Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי לנסר מול מאזדה 6..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מחפש רכב למשפחה עם 3 ילדים קטנים (בוסטרים..) לנסיעות עירוניות ובינעירוניות קצרות.

 

בגדול הדרישות הן: אמין, אוטומט, חסכוני בדלק ובטיפולים, תא מטען בגודל סביר.

 

מתלבט כרגע בין:

 

1) מיצובישי לנסר 2007 יד 2 157000 ק"מ ב 20K

2)מאזדה 6 2007 יד שלישית 154000 ק"מ ב 30K

 

התקציב המקורי שלי היה עד 20000. האם שווה להתאמץ ולהוסיף עשיריה בשביל המאזדה?

 

תודה רבה!

פורסם

לא זו ולא זו מתאימות לדרישות. המחיר של המיצובישי ד"א נשמע נמוך מידי- עבר על הרכב הזה משהו- תאונה קשה או קטסטרופה אחרת כי אם לא המחיר שלה אמור להיות גם בסדר הגודל של המאזדה.

מתאים יותר רנו מגאן- שנתונים 2008-9. אעפ"י שאינני מחסידי הצרפתיות בפורום ,מדובר במכונית,שמבחינה בטיחותית טובה בהרבה מהשתיים הקודמות,ואפשר למצוא ב-30K רכב שמור ומטופל.

אם אתה הולך לכיוון ה-30K ולא מעוניין במגאן,עדיך לחפש לנסר משנתון 2008 ,נדמה לי שמהשנה הזו יש 6 כריות אוויר כסטנדרט והרכב בטוח יותר מהשנתונים הקודמים שלו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לא זו ולא זו מתאימות לדרישות. המחיר של המיצובישי ד"א נשמע נמוך מידי- עבר על הרכב הזה משהו- תאונה קשה או קטסטרופה אחרת כי אם לא המחיר שלה אמור להיות גם בסדר הגודל של המאזדה.

מתאים יותר רנו מגאן- שנתונים 2008-9. אעפ"י שאינני מחסידי הצרפתיות בפורום ,מדובר במכונית,שמבחינה בטיחותית טובה בהרבה מהשתיים הקודמות,ואפשר למצוא ב-30K רכב שמור ומטופל.

אם אתה הולך לכיוון ה-30K ולא מעוניין במגאן,עדיך לחפש לנסר משנתון 2008 ,נדמה לי שמהשנה הזו יש 6 כריות אוויר כסטנדרט והרכב בטוח יותר מהשנתונים הקודמים שלו.

מכיוון שאתה זקוק לרכב לנסיעות משפחתיות, אני במקומך הייתי משקיע 10,000 ש"ח וקונה את המזדה 6. היא גדולה יותר, יושבת יותר טוב על הכביש ולדעתי בטוחה יותר מהמיצובישי.

 

הכל כמובן בהנחה ששמת ידך על אקזמפלר טוב, שמור, מטופל וכו'- והכי חשוב- ללא נזקי שלדה למיניהם.

 

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...