Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

החתך הנוכחי הוא 205/55/16

 

בהנחה ואני רוצה להישאר על אוטו קוטר ורוצה לשנות לחתך מעט נמוך יותר של 205/50 כשהמטרה היא להרגיש יותר

ביטחון ויציבות בפניות חדות איך ישפיע כשאקטין מעט את החתך ואשאר על קוטר 16? רצוי?

 

תודה

פורסם

למה שלא תעלה כבר למידה 17"?

אם תקטין רק את חתך הצמיג ותשאיר את קוטר הג'אנט מקורי,

הרי שהקוטר הכללי של כל הגלגל יקטן ובנוסף הספידומטר שלך לא יהיה מדוייק.

פורסם
למה שלא תעלה כבר למידה 17"?

אם תקטין רק את חתך הצמיג ותשאיר את קוטר הג'אנט מקורי,

הרי שהקוטר הכללי של כל הגלגל יקטן ובנוסף הספידומטר שלך לא יהיה מדוייק.

 

אם אחליף למידה 17 זה יפגע לי בתאוצה ובצריכת דלק, חוץ מזה שזו הוצאה גדולה ממה שתכננתי...

פורסם

בקוטר 16 לא ניתן חתך נמוך יותר מ 55 לפי אוטודאטה כך שזה לא יאושר לך ברישיון, או שתישאר במידה הזו או שתעלה ל 17 כפי שכתבו.

אפשרות נוספת באם תישאר במידה הנ"ל ותרצה יותר יצבות במעט זה או ספייסרים או ג'אנט רחב יותר (שלך6.5"), אבל זה ממש במעט.

בכללי, יצרן מתכנן את המידות לפי קוטר חיצוני כך שאם אה נישאר בקוטר 16 לא משנה מה רוחב הסולייה החתך ישאר פיזית בערך אותו דבר, רק כשאתה עולה בקוטר של חישוק החתך יקטן כדי לשמור על קוטר חיצוני כללי שלא ישתנה.

פורסם
בקוטר 16 לא ניתן חתך נמוך יותר מ 55 לפי אוטודאטה כך שזה לא יאושר לך ברישיון, או שתישאר במידה הזו או שתעלה ל 17 כפי שכתבו.

אפשרות נוספת באם תישאר במידה הנ"ל ותרצה יותר יצבות במעט זה או ספייסרים או ג'אנט רחב יותר (שלך6.5"), אבל זה ממש במעט.

בכללי, יצרן מתכנן את המידות לפי קוטר חיצוני כך שאם אה נישאר בקוטר 16 לא משנה מה רוחב הסולייה החתך ישאר פיזית בערך אותו דבר, רק כשאתה עולה בקוטר של חישוק החתך יקטן כדי לשמור על קוטר חיצוני כללי שלא ישתנה.

 

הבנתי תודה... אשאר עם המידה הנוכחית

פורסם

אני בספק גדול מאוד אם תצליח לחוש אפילו בשיפור קל שבקלים במעבר מחתך 55 ל 50 (כאשר שאר מידות הצמיג נשארות זהות).

 

איפה שבטוח תרגיש ב"שיפור" זה בשיפור העברת מכות מהכביש ישירות לעמוד השידרה שלך.:twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...