Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איתור תקלה מסתורית במעבר הילוכים ביונדאי גטס


Drift
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

מדובר ביונדאי גטס מודל 2005 אוט מנוע 1.35 glf.

 

לאחרונה בעת שניסיתי להעביר כל פלוס למגבר פגעתי בטעות בכבל הגז בדוושה והוא השתחרר ממקומו.

 

בעזרת חבר הפורום אסף החביב הצלחתי להחזירו למקום.

 

לפני שגיליתי כיצד להחזירו למקום, בוצע תיקון על ידי מכונאי על ידי מתיחת כבל הגז מתוך תא המנוע משום שהכבל לא ישב נכון על הדוושה.

 

המצב כרגע הוא שההילוכים עוברים כשורה ב10 דק 15 דקות הראשונות של הנסיעה

ולאחר מכן הרכב מסרב לעבור מהילוך ראשון

 

כשהרכב עובד תקין המעבר בין ההילוכים חלק ומיידי

 

עם איזה בעל מקצוע רצוי להיחעץ? מוסך יונדאי רוצים 280 לבדיקה לפני מעמ ולפני הנזק של התיקון

חשמלאי רכב שבדק את הרכב במחשב לא הצליח למצוא תקלות במחשב

האם רצוי להיוועץ עם מכון גירים?

 

 

אשמח לשמוע דעתכם

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה מאור אני אבדוק את הכיוון הזה

 

יש דעות נוספות במקרה? מישהו שנתקל במקרה כזה? מה יכול לגרום לרכב להפסיק להעביר הילוכים דווקא כשהוא חם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...