Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה סטינגר - מבחן דרך (לשתי הגרסאות)


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2064 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אגב, לי התלתן באמת הרעישה מידי בכביש החוף. לא בפעם הראשונה או השניה, אבל כן בחמישית. כלומר - אני מת על הרכב, על הצליל, אבל יודע שאם יש לי הרבה נסיעות ארוכות - הוא פחות מתאים לי. לזה כיוונתי.

לכן היום אני במילאנו. המחיר זהה - אבל התמורה שונה ועשיתי ויתור מסוים כדי לקבל משהו אחר.

זו היתה הכוונה שלי, שאלה שיקולים שעושים רק במציאות. ברור שאתה מכיר הרבה מכוניות, בוודאי נוהג טוב ממני, אבל החיים עם מכונית הם מורכבים יותר. טוב שעירבתם גם כאלה שהרכב ממש מעניין אותם.

המבחן האידיאלי עבורי היה באמת בין תלתן למקבילותיה מבחינת מחיר - למשל vrs gti - אז גם אוכל לתרום :-) זו ממש התלבטות שחוזרת אצלי, וכידוע היו לי כבר שתיים מביניהן...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמה בוחנים כתבו כאן שהם יכולים להצדיק את המחיר של הGT, לי קצת קשה.

אם משווקים קיה עם תג מחיר של 380K, לא הייתי מצפה לקרוא את התיאור הזה:

פחות מדי מקוריות, יותר מדי מיקס בין מרצדס לריו. איכות ההרכבה לא להיט – הקונסולה המרכזית זזה ובהמשל הדלתות יקרקשו לא מעט, איכות החומרים דווקא לא רעה

אלא מצפה לפנים איכותי ללא רבב.

 

מצד אחד, טוענים שהיא פונה לקהל יעד בעל אמצעים שרוצה רכב מנהלים איכותי אבל לא מנקר, מצד שני נשמע שהיא מושכת המון תשומת לב מהסביבה (יותר מכל תורצת גרמניה בטווח המחיר שלה).

רגע, המחיר, כשאנחנו משווים מחירים, כדאי לזכור שבתחום הפרימיום המחירון הוא נחמד כנקודת פתיחה, בפועל המחירים יורדים בכ-10% לכל בעל דופק, בעוד שמחברים שביקרו בסוכנויות קיה ניתן להבין שגמישות המחיר מתאימה יותר לטווח מחירים של הספורטאז'. ככה שבפועל, באולם האמיתי, פערי מחיר די מצטמצמים והיא צריכה להתמודד מול רכבים אולי מעט חלשים ממנה וקצת פחות מאובזרים, אבל איכותיים, מורכבים היטב ועם סמל.

 

הכל שאלה של כמה טלקר יכולים\מתכננים למכור, אם התכנון הוא לעשרות בודדות משני הדגמים, אז ניתן להבין את מקסום הרווחים עבור כל יחידה. אם מעוניינים במספרים קצת יותר גבוהים, לא רואה הצדקה למחיר גבוה מ310-315 עבור גרסת הGT. אבל לכו תדעו, אולי אצטרך לאכול את הכובע עוד שנה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זכור לי שמישהו כתב שיכול היה להצדיק מחיר של GT, אלא שיותר קל להצדיק את המחיר של ה-GT מאשר של ה-2.0. בפועל לשתיהן יהיה מאד קשה להימכר במחיר הנוכחי בכמויות משמעותיות, וכנראה הן לא מיועדות לכך על ידי היבואן. וחבל.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זכור לי שמישהו כתב שיכול היה להצדיק מחיר של GT, אלא שיותר קל להצדיק את המחיר של ה-GT מאשר של ה-2.0.

 

מחילה, בין קריאת השרשור לכתיבת התגובה הפריד שנ"צ 8).

בכל אופן, אני חושבת שהם הגזימו בתמחור הGT יותר ממה שהגזימו בתמחור ה2.0.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מי שלא נהג במכונית עדיין, אבל נוהג ברכב בעלות דומה ל-GT, ולאחר מה שקראתי כאן, אני מאד מסכים עם מורזיליקה.

עריכה אחרונה על ידי ash156
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הייתי בין הבוחנים של הסטינגר (רק ה-3.3, על ה-2.0 לא יצא לי).

 

במבט ראשון - אהבתי, אבל לא התלהבתי מאד. וזה כשראיתי רק את הפרונט. כשראיתי אותה מאחור אהבתי הרבה פחות.

לא אוהב רכבים אדומים, אולי בשחור/אפור היא יותר תסתדר לי בעין. היא בהחלט מעוררת תשומת לב, אבל אני חושב שזה בעיקר כי זה רכב חדש בכביש, רכב ספורט עם סמל של קיה. כשיכירו אותה ברחוב עם הזמן תשומת הלב תרד.

אני אוהב רכבים ספורטיביים שהם גם פרקטיים (ע.ע קופרה). לא מוכן להקריב שימושיות על מזבח הכיף, כי מבחינתי רכב זה קודם כל כלי להתניידות יומיומית, שמלווה אותי בהרבה סיטואציות שהן לא תפירת כביש בית אורן, ועל כן הוא צריך להיות :

- תצורת 4/5 דלתות (עדיף 5)

- תא מטען סביר

- נוח בצורה סבירה להכנס ולצאת, ונוח לנסיעות ארוכות

- מאובזר היטב

- בטיחותי

- גיר אוטומטי עם תפעול ידני שמגיב מהר ומשתף פעולה בנהיגה נמרצת

- סליפר ככל האפשר

בכל הסעיפים האלה הסטינגר עומדת בהצטיינות, למעט הסליפריות. נו שויין.

 

אז התיישבתי בפנים, מופתע לטובה במבט ראשון מתא הנוסעים, בהחלט מרגיש מפנק ויוקרתי. במבט שני מתגלים פה ושם דברים פחות מתאימים אבל מודה שלא היה לי זמן להתעמק בכל. אהבתי את ריבוי הכפתורים - אני בעד כפתורים פיזיים ופחות מסכי טאץ' בנהיגה.

 

לקחתי אותה לסיבוב של כשעה בכבישים המוכרים לי של בית אורן/מחצבות, והאמת שהשעה הזאת עברה מהר מדי, נהניתי מכל דקה.

המנוע בעל אופי קצת ברוטלי אבל מהנה בדרכו, יש את ה'בעיטה' הזאת בתחת, הכוח לא מוגש בצורה לינארית, זה לא תמיד טוב לנהיגה מהירה וחלקה, אבל זה מגניב.

ראן ראשון עשיתי עם הבקרות במצב ספורט, וגם במצב הזה הבקרות עושות עבודה טובה בלשמור עליך מצד אחד ולתת לך להנות קצת מצד שני. בהמשך עברתי לספורט+ שמדליק נורה ESP OFF, אבל בתכלס הבקרות לא מנותקות, מקבלים קצת יותר זוית החלקה. בלחיצה ארוכה על כפתור ESP נדלקת עוד התראה של אזהרה מתאונה (מלחיץ), אבל גם זה משחרר עוד קצת את הרצועה - לא לגמרי, כשמגזימים הבקרה נכנסת ותופסת את התחת. זה יהיה קצת בעייתי למי שרוצה ממש לעשות דריפטים ארוכים במסלול/מגרש. בכביש זה לגמרי מספיק כדי להנות משעשועי זנב ולדעת שיש מי ששומר עליך גם אם פישלת קצת. כמובן שיש גבול לשטויות שהבקרות יכולות לתקן.

הפרונט הרגיש לי כבד ולא לגמרי ברור, אולי זה בגלל המשקל, אולי בגלל הבולמים, אבל משהו שם הפריע לי לקבל טרן אין מדוייק.

זה לא ברמה שפוגמת בקצב או בכיף בצורה מוחשית, אבל כן טעון שיפור.

הגיר בסדר גמור, לא מהיר כברק אבל עושה את העבודה בצורה טובה למדי.

המושבים מצויינים ותומכים, לא התקשיתי למצוא תנוחת נהיגה טובה, ולא היו בעיות ברכיים בשעה שנהגתי, אולי זה עניין אישי או פונקציה של זמן ישיבה.

הבלמים התעייפו די מהר ודרשו קירור, קצת מאכזב. לא יודע אם זה בגלל מה שעבר עליהם לפני זה, אבל כבר מהתחלה עוד לפני שהם התחממו הנשיכה הראשונית הייתה חלשה, וזה רק התדרדר עם הזמן.

 

שורה תחתונה - רכב שימושי, מהנה מאד לנהיגה, בטיחותי, מפנק, נוח. יש כמה ריג'קטים שאפשר לחיות איתם/לטפל בהם.

אממה - כמו שאמרו, קצת יקר.

הייתי שוקל אותו לחיוב במחיר של 310-320 אלף אם הייתי מחפש רכב בתקציב כזה.

שאפו לקיה שהצליחו להוציא רכב מוצלח כזה בנסיון ראשון, מה שהרבה יצרנים גדולים וטובים לא מצליחים לעשות גם אחרי כמה נסיונות.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רכב חדש בכביש, רכב ספורט עם סמל של קיה. כשיכירו אותה ברחוב עם הזמן תשומת הלב תרד.

אני אוהב רכבים ספורטיביים שהם גם פרקטיים (ע.ע קופרה)

 

פה איבדתי אותך, איך בכלל אפשר לקרוא לצעצוע הזה רכב ספורטיבי (ופרקטי)?

רכב קטן יותר מהקיה, חלש יותר יחסית אותו משקל ופחות אמין מיושן,פשוט ולא מאובזר להחריד.

מול כל מה שיש VW להציע הקיה הרבה יותר מושכת \ טובה \ פרקטית.

 

חריג, TT RS (לא ברמה הפרקטית) אבל זה מה שיש לVW שהוא יותר מעניין (לא נכנס לבוגטי, RS למינהם , R8 ולמבורגיני מבית VW).

הגיע הזמן שירדו מהעץ של סיאט בארץ הקודש.

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
פה איבדתי אותך, איך בכלל אפשר לקרוא לצעצוע הזה רכב ספורטיבי (ופרקטי)?

רכב קטן יותר מהקיה, חלש יותר יחסית אותו משקל ופחות אמין מיושן,פשוט ולא מאובזר להחריד.

מול כל מה שיש VW להציע הקיה הרבה יותר מושכת \ טובה \ פרקטית.

 

חריג, TT RS (לא ברמה הפרקטית) אבל זה מה שיש לVW שהוא יותר מעניין (לא נכנס לבוגטי, RS למינהם , R8 ולמבורגיני מבית VW).

הגיע הזמן שירדו מהעץ של סיאט בארץ הקודש.

 

אתה בטוח שאתה מדבר על הקופרה? לאון קופרה?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פה איבדתי אותך, איך בכלל אפשר לקרוא לצעצוע הזה רכב ספורטיבי (ופרקטי)?

רכב קטן יותר מהקיה, חלש יותר יחסית אותו משקל ופחות אמין מיושן,פשוט ולא מאובזר להחריד.

מול כל מה שיש VW להציע הקיה הרבה יותר מושכת \ טובה \ פרקטית.

 

חריג, TT RS (לא ברמה הפרקטית) אבל זה מה שיש לVW שהוא יותר מעניין (לא נכנס לבוגטי, RS למינהם , R8 ולמבורגיני מבית VW).

הגיע הזמן שירדו מהעץ של סיאט בארץ הקודש.

אוסיף של VW יש עוד רכבים: קח נסיעה ב RS3 ואז יהיו לך מילים אחריות לומר :)

לא נסעתי בקיה (באף גירסה) אבל אחרי נסיעה תיראה מתחרה הרבה הרבה יותר רצינית מהנה, עם איכות הרכבה גבוהה יותר ושמירת ערך שאיני יודע איך הקיה תחזיק

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כל ההתלהבות נראית לי מוזרה. יש בפורום הזה אולי 10-20 אנשים שקונים רכבים בסכומים האלה. תזמינו אותם למבחן. כל היתר זה סתם התלהבות של ילדות עם קוקיות. סליחה כמובן, לא אישי, פרקטי.

 

 

אני חושב שהילדה עם הקוקיות זו אתה. אתה כבר שנים מתנדנד בין רכבים פסאדו ספורטיבים לספורטיבים, כשאתה לא מוכן לקבל את החסרונות של רכב ספורטיבי, מצד אחד, אבל גם לא נהנה מהיתרונות.

 

VRS, GTI... בשביל מה?!

בשביל הפוזה?

 

אתה לא נוהג אגרסיבי, אתה לא נוהג ספורטיבי, אתה לא עושה טיולי נהיגה... אתה בכלל לא מבין למה מישהו יתלהב מיכולות דינמיות. בשביל מי שנהנה מנהיגה, רכב שמתנהג יכול לפצות על כל חיסרון פרקטי.

 

אבל נהגים זה עם נכחד, ואני גם לא מבין למי הסטינגר הזו מיועדת, בלי קשר לרמת המחיר שלה. גם ברבע מהכסף, אנשים רוצים גימור, לא התנהגות, ואבזור לא מפצה על רעש, נוחות לא משולמת ואיכות גימור לא בסטנדרט.

 

כך שהשאלה היא לא האם הנהגים יכולים לרכוש את הרכב לעצמם, השאלה היא למי מתאים רכב מתנהג ופחות מהוקצע. אני גם חושב שלמעט מאוד אנשים, אם בכלל, וזה לא קשור כמה כסף יש להם. זה לא שעניים הם פחות כוסיות בבחירת מכוניות מעשירים. לפי חוות הדעת של פייעבאל, הרכב מפספס את השוק, בדיוק כמו שאינפינטי פספסו אותו, ולעומתם סקודה כבר הראו שהם יכולים להביא רכב סופר מאובזר, סופר מהיר, ועדיין נוח, ובמחיר-מחיר.

 

לגבי הברכיים והמושב, אני חושב שמושב לא נוח פוסל רכב לחלוטין. אתה יושב 100 אחוז מהזמן, ואם כואב לך הגב, כל האוטו לא שווה כלום.

אבל.

נוחות המושב זה גם עניין אינדיווידאולי. אז אולי זה לא רלוונטי לכלל הקונים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא נשמע שאתה יותר A3 2.0T kinda guy.

 

לאמא שלי היתה כזו, בציר 2006.

הוא הוחלפה בלאון 1.8TSI, מבציר 2012.

 

הלאון רכה יותר לנסיעה, שקטה יותר, עם מזגן עדיף (שזה בגלל תכנון הפתחים הלא מוצלח שהיה אז לאודי). כדיילי היא היתה מכונית יותר נעימה. כן, אי אפשר להשוות את הפלסטיקים, והמנוע יותר חלש (אבל עדיין חזק יחסית) וידה ידה... שורה תחתונה, הלאון יותר נוחה, ובהרבה.

הבעיה עם מכוניות ספורטיביות (ופסאדו ספורטיביות), זה שאתה משלם קנס על המתלים הקשים, ועוד יותר מזה, על הצמיגים המוגזמים. אתה משלם בנוחות נסיעה ורעש. יש מכוניות שאתה מקבל פיצוי מבחינת יכולות ספורטיביות, ויש שלא.

 

אנשים כמו bar72, שרוצים נוחות, צריכים גולף חזקה, למשל, אבל לא ספורטיבית (אלא אם המטרה היא פוזה, וגם להגיד "יש לי אלפא רומיאו, שווה משהו בחוגים מסויימים).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהילדה עם הקוקיות זו אתה. אתה כבר שנים מתנדנד בין רכבים פסאדו ספורטיבים לספורטיבים, כשאתה לא מוכן לקבל את החסרונות של רכב ספורטיבי, מצד אחד, אבל גם לא נהנה מהיתרונות.

VRS, GTI... בשביל מה?!

בשביל הפוזה?

 

אתה לא נוהג אגרסיבי, אתה לא נוהג ספורטיבי, אתה לא עושה טיולי נהיגה... אתה בכלל לא מבין למה מישהו יתלהב מיכולות דינמיות. בשביל מי שנהנה מנהיגה, רכב שמתנהג יכול לפצות על כל חיסרון פרקטי.

 

אבל נהגים זה עם נכחד, ואני גם לא מבין למי הסטינגר הזו מיועדת, בלי קשר לרמת המחיר שלה. גם ברבע מהכסף, אנשים רוצים גימור, לא התנהגות, ואבזור לא מפצה על רעש, נוחות לא משולמת ואיכות גימור לא בסטנדרט.

 

כך שהשאלה היא לא האם הנהגים יכולים לרכוש את הרכב לעצמם, השאלה היא למי מתאים רכב מתנהג ופחות מהוקצע. אני גם חושב שלמעט מאוד אנשים, אם בכלל, וזה לא קשור כמה כסף יש להם. זה לא שעניים הם פחות כוסיות בבחירת מכוניות מעשירים. לפי חוות הדעת של פייעבאל, הרכב מפספס את השוק, בדיוק כמו שאינפינטי פספסו אותו, ולעומתם סקודה כבר הראו שהם יכולים להביא רכב סופר מאובזר, סופר מהיר, ועדיין נוח, ובמחיר-מחיר.

 

לגבי הברכיים והמושב, אני חושב שמושב לא נוח פוסל רכב לחלוטין. אתה יושב 100 אחוז מהזמן, ואם כואב לך הגב, כל האוטו לא שווה כלום.

אבל.

נוחות המושב זה גם עניין אינדיווידאולי. אז אולי זה לא רלוונטי לכלל הקונים.

 

אכן ענית לו במדויק.

מושב רכב אכן פוסל מיידית - אני 195 והרבה כלי רכב לא הרגשתי בהם נוח ופסלתי.

לגבי טיולים -

- הוא מוזמן

 

בעצם - כולם מוזמנים :)

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

A3 של 2018 זה כבר דיפרנט קטל אוף פיש.

גם מול זו של 2006 וגם מול לאון 2018.

וה-2.0T, מאובזרת כהלכה, תעלה בפועל הרבה פחות מגולף GTI-ליסינג-הלוגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פה איבדתי אותך, איך בכלל אפשר לקרוא לצעצוע הזה רכב ספורטיבי (ופרקטי)?

רכב קטן יותר מהקיה, חלש יותר יחסית אותו משקל ופחות אמין מיושן,פשוט ולא מאובזר להחריד.

מול כל מה שיש VW להציע הקיה הרבה יותר מושכת \ טובה \ פרקטית.

 

חריג, TT RS (לא ברמה הפרקטית) אבל זה מה שיש לVW שהוא יותר מעניין (לא נכנס לבוגטי, RS למינהם , R8 ולמבורגיני מבית VW).

הגיע הזמן שירדו מהעץ של סיאט בארץ הקודש.

 

לא הבנתי מה הטענה שלך. שהסטינגר עדיפה על הקופרה? זה ברור, רק שהקופרה עולה 200K, והסטינגר 380K. לא באותו תחום מחירים בכלל.

הכוונה שלי הייתה לתת דוגמה לרכב שהוא שילוב של ספורט ושימושיות כדיילי. בזה הקופרה מצויינת. אז כן, מנסיון אישי - היא מאד פרקטית, והיא בהחלט רכב ספורטיבי. ואנחנו מדברים על ההיצע והמחירים בארץ הקודש כמובן, לא בארה"ב למקרה שהתבלבלת.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2064 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...