Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך רכב מגיע למצב חיצוני של קילופי לכה?


שימו לב! השרשור הזה בן 1629 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ומה בקשר לשימוש בחומרי הגנה כמו ווקס? האם הם יכולים באמת להגן מפני תופעות כאלו, או אולי להפך - בחשיפה לשמש הם אפילו יותר "מטגנים" את הרכב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וקס פחות, כי הוא מבוסס קרנובה שיורד אחרי כמה שטיפות. וקס HYBRID? כן.

רוצה הגנה מירבית? תיישם אוטם צבע-סילנט/ציפויים.

דוגמאות: Polish Angel, Scholl, Menzerna, Koch Chemie, Soft99 Fusso ועוד.

 

לגבי שאלתך, פח זה לא פלסטיק, לכן הפעולה שלו היא הגנה ולא טיגון.

 

קרא מעט כאן.

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?655060-%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%A1-%D7%A2%D7%9D-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%9B%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%95%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%94%D7%91%D7%93%D7%9C-%D7%9E%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%A1-%D7%A8%D7%92%D7%99%D7%9C&highlight=%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%95

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי את הרכב (סיד 2010) לפני שנה וחצי ובימים האחרונים מתחיל הקילוף שבתמונה שאני מצרף.

האם זה קילוף של איזה כיסוי חיצוני שעשו או שזה קילוף של הלכה של הצבע המקורי?

איך מתקנים את זה? או לפחות מונעים מזה להתפשט?

 

תודה.

IMG_20190428_173442.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל תלוי בהצטברות כמות השעות שהרכב עמד או נסע במקרה הטוב בשמש ישירה על הפח. למשל מדינות אירופה השונות תופעות של צבע דהוי מהשמש ופנסים עכורים ברכבים ישנים (נניח שרכב ישן זה 15 שנה) כמעט ולא קיימות. אולי עם הפנסים זה דוגמא פחות טובה אבל באופן כללי זה תופעה שפחות שכיחה מכאן.

בלי קשר כמה שזה אבסורד לדעתי רכב שלא נשטף בצורה סדירה ה"בונוס" היחידי זה שכבת הגנה מהשמש שבנויה מלכלוך. ודבר אחרון יש רכבים עם צבע עמיד יותר וצבע עמיד פחות, אין מה לעשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי את הרכב (סיד 2010) לפני שנה וחצי ובימים האחרונים מתחיל הקילוף שבתמונה שאני מצרף.

האם זה קילוף של איזה כיסוי חיצוני שעשו או שזה קילוף של הלכה של הצבע המקורי?

איך מתקנים את זה? או לפחות מונעים מזה להתפשט?

 

תודה.

[ATTACH=CONFIG]518387[/ATTACH]

אם זה רק במקום הספציפי הזה, כנראה שהאיזור עבר תיקון צבע בעבר. תיקון צבע הוא ברמה פחות טובה מהצבע המקורי ולכן קילוף הלקה מתחיל משם. אין מה לעשות עם זה, רק לצבוע מחדש.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

כמו שרבים ציינו פה כבר, המזג אויר האגרסיבי שלנו עושה את שלו ואת זמן התכלות הלַכָּה ניתן רק לעכב ולא לבלום.

 

השאלה שנדרשת פה היא, אז אם אתם לא רוצים להיפרד מהרכב, ב- Odiva-art נשמח להזמין אתכם לקבל חוות דעת והצעת מחיר לצביעת הרכב כמו חדש!

 

כמו כן, מזמינים אתכם לשלל שירותים ופתרונות לצבע, פחחות, ציפויים עוד ועוד...

 

בקרו אותנו בפייסבוק, אינסטגרם, ויוטיוב!

 

ונסיים עם יפיפיה שגם היא התחדשה במראה החיצוני:

oznNBYLg.jpeg

AAGTWkcA.jpeg

f7o7nwuw.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי את הרכב (סיד 2010) לפני שנה וחצי ובימים האחרונים מתחיל הקילוף שבתמונה שאני מצרף.

האם זה קילוף של איזה כיסוי חיצוני שעשו או שזה קילוף של הלכה של הצבע המקורי?

איך מתקנים את זה? או לפחות מונעים מזה להתפשט?

 

תודה.

[ATTACH=CONFIG]518387[/ATTACH]

 

https://www.youtube.com/results?search_query=clear+coat+damage

 

אתה יכול לתקן בעצמך המצב אצלך לא רע בכלל.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן תופעה זאת נגרמת כתוצאה מבלאי טבעי של שכבת הלכה העליונה וזה אופייני ללכות מקוריות (מהמפעל) היות והן חד רכיביות (ללא מקשה) ובדרך כלל מאוד זולות (כ 1 דולר לליטר) וזאת כדי להוזיל את עלות היצור. אם כי לא אצל כל היצרנים ולא בכל הדגמים. אבל ככלל, כל הלכות המקוריות חלשות יותר מהלכות ה 2K שנמכרות למוסכי הצבע (הטובות שבהם)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי את הרכב (סיד 2010) לפני שנה וחצי ובימים האחרונים מתחיל הקילוף שבתמונה שאני מצרף.

האם זה קילוף של איזה כיסוי חיצוני שעשו או שזה קילוף של הלכה של הצבע המקורי?

איך מתקנים את זה? או לפחות מונעים מזה להתפשט?

 

תודה.

[ATTACH=CONFIG]518387[/ATTACH]

 

1 שטוף את האזור עם גרניק וקלף איתו את מה שנשאר.

2 לאחר מכן עשה פוליש טוב .

3 רסס לקה כדי לאטום את ההתפשטות.

 

שים לב צריך לעשות את זה במקצועיות.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שלום,

שמתי לב היום כשהגעתי לרכב שחלק ממכסה המנוע שרוף, ניראה לי שזה מהשמש, רואים מין כתם כתום כזה משום מה. יש משהו שיכול לעזור בזה? פוליש, ווקס?

מצורפת תמונה,

תודה!

20190524_074758.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

ביונדאי גטס מודל 2008 דגם ספורט שנרכש השבוע (צבע כחול כהה) ,יש כ-3 נקודות חלודה ומעט לכה שהתקלפה בגג הרכב.

יש דרך פשוטה לטפל בזה לבד ?

ובנוסף אשמח לקבל המלצות לחומרים שיעזרו לי לחדש את צבע הרכב ,ולהפטר מהסרווילים .

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

היי,

אני כבר שנים חונה בחניה לא מכורה ובעקבות זה הצבע של הרכב התקלף בגג ובמכסה מנוע.

נוצר מן שכבה לבנה כזו שאפשר לגרד ואז רואים את הצבע האפור (שזה הצבע של הרכב).

כפי שאפשר לראות בתמונות

20190905_201221.jpg20190905_201302.jpg

 

בדיוק קורה לרכב? זה רק הציפוי שמעל צבע הבסיס מתקלף?

איזה פתרון יעיל וטוב למקרה כזה? מוכן גם לעבוד בעצמי

זה ממש מכער את הרכב שהתמונות האלו עושות לו עוול

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא קשור לחנייה מקורה, אלא לצבע הכהה שרגיש לשמש בארץ (לבן היה שורד יותר זמן) וחוסר טיפול

ברכב/טיפולי דיטיילינג שהיו מעכבים את קילופי הלכה. אין לך הרבה ברירות אלא לבצע צביעה מחדש.

 

יש חברת בשם restorfx שמבצעת חידושי לכה, אך לפי תגובות בעבר זה לא היה מוצלח. אבל שווה לבדוק

מולם אולי הם השתפרו. ( בכל זאת היו רק בתחילת הדרך)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

מידי פעם אני נתקל ברכבים עם סוג מסויים, שנראה די נפוץ וחוזר על עצמו, של מצב צבע חיצוני רע מאוד. למשל:

Rtc3IQa.png

 

רציתי לשאול ממה יכול לנבוע מצב כזה?

האם מה שגרם לכך זה חוסר שימוש בחומרים כמו ווקס או אוטם צבע? או אולי דווקא מה שגרם לכך זה עודף שימוש בחומרים כאלו?

 

 

האם יכול להות קשר לסוג השטיפה ולא רק לצבע בהיר/כהה וגם בצבע המקורי ולא בתיקון פחות עמיד? כלומר - שריטות ממכונות שטיפה ומטאטא ש"מקפידים" להשתמש בו במכונים שונים גורמים לבלאי הלכה ומשם הקילוף בלתי נמנע? הרבה פעמים אני רואה את הקילוף ב"מסלול" של מברשות המכונה, למשל בקצה אחורי של הגג או בשיפולי מכסה המנוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1629 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...