Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכבי מבוטח מקיף בביטוח ישיר. לפני 3 חודשים פגע בי רכב מאחור, הפעלתי ביטוח – פניתי למוסך הסדר, הביאו שמאי מטעם המוסך, תיקנו את הרכב. השארתי צ'ק לשמאי, וצ'ק ערבון (עלות התיקון 13000ש"ח).

לפני חודשיים ביקשו לשלוח אלי מטעם צד ג' שמאי לבדיקת הרכב אחרי התיקון – תאמנו והרכב נבדק. לפני כחודש הופקד לעו"ש שלי סכום של 8000 ₪ - המקור לא ברור ולא יודעתי על כך, לאחר מספר ימים קיבלתי טלפון מנציגת חברת הביטוח במוסך שהסבירה לי שצד ג' לא מאשר את מלוא סכום התיקון כי לטענתם לא היה צורך בהחלפת דלת אחורית. לכן הפקידו לחשבוני את הסכום ללא הדלת. ושעכשיו עלי להפקיד צ'ק בסכום 8000שח(שהופקד לחשבוני) במקום צ'ק הערבון (13000שח). ואת ההפרש אוכל לכסות או בתשלום השתתפות עצמית או לתבוע את צד ג' בתביעה פרטית.

שאלתי – למה אחרי ששמאי מטעם המוסך מחליט אילו חלקים להחליף ואת מה לתקן אני כלקוח צריך להיות מעורב בכל הבלאגן הזה?

פורסם

אתה יכול לתבוע את הביטוח שלך והוא כבר יוציא מצד ג' את ההפרש.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
רכבי מבוטח מקיף בביטוח ישיר. לפני 3 חודשים פגע בי רכב מאחור, הפעלתי ביטוח – פניתי למוסך הסדר, הביאו שמאי מטעם המוסך, תיקנו את הרכב. השארתי צ'ק לשמאי, וצ'ק ערבון (עלות התיקון 13000ש"ח).

לפני חודשיים ביקשו לשלוח אלי מטעם צד ג' שמאי לבדיקת הרכב אחרי התיקון – תאמנו והרכב נבדק. לפני כחודש הופקד לעו"ש שלי סכום של 8000 ₪ - המקור לא ברור ולא יודעתי על כך, לאחר מספר ימים קיבלתי טלפון מנציגת חברת הביטוח במוסך שהסבירה לי שצד ג' לא מאשר את מלוא סכום התיקון כי לטענתם לא היה צורך בהחלפת דלת אחורית. לכן הפקידו לחשבוני את הסכום ללא הדלת. ושעכשיו עלי להפקיד צ'ק בסכום 8000שח(שהופקד לחשבוני) במקום צ'ק הערבון (13000שח). ואת ההפרש אוכל לכסות או בתשלום השתתפות עצמית או לתבוע את צד ג' בתביעה פרטית.

שאלתי – למה אחרי ששמאי מטעם המוסך מחליט אילו חלקים להחליף ואת מה לתקן אני כלקוח צריך להיות מעורב בכל הבלאגן הזה?

 

כנראה לא הפעלת ביטוח.

 

לכן שתי דרכי פעולה

 

האחת להפעיל ביטוח לשלם את ההשתתפות העצמית ושהם ישברו את הראש מול הפוגע / חברת הביטוח שלו.

 

הדרך השניה היא לתבוע את הפוגע / חברת הביטוח שלו על ההפרש.

 

שמאי א' קבע X שמאי ב' קבע Y נמוך מ X.

 

כיוון ששמאי ב' לא ראה את הדלת , לכן קביעתו כי לא היה צורך להחליפה מתבססת על כלום, לעומת הקביעה של השמאי שלך שהתבססה על בחינת הדלת.

 

מי צודק?

 

בית המשפט יקבע איזו חוות דעת לקבל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

פות״ש - קודם כל, כדאי לברר בחברת הביטוח של צד ג׳ על מה ולמה. אם הם החליטו את זה על דעת עצמם ואין להם דוח שמאי משלהם שקובע את זה - לפעמים קצת שרירים ואיום בתביעה יבטלו את רוע הגזירה. אם יש שמאי מטעמם שקבע את זה - הייתי מבקש מהשמאי שלך (במידה ובחרת אותו בחוכמה) שייצור קשר עם השמאי הזה שלהם וישטוף אותו. מניסיון.

 

בכל מקרה, צעד ראשון - להתקשר אליהם ולדרוש חוות דעת של שמאי מוסמך על כך שאין צורך להחליף דלת.

עריכה אחרונה על ידי malcishua
×
×
  • תוכן חדש...