר למה שהלקוח ביקש.

 

והכי חשוב - כל פעם כאשר התקשרתי לקבוע תור לשעה X קיבלו אותי בדיוק בשעה X.

 

* יש לציין שלא מדובר במוסך רגיל שהפך להיות מורשה אלא במרכז השירות הרישמי של לובינסקי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש ויש. אומנם אחרי הבעת מנהל שרות מצ'מפיון הרמה עלתה מאוד אבל עדיין נשארו חמורים מימי בני ברק העליזים איפה שהייתי צריך להסביר להם שגרת טיפולים מהי ולמה ב45 אלף צריך לעשות טיפול 60 כי זה 4 שנים או 60 אלף לפי המוקדם ביניהם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יועץ שירות ולא מנהל שירות.

 

אגב מנהל מרכז השירות מצ'מפיון שהיה אז, כבר שנתיים לא בתפקיד הזה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע על מי אני מדבר. לא יועץ ולא מנהל מרכז שרות. למרות שאני בטוח שגם כאלה היו מצ'מפיון.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי 308 מלובינסקי טרייד, במסגרת האחריות היה צורך להחליף את המנוע, מהיום שהרכב נכנס עד שהוא יצא מהמוסך תקין עבר כמעט חודש!

ההחלפה עצמה ארכה כשבוע וחצי במסגרתו החליפו גם את מיכל הדלק בקמפיין שהאוטו שלנו עלה במדגם של היצרן.

יום לאחר שיצאתי מהמוסך נדלקו נורות מנוע וחזרתי למוסך, הם בדקו והחליפו חיישן כל שהוא (VVT?)

באותו יום שוב נדלקו נורות מנוע ולמחרת האוטו שוב חזר למוסך.

הבדיקות נמשכו שוב כשבוע ומכיוון שהמוסך לא עובד בשישי והיצרן לא עובד בראשון חיכינו עוד סופשבוע אחד.

במשך התקופה הזאת יועץ השרות שדיברתי מולו התחלף וגם כשדיברתי איתו אף פעם לא היו לו תשובות מה קורה ומה הצפי.

לאחר שהיועץ עזב מנהל השרות של המוסך טיפל בי (אם לטפל נקרא לסנן טלפונים, להבטיח לחזור עם תשובות ולא לחזור ולהשאיר אותי ללא מענה).

אני מגיע מתחום הרכב ומכיר את ההתנהלות מול היצרן ושהחלפת מנוע היא לא החלפת רפידות בלם, לא הצקתי בטלפונים ובצעקות (אולי הייתי צריך).

לזכותם נאמר שקיבלתי רכב חילופי לכל התקופה (כנראה בגלל האחריות של לובינסקי טרייד ולא בגלל העיניים היפות שלי).

מנהל המוסך אמר לי כשלקחתי את האוטו בפעם האחרונה ובקשתי פיצוי על ההתנהלות שלהם שאני צריך להבין שאני באתי עם 308 ולא עם משהו יותר מזה למרות שבסכום שלובינסקי טרייד ואנחנו השקענו באוטו אפשר היה אולי לקנות רכב זהה הערכה שלי כ 32,000 ש"ח (הוא לא נתן לי פיצוי אבל הבטיח שיחזרו אלי עם תשובה עד יום חמישי שעבר ותנחשו מה? לא חזרו אלי עד יום ראשון ששלחתי להם הודעה).

בסיכום של דבר רמת השרות והמקצועיות של המוסך הזה לא מתאימים למוסך יבואן או למוסך שמכבד את לקוחותיו ואת עצמו.

(השרות בסוף אישר לי פיצוי של החלפת שמן ומסנן ובדיקת בלמים, היה מצחיק אם לא היה עצוב).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • Create New...