Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה פביה 2012 החלפת מצמד


ronensss
שימו לב! השרשור הזה בן 2212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצמד נוכחי הוחלף לפני 70 אלף ק"מ, רק הדיסק חיכוך והמזלג (שמעתי מישהו מזכיר זאת אז דרשתי גם בלי לדעת מה זה) קילומטרז הסקודה כ 110000

וכיום בזמן נהיגה בהילוך 4 ו 5 מרגיש שחסר למנוע כוח ליסחוב קדימה, עולה במהירות יותר לעת

אם אני מבין נכון כדאי להחליף המצמד. חבל להמתין אם זה.

 

והשאלה היא האם להחליף רק את דיסק החיכוך או את כל הסט?

שזה דיסק, פלטת לחץ ומיסב לחץ.

 

והאם יש המלצה על דיסק חיכוך של יצרן כל שהוא

הבנתי ש LUK טובים, האם יש למישהוא מוסג לגבי מחיר החלקים? והיכן לקנות באזור מרכז.

 

ושאלה נוספת: האם יש קשר בין החלפת המצמד להחלפת רצועת התיזמון?

 

תודה לעונים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ושאלה נוספת: האם יש קשר בין החלפת המצמד להחלפת רצועת התיזמון?

 

 

אין שום קשר בין מצמד לרצועת תזמון.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכיום בזמן נהיגה בהילוך 4 ו 5 מרגיש שחסר למנוע כוח ליסחוב קדימה, עולה במהירות יותר לעת

אם אני מבין נכון כדאי להחליף המצמד. חבל להמתין אם זה.

 

האם הסל"ד עולה אבל מהירות לא? או שקשה למנוע לעלות בסל"ד?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

בדיקה פשוטה: אתה יושב ברכב, הרכב מונע.

קלאצ' לחוץ מכניס לרביעי, משחרר לאט את הרגל מהקלאצ' ובו זמנית לוחץ על דוושת הגז (לא להשתולל..), במידה והרכב לא" נחנק" הקלאצ' שלך גוסס, או גמור, תלוי כמה גז לחצת.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהילוך רביעי וחמישי לוקח יותר זמן להאיץ ו באותו סל"ד וצריך עוד גז כדי לקבל תאוצה ולהגיע לאזור ה 100 קמ"ש.

כלומר הסל"ד עולה והמהירות פחות

עריכה אחרונה על ידי ronensss
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהילוך רביעי וחמישי לוקח יותר זמן להאיץ ו באותו סל"ד וצריך עוד גז כדי לקבל תאוצה ולהגיע לאזור ה 100 קמ"ש.

כלומר הסל"ד עולה והמהירות פחות

בס"ד

 

מחילה מכבודו, דברי לא הובנו כהלכה.

אתה אמור לבצע את התהליך כאשר הרכב עומד במקום.

מניעים את הרכב, מכניסים לרביעי ומבצעים את התהליך.

במידה והרכב לא נחנק ונכבה, הדבר מורה שהקלאצ' מחליק.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...