Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא יודע אם לצחוק או לבכות, הטסטר טעה ברישום הקילומטראז' של הרכב.


GABIUBOGI

פוסטים מומלצים

ולא סתם טעה...רשם 15,000 קילומטר כשלרכב יש בפועל 155,500 ק''מ!

הסיפור הוא כזה,הרכב של העסק שלנו הוכנס לטיפול תקופתי+טסט ומצבר חדש. הרכב נלקח לטסט ועבר כמו שצריך. חוזר המוסכניק שלקח את הרכב לטסט ואומר לאבא שלי ''פשש גרגורי, רכב שנת 2011 ועשה רק 15 אלף קילומטר,יפה שאתה שומר ככה!''.

אבא שלי לא הבין מה רוצה ממנו המכונאי המעופף וישר התחיל להבין שמשהו השתבש בדרך לטסט. אחרי שתיחקר את המכונאי,גילה שהטסטר שבדק את הרכב אמר לו שיש 15,000 קילומטר על הסקלה ו המכונאי לא באמת הסתכל כמה יש.

אחרי המון בלאגן שעשה מנהל העבודה,מנהל המוסך,הבעלים וכו' למכון טסטים הם טוענים ששנה הבאה הכל יהיה תקין והם יסדרו את הקילומטראז'.

השאלה שלי אליכם היא האם זה אפשרי לתקן כרגע? ומה אני עושה אם שנה הבאה כשהרכב יגרד את ה200,000 קילומטר יגיע הטסט כשכתוב בו שעד שנה שעברה הרכב עשה רק 15,000 קילומטר?

פיזדץ בקיצור,נמאס ממעופפים.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתה מתרגש. צלם את המד עם עיתון של היום, תדפיס, ותצמיד לרשיון רכב שהקונה יראה, אם ירצה.

 

כל בר דעת יבין שאם בטסט הקודם היה x קמ, ובנוכחי יש 15, ובבא יהיה x+..., נפלה טעות. לא הייתי מבזבז על הבירוקרטיה הזו שניה אחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרוע מאוד ולא מפתיע. הוא מבחינתו בא רשם מה ששמע ויאללה תבוא בשנה הבאה נסדר לך.

ומה אם במהלך השנה תרצה למכור זה שאחריך ביום שיקבל אגרת טסט לתשלום יראה קפיצה בלתי הגיונית.

אני אומר ללכת למוסך ולברר מה אפשר לעשות? אם לא יהיו תשובות מספקות אולי לפנות למשרד התחבורה. אולי להם הפתרון

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נסעתי במשך שנה בסיטרואן עם כמיליון ק"מ באמתחתה.

 

השמים לא נפלו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, לא הבנתי מה אתם עושים מזבוב פיל.

אז רשם 15 במקום 115, so f*cking what? לא רשם 115 במקום 15!

 

מה קשור הקונה הבא? הוא לא רואה מה רשום על הצג?

 

הסיבה היחידה שיעניין אותי מה רשום בטסט זה אם רשום מספר גבוה יותר מאשר בפועל, זה מחשיד ששיחקו עם הק"מ, חוץ מזה, באמת שלא הבנתי מה הסיפור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי קרה מקרה הפוך, ובמוסך: רשמו 92 במקום 62. הקטע המעצבן הוא ששמתי לב לזה רק שנה מאוחר יותר כשחזרתי שוב לטיפול (ב-75 אלף), והם לא יכולים לשנות את הרישום במחשב (מערכת של מוסך מורשה יבואן).

לקחתי מהם מכתב חתום עם הסבר שנעשתה טעות, בתקווה שזה יספק את הקונה העתידי. אולי שווה לך גם לקחת משהו כזה למרות שבמקרה שלך זה ברור שזו טעות אנוש.

אגב, מעולם לא הסתכלו בצג המחשב ברכב ותמיד העתיקו לרישום את ההצהרה שלי על כמה המונה קילומטראז' עומד, גם במוסך וגם במכון הטסטים.

volkswagen polo 2016

Ford Focus 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם לא היו רושמים קילומטראז' בטסט. אז לא הייתה יכולה להיווצר בעיה.

כיום רושמים. אם כבר רושמים אז כבר שהיה טוב. זה לא סוף העולם ויכול להיות שבשנת הבאה זה יתוקן ואף אחד לא יידע.

 

אני כן חושב שסדר זה חשוב ואם זה לא כזה קשה לבדוק מול המוסך / משרד התחבורה ולשאול אז למה לא?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכדי לשנות את כמות הנסועה הרשומה יש לפנות לאגף הרכב - משרד התחבורה/המפקח על המכונים(רח' המלאכה 8 ת"א) עם תעוד מתאים של כמות הנסועה הנכונה, והם יתקנו זאת.

אפשר לנסות גם באופן מקוון.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק בקטע של הפקת לקחים ולעתיד:

 

בטופס שמקבלים בסיום הטסט רשום בצד ימין למעלה "רישום מד מרחק" אז לפני שיוצאים מהמכון כדאי לוודא שהנתון נכון.

כמו כן, בזמן הטסט אפשר לראות לעיתים מה מקלידים על המחשב של הבוחן ולהסתכל מה שהוא כותב על הטופס שיש לו ביד.

  • רעיון טוב! 1
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי פעם אחת רשמו 1350000 קילומטר (אני יודע בוודאות שזה לא ככה, כי המיצובישי כבר הייתה מתפוררת בק"מ כזה).

 

או רשמו ברישיון של קסנטיה 2.0i, שיש לה 210 כ"ס (מרגישה שיש בפועל פחות מחצי).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 שנים מאוחר יותר...
Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...