Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה קניתי רכב חדש ואני רוצה לחבר את המערכת שיש ברשותי ראיתי כי ברכב החדש יש כבר חוטים מאחורה של rca,רימוט,פלוס, מינוס, ועוד 2 זוגות של חוטים של רמקולים נסיתי לחבר את המערכת ללא פיוז מהמצבר לצורך בדיקה שהכול מחובר אבל זה לא עובד ואני גם לא בטוח שחיברתי נכון אכן יש תאורה מהמגבר

אבל יכול להיות שלא חיברתי נכון כי אין לי גם מושג איזה מהחוטים של הרמקולים הולכים למגבר ואיזה לסאב יש רק 2 זוגות כנראה שמאחורה הם לא מחוברים כלל האם יכול להיות משום שאין פיוז הוא לא עובד או שיש שיטה לבדוק איזה מהחוטים הוחכים למגבר ואיזה לסאב

ואל תשלחו אותי למתקין הייתי כבר אצל כמה כולם דורשים מעל 500שקל וחלקם אפילו יותר בעד חיווט מחדש שלא לצורך על עבודה של 10דקות אצל בעל מקצוע תןדה לעוזרים

פורסם
ואתה רוצה שאנחנו ננחש מה הולך אצלך ברכב רק מהתיאור המעורפל הזה?

מה בדיוק התערפל לך בדיוק תקרא טוב ותבין ששאלתי האם זה שאין פיוז מהמצבר למגבר גורם לכך שהיא לא תעבוד ובנוסף איך אני יכול לדעת איזה מהחוטים הולכים לסאב ואילו למגבר (2 זוגות חוטים של רמקולים)

×
×
  • תוכן חדש...