Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה על מערכת פליטה

מישהו יכול להסביר לי מהו מפזר גזים ולמה צריך אותו???

אם אני מוריד דוד אמצעי איך יודעים בטסט שהיה דוד אמצעי אם הכל תקין ואין רעש קיצוני??

יש כאלו בלי והם עוברים טסט.

ואם אני מוריד ממיר, ועל מנת לעבור טסט אני ישחק אם כיווני הקרבורטור כך שהזיהום יהיה בסדר על חשבון התנהגות רכב ואחרי הטסט אני יסדר את המצב.

האם זה אפשרי ויעיל??

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם
אל תגעעע תהרוס את הכל !!!

בסוף ילך לך מנוע אם תעשה כיוון לא נכון:shock:

 

תשובה נכנה גאונית ומדוייקת אבל לא קשורה לשאלה ואולי ביכלל לא לנושא...

 

עכשיו לתשובה פחות גאונית

 

סביר להניח שאם יש לך קרבורטור..אין לך ממיר או יותר סביר שאם יש לך ממיר אין לך קרבורטור

 

אם הרכב מליפני אוגוסט 93 אז אתה לא חייב ממיר בטסט (בטסט דואגים שהוא לא יהיה 94)

 

חוץ ממיר תפקיד שאר הדודים הוא להשתיק

 

אם אין לך רעש שאתה מוריד אותם אז לא תהיה בעיה עם זה

 

בטסטים דווקא עושים יותר בעיות על אם הדוד האחורי ניראה ספורטיבי..משו...[

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
שאלה על מערכת פליטה

מישהו יכול להסביר לי מהו מפזר גזים ולמה צריך אותו???

שלום,

 

לא קיים מונח מקצועי כזה.

בכל אופן אני מצ"ב קישור למאמרים שכתבתי בתחום הכוללים התיחסות לשאלותיך ואת דרישות החוק בישראל.

חלק א' וחלק ב'

www.carinfocus.com/Fmamar8.htm

 

עורך האתר למכוניות ספורט בישראל

מריוס

×
×
  • תוכן חדש...