Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זיהוי חלק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ישנו חלק שלא ברור לי מה תפקידו. יותר מפריע לי שזה נראה כאילו הוא יושב על אוויר ולא מחוזק לשום דבר. אני צודק? zusajave.jpge9ytumaq.jpggyzamuga.jpg . מדובר על 206xs

עריכה אחרונה על ידי bigbosf

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אם הכוונה לכפתור האדום - זה מפסק אינרציוני שמפסיק הספקת דלק למנוע לאחר זעזוע חזק.

 

לחידוש הספקת דלק צריך ללחוץ על הכפתור.

 

להבא אל תשכח לציין את דגם הכרב בכותרת.

 

 

פורסם (נערך)
אם הכוונה לכפתור האדום - זה מפסק אינרציוני שמפסיק הספקת דלק למנוע לאחר זעזוע חזק.

 

לחידוש הספקת דלק צריך ללחוץ על הכפתור.

 

להבא אל תשכח לציין את דגם הכרב בכותרת.

 

אהבתי את היצירתיות. הכוונה היא לחלק שנמצא מאחורי החלק האדום. מצרף תמונה ממחישה. zusajave.jpg

עריכה אחרונה על ידי bigbosf

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

  • ספונסר פורום
פורסם

חיישן דוושת גז. אליו מתחבר כבל עד לדוושת גז בתוך הרכב.החיישן מספק מידע למחשב מנוע על זוית הלחיצה על הדוושה ובהתאם לכך נותן פיקוד למצערת החשמלית להיפתח ובאיזה זוית

מוסך גבע -איבחון תקלות ע"י טכנאי מומחה פיג'ו-סיטרואן ללא תשלום

אתר הבית שלנו | פייסבוק | שרשור חוות דעת ב-CarsForum

פורסם

אם כבר הנושא עלה:

מדוע לדעתכם לא עברו ישר לחיישן דוושה שנמצא על דוושת הגז עצמה?

 

אם המצערת אלקטורנית, בשביל מה צריך את כל המנגנון הזה של הכבל והחיישן?

 

 

פורסם

עם המעבר למערכות אלקטרונית לפני עשור שתים היה שילוב של המערכות הישנות יחד עם מערכות חדשות אלקטרוניות ואז במקום לפתח דוושת גז חדשה התשמשו בישנה רק הוסיפו כבל קצר ועוד חיישן

ככה גם חסכו שינוי משמעותי של צמת חשמל שאמורה להגיע עד לדוושות

פורסם

אי אפשר איתך...תן גם לאחרים לענות :-)

 

אני חושב שהיה את סידור הזה בעיקר בדגמים שבהתחלה היו מצויידים במצערת רגילה ובהמשך חיי הדגם עברו למצערת אלקטרונית.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...